Pikkujoulujen jälkipuinti

Info tulevista miiteistä
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

huima kirjoitti:Kuvassa oikealla on Chap, jonka tyrmistynyt ilme johtuu hetki sitten alkaneista ilmavaivoista.
Ha, jos kyse olisi minun ilmavaivoistani, tyrmistynyt ilme olisi sinun kasvoillasi. Todellisuudessa tyrmistynyt ilmeeni johtuu jostain ihan muusta ...
WanhaPervo

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Sannu kirjoitti:Mulla on ihan hirveä morkkis....aivan kamala
Miksi?
Sannu

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Koska olin liian humalassa ja käyttäyduin hölmösti
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

killkill kirjoitti:Jeesus näitä teidän taksijonojanne! Onko koko kaupungissa vain kaksi taksia?!?!?!
Kai ne taksijonot on pitkiä kun kaiken maailman hörönkönkkölän miehet ja naiset tulevat Helsinkiin saakka juhlimaan pikkujouluja ;). Eilen oli mitä mainioian kävelysää ja sullakin olisi ollut kurviin ihan inhimillinen matka.

Nim. Keikauksen kanssa käveltiin Kallioon.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

PicNic kirjoitti:On kaksi asiaa mitä en vaihtaisi. Toinen on Ninnin ilme kun tajusi kuka oon ja toinen... No suukko ja halaus Chappikselle, juunou!
Hianoa, että uskaltauduit paikalle! Pusznusz!
Hebuli

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Sannu kirjoitti:Koska olin liian humalassa ja käyttäyduin hölmösti
Taisin olla liian humalassa havaitakseni mitään tuollaista?
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

Sannu kirjoitti:Mulla on ihan hirveä morkkis....aivan kamala
Kerro toki yksityiskohtaisesti että miksi .-D 8)
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

edit
Viimeksi muokannut Vaola, 15.02.2011 14:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Enthu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Puuh... Like A Virgin
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Vähäks oli kiva nähä teitä kaikkia taas pitkästä aikaa.
Enkä muista, onko missään miitissä ollu aiemmin näin paljoo väkeä (tai sitten en ollut niin humalassa, että muisti olisi nyt tälläkertaa mennyt). :wink:

Martta on älyttömän kaunis, Tsaari hämmästyttää vieläkin mielessäni ja Oulun tytöt, (etenkin nuo omani Kaimat) olivat valtavan viehättäviä.

Tajuttiin lähteä ajoissa, kun kotona vasta muistin tän päivän duunivuoron, joten reippaana töissä (valkosipulille vahvastu tuoksahtaen...) nyt! :roll:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
pertzi

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Tässä olisi täysin subjektiivisia mielipiteitä:
  • Eniten hymyillyt herrasmies: aimohaiku
  • Eniten hymyillyt kaunotar: kaakki
  • Eniten nettipersoonastaan livenä eronnut: Herra Manala
  • Eniten Elpan näköinen: Safi
  • Eniten Safin näköinen: Elppa
  • Ensimmäisenä bilepaikassa: Homeboy65
  • Henkilö jonka luultavimmin tapaisit oopperassa: Enthu
  • Herttaisin: mustaenkeli
  • Hienoin kaulakoru: Lolita
  • Hienoin palmikko: ninnithequeen
  • Häikäisevin: LuckyLuciano
  • Iloisin kikkarapää: Faghag
  • Kohteliain herrasmies: nokkaelain
  • Vähiten ateriamaksulleen vastinetta saanut: slam
  • Kättään eniten aristanut: Exsat
  • Mies johon kaikkien kannattaisi tutustua: Jyrki73
  • Mies jolta viimeiseksi kannattaisi ostaa auto (viattoman olemuksen alle piiloutuu terävä äly): Turbohaltija
  • Nainen joka näyttää hyvältä mistä tahansa suunnasta katsottuna: Lil_o
  • Nainen jolle sopisi parhaiten nuttura: Edith
  • Parhaat keskustelunaiheet: gullible
  • Paras asu (mies): Bluntly
  • Paras asu (nainen): Aito_Johanna
  • Paras juttuseura: Vaola
  • Paras seuramies: SingleMalt
  • Paras T-paita: Martha
  • Parhaiten rahoista huolta pitänyt: Patz
  • Pikkujouluihin parhaiten sopiva olemus ja huumorintaju: Angita
  • Siistein kalju: MGandhi
  • Huolehtivin (slamista): Keikaus
  • Terävimmät kengänkärjet: millivanilli
  • Tukkatyyliään eniten muuttanut: Bedlam
  • Varmimmin porkkanapussista kiinnostuva: AarneAnkka
  • Varmimmin porkkanapussin unohtava: aasi
  • Varmin rooli amerikkalaisessa poliisisarjassa: killkill
p.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Jepspoks.

Kiitoksia kaikille tasapuolisesti.
Saatan tulla ens vuonna taas.

:D
Viimeksi muokannut Mojo, 04.12.2005 17:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Enthu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Toi oli pertziltä hyvä veto ... subjektiivisia mielipiteitä :lol: :lol: :lol:
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

pertzi kirjoitti:
  • Parhaat keskustelunaiheet: gullible
  • Paras juttuseura: Vaola
Jaa että olen parasta juttuseuraa, mutta gulliblella oli parempia keskustelunaiheita. Tarkoittaako tää nyt sitä että mä olen hyvä puhumaan paskaa? :lol:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

pertzi kirjoitti: [*] Vähiten ateriamaksulleen vastinetta saanut: slam

p.
Yritit vissiin keskustella minulle siinä pöydäsä... sory, olin niin helvatan pökkelö, että ei irronnut sitäkään vähää, mitä yleensä... :)

ps. vittu taaskin väsyttää ja yöksi töihin... Täytyy pian ottaa kuukauden loma näistä hommista... yhtä kitumista :P
pertzi

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Vaola kirjoitti:
pertzi kirjoitti:
  • Parhaat keskustelunaiheet: gullible
  • Paras juttuseura: Vaola
Jaa että olen parasta juttuseuraa, mutta gulliblella oli parempia keskustelunaiheita. Tarkoittaako tää nyt sitä että mä olen hyvä puhumaan paskaa? :lol:
Eihän toki. gullible oli paras heittämään uusia aiheita kehiin. Sun kanssa taas yhdestäkin aiheesta sai syntymään vaikka miten paljon hyvää juttua. :)

Yksi unohtui vielä:
  • Henkilö jonka olisin vielä halunnut tavata: hermine
p.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kai tänne nyt jotain vois kirjottaa, kun pari tuntia on tainnut jo tätä ruutua töllistellä. Joo, miitistä jäi hyvä maku ja kauden ainoat pikkujouluni olivat onnistuneet. Koskaan tietenkään kaikkien kanssa ehdi/pysty/kykene jutella, mutta seuraavilla kerroilla sitten!

Oliko teillä muuten villejä jatkoja jossain? En muista, mihin aikoihin lähdin taksijonolle, mutta siinä jossain keskivaiheilla Amarillon oloa varmaan.

Ja nyt jos hankkiutuis eroon noista ripsiväreistä ja palais sitten pikku hiljaa arkeen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Hämärä kiittää ja kuittaa loistavasta seurasta ja yhtä hyvistä kinkereistä.Meno oli ova,olut maistui janaiset oli kauniita.Uudet ja vanhat naamat,läheltä ja kaukaa,oli mukava nähdä ja toivottavasti liitytte useaminkin mukaan.

ainoa takaisku oli törkeä feidaus mitä miulle harrastetttiin parilta taholta( u know who u are:) ja se etten päässy sinne toisiin kinkereihin sisään.Eli turhaan lähdin amarillosta.Aina ei voi voittaa,vaikka onneksi plussalle jäi fiilisvaaka eilisestä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

nexie kirjoitti: Poissaolleille tiedoksi, että kotiin ei koskaan kannata jäädä.
Tieto vastaanotettu ja ignoroitu.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niin joo, mulla on Aarnen tonttulakki hyvässä tallessa ja ehjänä :)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Nää kiittäis kovasti Mo-joa kukkasista.

Hirtettiin ne kotio päästyä katosta roikkumaan...

Kiits. :gee:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
MarthaFocker

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Noniin. Hapoil kyllä, mutta hengissä.
Ilta jäi harmillisen lyhyeksi, koska tuo eräs nimeltä mainitsematon idiootti kaatusi tuopin päälle.
Kiitos vaan tyypeille huolenpidosta, mutta lahtelaiseen tapaan ei sitä mihinkään lähdetty paikkaamaan. Se on ihan homojen hommaa istua tuntikaudet sairaalassa odottamassa muttamaa hassua neulanvetoa.Pah.

Alustavan diagnoosin mukaan se kuitenkin jää henkiin... vitun apina.

Hauskaa oli tavata tyyppejä, mutta puoliakaan en varmaan ehtinyt jututtaa.
Keikauksen säärikarvoja pääsin silittelemään, slamia kävin tökkimässä, notta onko se elossa loppujen kanssa turinoin jotain...jotain.
Sinkkumatti yllätti positiivisesti. Mies on olemukseltaan aivan hurmaava. Olen nyt ihan lovee <3<3<3<3<3<3<3<3<3 niinQ. (no ei vais sillai ju nou)
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

MarthaFocker kirjoitti:Olen nyt ihan lovee <3<3<3<3<3<3<3<3<3 niinQ. (no ei vais sillai ju nou)
Se nahkahanskan lävähdys sun pakaroille teki siis tehtävänsä :P

Samat sana Marttaseni. Seurasi oli vallan mainiota, kuten koko laheslaisremmin muutenkin. Hervotonta kohellusta. Me likes.
nypari

Viesti Kirjoittaja nypari »

Joo, meikkiksen ilta jäi varttitiehen, kun sain ikävän puhelinsoiton äidiltä, mut en ala siitä sen enempää avautumaan. Meni kuitenkin fiilarit osapuolleen siihen. Vieläkin on aikas paska olo.

Ehdin siis olla Belgessä ja CW:n syömingeissä. Oikeastaan vaikea sanoa monestakaan mitään, kun en moi:ta enempää en kommunikoinut. Mutta..

Faghag oli positiivinen yllätys, fiksu, hauska ja hersyvän avoin persoona. Kuten itsekin kertoi, sitä parasta baariseura-ainesta. KK:n kanssa matkusteltiin yhdessä ja samalla tutustuttiin paremmin. Fiksunoloinen ja aikas samanhenkinen könsikäs, kiitos vielä matkaseurasta ja se Ikean reissu krapulassa ei ole helppo nakki kenellekään. Irmeliannelin saa sitten kyllä meilailla anytime, ihanan söpö tyttö, harmi kun en ehtinyt jutella. :h: Samoin Kaakki oli ihqusöpö ja Vaola kans.

Kuten sanoin muiden kanssa en oikein ehtinyt jutella, joten sitten seuraavalla kerralla. KK:n kanssa pohdittiin paluumatkalla järjestää miitti Tampereelle kesäksi, ehkä jo talveksi.

EDIT: Niin ja Anna&Mylwyksen ja Bedlamin sekä Elppiksen olisin halunnut eritysesti tavata ja tiätty kaikki muut näkemättä jääneet Kity-emännät.
Viimeksi muokannut nypari, 04.12.2005 19:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MarthaFocker

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

SingleMalt kirjoitti:
Se nahkahanskan lävähdys sun pakaroille teki siis tehtävänsä :P
Herranjumala! :shock: :shock: :shock: :shock: Luin ekaks, että esinahan lävähdys sun pakaroille!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Vastaa Viestiin