Kitinän oma pieni alkoholiblogi!
Re: Kitinän oma pieni alkoholiblogi!
Tuli tuosta Homeboyn suunnitelmallisuudesta mieleeni, että mitenkäs on spontaanin juopottelun laita? Vai kuuluiko se vain villiin nuoruuteen ja nykyään pitää juoppokohtauksetkin suunnitella päiviä - ellei jopa viikkoja - etukäteen?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
- James Potkukelkka
- Kitisijä
Mulla homma ainakin menee atomikellon tarkkuudella. Joka perjantai klo 18 aukeaa Heineken. Poislukien ainoastaan ne perjantait, jolloin olen töissä myöhempään tai jos on la aamulla töitä.Kreitsu kirjoitti:Tuli tuosta Homeboyn suunnitelmallisuudesta mieleeni, että mitenkäs on spontaanin juopottelun laita? Vai kuuluiko se vain villiin nuoruuteen ja nykyään pitää juoppokohtauksetkin suunnitella päiviä - ellei jopa viikkoja - etukäteen?
Minkälaisen maailman aiomme jättää Keith Richardsille?
Sullahan toi menee sitten ihan rutiinilla.James Potkukelkka kirjoitti: Mulla homma ainakin menee atomikellon tarkkuudella. Joka perjantai klo 18 aukeaa Heineken. Poislukien ainoastaan ne perjantait, jolloin olen töissä myöhempään tai jos on la aamulla töitä.

- James Potkukelkka
- Kitisijä
Näin on. Yksi huoli vähemmän!Kreitsu kirjoitti:Sullahan toi menee sitten ihan rutiinilla.James Potkukelkka kirjoitti: Mulla homma ainakin menee atomikellon tarkkuudella. Joka perjantai klo 18 aukeaa Heineken. Poislukien ainoastaan ne perjantait, jolloin olen töissä myöhempään tai jos on la aamulla töitä.
Vähäistä on meikäläisen alkoholin kulutus nykyään.
Elokuun puolessa välissä meni aikalailla. Perjantai-iltapäivästä lauanatain puoleen yöhän asti koko ajan vähintään huppelissa, mutta kuitenkin siten että oli todetusti toimintakuntoinen mm esiaviollisiin harjoitteisiin. Sunnuntaina piti olla 0 promillea klo 1100 mennessä, koska autolla kotiin.
Tuon jälkeen oon juonut yhteensä noin litran maitokauppavahvuisia alkoholijuomia. Melkoinen rapajuoppo siis.
Elokuun puolessa välissä meni aikalailla. Perjantai-iltapäivästä lauanatain puoleen yöhän asti koko ajan vähintään huppelissa, mutta kuitenkin siten että oli todetusti toimintakuntoinen mm esiaviollisiin harjoitteisiin. Sunnuntaina piti olla 0 promillea klo 1100 mennessä, koska autolla kotiin.
Tuon jälkeen oon juonut yhteensä noin litran maitokauppavahvuisia alkoholijuomia. Melkoinen rapajuoppo siis.
Tanssilattioiden Timanttipora
Join viime viikonloppuna 2 garagea!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Kyllähän tuollaiseen tulee joskus sorruttua...Kreitsu kirjoitti:Tuli tuosta Homeboyn suunnitelmallisuudesta mieleeni, että mitenkäs on spontaanin juopottelun laita? Vai kuuluiko se vain villiin nuoruuteen ja nykyään pitää juoppokohtauksetkin suunnitella päiviä - ellei jopa viikkoja - etukäteen?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Suunnittelematta otin Herra Arsenikin lääkettä eli premium Vodkaa 4cl sekoitettuna teinimäisesti 25cl energiajuomaa, sen päiväys meni vanhaksi 2010 mutta ei juuri tuntunut maussa..
Pyyhin Netikettiin..
Röpötinkin jo eilen, että saisin vuorokausirytmin kondikseen...Highland reserve-viskiä ja yksi keskari. Ns. naamat. Katoin musiikkivideoita. Töölön Alkossa käynnin jälkeen aloitin juomisen jo bussissa...eräs nuorehko äiti paheksui.
Tämän illan NAS:sin tuunaussessiolle varattu viskipullo. Tämä on ansaittu, eilisilta ja tämä päivä lapsenvahtina, siivosin kämpän yms.
Joo joo, selittely on merkki ongelman olemassaolosta..
otetaas sille pienet.
Joo joo, selittely on merkki ongelman olemassaolosta..

Amazing shit happens!
- McJanne
- Kitisijä
Olut. Toinen. Kohta kauppaan ostamaan lopuilla rahoilla niin monta kun vaan saa.
Kirjoitan tätä alasti
Kaksi erää mennyt ja viisi kukkoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
- McJanne
- Kitisijä
Vein pullot, sain neljä Karhu-pinttiä. Jee!
Kirjoitan tätä alasti
Ensimmäinen lasillinen viiniä. Tämä ei ehkä jää tähän. Myönnän kyllä juoneeni yhden Strongbow'n aiemmin päivällä terassilla. Mutku oli niin aurinkoista ja lämmintä ja seli seli.
-
- Kitisijä
Sherryä tattkikeiton kanssa
Rieslingiä tonnikalan kanssa (ei paras match, tiedetään)
Kohta festimans-bombay GT
Sitten ehkä single malttia, jos vaimolta ei heru suikkaria.
Rieslingiä tonnikalan kanssa (ei paras match, tiedetään)
Kohta festimans-bombay GT
Sitten ehkä single malttia, jos vaimolta ei heru suikkaria.
-
- Kitisijä
Karhu III sihahti. Kohta kaatuu Kreikka, tai sen urheilusektori myös.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
vautsivau, hyvin menneen rännärin puhdistuksen kunniaksi Larsen VSOP 4cl ja saunan päälle Guinness 0,5l 4,2%..
Pyyhin Netikettiin..
- James Potkukelkka
- Kitisijä
Pe meni vakiosetti.
Viime la vielä maistelua (vähän viskiä jäljellä) nyt taas yritän nenänvalkaisua...
- Riemumieli
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Tätä mä olen aina sanonut.Riemumieli kirjoitti:Tehän olette kaikki juoppoja.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Tänään suomalaisen oluen päivä, eräs tunnettu ravintolaketju tarjoaa 3€ per tuoppi kaikki suomalaiset hanaoluet..
Suunnitelmissa erilaisia ja erivahvuisia suomalaisia oluita n. viisi tuoppia tänä iltana, ettei sentään ryyppäämään kuitenkaan aleta..
Joskus vuosia sitten kun oli rahakkaampi olo vietin 150€ pullo olutpäivää samanaikaisesti kun muut kolmen euron päivää..
Jätän lompakon kotiin ja otan vaan muutaman kympin megeen, tai en ainakaan 50 enempää..
Suunnitelmissa erilaisia ja erivahvuisia suomalaisia oluita n. viisi tuoppia tänä iltana, ettei sentään ryyppäämään kuitenkaan aleta..
Joskus vuosia sitten kun oli rahakkaampi olo vietin 150€ pullo olutpäivää samanaikaisesti kun muut kolmen euron päivää..
Jätän lompakon kotiin ja otan vaan muutaman kympin megeen, tai en ainakaan 50 enempää..
Viimeksi muokannut Niba, 13.10.2014 15:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Tarttis vähän vähentaa. Kai.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kuten sanottua jokainen tunne on kokijalleen tosi!Bluntly kirjoitti:Tarttis vähän vähentaa. Kai.
Vaikka hairahtuin mainitsemaan mahdollisesti tulevia juomia, pysykäämme aiheessa!
Vain juotu olut lasketaan!
Pyyhin Netikettiin..
No niin, meiti vetää jo toista viikonloppua putkeen. Viime pe puolikas tölkki malttia la puolikas kuoharilasillinen siideriä. Selityksenä sanottakoon että kumpaakaan en ostanut itse vaan tarjottiin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better