Omalta osaltani sanon, että vähän jotain tonne päin, mutta ei kuitenkaan noin.

Jaaa kutenka? Totta kai olen saamattomille treffeileni vaihtanut puhtaat vaatteet ja peseytynyt karkealla harjallla pinttyneen siniviherhomeisen terskanikin hinkaten, että misun olisi suloisempi imeskellä. Tarkemmin ajatellen aika kuvottavaa.elco kirjoitti:^ Itse et kuitenkaan peseytyisi?
Tästä tulee mieleen ihan yksittäinen kerta nuoruudessa (parikymppisenä), kun painimme avopuolison kanssa alasti sängyllä (tämä on siis ihan normaali parikymppisten harrastus käsittääkseni) ja hän jäi peiton alle siten että vain jalat ja niin-no näkyi. Hetken mielijohteesta pistin sitten pannen ja se tuntui jostakin syystä ihan helvetin hyvältä (en nyt tässä rupea väittämään, että ko. harrastus muutenkaan pahalta tuntuisi).Kreitsu kirjoitti:Olis kiva olla huora, vammainen huora. Makaisi vaan paikallaan (koska ei muka vois liikkua, koska olen nyt niin väsynyt että hyvä että jaksan herätä päivittäin) ja sitten miehet (hyvännäköiset ainoastaan) kävis panemassa ja maksaisi ihan saatanasti. Sitten kun joskus taas jaksais "herätä kuolleista" niin olis kertynyt rahaa säästöön.
Jaha, ei kun Frederikin biisi soimaan.Kreitsu kirjoitti:Oho, tässähän voisi sitten oikeasti olla markkinarakoa! Ajattelin tosiaan olla liikuntavammainen vaan ja ehkä mykkä, koska en jaksa puhua. Ja peiton voi toki laittaa naaman päälle, jos saa siitä jotain kiksejä. Ei muuta ku massit tiskiin.
Korotetaan yli polven tuota vartta, niin saattais setäkin innostua !Dynamo kirjoitti:Joko ois B:lle pebaa, reittä ja saapasta ?
Jaa, että tuo ei paljoa vielä viisaria väräytä? Toivottavasti jossakin on "...in longer boots" saitti.KKK kirjoitti:Korotetaan yli polven tuota vartta, niin saattais setäkin innostua !Dynamo kirjoitti:Joko ois B:lle pebaa, reittä ja saapasta ?
No jos noita kenkiä katotaan niin eihän noi olleetkaan yhtään hyvännäköset että jos tuossa viisari väreilee niin se perustunee johonkin muuhun kuin saappaisiin.exPertti kirjoitti:Toivottavasti jossakin on "...in longer boots" saitti.
Siis mustat naiset pitkissä bootseissa ei oikein osu keskelle sitä minun olennaisinta juttuani (vaikkei kattauksessa ollut yleisesti ottaen mitään muuta vikaa), mutta ehkä saitilta olisi löytynyt pitempääkin saapasta KKK:lle.Georgina kirjoitti:No jos noita kenkiä katotaan niin eihän noi olleetkaan yhtään hyvännäköset että jos tuossa viisari väreilee niin se perustunee johonkin muuhun kuin saappaisiin.exPertti kirjoitti:Toivottavasti jossakin on "...in longer boots" saitti.
NäinpäexPertti kirjoitti:ostosketjussa näyttämäsi buutsit olivat aika jäätävää makuuhuonekamaa.
Mä näytän NIIN hyvältä noi saappaat jalassa, että sä et hoksaa onko ne liekit mun saappaissa vai sun silmissäKKK kirjoitti:...Itse en syty (pun intended) liekkikuvioista, hyvä idea muuten mutta kärsinyt pahan inflaation kun niitä on joka stnan paikassa ja asusteessa...
Biker-narttuja vastaanhan miulla ei mitään ole! Grau!
Mäkin!KKK kirjoitti:Eiköhän tollasia tai ton henkisiä näe Hgin Prätkämessuillakin, sinne aattelin mennä kevättä fiilistelemään nahat naristen
Joko riittää pituus?KKK kirjoitti:Korotetaan yli polven tuota vartta, niin saattais setäkin innostua !
Kreitsu kirjoitti:Näissä on kanssa kivasti pituutta.