Perse Perjantai
- Diddley Bow
- Kitisijä
Re: Perse Perjantai
No onhan noi liikennemäärätkin muuttuneet aivan toisiksi jostain viimevuosisadalta. Raiteita ei varmaan ole hirveästi tullu lisää, ainakaan verrattuna lisääntyneeseen liikennemäärään. Sama pätee tieliikenteeseen. Infra ei pysy kasvun mukana. Rantaväylä saa lisäkaistoja Knummelle kymmen vuotta liian myöhässä, mikä tarkoittaa sitä että jo toteutuessaan se käy ahtaaksi. Samä pätee Hämeenlinnan väylän uudistuksille kehä kolmosen kupeessa uusine lentokenttäratoineen. Liian vähän, liian myöhään.
Vaikea puskea nykyisiä massoja pullonkauloista.
Vaikea puskea nykyisiä massoja pullonkauloista.
Who says you need to buy a guitar?
- Diddley Bow
- Kitisijä
Taidanpa ihan piruuttani käydä nyt heittämässä pienen pilluringin ja käydä tsiigaamassa, olisko joku inuiitti böönä eksynyt ulos. Hot Wheels!
Lounasreissulla kertyi räkäjarruihin nätit jääpuikot. Hiukan kärsimystä, mutta mitäpä sitä ei tekisi kivan leikkeen eteen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Pilotit on ihan pussyjä! Eivät uskalla ajella laivoilla, siellä ne kaikki venailee Silja Serenadea myöten luotsiaseman läheisyydessä. Toista se oli silloin Vuokkiin tullessa kun kippareilla ei ollut "pätevyyttä" ajella kustaanmiekasta yli 200 metristä kanottia yksin. Silloin yks ROPAX oli 6h myöhässä ja kippari ei jäänyt mitään pussy-luotseja venailee vaan karautti siitä läpi odottelematta mitään... Voi niitä aikoja ja oikeita ohjaajia!
Nyt herrat luotsit tekee seuraavat päätökset klo 18.
Nyt herrat luotsit tekee seuraavat päätökset klo 18.
Ruokalan kalapuikko Pena
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
^Maalla ollaan viisaita, kun merellä tuulee 

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Hmm, nyt ei kyllä vi*uta yhtään.
Kävimme ipanain kanssa rattoisan kävelylenkin aika mielipuolisessa kelissä. Pakkasta kait -5,5 mutta tuuli suoraan siperiasta.
Uusi sininen takki oli mukava, hiki tuli puolivälin kauppareissulla sisällä pyöriessä tietty, mutta kankaan hengittävyys kuivatti hien kotimatkalla. Ja tuollainen Accuweatherin "realfeel -12" keli on t-paitakeli.
Ipanat taas tietty toppasin täyteen reimatecciä niin ei mussutusta kuulunut sieltäkään.
Ja viimeistelin olotilan kotona kokkaamalla tuplaespresson Dolce Gustollani.
Vähällä saa elämästä persikkaista.
Kävimme ipanain kanssa rattoisan kävelylenkin aika mielipuolisessa kelissä. Pakkasta kait -5,5 mutta tuuli suoraan siperiasta.
Uusi sininen takki oli mukava, hiki tuli puolivälin kauppareissulla sisällä pyöriessä tietty, mutta kankaan hengittävyys kuivatti hien kotimatkalla. Ja tuollainen Accuweatherin "realfeel -12" keli on t-paitakeli.
Ipanat taas tietty toppasin täyteen reimatecciä niin ei mussutusta kuulunut sieltäkään.
Ja viimeistelin olotilan kotona kokkaamalla tuplaespresson Dolce Gustollani.
Vähällä saa elämästä persikkaista.
Came here for school, graduated to the high life
Yritä tässä nyt töitä tehdä, kun punaviininoppa kuiskailee koko ajan korvaan "ota minut, senkin HÄRKÄ!"
Kohta otankin... NARTTU!

Kohta otankin... NARTTU!

Viimeksi muokannut KKK, 30.11.2012 15:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amazing shit happens!
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Miksi mun pulloni vaan makaa pöydällä lahnanaKKK kirjoitti:Yritä tässä nyt töitä tehdä, kun punaviininoppa kuiskailee koko ajan korvaan "ota minut, senkin HÄRKÄ!"
Kohta otankin... NARTTU!

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
KKK kirjoitti:Yritä tässä nyt töitä tehdä, kun punaviininoppa kuiskailee koko ajan korvaan "ota minut, senkin HÄRKÄ!"
Kohta otankin... NARTTU!
Kuulostaa Mr. Pinkmanin nimikkoviiniltä.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Oon kyllä kuiskaillu sille "I'm gonna screw you!"KKK kirjoitti:^ Sä et osaa käynnistää sitä oikein
- Diddley Bow
- Kitisijä
Tajusi että vedätät sitä, etkä ole oikea insinööri.NuoriDaavid kirjoitti:Oon kyllä kuiskaillu sille "I'm gonna screw you!"KKK kirjoitti:^ Sä et osaa käynnistää sitä oikein
"I will drink your juices, biaaaatch"NuoriDaavid kirjoitti:Oon kyllä kuiskaillu sille "I'm gonna screw you!"KKK kirjoitti:^ Sä et osaa käynnistää sitä oikein
Nyt alkoi tekee mieli. Siis punkkua.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
So you could run around without them pants.
Luin vain ensimmäisen lauseen, siinä lienee olennaiset.exsu kirjoitti:Nyt alkoi tekee mieli. Siis punkkua.

- Diddley Bow
- Kitisijä
Suositelen erkinpikakivääriä. Jos sitä vielä alkosta löytyy. Toimii mahdollisimman halvan makkaran kanssa.exsu kirjoitti:Nyt alkoi tekee mieli. Siis punkkua.
Jaha taitaa viikonloppu kutsua pienemmän ipanan muodossa
PERKELE!
Juuri ennen kotiutumista alan täyttelemään tuntiraportteja. Tai siis yritän kun ei yhteyttä serveriin. Tietysti kuukauden viimeisenä päivänä kun laskutus pitäisi saada kuntoon asap.
Tuplakänni.
Juuri ennen kotiutumista alan täyttelemään tuntiraportteja. Tai siis yritän kun ei yhteyttä serveriin. Tietysti kuukauden viimeisenä päivänä kun laskutus pitäisi saada kuntoon asap.
Tuplakänni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vois melkeen hakea itsekin punkkupullon siitä hyvästä että teki kiinteistöhuollon duunit niiden puolesta.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
- McJanne
- Kitisijä
NuoriDaavid kirjoitti:OIkeasti?

Just tulin hetki sitten kotio, uppailin muutaman kuvan fäsepookkiin ja nautiskelen tässä lämmintää teetä ja sovin kyytiläisten kanssa huomisia kuvioita värivöiden SM-kisapaikalle matkaamiseen.
Rento ja mukava olotila <3
Kirjoitan tätä alasti
Piti tehdä kouluhommia, hainkin töitä. Esseet on kuitenkin jo hyvällä mallilla, niin että ei hätäpaniikkia. Sweet!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Jeesusperkele mikä homma oli saada saunaan ja kylppäriin "saunavalot"
Koska saunassa lasiseinä, piti saada normaalin valaistuksen rinnalle "hämärävalaistus" saunaan ja kylppäriin. Kaksi valosarjaa, yksi rikkoutunut jakopiirilevy ja 6 kpl kärähtäneitä ledejä myöhemmin ne toimii.
Lisää raporttia kunhan setti on testattu noin 90% ilmankosteudessa.
Oon pessimisti joten veikkaan et vituixmän.
Koska saunassa lasiseinä, piti saada normaalin valaistuksen rinnalle "hämärävalaistus" saunaan ja kylppäriin. Kaksi valosarjaa, yksi rikkoutunut jakopiirilevy ja 6 kpl kärähtäneitä ledejä myöhemmin ne toimii.
Lisää raporttia kunhan setti on testattu noin 90% ilmankosteudessa.
Oon pessimisti joten veikkaan et vituixmän.
- Pulkannaru
- Kitisijä
^
Ledien kuumankesto? Ledit katossa vai alempana?
nimim. saunaremppaa miettivä
Ledien kuumankesto? Ledit katossa vai alempana?
nimim. saunaremppaa miettivä
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.