Mökillä. Hyvin sujui matka vielä suvikumeillakin. Seuraava mökkireissu 2 vkon päästä, silloin kai jo pitää laittaa nastarenkaat. Tai ei.
Aamulla 0730 ajelemaan lumisia hiekkateitä etsien hirvien jälkiä tienvarren lumesta.
Kissanpentu nukkuu vieressä sohvalla, pitää käydä huutamassa ton ottoisä ulkoa sisälle. Sit itekkin nuq.
Ampuma Perjantai
- Pulkannaru
- Kitisijä
Re: Ampuma Perjantai
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Re: Ampuma Perjantai
Tästä syystä rikolliset erehtyvät luulemaan olevansa aina virkavaltaa fiksumpia?NuoriDaavid kirjoitti:Minkä muutosta? Monia asioita voi verrata kumpaan vaan. Toisia taas ei. Jos verrataan esim kesän keskilämpötilaa, ei kannata verrata edelliseen neljännekseen.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sit bonuskysymyksenä: Mihin vuosineljänneksen muutosta (esmes +5%) verrataan? Edelliseen neljännekseen vai vuodentakaiseen neljännekseen?
Pyyhin Netikettiin..