Edit: Nowa joo.. kai se oli MUN

Sanos muuta.Nergal kirjoitti: Edes ymmärrä kuinka pahasti on nussittu perseen ja pillun välillä että on saatu, ei insinööri, vaan Gat aikaiseksi. Joku tossa geenirykelmässä kusi ja pahasti.
Too much information ihan riippumatta siitä olisiko kyseessä äiti, sisko, veljen vaimo, sisarentytär, serkku tai naapurin rouva.Gat kirjoitti:Mutta asiaan että ettekös tekin olisi edes vähän ylpeitä kuullessanne, että oma äitinne multiorgasmoi ja vielä helposti vaginaorgasmeina?
Riippuu rouvasta.So Hard kirjoitti:Too much information --naapurin rouva.Gat kirjoitti:Mutta asiaan että ettekös tekin olisi edes vähän ylpeitä kuullessanne, että oma äitinne multiorgasmoi ja vielä helposti vaginaorgasmeina?
Kattooks masakin täykkäreitä?masa kirjoitti:NuoriDaavid kirjoitti:Riippuu rouvasta.So Hard kirjoitti: Too much information --naapurin rouva.
Varsinkin jos sattuisi asumaa Wisteria Lanella.
Hyvä sarja.masa kirjoitti:No okei, tulee Oz, mutta siihen se jääkin.So Hard kirjoitti:masa kirjoitti:No toki. Eipä sontaluukusta paljon muutakaan katsottavaa nykyään tule.
Ja kuten Davelllakin, vaimon kanssa tsiikaan!
Miksi pitäisi edes kiinnostaa? Mitä se minua auttaa vaikka äitini saisi päällään seisten? Miksi sinä olet siitä ylpeä?Gat kirjoitti: Mutta ketjun aiheeseen että ettekös tekin olisi edes vähän ylpeitä kuullessanne, että oma äitinne multiorgasmoi ja vielä helposti vaginaorgasmeina?
No tuossa ei niinkään se turva-aspekti, vaan eikös sinuakin hivele jos joku sukulaisesi on hyvä jossain? Minulla kun ei ole teitin puolisalaista oidipaalista vammaa, niin minusta on hienoa että äitini on ollut multiorgasmoiva kiimainen seksipeto.saira kirjoitti:Miksi pitäisi edes kiinnostaa? Mitä se minua auttaa vaikka äitini saisi päällään seisten? Miksi sinä olet siitä ylpeä?Gat kirjoitti: Mutta ketjun aiheeseen että ettekös tekin olisi edes vähän ylpeitä kuullessanne, että oma äitinne multiorgasmoi ja vielä helposti vaginaorgasmeina?
Äitisi on siis mielestäsi hyvä jossain, ja multiorgasmoiva kiimainen seksipeto, kun on selällään lahnana maatessaan saanut joskus useamman orgasmin pannessa.Gat kirjoitti:No tuossa ei niinkään se turva-aspekti, vaan eikös sinuakin hivele jos joku sukulaisesi on hyvä jossain? Minulla kun ei ole teitin puolisalaista oidipaalista vammaa, niin minusta on hienoa että äitini on ollut multiorgasmoiva kiimainen seksipeto.
Hmmm... totta kyllä se ei koskaan ratsastanut, ei Kiltin Tytön sopinut. Mutta toisaalta raivostuttavan helposti keski-ikäisenäkin ja pikkukaupungissakin vaikka keltä skorettanut isäni minulle kännipäissään kertoi, että äitini on paras nainen jota hänellä on ollut. Silleen aktiivinen, halukas, ei tarvinnut sepitellä vonkuujuttuja ja homma oli estottoman luontaistaManaaja kirjoitti:Äitisi on siis mielestäsi hyvä jossain, ja multiorgasmoiva kiimainen seksipeto, kun on selällään lahnana maatessaan saanut joskus useamman orgasmin pannessa.Gat kirjoitti:No tuossa ei niinkään se turva-aspekti, vaan eikös sinuakin hivele jos joku sukulaisesi on hyvä jossain? Minulla kun ei ole teitin puolisalaista oidipaalista vammaa, niin minusta on hienoa että äitini on ollut multiorgasmoiva kiimainen seksipeto.
Ok. Ihan miten sen haluaa itselleensä valehdella.
Häh? Maksettaisiinko tästä rahaa?huima kirjoitti:Gat ei päästä yleisöään helpolla.
Edelleen ihmettelen, miksei Gat noilla lahjoilla ole pyrkinyt kapitalisoimaan perversioitaan ja kirjoittamaan kirjoja tai käsikirjoituksia.