Lolita kirjoitti:Oikeasti kannatin Amarilloa sen neutraaliuden ja tilan vuoksi, mutta hieman tulosta luntattuani äänestin Rocksia, koska Kalleen en missään nimessä halua.
Ei tässä olla enää Kalleen oltu menossa ikärajakysymyksen vuoksi.
Vaola kirjoitti:- Suomimusaa, kovat jonot ainakin jossain vaiheessa iltaa, sokkeloinen sisustus --> ehkä hankala löytää yhtenevää mestaa
Mutta toisaalta tarvitseeko mitään ryhmäkabinettia löytääkään? Musakysymyskin on ainakin allekirjoittaneelle luokkaa ihansama, kunhan ihan koko ravintola ei täyttyisi korvia rikkovasta möykästä.
* Helmi
- Kuulemma nasta
Näin minäkin olen kuullut huhua. Lisäksi helmen kotisivulta lainattua:
Synttärit, valmistujaiset, pikkujoulut tai vaikka naamiaiset, mikäli porukkaa on vähintään 30 hlö annamme alakerran viikonloppuisin alkuillaksi (klo 23 saakka) ja arkisin vaikka koko illaksi yksityiskäyttöön. Käytössäsi on baari ja mikäli haluat, voit tuoda vaikka oman DJ:n.
Tässä saattaisi olla ideaa ainakin minun mielestäni, ellei kyseinen pulju ole jo varattu. Kello 23 saakka saisi olla omassa rauhassa ja ravintolan audiotekniikka omassa käytössä kunnes paikka sitten muuttuu kello 23 oikeaksi yökerhoksi. Tämähän kuulostaa jo liian hyvältä ollakseen totta? :-O
* Uniq
- Maksaa satavarmasti sisälle
Hmmh. Kahdesti olen itse ollut enkä kummallakaan kerralla maksanut kuin narikan.