Koska haette?ninnithequeen kirjoitti:^Täydellinen, huus tyttökin. Ja ihan oikeenkokonen patja löytyy. IhQ
Touhuton Torstai
Sen ku tietäis.Manaaja kirjoitti:Vissiin erositte vai vissiin välimatkan vuoksi?ninnithequeen kirjoitti:Plus et muru on taas kaukana ja me vissiin erottiin välimatkan vuoksi. Blaah.
Mä jaksa pommittaa sitä enää. Oli avaimenkin jättäny siskolleen. Joten kai se sit oli siinä. Harmittaa vitusti. Ehkä se ei kestänyt tätä jatkuvaa lapsikatrasta täällä. Selitystä odotellessa....
Ihanaahan meillä oli, joo. Mut 800 km päästä ei varmaan huvita tulla viiden kakaran keskelle ja haaveilla kahdenkeskisestä ajasta. Huoh.
Dumiz kirjoitti:800 kilsaa, tsiisufak. Mä kun aattelin vetää rajan 20 kilsaan

Mun on pakko varmaan ottaa sellanen 100 kilsan raja, 20 km säteellä on... ööö... ei ketään

800 kilometriin saa kyllä rakastaa niin saatanasti ja vähän vielä lisää että viittis yhtään vaivautua. Johan sellasen matkan kulkemiseen yhteen suuntaan menee päivä ellei lennä

Huh huh, melkonen aasiakas taas tuli töissä vastaan. En nyt kehtaa yksityiskohtasesti alkaa selittämään, jos sekin pirttihirmu sattuu pyörimään täällä ja tunnistaa ihtesä 
Pienestä ne ihmiset vaan jaksaa valittaa.

Pienestä ne ihmiset vaan jaksaa valittaa.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
-
- Kitisijä
Kaipa kaukosuheissa on vähän kyse että mikä on se pohja jolta sen alkaa, jossen on rakkaus niin toki sitten pitää suorittaa enemmän kuin kuumatkaa varten, mutta josse on vasta tapailua niin sitten kilometriraja tipahtaa radikaalein metrein. Ja tietty tulevaisuuden visiokin vaikuttaa paljon jaksaa ponnistella.
Se siitä ja loput postissa, nyt koisimaan.
Se siitä ja loput postissa, nyt koisimaan.
Ruokalan kalapuikko Pena
Jos saman maan sisällä asuu niin en oikein ymmärrä vaikeutta. Itsekin tunnen näitä "toinen asuu ulkomailla"-pareja, ja ihan mukavilla vuosiluvuilla. Hynttyyt yhteen sitten jossain vaiheessa kun siihen on mahdollisuus.
Puhelin on keksitty. Skype on keksitty. Messengerit yms. vastaavat on keksitty. Näitä (-Skype) käytettiin ukkelin kanssa suhteen alkuaikoina. Siinä jos missä muuten oppii toista tuntemaankin kun on pakko ns. puhua asioista kun ei voi antaa käsien vaellella. Meillä tosin oli välimatkaa vain tuommonen 400 km, ja aika nopeastihan jämähdin sitten sinne kun kyläilemään lähdin.
Mutta jos niin kuin kolahtaa, välimatka ei ole probleemo.
Nyt mulla on tietenkin tämä kaukobestissuhde musultaanini kanssa, onneksi on tietokone keksitty! Uskaltaiskohan lähteä sinne rättimaahan ihan kuule kyläilemään, saa kyllä tulla ensin tänne, olen laiska.
Puhelin on keksitty. Skype on keksitty. Messengerit yms. vastaavat on keksitty. Näitä (-Skype) käytettiin ukkelin kanssa suhteen alkuaikoina. Siinä jos missä muuten oppii toista tuntemaankin kun on pakko ns. puhua asioista kun ei voi antaa käsien vaellella. Meillä tosin oli välimatkaa vain tuommonen 400 km, ja aika nopeastihan jämähdin sitten sinne kun kyläilemään lähdin.
Mutta jos niin kuin kolahtaa, välimatka ei ole probleemo.
Nyt mulla on tietenkin tämä kaukobestissuhde musultaanini kanssa, onneksi on tietokone keksitty! Uskaltaiskohan lähteä sinne rättimaahan ihan kuule kyläilemään, saa kyllä tulla ensin tänne, olen laiska.
Saa helpommin piparia jos muistaa sanoa, että rakastan rakastan?Manaaja kirjoitti:Mikä ihme teitä ihmisiä oikein vaivaa, jotka rakastatte jonkun alle kymmenen tapaamiskerran pohjalta? Suhteellisuudentajun ja tunne-elämän monipuolisuuden puuteko?ninnithequeen kirjoitti:Tuli tekstiviesti. Hän haluaa miettiä ja rauhoittua. Ja rakastaa minua.
Voi vittu tätä elämää taas....
Alle kymmenen tapaamiskertaa??? Salli mun nauraa.Manaaja kirjoitti:Mikä ihme teitä ihmisiä oikein vaivaa, jotka rakastatte jonkun alle kymmenen tapaamiskerran pohjalta? Suhteellisuudentajun ja tunne-elämän monipuolisuuden puuteko?ninnithequeen kirjoitti:Tuli tekstiviesti. Hän haluaa miettiä ja rauhoittua. Ja rakastaa minua.
No ei tästä nyt kauhean kauaa ole kun sä hehkutit sitä uutena tuttavuutena. Joka tapauksessa en kehtais edes miettiä moisten möläytyksien ilmoillepääsyä ellei yhdessäoloa alettais laskemaan vuosissa.ninnithequeen kirjoitti:Alle kymmenen tapaamiskertaa??? Salli mun nauraa.Manaaja kirjoitti:Mikä ihme teitä ihmisiä oikein vaivaa, jotka rakastatte jonkun alle kymmenen tapaamiskerran pohjalta? Suhteellisuudentajun ja tunne-elämän monipuolisuuden puuteko?ninnithequeen kirjoitti:Tuli tekstiviesti. Hän haluaa miettiä ja rauhoittua. Ja rakastaa minua.