Monday Monday

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mirkku kirjoitti:Kävin kesän ekalla uinnilla. Älasti. Vesi oli lämmintä ja seura mukavaa. Taidan ottaa uusiksi, tällä kertaa ilman seuraa :ohyeah:

Täällä on aivan perkeleellisen kuuma. Imuroin auton ja meinaan kuolla kuumuuteen. Viinakauppakin oli menny tässä käpykylässä kii jo kai kuudelta :shock: . Joutuu juomaan faijan viinat?
Ei ne niin pitkään Suomen kulttuurin keskuksessakaan ole? ;)

Davelle tiedoksi mulla on kaksi pallogrilliä, vanhempi luciferos ja pienenpi lantman, jos molemmat niin voidaan Manalan kanssa rillata kilpaa ja vetää kossu puoliksi ennen aloitusta?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

^onpa auki klo 20. Ainakin ne kaksi, jotka on mun kotia lähimpänä ja joissa tulee siis käytyä.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Tirina

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Minäkin hain mansikoita. Cittari mainosti 19.90, mutta olivatpa huonoja, homeisia, varmasti viikonlopusta jääneitä. Mummot ja papat niitä ostivat, huonolla näöllään. Teki mieli kassajonossakin huomauttaa asiasta ja pilata eräänkin papan päivä, mutta sitten ajattelin, että oon ollu aina ensimmäisenä reklamoimassa ja nyt en enää viitsi käyttäytyä huonosti enkä ala pelastaa ihmisiä, jotka ei ehkä sitä halua. Ja jos ostavat huonoa (voi olla hyvääkin) niin tuskin vuoden päästä enää sinne menvät ja se on ihan oikein kaupalle.
Maksoin 3 euroa enemän, mutta sain hyviä.

Illalla olin asentamassa laminaattia sinne kämppään. Alku oli hankalaa, mutta sitten alkoi rullata.

Olin masentunutkin, juontui eilisestä, jatkuin aamupäivän, mutta tekemisen myötä se vähän hellitti. Ja nyt otin vielä oluen, loman ja sen onnistuneen rempan alun kunniaksi.
Huomen aamulla on tiedossa kiva retki jännään paikkaan, jossa en ikinä ennen ole käynnyt.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Miten toi Mette Mannonen on edelleen telkassa kun olis survottu metrinen halko hanuriin? Eikös se oo tehny noita hommia jo ikuisuuden?!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mirkku kirjoitti:^onpa auki klo 20. Ainakin ne kaksi, jotka on mun kotia lähimpänä ja joissa tulee siis käytyä.
Ja vaan valkkaria sieltä haet, et koskaan mitään väkevämpää et?
Ennen vanhaan olisi sinun ollut kyseenalaista tietää Alkon aukioloajat noin tarkasti? ;)
Vesper kirjoitti:Miten toi Mette Mannonen on edelleen telkassa kun olis survottu metrinen halko hanuriin? Eikös se oo tehny noita hommia jo ikuisuuden?!
Ai niin, huono vitsi voi olla hyvä arvaus?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

^En juo juurikaan kovin paljon, silloinkin tosiaan vaan sitä valkkaria tai shampanjaa. Mua lähimmät alkot on Tammisto ja Jumbo, jotka on auki lähes yhtä kauan kuin itse kauppakin (päättelykykyä?) :D
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Vastaa Viestiin