Graeh. Ihnaa todeta olevansa sairastumassa flunssaan. Et ole ihan vielä siellä, mutta...hetki hetkeltä..tik tok...olet heikompi, sairaampi ja ainoa mitä voit tehdä on odottaa..
Kittys kirjoitti:
Mitään en myönnä Jos haluut tuntee milt se tuntuu, tere tulemast vaan tänne, pitäs sen kynsiä leikata ja tarkistaa noi hampaat
*tunkee sormet suuhun*
Paasto alkoi. Seuraavan kerran saa ruokaa vasta huomenna joskus kymmenen jälkeen. Tilannehan ei olisi lainkaan paha jos ei olisi pakollinen, nyt hirvittää jo etukäteen, että miten pääsen raahautumaan terveyskeskuseen aamulla menettämättä tajuntaani.
Iltaa. Vitsi mä olen helppo. Piti lähtee lenkille mut kamu puhu ympäri.. Prahasta terveisiä..
Kummityttöä kävin kyllä moikkaamassa, entistä sulosempi ku ennen. Raukka vaan kauheessa kuumeessa
Nyt kait pitäs sapuskaa saada ettei tuo holi nouse kovasti päähän. Joku leffakin näköjään alko just subilta.
Alkaa hieman olo ja ressinpoikanen helpottua, kun listasin paperille kaikki ne asiat jotka on hoidettava. Tuli aika pitkä lista. Alkoi ahdistaa koulusta kotiin tulevien projektien määrä (seitsemän projektia joulukuulle => HULLUUTTA!!) ja tulevat tentit ( kahdeksan tenttiä joulukuussa). Siihen päälle sitten vielä töiden valitettava jatkuminen paskafirmassa.
Nyt vain kaikki pikkuhommat alta pois jotta voin alkaa keskittyä isompiin kokonaisuuksiin. Muutaman pikkuhomman olenkin jo nyt saanut hoidettua pois alta suurenmoista.
Ääp, miten arvostellaan kirjallisesti musikaali, jonka näkemisestä on kulunut viisi viikkoa? Huomiseksi tämän sille opettajalle lupasin. Ja ikään kuin edes sitä kiinnostaisi, mitä minä asiasta tykkään.
Iisi päivä, ei mitään merkittävää. Mut kaikin puolin kivaa.
Viikonlopun suunnitelmatkin meni uusiksi. Duunikaverin vaimoke pläyjäytti pienen kolmilahkeisen maailmaan aamulla, ja lauantaiksi uus pappa ei antanut muita mahdollisuuksia kun viinan kittaus.
Noh, kelpaahan sitä
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan