Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Pulkannaru kirjoitti:^^
Akupunktioon. Kipeälle päälle/niskalle/hartioille.
AHAAA Ai semmoinen piikkipanta. Olen kyllä miettinyt. Koitan nyt ensin totutella käyttään tota piikkimattoa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja exPertti »

annepa kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:Miksi minä nyt semmosen ostaisin?
Miksi ostit piikkipannan itsellesi?
Koska se on sievä?
Olen takuulla hakoteillä, mutta sanasta piikkipanta tulee mieleen alla oleva kuva, käsiraudat, silkkiliina silmien päällä ja jotakin erityisen notyä makkarissa. :)

Kuva
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja annepa »

No niin olet :D Kyseessä on hiuspanta, jolla pidetään etuhiukset poissa silmiltä.

Kuva
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Soihtu vielä käteen, tooga näkyy jo löytyvän!
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kivääri mulla kädessä on, soihdulla mitään tee :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Erilainen vapaudenpatsas.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Hmm vapaus sopii jotenkin nyt teemaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

annepa kirjoitti:
Kuva
Siisti!

Mä ostin maanantaina uudet talviratsastus saappaat. Eilen kaveri raahas mut Viman kanta-asiakas iltaan ja oon pitkään miettinyt ostasinko semmoset pillimalliset vähän nahkasen oloset housut mutta aatellu ettei ne sovi mun vartalolle. Mutta kuulkaa sopi ne! Vähän pitempi paita (ostin myös, kuin myös makeen mustan liivin) siihen päälle ja sitten ostin punaset korkeakorkoiset nahkasaappaat niin a vot! Laitan ne huomenna miehen seuran pikkujouluihin! Jes! Oon ihan liekeissä niistä housuista, meen maanantaina hakeen toisetki semmoset, ehkä semmoset vähän hopeiset.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Fiona
Elämätön Kitisijä
Viestit: 342
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Jakku (Filippa K).
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pienkonebensaa 50 ltr ja teräketjuöljyä 20 ltr. KAATUU!!11
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Suunto Vector HR Black
Moottoritie Töölön läpi ry.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sopivalla hinnalla käytetyn Nkasin musiikkisoittimeksi autoon / itelle varapuhelimeksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja MrM »

Ostin joululahjaksi itselleni T10-teräksestä käsin taotun ja savitemperoidulla hamon-leikkuuterällä varustetun katanan. Dis not a decorative toy. Dis motherfucker dropz headz and cutz bonez.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja aasi »

MrM kirjoitti:Dis motherfucker dropz headz and cutz bonez.
Ylermiiii! Kyttäjuttu! Vii has a kreisi katana killör hier!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

MrM kirjoitti:Ostin joululahjaksi itselleni T10-teräksestä käsin taotun ja savitemperoidulla hamon-leikkuuterällä varustetun katanan. Dis not a decorative toy. Dis motherfucker dropz headz and cutz bonez.
Näen jo kuinka Gat on tulossa kierrepotkuillaan ja linkkarillaan tulossa haastamaan sut taistoon.
Tosiasiassa voit ottaa jonkun tissibaarin 19-vuotiaan mukaan ja vetästä topista tsiksin yläosattomaksi, niin vanhan juoppolallin veri ja siten happi menee kyrpään ja sydän leikkaa kiinni. Flawless wictory!
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja MrM »

Dumiz kirjoitti:Näen jo kuinka Gat on tulossa kierrepotkuillaan ja linkkarillaan tulossa haastamaan sut taistoon.
Tosiasiassa voit ottaa jonkun tissibaarin 19-vuotiaan mukaan ja vetästä topista tsiksin yläosattomaksi, niin vanhan juoppolallin veri ja siten happi menee kyrpään ja sydän leikkaa kiinni. Flawless wictory!
Ei se jaksa enää noin värikkääksi ruveta. Sen sijaan se todennäköisesti tulee vain kertomaan miten se on speksien puolesta ihan paska, kun leuku todennäköisesti kestää kivien hakkaamista paremmin.

Mut kai tommosella tarvittaessa pölliä hakkaa, kun ilman tota erikoiskäsiteltyä kovetettua terääkin voi käydä puskia trimmaamassa...

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
masa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja masa »

MrM kirjoitti: Dis motherfucker dropz headz and cutz bonez.

Ajattelitko vierailla vanhempies luona?
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja MrM »

masa kirjoitti:Ajattelitko vierailla vanhempies luona?
Ehkä pikemminkin niin päin, että ne ei enää vieraile kutsumatta mun luona. :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja MrM »

Nyt oon kyllä vähän täpinöissä. Tuli sitten toinenkin miekka vähän niinkuin vahingossa pukinkonttiin kun pikkusen ebayssa biddailin. 43 euroa toimituskuluineen. Ei oo mikään todellinen superase, mutta kumminkin laadukkaahkosta hiiliteräksestä valmistettu, eikä mistään saman tien säpäleiksi pärähtävästä "kirurginteräksestä". Sopii siis koristelun lisäksi myös kevyisiin leikkausharjoituksiin. Taidan kuitenkin pistää huutonettiin hetken sitä ihmeteltyäni, eiköhän siitä aika helpolla 1,5x omansa pois siellä saa.

Joka tapauksessa, molemmat miekat ovat nyt matkalla kohti kylmää, karua pohjolaa. Slurps.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Ootkos munaaja muuten ihan muutenkin kun ajankuluksi noitten ylisuurten linkkuveisten kanssa pökeltäny? Seurassa siis? Mulla vieläkin vähän kytee se Iaido, niin sillä utelias.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ensimmäinen sensei has arrived, U R NOTHING!

Ruokalan kalapuikko Pena
masa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja masa »

MrM kirjoitti:Nyt oon kyllä vähän täpinöissä.

Vähemmästäkin, kun heti löysit samanhenkistä porukkaa McJannesta ja Gattacasta. Selkeä miitin paikka!
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

masa kirjoitti:
MrM kirjoitti:Nyt oon kyllä vähän täpinöissä.
Vähemmästäkin, kun heti löysit samanhenkistä porukkaa McJannesta ja Gattacasta. Selkeä miitin paikka!
Naku Homoboy ottaa voittajaa vastaan "paini"kisan!
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dumiz kirjoitti:
masa kirjoitti:
MrM kirjoitti:Nyt oon kyllä vähän täpinöissä.
Vähemmästäkin, kun heti löysit samanhenkistä porukkaa McJannesta ja Gattacasta. Selkeä miitin paikka!
Naku Homoboy ottaa voittajaa vastaan "paini"kisan!

Painiminen on vaarallista, jos on aseitakin tarjolla!

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 42954.html
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja MrM »

McJanne kirjoitti:Ootkos munaaja muuten ihan muutenkin kun ajankuluksi noitten ylisuurten linkkuveisten kanssa pökeltäny? Seurassa siis? Mulla vieläkin vähän kytee se Iaido, niin sillä utelias.
En. Mun into tutkia aihepiiriä, käytettyjä metalleja ja taontaa heräsi vasta noin viikko sitten.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Vastaa Viestiin