Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Hmm, itse ottanut lähinnä a-vitamiinittomia valmisteita (BCE-poretabletteja), kun en viitsi kerätä sitä kehooni. Arvelen tarpeen täyttyvän lihasta ja maitotuotteista.Bluntly kirjoitti:Multi-tabs, MultiVita ja Mivi total+ aiheuttaneet tuota.
Ei vuoda nokka.
Came here for school, graduated to the high life
Katsos kun pahat bisness-tädit eivät aina päästä täältä bunkkerista pois ihmistenaikaan ja vitskuja tulee vain tomaattipyreesta niin jostain täytyy buustia saada. Ja ihan niin monipuolisesti ei kotimaisia vihanneksiakaan hookoo taida tehdä, että kaikki hivenaineet olisi saatavilla.Vesper kirjoitti:Hömelöt, ottakaa vitskut ruoasta! Niin mäkin teen eikä puutostilat tai flunssat vaivaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
"about 120 mph terminal velocity"par-sky kirjoitti:Rupesin miettimään kuinka kovaa lehmä juoksee? Google ei osannut mua auttaa (tai sit mä en vaan osaa käyttää sitä), joten ajattelin kysyä jos täällä olis joku eläinfiksu joka osais tämän mulle kertoa.
http://answers.google.com/answers/threa ... 39428.html
-
- Kitisijä
Oho, voiko tuo olla jokin muu kuin karhu?bliss kirjoitti:Mikä eläin tekee tämmöstä jälkeä?
-
- Kitisijä
Arvelinkin, että on jostain missä ei pitäisi kontioita tallustella. Keneltäköhän tuota voisi lähteä kyselemään?bliss kirjoitti:Mä en halua heti uskoa, että Kehä I:n kupeessa maleksii karhujaEveryWoman kirjoitti:Oho, voiko tuo olla jokin muu kuin karhu?bliss kirjoitti:Mikä eläin tekee tämmöstä jälkeä?
- Pulkannaru
- Kitisijä
Taitaa puuttua karhun kynsien jäljet. Muistaakseni näkemissäni puissa ollut selkeästi erottuvat jokseenkin pystysuuntaiset kynsien jäljet. Eikä näytä oikein hirvieläimenkään sarvien jäljiltä.
Olisiko tikka tai palokärki ? Puu näyttää kuntonsa puolesta niiden ruokapöydältä.
Olisiko tikka tai palokärki ? Puu näyttää kuntonsa puolesta niiden ruokapöydältä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
^Niin kun mulla ei ole mitään aavistusta. Jäljet ovat varmasti ajalta ennen lumentuloa, koska lumessa ei ollut mitään ihmeempää eläimen jälkeä. Paitsi kävynkappaleita sun muita hitaleita maassa. Riipivätkö tikat todella puusta kuoren pois? 
(karhu mullakin kävi ihan ekana mielessä, mutta tuomitsin sen mahdottomaksi ajatukseksi)

(karhu mullakin kävi ihan ekana mielessä, mutta tuomitsin sen mahdottomaksi ajatukseksi)
- Pulkannaru
- Kitisijä
Tikka ja palokärki saavat heikkokuntoisesta puusta jopa sälöt lentelemään. Kaarna saattaa lennellä puolen kämmenen kokoisina levyinä. Näyttäisi, että tuolla on muutama syvempi jälki. Nokan iskujälkiä? En oikein kuvasta näe. Puun kunto näyttäisi olevan selainen, että varmaan houkuttelee noita lintuja.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
Mulle Google kertoi että YKE = ylikäytön estin.bliss kirjoitti:Mikä Hitto On YKE? Googlesta ei ollut apua.
http://www.nic.fi/~telamo/
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Jos haluan alkaa rokkitähdeksi tällä myöhäisellä iälläni ja haluaisin oppia soittamaan kitaraa, niin mistä kannattaa lähteä liikkeelle?
En kuitenkaan jaksa panostaa (lahjattomat treenaa) mihinkään kitaraopettajaan (eikä näitä edes ole tarjolla vaikka haluaisikin. Lähinnä kaavailin kokeilla itseopiskelua.
Onko ehdottaa jotain hyvää 'Quitar playing for dummies'-tyyppistä opusta?
Millainen kitara olisi hyvä treenikitara? Koska on kuitenkin ihan kohtuullinen mahdollisuus sille, ettei homma nappaakaan (en siis ole heti stara ja ryydyn) ja päätänkin alkaa esim. elokuvatähdeksi, en aio sijoittaa treeniskebaan maltaita.
Kertokee, ootte ennenkin kertoneet!
En kuitenkaan jaksa panostaa (lahjattomat treenaa) mihinkään kitaraopettajaan (eikä näitä edes ole tarjolla vaikka haluaisikin. Lähinnä kaavailin kokeilla itseopiskelua.
Onko ehdottaa jotain hyvää 'Quitar playing for dummies'-tyyppistä opusta?
Millainen kitara olisi hyvä treenikitara? Koska on kuitenkin ihan kohtuullinen mahdollisuus sille, ettei homma nappaakaan (en siis ole heti stara ja ryydyn) ja päätänkin alkaa esim. elokuvatähdeksi, en aio sijoittaa treeniskebaan maltaita.
Kertokee, ootte ennenkin kertoneet!
Quitar prota ovat muutkin suositelleet, joten ilmeisen hyvä softa kyseessä. Oppiiko sitä käyttämään henkilö, jolla ei ole aiempaa kokemusta kitaran soittamisesta vai tarvitaanko jotain aikaisempaa tietämystä/osaamista soittimesta/soittamisesta, vai voiko tuon avulla nimenomaan opetella?
Mikä toi ^ skeba on ja missä hintahaarukassa tuollaiset pyörivät?
Mitä muuta kuin kitara tarvitaan? Ainakin vahvistin?
Tuo kuvan kitara taitaa olla ESP:n "Alexi Laiho" -mallinen, hinta ~muutama kilo!MGandhi kirjoitti:Quitar prota ovat muutkin suositelleet, joten ilmeisen hyvä softa kyseessä. Oppiiko sitä käyttämään henkilö, jolla ei ole aiempaa kokemusta kitaran soittamisesta vai tarvitaanko jotain aikaisempaa tietämystä/osaamista soittimesta/soittamisesta, vai voiko tuon avulla nimenomaan opetella?
Mikä toi ^ skeba on ja missä hintahaarukassa tuollaiset pyörivät?
Mitä muuta kuin kitara tarvitaan? Ainakin vahvistin?
Eikö sulla ole yhtään kaveria joka soittaa? Homman sisälle pääsemistä nopeuttaisi jos joku hieman opettaisi oikeata soittotekniikkaa ja mahdollisesti nuottien lukemisen. Kyllä ne itsekin oppii (hyvällä tuurilla jopa oikein), mutta työlästähän sen pyörän uudelleenkeksiminen on.
Jos ei skebaa irtoa kaverilta lainaan, muutamalla sadalla eurolla saat ihan soivan kitara+vahvistin -starttipaketin. Katsele vaikka osoitteesta www.thomann.de.
Toi Guitarpro on hyvä ohjelma ja sen käyttäminen on lapsellisen helppoa. Lataat vain netistä ko. softalla väännetyt nuotit ja softa jopa soittaa kipaleen puolestasi, eli voit halutessasi sijoittaa ne kitararahat vaikkapa kaljaan kuten oikean muusikon kuuluukin!