Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 15:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

sivustahuutaja kirjoitti:
Teraslilja_m kirjoitti:Minun on vaikea ymmärtää tätä hysteriaa poikien ympärileikkaamisesta.

Olen itse aikoinani lukioiässä pyytänyt itselleni ympärileikkauksen todettuani itselläni sukuvian
Kappas vaan, tuolta kantiltahan kukaan ei ole hommaa tässä ketjussa ajatellutkaan. Kun itse päättää tehdä itselleen jotain, niin tietenkin saman saa tehdä muille lupaa kysymättä. Abortin hankkinut nainen saa ilman muuta abortoida kaikki naapuruston sikiöt, turha tuosta on mitään hysteriaa nostaa, täysin laillinen toimenpidekin vielä.
Höpö höpö. Pointtini on siinä, että tämän hysterian takia, täysin hyödyllinen operaatio sattaa joutua "hyi-hyi" listalle, moraalisten näkökohtien takia.
Life is complex, it has real and imaginary parts.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Teraslilja_m kirjoitti:Höpö höpö. Pointtini on siinä, että tämän hysterian takia, täysin hyödyllinen operaatio sattaa joutua "hyi-hyi" listalle, moraalisten näkökohtien takia.
Täh? Jokainen aikuinen saa silpoa kulliaan ihan niin paljon kuin lystää. Tosin moraaliselta kannalta voitaisiin saivarrella siitä, kuuluuko julkisen terveydenhuollon hoitaa tuollaisen itsesilvonnan paikkailut. Mutta aikuiset ovat oma juttunsa, jätetään ne lapset rauhaan, jookos?
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 15:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

sivustahuutaja kirjoitti: Täh? Jokainen aikuinen saa silpoa kulliaan ihan niin paljon kuin lystää. Tosin moraaliselta kannalta voitaisiin saivarrella siitä, kuuluuko julkisen terveydenhuollon hoitaa tuollaisen itsesilvonnan paikkailut. Mutta aikuiset ovat oma juttunsa, jätetään ne lapset rauhaan, jookos?
Olin tuolloin lukion ensimmäisellä luokalla eli "lapsi" vielä. Ja ilman tuota nahan silpasua (lääkärin toimesta, nukutuksessa), vehkeeni ei olisi toiminut kunnolla. Olisiko minun pitänyt odottaa 18 vuotiaaksi asti, ennenkuin minun ei olisi tarvinnut kärsiä terskani ja esinahkani välisestä kokoepäsuhdasta...

Hyvin kummallisia näkäkohtia ihmisillä ...

edit: että -> ennenkuin
Life is complex, it has real and imaginary parts.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Teraslilja_m kirjoitti:Olin tuolloin lukion ensimmäisellä luokalla eli "lapsi" vielä.
Olit vähintään 15-vuotias. Ei aikuistuminen tapahdu yhdessä yössä ja 15-vuotiaalla voi jo olla ihan selkeä tahto. Lisäksi sinulla oli todettu selkeä haitta, jonka poistaminen oli ihan perusteltua. Tuossa on hemmetin iso ero pikkulasten silpomiseen. Aiemmin vertauksena käytuin lävitystä. Teini saa ottaa lävistyksen, mutta vauvan kielen lävistäminen vanhempien toimesta johtaa väistämättä yhteydenottoon lastensuojelusta.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Teraslilja_m kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Täh? Jokainen aikuinen saa silpoa kulliaan ihan niin paljon kuin lystää. Tosin moraaliselta kannalta voitaisiin saivarrella siitä, kuuluuko julkisen terveydenhuollon hoitaa tuollaisen itsesilvonnan paikkailut. Mutta aikuiset ovat oma juttunsa, jätetään ne lapset rauhaan, jookos?
Olin tuolloin lukion ensimmäisellä luokalla eli "lapsi" vielä. Ja ilman tuota nahan silpasua (lääkärin toimesta, nukutuksessa), vehkeeni ei olisi toiminut kunnolla. Olisiko minun pitänyt odottaa 18 vuotiaaksi asti, ennenkuin minun ei olisi tarvinnut kärsiä terskani ja esinahkani välisestä kokoepäsuhdasta...
Are you on drugs?

Kukaan ei ole missään, mitenkään, etäisestikään väittänyt, selittänyt, sanonut tai vaatinut, että ympärileikkaus pitäisi poistaa keinovalikoimasta jos siitä on a) lääketieteellistä hyötyä/apua b) jotain iloa aikuiselle ihmiselle itselleen. Mun puolesta voit vaikka leikata kullisi irti, nitoa sen olohuoneeseesi seinään ja ripustaa siitä kimaltelevia joulukuusenkoristeita, jos se sun erektiokulmaasi nostaa.

Se nyt on kuitenkin aivan eri asia kuin ympärileikata pikkulapsia järjestelmällisesti koska jahve tai isoisä niin unessa käskee.

Olisitko hyväksynyt sen nikottelematta, jos uskontosi olisi kieltänyt sinua ympärileikkaamasta piliäsi, ja siitä olisi siten aiheutunut peruuttamaton vamma, joka olisi saattanut johtaa lapsettomuuteen? Get the point? Ympärileikkaus ei ole kaikille autuus eikä onni.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Paras päivä ikinä.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Haemaeraemies kirjoitti:PAPIEREN,BITTE!

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Vart ... 5237707655

Vartijat ovat saamassa entistä laajemmat valtaoikeudet.
...
Just. Ai että lihapäille joita hoidellaan suoraan kortistosta kadulle, pitäisi saada lisää oikeuksia. Janttereille, jotka ei tajua mikä on julkinen tila, tai joka ottaa lain ohittavia käskyjä työnantajaltaan? Palkataan sielt kortistosta mielumin niitä oikeita kyttiä, niillä on sentään koulutusta ja virkavastuu.

Meinaa vähän sylettää.

EDIT: Typonautti
Älä huoli, vartija on ystäväsi
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi Luoja sentään.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Toisaalta kumma että eka tapaus tuli vasta nyt. Mutta ilmeisesti läski on paitsi tehokas kuolemantuomion estäjä, myös tehokas rikoksenteon estäjä? Tai no, ei läski kyllä estä ihmistä uhkaamasta tahi ampumasta pyssyllä.

Kuva
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 14:02

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Ai tyyppi ollu deathrowssa yli 20 vuotta. Vaihtaisin osia milloin vain. Voiko enään mukavampaa ja parempaa elämää saada (jos nyt joku ei kanna miljoonia kouraan).
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

USA:n presidenttikisa muuttuu yhä likaisemmaksi.

Ensin McCain hyökkää vastustajaansa vastaan törkyisessä TV-mainoksessa:

http://www.youtube.com/watch?v=oHXYsw_ZDXg

Syvästi loukattu vastaehdokas Hilton iskee takaisin samalla mitalla:



Veikkaan että Johanna Tukiainen on Suomen seuraavien presidentinvaalien musta hevonen Hiltonin tapaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Venäläinen pankki julkaisi tyttökalenterin naisjohtajistaan. Mitäs sanotte? Onnistuisiko suomessa? Entä haluaisiko kukaan nähdä kalenteria Nordean naisjohtajista?

Kuva

Kaikki kalenterin kuvat:
http://media.aplus.by/2008/03/04/kalend ... cami..html

Daily Mailin juttu aiheesta:
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... endar.html
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aika mielenkiintoista, mutta mites tämä?
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:Aika mielenkiintoista, mutta mites tämä?
Ryssä on ryssä vaikka voitkin veisi.

Jos ei kerran ilmainen ruoka kelpaa vaan tulee ainoastaan paskaa ja vittuilua palkaksi, niin aina parempi olla viemättä ollenkaan. Jääpähän nekin kuljetuskustannukset suomalaisilta maksajilta pois.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:
Niba kirjoitti:Aika mielenkiintoista, mutta mites tämä?
Ryssä on ryssä vaikka voitkin veisi.

Jos ei kerran ilmainen ruoka kelpaa vaan tulee ainoastaan paskaa ja vittuilua palkaksi, niin aina parempi olla viemättä ollenkaan. Jääpähän nekin kuljetuskustannukset suomalaisilta maksajilta pois.
Nämä olivat vielä viron venäläisiä autettavia, joten eipä tarvi tarkoitusta pitkältä hakea, siellä se pronssipatsas vilkahtelee taustalla, kyllähän se venäläisiä vituttaa kun yksi parhaista alusmaista hävisi, toisaalta onko se hyvä nyt kun ryssä ostaa meiltä mökit ja rannat?
Pyyhin Netikettiin..
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Niba kirjoitti:... toisaalta onko se hyvä nyt kun ryssä ostaa meiltä mökit ja rannat?
Mökkinsä ja maansa myyneet suomalaiset ovat tykänneet venäläisen maksamasta hinnasta. Turha siinä on persaukisten suomalaisten mussuttaa, että 'Olisi pitänyt myydä suomalaiselle! Ja halvemmalla, tottakai!"
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Niba kirjoitti: onko se hyvä nyt kun ryssä ostaa meiltä mökit ja rannat?
Jos sekä myyjä että ostaja ovat tyytyväisiä ko. transaktioon ja sivullisille ei aiheudu haittaa, niin what's the problem?

Ei mitään ongelmaa siinä tapauksessa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

sivustahuutaja kirjoitti:Mökkinsä ja maansa myyneet suomalaiset ovat tykänneet venäläisen maksamasta hinnasta. Turha siinä on persaukisten suomalaisten mussuttaa, että 'Olisi pitänyt myydä suomalaiselle! Ja halvemmalla, tottakai!"
Yleisellä tasolla olen samaa mieltä, mutta populismitasolla ajattelen kuitenkin hieman että niiden maiden, jotka itse harrastavat tarkkaa protektionismia maa-alueidensa myynnissä ulkomaalaisille, kansalaisten pääsyä näille markkinoille voitaisiin ehkä hieman yrittää rajoittaa, ihan siis vastavuoroisuusperiaatteen mukaisesti. Mutta myönnän ettei tuo mikään varsinainen järkiperuste ole, ja hassultahan se kuulostaisi jos suoraan säädettäisiin että esim. ruotsalaiset saavat ostaa suomalaisia kesämökkejä, mutta venäläiset eivät.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Frederik Krueger kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Mökkinsä ja maansa myyneet suomalaiset ovat tykänneet venäläisen maksamasta hinnasta. Turha siinä on persaukisten suomalaisten mussuttaa, että 'Olisi pitänyt myydä suomalaiselle! Ja halvemmalla, tottakai!"
Yleisellä tasolla olen samaa mieltä, mutta populismitasolla ajattelen kuitenkin hieman että niiden maiden, jotka itse harrastavat tarkkaa protektionismia maa-alueidensa myynnissä ulkomaalaisille, kansalaisten pääsyä näille markkinoille voitaisiin ehkä hieman yrittää rajoittaa, ihan siis vastavuoroisuusperiaatteen mukaisesti. Mutta myönnän ettei tuo mikään varsinainen järkiperuste ole, ja hassultahan se kuulostaisi jos suoraan säädettäisiin että esim. ruotsalaiset saavat ostaa suomalaisia kesämökkejä, mutta venäläiset eivät.
Tuo vastavuoroisuus olisi hyvä, minäkin Laatokan randamilta olisin ehkä valmis ostamaan suvun entisiä maita? No, venäläisille maa on kuulemma pyhää muistammehan että Alaskan möivät?
Mutta milloin suomalaiset lopettaa kiinalaisten perseen nuolemisen?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suomalainen voittajaformaatti on TÄMÄ? Formatoitumisen makua pitkälti?
Pyyhin Netikettiin..
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1567457


Onnittelut. Joko on uus civikki tilattu?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vastaa Viestiin