Mammailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Jäikö se jotenkin epäselväksi tässä?
Sinulle ilmeisesti jäi.
No, olen tässä Vesperin kannalla. En mä oikein tiedä mitä epäselvyyttä on "rintarangan lahoamisessa".
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

RP kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Jäikö se jotenkin epäselväksi tässä?
Sinulle ilmeisesti jäi.
No, olen tässä Vesperin kannalla. En mä oikein tiedä mitä epäselvyyttä on "rintarangan lahoamisessa".
Minä olen tässä vakavasti Pertin kannalla. Kunhan selvitän mikä se on.
Came here for school, graduated to the high life
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Mä luulen vahvasti että miehet ottaa mieluummin isorintaisen naisen kuin vielä isorintaisemman kyyryssä kävelevän, buranaa popsivan etäisesti naista muistuttavan mörrimöykyn.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

RP kirjoitti:^Mä luulen vahvasti että miehet ottaa mieluummin isorintaisen naisen kuin vielä isorintaisemman kyyryssä kävelevän, buranaa popsivan etäisesti naista muistuttavan mörrimöykyn.
No hyvä on. Vaihdetaan asialinjalle, ainakin hetkeksi.

Itselleni rintojen koolla ei aikuisten oikeasti ole ihan älytöntä väliä. Isoja on kiva muovata, mutta toisaalta pienet kantajansa kehoon sopivat ovat kivat. Itse nainen on tärkeä, tissit tulevat sitten bonuksena mukana ja sitten ne ovat millaiset sieltä sattuu tulemaan. Ajatus perustaa puolisovalinta tissien kokoon tuntuu hassulta, mutta onhan sitä hassumpiakin fetissejä.

Mitä tulee rintakehäsi lahoamiseen niin pidin sitä aika kehnona sananvalintana vaikka varmaan halusitkin vaan välttää tyypilliset mussuttamiset selkävaivoista yms. jotka sitten lopulta kerroit tuossa yllä.

Yritin sitten olla kepeä vaikka olisi pitänyt tajuta, että tässä palstan kriisitilassa täällä olisi pitänyt tajuta tulla paikalle mustassa kravatissa voivotellen.

Ja uskon sinun olevan oikeassa tuossa mitä arvelit.

Uskon myös, että haluaisin nähdä kuvan tisseistäsi, mutta ei lähretä sinne. :)
Came here for school, graduated to the high life
rautakanki

Viesti Kirjoittaja rautakanki »

RP kirjoitti:^Mä luulen vahvasti että miehet ottaa mieluummin isorintaisen naisen kuin vielä isorintaisemman kyyryssä kävelevän, buranaa popsivan etäisesti naista muistuttavan mörrimöykyn.

Tää nyt ei jotenkin vakuuta. Vähän sama juttu kuin Gattacan "raha muutaa elämäni" -mantra.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^^Noh, vain Davella on optio mun tissikuviin. Sun pitää kysyä siltä lupaa, maksaakin ehkä. Mutta niin, mä haluaisin takaisin sen normaalin kokoni joka oli noin D/75/80 ennen tytsää. Nyt kaapista löytyy jo ääkkösten loppupäätä. Ryhdin ylläpitäminen on työn ja erityisesti tuskan takana. Jatkuvat kovat kivut ei oo kiva juttu.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

rautakanki kirjoitti:

Tää nyt ei jotenkin vakuuta. Vähän sama juttu kuin Gattacan "raha muutaa elämäni" -mantra.
En näe yhteyttä.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Mitä tulee rintakehäsi lahoamiseen niin pidin sitä aika kehnona sananvalintana vaikka varmaan halusitkin vaan välttää tyypilliset mussuttamiset selkävaivoista yms. jotka sitten lopulta kerroit tuossa yllä.
Ja rintaranka sijaitsee mielestäsi missä?
Work like a captain, play like a pirate.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:Ja rintaranka sijaitsee mielestäsi missä?
Btw, oliko sulla ajoittain tai usein semmosta tuntoa kuin joku istuisi sun rintakehän päällä? Aika ahdistavaa.
Vesper
Kitisijä

RP kirjoitti:Btw, oliko sulla ajoittain tai usein semmosta tuntoa kuin joku istuisi sun rintakehän päällä? Aika ahdistavaa.
Mullahan ei juurikaan ollut fyysistä haittaa varustuksesta, ainoastaan henkistä :roll:
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:
Niba kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Ultra meni kivasti, kaikesta jännittämisestä huolimatta. Vauva uiskenteli ahkerasti, jahka se saatiin hereille läpsäyttämällä. :h: Oli kaikki raajat ja syke ja sen semmoset. Eikä turvotusta.
Yksi vauva siellä on. Ja sama syntymäpäivä mahdollisesti kuin allekirjottaneella.
Muakin ultrakuvattiin taannoin, ei löytynyt mitään..
1 aivosolu löytyi, congrats :]
Joo, ei sitä ultralla tutkita, MRI näytti jotain jäänteitä niistä 9 miljardista olevan jäljellä, EEGssä en ole ollut, joten toiminnasta ei ole varmuutta, EKG on myös normaali, joten uskonnollisten elossaolemiskäsitysten mukaan olen myös elossa..
Kai ymmärrät että mua on vitun paljon tutkittu mutta salaisuus ei ole vieläkään paljastunut!

Sillä aikaa Pohjois-Koreassa..

Älä ota thaikkuvaimoa!
Yhdellä tutulla oli thaikkuvaimo 90-luvulla, ennen eroa oli jahdannut miestään veitsi kädessä pitkin katuja Bangkokissa..
Pyyhin Netikettiin..
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ja rintaranka sijaitsee mielestäsi missä?
Btw, oliko sulla ajoittain tai usein semmosta tuntoa kuin joku istuisi sun rintakehän päällä? Aika ahdistavaa.
Mulla oli, mut se ei johtunut tisseistä vaan siitä että selkälihakset oli niin jumissa. Minä pöljä ajattelin fiksusti että etupuoli on jumissa ja venyttelin tissilihaksia mutta ei auttanut. Hieroja sitten sanoi että selkä on niin jumissa että hän ei saa sitä auki. Jumi lähti loppujen lopuksi jumppaamalla selkälihaksia, tissit eivät olleet jumin syy eivätkä ole pienentyneet tämän jumiepisodin jälkeen. Nyt mennään Changen asteikolla kirjaimessa E.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:Btw, oliko sulla ajoittain tai usein semmosta tuntoa kuin joku istuisi sun rintakehän päällä? Aika ahdistavaa.
Mullahan ei juurikaan ollut fyysistä haittaa varustuksesta, ainoastaan henkistä :roll:
Oikeasti?
Vesper
Kitisijä

Dave kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Oikeasti?
Ihan aikuisten oikeasti.
Olen kerran käynyt juurikin tuon kyseisen rintarangan oikuttelun takia lääkärissä. Tai no, kaksi kertaa kun ei se eka oikein tajunnut mistä oli kyse...
Dave

Vesper kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Mullahan ei juurikaan ollut fyysistä haittaa varustuksesta, ainoastaan henkistä :roll:
Oikeasti?
Ihan aikuisten oikeasti.
Olen kerran käynyt juurikin tuon kyseisen rintarangan oikuttelun takia lääkärissä. Tai no, kaksi kertaa kun ei se eka oikein tajunnut mistä oli kyse...
No nyt menin lopullisesti sekaisin. Eli oliko se harmi fyysistä vai henkistä, siis suurimmaksi osaksi? Meinaan kun viestisi lopussa puhut fyysistä vaivoista..

Laitan rahat sektorille henkistä. Voitinko?
Vesper
Kitisijä

Dave kirjoitti:No nyt menin lopullisesti sekaisin. Eli oliko se harmi fyysistä vai henkistä, siis suurimmaksi osaksi? Meinaan kun viestisi lopussa puhut fyysistä vaivoista..

Bingo!
Olen siis tissihistoriani aikana fyysisesti kärsinyt niistä kerran. Se pätee mun mielestä aika hyvin tohon kohtaan juurikaan. Toki ne oli tiellä urheilussa jne.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

annepa kirjoitti: Mulla oli, mut se ei johtunut tisseistä vaan siitä että selkälihakset oli niin jumissa. Minä pöljä ajattelin fiksusti että etupuoli on jumissa ja venyttelin tissilihaksia mutta ei auttanut. Hieroja sitten sanoi että selkä on niin jumissa että hän ei saa sitä auki. Jumi lähti loppujen lopuksi jumppaamalla selkälihaksia, tissit eivät olleet jumin syy eivätkä ole pienentyneet tämän jumiepisodin jälkeen. Nyt mennään Changen asteikolla kirjaimessa E.
Siis joo, mä tiedän että osa syy on selässä. Mulla on ihan nuoresta asti ollut selän kanssa ongelmia. Nämä tissit ei vaan helpota niitä vaivoja vaan pahentaa. Ei siitä kalua koskaan tule, se on selvä.

Mä en oikein tiedä mikä mun rintojen koko tällä hetkellä on, käyn mittaamassa kunhan kerkiän. Istuvimmat on siellä F/G:n puolella melkeinpä eli oikeesti ne on sitten varmaan jo H:t. Mun rinnat näyttää ihan silikoneilta. Tosin siltä ne on aina näyttänyt, kohtuuttomilta kroppaan verrattuna.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:Olen siis tissihistoriani aikana fyysisesti kärsinyt niistä kerran. Se pätee mun mielestä aika hyvin tohon kohtaan juurikaan. Toki ne oli tiellä urheilussa jne.
Mä luulen että mulla on siksi näitä fyysisiä ongelmia kun kasvoivat ns. yhdessä yössä uusiin mittoihin. Mä kyllä ymmärrän tuon henkisen puolen.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Nyt en enää tajua vespaa ollenkaan. Tuollaiset assetit luonto antanut ilman fyysisiä ongelmia ja sitten pilaat ne!!!11 EIIII!!!1111
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Pilata, sekin on vain mielipide.

Aamusta maha on pehmeä ja "kevyt", iltapäivästä se painaa jo 485 kg ja on kivikova ja kipeä. Jei :roll: Vielä 4 kk.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Pakko kyllä nostaa hattua, en pystyisi toista kertaa edes muutamasta miljoonasta :) Synnyttämisestä puhumattakaan! Onnea uusista munista! Se on ukkovalta.

Tytsä on ollut innoissaan kun mies on hakannut NHL peliään. Tuulettaa ja taputtaa kun mies tekee maalin. Se vaan että mieheltä pääsi pelin tiimellyksessä "vittu" josta tytsä sitten villiintyi sen verran että juoksenteli ympäri yläkertaa kädet tuulettaen huudellen: vittu, vittuuuuuh, vittu, vittu, vittuuuh, vittuuuh, vit...uuh, vittu, vittu, vittuuuuuuuuuuuh.

Kivat miehelle!
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

RP kirjoitti:
Kivat miehelle!
Hyvähän piltin on jo oppia, mistä se kana pissii. Itse päästin kerran open sijaisena harkitsemattoman sanan, ja siitäkin sai kuulla jonkin aikaa - onneksi vain muksuilta.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SikaMika kirjoitti:
RP kirjoitti:
Kivat miehelle!
Hyvähän piltin on jo oppia, mistä se kana pissii. Itse päästin kerran open sijaisena harkitsemattoman sanan, ja siitäkin sai kuulla jonkin aikaa - onneksi vain muksuilta.
"Uu, kivat tissit"?
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

SikaMika kirjoitti:
RP kirjoitti:
Kivat miehelle!
No ei tämä ihan miehen piikkiin mene. Kunhan kiillotin haarniskaani. Tytsän juostessa tuli niin selkärangasta "vittu sentään" ja mulkaisu ukkoon. Se oli piste I:n päälle.
Dave

Vesper kirjoitti:
Dave kirjoitti:No nyt menin lopullisesti sekaisin. Eli oliko se harmi fyysistä vai henkistä, siis suurimmaksi osaksi? Meinaan kun viestisi lopussa puhut fyysistä vaivoista..

Bingo!
Olen siis tissihistoriani aikana fyysisesti kärsinyt niistä kerran. Se pätee mun mielestä aika hyvin tohon kohtaan juurikaan. Toki ne oli tiellä urheilussa jne.
Minkälaista henkistä kärsimystä ne isot tissit aiheuttaa? Ymmärrän, että yläastelainen saattaa kärsiä isoista tisseistä, mutta aikuisena?
Vastaa Viestiin