Ketä sitten panisisit?
- Pulkannaru
- Kitisijä
Re: Ketä sitten panisisit?

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Minusta on häiritsevää, että nykyään panisin blondejakin. Täytyy olla se iän mukanaan tuoma huonompaankin tyytyminen.
Hetkinen!Gat kirjoitti:Minusta on häiritsevää, että nykyään panisin blondejakin. Täytyy olla se iän mukanaan tuoma huonompaankin tyytyminen.
Work like a captain, play like a pirate.
^ Tissit häiritsee itse ohjelman seuraamista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mulle on ihan käsittämätöntä, että joku jaksaa katsella jotain huutokauppakisaa jostain konkkapesien varastoista. Tosin eipä tässä taida kauheasti enää ammatteja olla, josta ei olisi realityä tehty, mutta jobbarien puuhastelu menee mielenkiinnossaan jo jonnekin napanöyhdän ja varvasmädän väliin.Bluntly kirjoitti:^ Tissit häiritsee itse ohjelman seuraamista.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
So Hard kirjoitti: Mulle on ihan käsittämätöntä, että joku jaksaa katsella jotain huutokauppakisaa jostain konkkapesien varastoista.
Mua kiinnostaa se antiikki ja harvinaiset löydöt. 'Murica kun on maa jossa sitä antiikkia on tarjolla huimasti.
Mut katsoohan jotkut hiihtoa, tennistä ja pesäpalloakin. Ne vasta tylsiä ovatkin!

Jeezpliiz!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better

Minne voi laittaa tilauksen menemään?
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Joo! Tuo on just semmonen vähän vaarallisen näköinen, laita tänne kun kyllästyt siihen.exsu kirjoitti: Minne voi laittaa tilauksen menemään?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Sama juttu. Ja välillä löytyy juttuja joita ei itse tiennyt olevan olemassakaan. Discovery Channelilta tän tyyppiset ohjelmat on parasta mitä siellä yleensä enää on, kun koko kanava on mennyt täydelliseksi realitypelleilyksi. Mutta kun on itsekin tykännyt käydä huutokaupoissa ja löytänyt mm. parin tonnin arvoisen vähän käytetyn pool-biljardin virallisen MM-kisapöydän 300 eurolla, niin ei voi valittaa. Homma on suureksi osaksi nykypäivän aarteenmetsästystä eikä pelkkää jobbausta.masa kirjoitti:Mua kiinnostaa se antiikki ja harvinaiset löydöt. 'Murica kun on maa jossa sitä antiikkia on tarjolla huimasti.So Hard kirjoitti: Mulle on ihan käsittämätöntä, että joku jaksaa katsella jotain huutokauppakisaa jostain konkkapesien varastoista.
Sen sijaan nää Taksit ja Muuttajat... Ei vittu.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.

Kun aikanaan Karibian Piraattien eka osa tuli en voinut käsittää että se tyttö hinkuaa jonkun keijukaisen perään, kun tarjolla on Jack Davenport. Uskomatonta.
Tämä tosin vaatisi äänen. Osaa kuulostaa niin järettömän hyvältä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Voi hitto Georginan Orlando-kuva on kyllä kuuma! Noin yleisesti tyyppi ei sytytä, esim Calcium Kidissä ja piraateissa ei kovin, mutta kylläpä hänestäkin näköjään saa öö visuaalisesti ööö hienoja kuvia 

Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Piti syynätä tarkkaan, pikkarit unohtuneet?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vyötärölinja näyttää siltä, että mä olisin käsitellyt sen paint- ohjelmalla.
- Diddley Bow
- Kitisijä
Nyt en ymmärtänyt.exsu kirjoitti:Vyötärölinja näyttää siltä, että mä olisin käsitellyt sen paint- ohjelmalla.
Who says you need to buy a guitar?
Tein mallikuvan!Diddley Bow kirjoitti:Nyt en ymmärtänyt.exsu kirjoitti:Vyötärölinja näyttää siltä, että mä olisin käsitellyt sen paint- ohjelmalla.

- Diddley Bow
- Kitisijä
^ En ymmärtänyt sun viestiä.
Mä melkein olisin sitä mieltä että tuo lantio ja vyötärö on erittäin mahdollista ilman photoshoppia. Star Trekin Deanna Troi omaa melkein saman figuurin. Tai omasi. Nythän hän on jo wanha narttu.
Mä melkein olisin sitä mieltä että tuo lantio ja vyötärö on erittäin mahdollista ilman photoshoppia. Star Trekin Deanna Troi omaa melkein saman figuurin. Tai omasi. Nythän hän on jo wanha narttu.
- Diddley Bow
- Kitisijä
^^Siitä kuvasta näkyy että sitä on photoshopattu. Just sieltä vyötärön tienoilta.
EDIT: no sviddu ei tosta sinipukuisen kuvasta
EDIT: no sviddu ei tosta sinipukuisen kuvasta

Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
- Diddley Bow
- Kitisijä
Kerro toki miten se näkyy.annepa kirjoitti:^Siitä kuvasta näkyy että sitä on photoshopattu. Just sieltä vyötärön tienoilta.
Haamurajoja ja liian teräviä pintoja.Diddley Bow kirjoitti:Kerro toki miten se näkyy.annepa kirjoitti:^Siitä kuvasta näkyy että sitä on photoshopattu. Just sieltä vyötärön tienoilta.