BB2009 alkaa, katsonko?

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Gat kirjoitti:Se ei puhunutkaan paljon mitään, oli vain kuin känninen oranki ja puristeli jokaista lähelle tulevaa naista. Mikä naisille hyvin kelpasi ja viimeinen antoi pipariakin. Vaikka oli ihan tuntematon, ei tainnut olla cityläinenkään. Illan protestistani ja emännän antamasta säännöstä huolimatta ja vieraiden ihmisten lähellä.
Duoda duoda, veikkaan emännän panokieltosäännön olleen osoitettu lähinnä sinulle, ei kaikille paikallaolleille. Saatan toki olla väärässä, mutta vain saatan.
Siis ei alfadominanssijuttu sinänsä ainakaan näkyvästi tai toisia/minua komentaen kuten yllä BB- tai koiranvihaaja/kerrostalokyttääjäilmiöissä. Vaan toisen tason, vielä mystisempi, ilmeisesti minun käsityskykyni yläpuolella oleva, hienostunut ja Nussivan Rinnakkaistodellisuuden kuin minua kiusaamaan laadittu ilmiö.
Taidat olla totuuden lähteillä. Nussivien kitinäuroiden mielessä siintää varmasti kliimaksin hetkellä Gattiksen kiukkuiset kasvot, siitä saa kummasti lisäkiksejä. Eiköhän tuosta ollut kyse Runkkiksenkin tapauksessa, tuskin hän olisi kenenkään jalkapohjia hieronut ja paneskellut ellet sinä olisi ollut paikalla.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nonni. Tänään se sitten loppuu.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei mahda mitään. Ason kaltaiset debiilit tosimiehet lisääntyy ja perii maan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Mee muualle runkkaamaan, Aso on ihQ!


Edit: hyvä Asooooo!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vittu.
Katsoin liian myöhään tekstarin hinnan 99 senttiä.
Sillä rahalla jonka laitoin Esalle plussaa ja Asolle miinusta, saisin huoralta pillua ainaskin puoli tuntia.

Demokratia ei toimi... tai siis toimii mutta turha vaivautua itse äänestämään.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pahus, missasin kliimaksin, unohdin koko BB:n. Olin juuri silloin treeneissä.

Asoko nyt sitten voitti? Ehkä se noilla meriiteillä voisi saada Cathynkin omakseen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kappas, olen vissiin selvinnyt BB:n loppumisesta aika vähin viekkarein. Ei oo mtn tra-traumojakaan. Joku saattais huomata kitinä-postailuni lisääntyneen sittemmin, no joo onhan se korviketoiminto mut vain positiivinen sellanen, eiks je? (En vttu hommaa mtn elämää, en en en!)

Ensi syksyä ootellessa!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Minä vähän luulen, että en jaksa/viitsi seurata ensi BB-kautta ollenkaan. Tai nyt on ainakin sellainen fiilis. Hyvä kun tuo kausi loppui ja hyvä kun sen jaksoi katsoa, mutta... alkaa pikkuhiljaa vituttaa koko touhu. Vituttaa varsinkin se, että mun suosikki ei koskaan voita kyseistä kisaa (ekaa kautta en nähnyt ollenkaan, sitä ei lasketa, ja eiköhän just silloin voittanut se jonka pitikin voittaa).

Voihan se tosin olla, että tässä yhdeksän ja puolen kuukauden aikana ehtii mielipide muuttua. Sitten se alkaa taas...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mayah kirjoitti:
Voihan se tosin olla, että tässä yhdeksän ja puolen kuukauden aikana ehtii mielipide muuttua. Sitten se alkaa taas...
Ellei todeta toimimattomaksi formaatiksi, koska tarkoituksena vain myydä television mainosaikaa? Tarkoittaisi että lopetetaan kuten monissa maissa on jo tehtykin?

VIITE:
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin