Suomi - Saksa jalkapallottelumatsiin Stadikalle ostettu liput syyskuulle (10.9.)! Jee jee, just mun lempimusaa!
Oikeasti olen menossa vain sen takia koska on kiva nähdä erityisen hyviä kavereita taas vähästä aikaa. Matsilla niin väliä, Suomi häviää joka tapauksessa.
Nyt on stonerbuumi meneillään tia jotain. Luulin jo mainostaneeni, että Dozer 2.9.2008 Lahden Torvessa ja myöhemmin samalla viikolla Helsingin on the rocksissa. Taidan paneutua molempiin sano.
Odotan tuolta pumpulta kuitenkin jo jotain. Ans kattoo ny sano.
Bluntly kirjoitti:Black label societyn keikalle 22.11 on saatava lippu vaikka sitten varastamalla.
Oli aika vaisu viimeksi, taidan skipata.
Monster magnet kiinnostaisi, lipun hinta ei. Ehkä sijoitan siihen kuitenkin, jahka ryöstän jonkun huutonettaajan rahat reilun viikon päästä ylimääräisellä Slipknotin lipullani.
Nyt on stonerbuumi meneillään tia jotain. Luulin jo mainostaneeni, että Dozer 2.9.2008 Lahden Torvessa ja myöhemmin samalla viikolla Helsingin on the rocksissa. Taidan paneutua molempiin sano.
Odotan tuolta pumpulta kuitenkin jo jotain. Ans kattoo ny sano.
Mä en vieläkään tajua näitä. Viimeksi Virgin oilissa soittivat maailman paskimman keikan koskaan, kaikki hitit uupuivat setistä. Ruisroskissa taas soittivat loistavan keikan (vaikka se menikin vähän ohi koska keskityin kuuntelemaan lähinnä omia rasvaisia, naaraan korvaan kuiskuteltuja ehdotuksiani).
Mitähän ne mahtaa tällä kertaa soittaa? Uusiin pettymyksiin ei ole varaa, päiväni pilaamisesta seuraisi kuolemantuomio koko orkesterille. En taida uskaltaa ottaa riskiä, vaan juon mieluummin kotona omenamehua ja katselen linnan juhlia (oma) pippeli (omassa) kourassa.
aimohaiku kirjoitti:Syksyn suomirokit ostettu:
CMX @ Tavastia-Klubi, Helsinki 6.12.
Mä en vieläkään tajua näitä. Viimeksi Virgin oilissa soittivat maailman paskimman keikan koskaan, kaikki hitit uupuivat setistä. Ruisroskissa taas soittivat loistavan keikan.
Mitähän ne mahtaa tällä kertaa soittaa?
Mä en ole käynyt CMX:n keikoilla aikoihin, joten toiveena tietysti olisi hyvä keikka. Hittikimaraan voisi viitata se, että huhujen mukaan bändi olisi jälleen julkaisemassa kokoelman marraskuussa, tällä kertaa "tunnetuimpia hittejä" ja kylkiäisenä ep hc-punkia. Jos keikka on paska, aina voi juoda jallua (*).
Xiberia kirjoitti:Jumankauta, New Model Army tulee Suomeen taas syyskuussa! Kaksi keikkaa, 26.9. Nosturissa ja 27.9. Tampereen Klubilla. Mie meen Helsinkiin.
...enää yksi yö.
Nosturi
Pe 26.09.2008, ovet 21.00, 22€, S/K18
NEW MODEL ARMY (UK)
NAZCA
Showtimes: Nazca 22.00, NMA 23.00