Mulla kyllä vaalenee joidenkin tummien paitojen kainalot dödöstä. Riippunee siis dödöstä, ÄÄLIÖ!Niba kirjoitti:mutta tosiaan turha käyttää deodorantteja koska ne tummentavat kainalon kohdat paidoista ÄÄLIÖT!
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
- RolloTomasi
- Kitisijä
Mulla jäi jostain radiosta muutama päivä sitten päähän soimaan pieni osa jostain biisistä. Ei niin suuri osa, että sanoja muistaisin ainakaan niin paljon, että googlesta jotain apua olisi enkä ole varma, kuulinko tai muistanko sen, minkä muistan, oikein. Joten miten löydän kyseisen biisin tai saan selville, mikä se on? Häiritsee!!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
LET ME HEAR YOU SAY YEAAAH!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gzyFmilkd80[/youtube]
Mikäs se mun kysymys olikaan. Ai niin: Miksei näin llllloistavaa musiikkia enää tehdä? Missä on kaikki tämän päivän eurotekno/dance? Miksi radiossa soi nykyään vain joko "oikea" musiikki jossa itketään karannutta Pamelaa tai joku suomiräppi jossa itketään karanneen Pamelan pillua? Olen varma, että mielenterveysongelmien kasvu johtuu yksinomaan siitä, ettei tällaiset kappaleet soi enää radiosta aamuisilla työmatkoilla.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gzyFmilkd80[/youtube]
Mikäs se mun kysymys olikaan. Ai niin: Miksei näin llllloistavaa musiikkia enää tehdä? Missä on kaikki tämän päivän eurotekno/dance? Miksi radiossa soi nykyään vain joko "oikea" musiikki jossa itketään karannutta Pamelaa tai joku suomiräppi jossa itketään karanneen Pamelan pillua? Olen varma, että mielenterveysongelmien kasvu johtuu yksinomaan siitä, ettei tällaiset kappaleet soi enää radiosta aamuisilla työmatkoilla.
- Riemumieli
- Kitisijä
Ainakin meidän asuinalueella jono ASO-asuntoon on n. viisi vuotta...
Niiden jakamisessa tuijotetaan käsitykseni mukaan orjallisesti järjestysnumeroa. Jos joku, jolla on sinua pienempi vuoronumero (edempänä jonossa siis), haluaa saman kämpän, niin hän myös saa sen. Kannattaa kai kysellä, mille alueille olisi vähiten tunkua. Käsittääkseni esim. uusiin kohteisiin on helpompi päästä.
Minulla on tuttavapiirissä pari tyytyväisen oloista ASO-asukasta.

Niiden jakamisessa tuijotetaan käsitykseni mukaan orjallisesti järjestysnumeroa. Jos joku, jolla on sinua pienempi vuoronumero (edempänä jonossa siis), haluaa saman kämpän, niin hän myös saa sen. Kannattaa kai kysellä, mille alueille olisi vähiten tunkua. Käsittääkseni esim. uusiin kohteisiin on helpompi päästä.
Minulla on tuttavapiirissä pari tyytyväisen oloista ASO-asukasta.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Jaa-a. Miten olis 10% vuosituotto kiinni olevalle pääomalle, 3 kk irtipääsy ilman muita kuluja ja n. 65-75% vastaavan vuokraasunnon vuokrasta oleva vastike? Ainoa ikävä puoli on, että jos kovasti laittaa ja asuu pitkään, ei saa omiaan pois remonteista.1108 kirjoitti:Nyt täytyy sanoa että miksi kukaan viitsii asua asumisoikeusasunnossa?
Tajusit pointin, itse olen asunut kämpässäni kohta 1½ v ja remontti alkaa olemaan toteutusta vailla valmiina. Ja tarkoitan täydellistä pintaremonttia ja saunaremonttia. Asunnon hinta nousee monella prosentilla ja oma kukkaroni ei siitä kovasti köyhdy koska A) Teen itse B) Ostan materiaalit firman kautta C) Lainaan työkoneet työmaalta.Tix kirjoitti:Ainoa ikävä puoli on, että jos kovasti laittaa ja asuu pitkään, ei saa omiaan pois remonteista.
Ja bonuksena saan juuri sellaisen kuin haluan.
Kerro lisää, mihin perustuu mainitsemasi 10 % vuosituotto? Ainakaan wikipedian artikkelissa moista tuottoa ei mainittu.Tix kirjoitti:Jaa-a. Miten olis 10% vuosituotto kiinni olevalle pääomalle, 3 kk irtipääsy ilman muita kuluja ja n. 65-75% vastaavan vuokraasunnon vuokrasta oleva vastike? Ainoa ikävä puoli on, että jos kovasti laittaa ja asuu pitkään, ei saa omiaan pois remonteista.1108 kirjoitti:Nyt täytyy sanoa että miksi kukaan viitsii asua asumisoikeusasunnossa?
Veroton palautusmaksun lisä, pohjana että rakennuskustannusindeksin muutos on keskimäärin +-7% vuosittain ylöspäin. Lisäät kolmanneksen verottomuudesta niin efektiivinen vertailtava tuotto mille tahansa normaalille pääoman sijoitusinstrumentille on ollut viime vuosina n. 10%.Chap kirjoitti:Kerro lisää, mihin perustuu mainitsemasi 10 % vuosituotto? Ainakaan wikipedian artikkelissa moista tuottoa ei mainittu.
Edit: oletuksena tietysti, että 2 vuoden asumisaika tulee täyteen.
Edit2: tulipas ammuttua yli. Indeksi ei olekaan noussut noin paljon. Viimeisin mittaus on vain >4%, kääntyy >6% verolliseksi tuotoksi.
- McJanne
- Kitisijä
http://stat.fi/til/rki/index.htmlTix kirjoitti:Edit2: tulipas ammuttua yli. Indeksi ei olekaan noussut noin paljon. Viimeisin mittaus on vain >4%, kääntyy >6% verolliseksi tuotoksi.
Rakennuskustannukset (materiaalien tähden) tulevat parast'aikaa kauhealla ryminällä alas. Verrokiksi käynee rakennusteräs.
Kirjoitan tätä alasti
Eli nyt olis hyvä aika rakentaa se autotalli...McJanne kirjoitti:Rakennuskustannukset (materiaalien tähden) tulevat parast'aikaa kauhealla ryminällä alas. Verrokiksi käynee rakennusteräs.
Ai niin. Eihän mulla ole rahaa.
Minkä hintaiseksi arvioisit karkeasti operaation, jossa yhden auton autokatos konvertoidaan +2 m leveämmäksi ja pisemmäksi puolilämpimäksi autotalliksi? Tarkoitan siis raaka-ainekustannuksia, tekijät on jo. Nykyisessä katoksessa on betonilaatta, mutta se vissiin pitää räjäyttää maata kiertävälle radalle, kun talliin tarvittaisiin viemäröinti.
EDIT: Googlettamalla löytyi asiasta jotain. Pari vuotta vanhassa keskustelussa esitettiin ìtse tehdyn lämmitetyn tallin hinnaksi 300 e / neliö. Onko lähimainkaan pätevä hinta-arvio tänä päivänä?