Taidat haluta pari viipaletta aunuksees sinäkin?NegaDuck kirjoitti:Eli melkoisen huono idea.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
- Frederik Krueger
- Kitisijä
En ole vakuuttunut että tuo vähentäisi hänen ärtyisyyttään, mutta pitääpä kokeilla. Paremmalta se varmaan tuntuu kuin kolme jääpuikkoa.Ann kirjoitti:Ettäs jos vaikka tunkis ne viipaleet perberiinsä.Frederik Krueger kirjoitti:Ehdotin hänelle että korvaisi aterialleen ottamansa kolme paksua valkoista leipäviipaletta jollain muulla, ehkä verensokerin heilahtelut ja vitutus sillä hieman vähenisi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Onko kukaan matkustanut koskaan Munchenista, Strasbourgista tai Genevestä Berniin junalla? Pitäisi päästä Berniin mahdollisimman halvalla marraskuun lopulla ja lennot Berniin ovat paljon kalliimpia, kuin noista kolmesta mihinkään. Onko järkee vai ei ottaa lento johonkin noista kolmesta, säästää 200 eur. ja siitä sitten junalla vai meneeköhän sama raha siinä kuitenkin..?
Tuolta.Monsieur Manala kirjoitti:Mistähän kannattaisi lähteä etsimään Van Gilsin V eau de toilettea? Sain joululahjaksi, muttei ole kävellyt muuten missään vastaan.
Vasemmasta valikosta "Hajuvettä" ----> miesten.
Älä anna sivun otsikon hämätä

edit. Taisin olla vähän hätäinen, ei taida löytyä juur nyt. Noiden valikoima kyllä vaihtelee suuntaan ja toiseen.
edit2: Viking Linen laivoilta ainakin saa
Ostosreissu viikinkilinelle?Vihtahousu kirjoitti:Huomasin just että mun HuukoPossia saa puolet halvemmalla netistä, tai ainakin samalla rahalla tuplasti sen mitä eilen maksoin Stokkalle. Ostelen niin hurjasti noita öödetoiletteja ettei tullut mieleenkään että niitä saa myös netistä tilattua
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Hei joo, mä lähen kans ryyp...ostamaan tuoksuja!Bluntly kirjoitti:Ostosreissu viikinkilinelle?Vihtahousu kirjoitti:Huomasin just että mun HuukoPossia saa puolet halvemmalla netistä, tai ainakin samalla rahalla tuplasti sen mitä eilen maksoin Stokkalle. Ostelen niin hurjasti noita öödetoiletteja ettei tullut mieleenkään että niitä saa myös netistä tilattua
Tänks Storia, pitää tilata tuolta jos ei tule vastaan tässä muuten.
Onks toi sama kuin Acqua di Gio, mutta nibakielellä?Niba kirjoitti:vaihdoin anonyymin H2O for men --> Aqua di Gino veteen.. Kyl ny tuoksuu ja kääntyy naisten päät..
Että jos asiaa kysytään niin tässä se on!
Jos on niin tuoksuu ihan yksoikoisen miellyttävältä saippuavedeltä. Käytin joskus 5-10v sit. Ei kyl mikään naistenkaatotuoksu. Taitaa olla vähän turhan teini löyhkä sulle.
- Frederik Krueger
- Kitisijä
Joo, onhan siellä Boss Nr.1:täkin sellaiseksi mainostettu, joka menee kyllä yli meikäläisen kaiken järjellisen ymmärryksen.aimohaiku kirjoitti:Intternetissäpä on väitetty toisinkin.Monsieur Manala kirjoitti:Acqua di Gio. Ei kyl mikään naistenkaatotuoksu.
Ihan hyvä perusdödö toi Acqua di Gio on, käytin sitä päivittäisenä "duunidödönä" pitkään. Mutta ei mun mielestä mitään sen erikoisempaa. En lähtis istuu punkkulasi kädessä laatudaamin seuraan saippuagiot kainalossa. Vähän turhan suora kukkaistuoksu mun nenääni. Tykkään vähän kompleksisemmista resepteistä, jois on enemmän niinq, syvyyttä, tiedättehän.
Riippuu varmaan siitä, kuinka paha vamma on. Mulla epäiltiin joku vuosi sitten pientä murtumaa ja toipuminen kesti kaikenkaikkiaan n. 1,5 kuukautta, jos en ihan väärin muista.Kimmen kirjoitti:Kuinka kauan sattuu jos kylkiluu on murtunut?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Yhdellä kaverilla murtui neljä kylkiluuta vaellusreissulla Lapissa kolmisen viikkoa sitten ja kaupan päälle tuli keuhkoon reikä. Aika hiljaista tuntuu olevan ja liikkuminen hyvin hitaanpuoleista...Sääliksi käyVaola kirjoitti:Riippuu varmaan siitä, kuinka paha vamma on. Mulla epäiltiin joku vuosi sitten pientä murtumaa ja toipuminen kesti kaikenkaikkiaan n. 1,5 kuukautta, jos en ihan väärin muista.Kimmen kirjoitti:Kuinka kauan sattuu jos kylkiluu on murtunut?

Monsieur Manala kirjoitti:Joo, onhan siellä Boss Nr.1:täkin sellaiseksi mainostettu, joka menee kyllä yli meikäläisen kaiken järjellisen ymmärryksen.aimohaiku kirjoitti:Intternetissäpä on väitetty toisinkin.Monsieur Manala kirjoitti:Acqua di Gio. Ei kyl mikään naistenkaatotuoksu.
Ihan hyvä perusdödö toi Acqua di Gio on, käytin sitä päivittäisenä "duunidödönä" pitkään. Mutta ei mun mielestä mitään sen erikoisempaa. En lähtis istuu punkkulasi kädessä laatudaamin seuraan saippuagiot kainalossa. Vähän turhan suora kukkaistuoksu mun nenääni. Tykkään vähän kompleksisemmista resepteistä, jois on enemmän niinq, syvyyttä, tiedättehän.
Koska varmaan on kirjoitettu asiasta niin ainakin jossain Brainiac-ohjelmassa testattiin tuoksuja ja vaikutusta naisiin ja parhaaksi todettiin kusitippa korvan taakse, jos se Manala ettii niitä "tehokkaampia" tuoksuja?

En käytä itse dödöä vaan kristallikiveä ja Acqua di Gion Eau du toilettea yleistuoksuna, totta mooses minulla on samaa myös shampoo/saippuana..
Viikkarilla 50ml maksoi 51€ tai jotain Eau du toilette maissa 30ml 41€, mutta tosiaan turha käyttää deodorantteja koska ne tummentavat kainalon kohdat paidoista ÄÄLIÖT!
Pyyhin Netikettiin..
Ja vielä ihmettelet miksi ne naisten päät niin kovasti sun perään kääntyy? Ehkä se on vaan se sun charmantin atleettisen harteikas ulkomuotosi mitä ne jää kyttäämään ihan että "wau!"Niba kirjoitti:Koska varmaan on kirjoitettu asiasta niin ainakin jossain Brainiac-ohjelmassa testattiin tuoksuja ja vaikutusta naisiin ja parhaaksi todettiin kusitippa korvan taakse
Ohhoh. Muistathan mainita asian ensitreffeillä? Tekee takuulla vaikutuksen.Viikkarilla 50ml maksoi 51€ tai jotain Eau du toilette maissa 30ml 41€
Eipä oo vielä 30 vuoteen tapahtunut. Ehkäpä ongelma onkin omassa intiimihygieniassasi.mutta tosiaan turha käyttää deodorantteja koska ne tummentavat kainalon kohdat paidoista ÄÄLIÖT!