Sait mut just tuntemaan itseni ihan huonoks ihmiseks
Kävin mä uimassa ku circuit-tunti oli täynnä.
Hei tän illan kotijumppaaminen puol timmaa on se about 20 toistoo per vatsaosasto eikä yhtään enempää! Ja sit lopputehis sohvalla tumman suklaan kans venytellen. Juoksu oli oikeesti ainoo liikuntasuoritus tänään.
Ratsastin vartin - takareisi kipuilee vähän - ja juoksin tyttö reppuselässä kilsan tarhalle. Sit hypin hepan laukkaa mukaillen sen kilsan takas. Teen ehkä ne vatsat viel mut muuta en (nekin vois yrittää yhdistää jotenkin esim. suuseksiin jos sellasta vaaditaan).
Sait mut just tuntemaan itseni ihan huonoks ihmiseks
Kävin mä uimassa ku circuit-tunti oli täynnä.
Mä aina ihan hulluna orientoidun johonkin tiettyyn jumppaan just, ja jos siihen ei pääsekään(harvoin noin tapahtuu) niin oon ihan häh, salille kai sitten blääh..
Mä tulin tänne vaan valittamaan, että kävin testaamassa Circuit-tunnin, joka oli kyllä sellasta höttöä että! Harmi että mahduin tunnille (olin aamulla tuntia varatessani varasijalla 3), sillä olin jo henkisesti valmistautunut putoamaan tunnilta pois ja sen sijaan spinnaamaan 75 minuuttia. Perkele!
No, rääkkäsin sitten itseäni hetken crosstrainerilla.
Påmmisuojassa nostelin. Ehkä aamuqntoilu ei sittenkään sovi mulle, on jo monta viikkoa ollut näinä aamuina semmoinen "äh emmäjaxa" -fiilis päällä vaikka varsinainen homma kyllä sujuukin ilman hirveitä tuskia. Into vaan puuttuu.
Voimaa harjoittelin eilen illalla aloittaen soudulla 5min 32vetoa minuutissa..
Eihän tää hyvin näytä mutta ekerniankulutus laskettu sydämenlyötitiheiden mukaan..
Pari futsal-peliä oli. Kolmen viikon päästä on muuten kyttien ässämmät. Helmi reissu tulossa: kaiketi kuusi peliä kahdessä päivässä ja illalla kassulle pelaan ja dokaan