Fawkes terapiaan!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Geetzu kirjoitti:Miksi lukita? Eikö sellainen, joka ei välitä lukea voi vaan poistua? 8)
Tai sellainen, joka lukitaan vasta kun porukka lukee sitä silleen ettei sieltä pääse koskaan pois.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Crowbar kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:) koskien sen avautumista gattacalle.
Jannu on vähän hukassa. Lenita Airisto meets Rauni Luukkanen.
Sä oletkin enemmän hukassa kuin sokea Pirkko Saisio sillitehtaalla. Lisää näppäryyksiä! Sä et tunne ittees.
Viimeksi muokannut Mylwin, 15.05.2007 12:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mylwin kirjoitti:Tuskin se silti edes lähtisi sillä asenteella asiasta puhumaan kahden kesken että sä oot kylmä huora ja se on joku enkeli.
Totta. Siis hänhän ei tulisi lähellekään, niin kuin kieltäytyy tulemasta internetissäkään. Pistää lakimiehen perään jos sanon vielä sanankin suuntaansa. Paitsi silloin kun kysyy jotain piip piip yv:llä piip piip lässynlää. Muistaen lisätä sinnekin perään tummalla mustalla "tän jälkeen en enää vilkasekaan suhun kylmä huora, senkin ilkeä ilkeä ihminen, empatiaan kyvytön psykonarttu sekopoltsi kakkakuono yäk".
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Elppis kirjoitti:Tähän väliin voisin muistuttaa että Gattaca on aina ollut samalla linjalla. Mitään/mikään mitä Gattaca tänne kirjoittelee nyt, ei eroa Gattacasta 2 vuotta sitten. Miksi G:n sanomat asiat otetaan nyt ahdisteluna ja henkilökohtaisesti?
Tämän minä tiedän. Helppo.

Kaksi vuotta sitten Gattaga oli syrjääntynyt pillunhimoinen asosiaalinen alkoholisoitunut luuseri, jota kukaa nainen ei halunnut - paitsi ehkä säälistä.

Tänä päivänä Gattaga on syrjääntynyt pillunhimoinen asosiaalinen alkoholisoitunut luuseri, jolla on miljoona euroa ja Freelander - Aviomiesainesta!! :) Tällainen mies on jo sen verran kovaa parisuhdeainesta, että hänen kouluttamisensa yhteiskunnan normeihin kannattaa aloittaa heruttamisen ohella.
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 14:02

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Mylwin kirjoitti:
Crowbar kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:) koskien sen avautumista gattacalle.
Jannu on vähän hukassa. Lenita Airisto meets Rauni Luukkanen.
Sä oletkin enemmän hukassa kuin sokea Pirkko Saisio sillitehtaalla. Lisää näppäryyksiä! Sä et tunne ittees.
Miltä tuntuu olla feministi? Ääripään sellainen vielä.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Geetzu kirjoitti:Totta. Siis hänhän ei tulisi lähellekään, niin kuin kieltäytyy tulemasta internetissäkään.
Veikkaanpa että tulisi, jos mahdollinen lopputulos ei sisältäisi 12.7mm reikää lapojen välissä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Crowbar kirjoitti:Miltä tuntuu olla feministi? Ääripään sellainen vielä.
Tätäkö se on, se oikea tuska? :´(
En mä tiedä, kerro sä mulle kun toinen kives laskeutuu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Onko joku lukenut tämän ja lukitun ketjun jokaisen viestin? Jos on, niin hänellä on suuri velvollisuus tehdä tapahtumista yhteenveto ja tuoda se julki. Sitten aasi vois lukita ketjun, eikö? Eihän tässä ole pitkään aikaan ollut edes rehellistä vittuilua, pelkkää marginaalista kosmetiikkaa.
Miksi lukita? Tätähän varten kity on olemassa.

Ulkomuistista yhteenveto:

-ND kehoitti Gattacaa hakeutumaan terapiaan
-Jotkut närkästyivät tästä ja pitivät asiattomana antaa julisia terapiakehoituksia
-HB sanoi, että kyllä asia on niin, että terapiaa Gattaca tarvisi, koska ahdistelee häntä eikä esim. noteerannut ollenkaan, että HB on sanonut olleensa kuolemankielissä ja koki HB:n sairauskohtauskuvauksen eroottisena.
-Geetzu sanoi, että kamoon HB, ei siitä Gattacasta kannata välittää
-Hb hermostui tästä Geetzulle
-Geetzu hermostui HB:lle
-Crowbar pilkkasi HB:tä hermostumisesta
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mylwin kirjoitti:Veikkaanpa että tulisi, jos mahdollinen lopputulos ei sisältäisi 12.7mm reikää lapojen välissä.
Eihän se sisältäisi kuin korkeintaan mustelmia ja verta, risoja paikkoja. Varmasti kaikki tietävät, ettei naisen nyrkit ihan hurjiin pysty. Aseethan ovatkin sitten tosi ällöö yäk.

Lisäys nyt vielä, että "sä et kävelis" kuuluisi kai oikeammin "saisit turpaasi" - toisen halvaannuttaminen ei olisi se päätavoite.
Viimeksi muokannut Geetzu, 15.05.2007 12:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chubs

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Geetzu kirjoitti:
Tässä mun mielipide ei muutu koskaan; mulle ihminen ei edusta mitään koskematonta pyhyyttä mitenkään. Sitä saa mitä tilaa ja niin metsä vastaa ja päläpäläpälä. Mielestäni on kohtuutonta vaatia keneltäkään samaa aikaa ja panosta mitä on itse valmis kuluttamaan esimerkiksi vittuiluun.

Tokihan ymmärrän tämän mielipiteen tekevän minusta suurimman osan silmissä täydellisen idiootin, mutta yleensä se suuri enemmistö sentään tajuaa jättää minut rauhaan. Nyt kuulostan Gattacalta ihan hurjana mut onhan iso osa ihmisistä oikeasti silkkaa paskaa, joihin ei kannata tuhlata minkään vertaa aikaa. :D
Väkivalta lopettaa vittuilun?
Mä en ole oikein ikinä kannattanut noita nokkelia t-paitatekstejä. :P

Viimeisestä lauseesta olen kyllä samaa mieltä. Noudatan kylmäämispolitiikkaa, en siis tappamista, vaan jäätävän ja välinpitämättömän asenteen ottamista. Taking the high road, vaikkei siltä tosiaan aina tuntuisikaan. Mutta kukin tavallaan, kuten jo alussa totesit. Ja tarkoitan sen ihan vittuilemattomalla tavalla, kuten säkin varmasti ihan alussa. :)
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Tähän väliin voisin muistuttaa että Gattaca on aina ollut samalla linjalla. Mitään/mikään mitä Gattaca tänne kirjoittelee nyt, ei eroa Gattacasta 2 vuotta sitten. Miksi G:n sanomat asiat otetaan nyt ahdisteluna ja henkilökohtaisesti?
Tämän minä tiedän. Helppo.

Kaksi vuotta sitten Gattaga oli syrjääntynyt pillunhimoinen asosiaalinen alkoholisoitunut luuseri, jota kukaa nainen ei halunnut - paitsi ehkä säälistä.

Tänä päivänä Gattaga on syrjääntynyt pillunhimoinen asosiaalinen alkoholisoitunut luuseri, jolla on miljoona euroa ja Freelander - Aviomiesainesta!! :) Tällainen mies on jo sen verran kovaa parisuhdeainesta, että hänen kouluttamisensa yhteiskunnan normeihin kannattaa aloittaa heruttamisen ohella.
:D
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

aasi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Koska mulla ei ole lähetetty sitä huippusalaista YV:tä, joka lähetetään vain harvoille ja valituille, niin kostoksi kirjoitin YV:n, jota en lähetä kenellekään.
Luin sen jo.
Ei kestä... :D
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 14:02

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

NuoriDaavid kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Onko joku lukenut tämän ja lukitun ketjun jokaisen viestin? Jos on, niin hänellä on suuri velvollisuus tehdä tapahtumista yhteenveto ja tuoda se julki. Sitten aasi vois lukita ketjun, eikö? Eihän tässä ole pitkään aikaan ollut edes rehellistä vittuilua, pelkkää marginaalista kosmetiikkaa.
Miksi lukita? Tätähän varten kity on olemassa.

Ulkomuistista yhteenveto:

-ND kehoitti Gattacaa hakeutumaan terapiaan
-Jotkut närkästyivät tästä ja pitivät asiattomana antaa julisia terapiakehoituksia
-HB sanoi, että kyllä asia on niin, että terapiaa Gattaca tarvisi, koska ahdistelee häntä eikä esim. noteerannut ollenkaan, että HB on sanonut olleensa kuolemankielissä ja koki HB:n sairauskohtauskuvauksen eroottisena.
-Geetzu sanoi, että kamoon HB, ei siitä Gattacasta kannata välittää
-Hb hermostui tästä Geetzulle ja sekosi
-Geetzu hermostui HB:lle
-Crowbar pilkkasi HB:tä hermostumisesta
- Mylwin kertoi rakastavansa HB:tä kun se on My Little Pony eikä ikuna kuuna päivänä muailmassa ole mitään muuta kuin ihquherttanen ja varsinkin silloin kun se haukkuu nartuiksi ja ties miksi jengiä
- CB epäili Mylwinin imppaavan tinneriä
- Ann ei kestänyt tätä ja siirtyi suojelemaan HB:tä että Mylwiniä
- Gattaca selittää ihan fiksusti mitä kävi x 3
- HB kertoo kuinka veitsiä käytetää netissä
- Ann piirtää kyrpiä ja sekoaa hänkin
- HB sekoaa huolella ja hakka ignorenappia yön läpi ottaen huikkaa kuukautiskupista
- Geetzu kertoo olevansa Steven Seagal
- Mylwin paljastaa olevansa feministi
- Tarkentaa olevansa se perusfeministi, joka on naisten puolella silloin kun ne itkee
- CB todetaan taas parhaaksi jätkäksi planeetalla

Jokaiseen väliin sitten yksityisviestejä.
Mä vähän korjasin
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Huikan otto anarkofeministisellä asenteella kuukautisKuva on kyllä aivan helvetin hytimestä!
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Crowbar kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Onko joku lukenut tämän ja lukitun ketjun jokaisen viestin? Jos on, niin hänellä on suuri velvollisuus tehdä tapahtumista yhteenveto ja tuoda se julki. Sitten aasi vois lukita ketjun, eikö? Eihän tässä ole pitkään aikaan ollut edes rehellistä vittuilua, pelkkää marginaalista kosmetiikkaa.
Miksi lukita? Tätähän varten kity on olemassa.

Ulkomuistista yhteenveto:

-ND kehoitti Gattacaa hakeutumaan terapiaan
-Jotkut närkästyivät tästä ja pitivät asiattomana antaa julisia terapiakehoituksia
-HB sanoi, että kyllä asia on niin, että terapiaa Gattaca tarvisi, koska ahdistelee häntä eikä esim. noteerannut ollenkaan, että HB on sanonut olleensa kuolemankielissä ja koki HB:n sairauskohtauskuvauksen eroottisena.
-Geetzu sanoi, että kamoon HB, ei siitä Gattacasta kannata välittää
-Hb hermostui tästä Geetzulle ja sekosi
-Geetzu hermostui HB:lle
-Crowbar pilkkasi HB:tä hermostumisesta
- Mylwin kertoi rakastavansa HB:tä kun se on My Little Pony eikä ikuna kuuna päivänä muailmassa ole mitään muuta kuin ihquherttanen ja varsinkin silloin kun se haukkuu nartuiksi ja ties miksi jengiä
- CB epäili Mylwinin imppaavan tinneriä
- Ann ei kestänyt tätä ja siirtyi suojelemaan HB:tä että Mylwiniä
- Gattaca selittää ihan fiksusti mitä kävi x 3
- HB kertoo kuinka veitsiä käytetää netissä
- Ann piirtää kyrpiä ja sekoaa hänkin
- HB sekoaa huolella ja hakka ignorenappia yön läpi ottaen huikkaa kuukautiskupista
- Geetzu kertoo olevansa Steven Seagal
- Mylwin paljastaa olevansa feministi
- Tarkentaa olevansa se perusfeministi, joka on naisten puolella silloin kun ne itkee
- CB todetaan taas parhaaksi jätkäksi planeetalla

Jokaiseen väliin sitten yksityisviestejä.
Mä vähän korjasin
:D
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Chubs kirjoitti:Mutta kukin tavallaan, kuten jo alussa totesit. Ja tarkoitan sen ihan vittuilemattomalla tavalla, kuten säkin varmasti ihan alussa. :)
Joo tarkotin kyllä!

Ennen mä ihailin itsensä hillitsemistä, jäätävyyttä ja tilanteista selviämistä kuvailemallasi tavalla. Ehkä teen sitä IRL nykyäänkin, paljonkin, tai niin uskottelen itselleni kun käännyn pois tilanteissa, joissa tiedostan häviäväni enemmän kuin voittavani. Mutta tää kaikki jää nyt sen vittumaisen olotilan alle, että mua niin VITUTTAA kuinka nettipaskassa porukka kuvittelee, että mitä tahansa voi sanoa sieltä oman kodin suojista. Siis ei ymmärrä, että vastassa on ihminen, joka saattaa olla psyko kuten minä, joka ei pelaa samoilla säännöillä ja joka ihan oikeasti on sitä mieltä, ettei ole mikään pakko sietää sanallista paskaa yhtään keneltäkään. Joka toki kärsii valinnoistaan rahallisesti tai jopa muulla tavalla, mutta joka ei suostu hyväksymään sitä, että tavallinen Rauno Rakastaja voi laukoa ihan mitä huvittaa jonkun vtun fyysisen koskemattomuuden turvin.

Eläimellistä! Ällöttävää!

Tämänköhän takia multa kuulee vittuilua kovin vähän yhtään kenellekään? Perus-itsesuojelua?
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

HellBell kirjoitti:En tiedä mitä sanoo, mutta vade retro..

Tämä oli tässä, ei olla koskaan missään yhteydessä. Ja jos uhkauksia ilmenee vielä, pistän oikeustoimet kasaan. Pysy helvetin kaukana minusta, seko.

The End.
Olen nyt sivulla 1x ja muistaakseni sivulla 1 aloitit kevyesti keskellä päivää kutsumalla Geetsua "alistetuksi tottelevaiseksi Crowbaria nuolevaksi nartuksi" ja _sinä_ uhkailet oikeustoimilla kun joku tuollaisesta erehtyy suuttumaan?

Olemmeko me matkanneet maapallolla päiväntasaajan alle vain huomataksemme, että siellä hampurilaiset syövät ihmisiä ja käsillään kävelevät ihmiset pitävät hattuja jaloissaan? :)
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mylwin kirjoitti:12.7mm reikää lapojen välissä.
Kuva

Mie tiiän mistä saada ase lainaan!

Kuva
Viimeksi muokannut 1108, 15.05.2007 13:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Geetzu kirjoitti: Siis ei ymmärrä, että vastassa on ihminen, joka saattaa olla psyko kuten minä, joka ei pelaa samoilla säännöillä ja joka ihan oikeasti on sitä mieltä, ettei ole mikään pakko sietää sanallista paskaa yhtään keneltäkään. Joka toki kärsii valinnoistaan rahallisesti tai jopa muulla tavalla, mutta joka ei suostu hyväksymään sitä, että tavallinen Rauno Rakastaja voi laukoa ihan mitä huvittaa jonkun vtun fyysisen koskemattomuuden turvin.
:lol: Geetzu=Gattaca
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti: :lol: Geetzu=Gattaca
Itsestäänselvää. 8)
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetzu kirjoitti:että mua niin VITUTTAA kuinka nettipaskassa porukka kuvittelee, että mitä tahansa voi sanoa sieltä oman kodin suojista.
Höpsökkä, mie olen töissä mutta voin paukuttaa ripulia tänne sitten illalla kotoakin jos kauniisti pyydät.
Siis ei ymmärrä, että vastassa on ihminen, joka saattaa olla psyko kuten minä, joka ei pelaa samoilla säännöillä ja joka ihan oikeasti on sitä mieltä, ettei ole mikään pakko sietää sanallista paskaa yhtään keneltäkään.
Soo soo... Pikku G nyt nostaa itseään jalustalle joka on tehty ND:n mainitsemasta siporexista, kuulu typykkä, aika hutera alusta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

1108 kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:12.7mm reikää lapojen välissä.
Mie tiiän mistä saada ase lainaan!
Viimeinkin Miehen puhetta!! Minuakin on aina .50BMG kiehtonut, liekö peniskateutta? Haluun mukaan "ammuskelemaan"! Joku muuten on tehnyt tuolle kaliiperille pistoolinkin, kuvissa sillä ampui hento pystytisumisu :D (Ei näytetty selälleen lentäneenä)
Viimeksi muokannut Gattaca, 15.05.2007 13:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

1108 kirjoitti:Soo soo... Pikku G nyt nostaa itseään jalustalle joka on tehty ND:n mainitsemasta siporexista, kuulu typykkä, aika hutera alusta.
Oikeestihan en pidä itteeni yhtään psykona, senkin höpsykkä. :]
Tajusitko kuitenkin mitä haen takaa? Varmasti.
Storia

Viesti Kirjoittaja Storia »

Crowbar kirjoitti: -ND kehoitti Gattacaa hakeutumaan terapiaan
-Jotkut närkästyivät tästä ja pitivät asiattomana antaa julisia terapiakehoituksia
-HB sanoi, että kyllä asia on niin, että terapiaa Gattaca tarvisi, koska ahdistelee häntä eikä esim. noteerannut ollenkaan, että HB on sanonut olleensa kuolemankielissä ja koki HB:n sairauskohtauskuvauksen eroottisena.
-Geetzu sanoi, että kamoon HB, ei siitä Gattacasta kannata välittää
-Hb hermostui tästä Geetzulle ja sekosi
-Geetzu hermostui HB:lle
-Crowbar pilkkasi HB:tä hermostumisesta
- Mylwin kertoi rakastavansa HB:tä kun se on My Little Pony eikä ikuna kuuna päivänä muailmassa ole mitään muuta kuin ihquherttanen ja varsinkin silloin kun se haukkuu nartuiksi ja ties miksi jengiä
- CB epäili Mylwinin imppaavan tinneriä
- Ann ei kestänyt tätä ja siirtyi suojelemaan HB:tä että Mylwiniä
- Gattaca selittää ihan fiksusti mitä kävi x 3
- HB kertoo kuinka veitsiä käytetää netissä
- Ann piirtää kyrpiä ja sekoaa hänkin
- HB sekoaa huolella ja hakka ignorenappia yön läpi ottaen huikkaa kuukautiskupista
- Geetzu kertoo olevansa Steven Seagal
- Mylwin paljastaa olevansa feministi
- Tarkentaa olevansa se perusfeministi, joka on naisten puolella silloin kun ne itkee
- CB todetaan taas parhaaksi jätkäksi planeetalla

Jokaiseen väliin sitten yksityisviestejä.

Mä vähän korjasin
Saisko ne yv:t myös julkisiksi KAIKKI? Tässä olisi vielä vähän aikaa roikkua palstalla ja olen huvittunut, kyllä.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Geetzu kirjoitti:Tajusitko kuitenkin mitä haen takaa? Varmasti.
38,6 kuumetta. Mä tajuan, hei baby, tässä kunnossa ihan mitä tahansa.
Vastaa Viestiin