Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja DitaVonShagwell »

Elppis kirjoitti:Mikä on seuraava tavoite?
No 10 viikon kuuri loppuun, olisko sitä kohta 6 viikkoa jo takana.. sitten tulee se vaikein ja vaativin osuus.. ylläpito. Ruokavalio tulee kuitenkin olemaan hyvin samantyyppinen mitä se on nytkin, ei vain tarvitse jättää vajetta.. vaikka eipä sitä nytkään kauheasti ole ollut.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Eli mä tungen naamani täyteen Taltsussa kun sä syöt terveellisesti? Ehkä mun pitäis liittyä joukkoon fiksuun!
The great club outshines the individual, always and forever.
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä

Elppis kirjoitti:^Eli mä tungen naamani täyteen Taltsussa kun sä syöt terveellisesti? Ehkä mun pitäis liittyä joukkoon fiksuun!
:D Paljonko mun kuuri haittas kun oltiin viimeksi reissussa? Ehkä tosiaan en vaan syö yhtä palloksi nyt kuin viimeksi... en voi kyllä luvata mitään :P
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Käyksä Dave joka päivä vaa'alla ja sitten itket silleen lohduttoman tyttömäisesti kun paino onkin heittänyt taas sen yhden kilon väärään suuntaan? Meet polvilles seinän eteen takomaan nyrkkejä ja huudat että "Mä oon niin läski!!"

Niinku. Jos se paino on sen 77,9 vs. 76,5 niin mitä väliä? Menee ihan normaaleihin elimistön nesteenkeräysmarginaaleihin.
Daah!

Tottakai joka aamu käydään vaa'alla vessassa käymisen jälkeen.

Siis oikeesti, yritän nyt pysyä tässä. Jos en pidä tiukkaa rajaa, niin hitaasti paino nousee vääjäämättä.
78!!1

Mä oon läski11

:x
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jos ei muuten meinaa onnistua niin kannattaa kuunnella Koivuniemen Tapsaa motivoituakseen. Sympaattisen oloinen kaveri, alkaa kivasti saamaan draivista kiinni loppua kohden!
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ei tarvi alottaa. Sen sijaan aloitan nenänvalkaisuviikot joulun jälkeen :P
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

En aloita vaan jatkoin siitä mihin jäin viime vuoden puolella. Enää ei oo valasolo, on vaan mursuolo. Kyllä tämä tästä :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

annepa kirjoitti:En aloita vaan jatkoin siitä mihin jäin viime vuoden puolella. Enää ei oo valasolo, on vaan mursuolo. Kyllä tämä tästä :)
Sama, sain viime vuoden puolella aloitettua uimailun, nyt pitäs sitä jatkaa.
Ei nuo kilot nyt kuitenkaan vielä karisseet joten jatketaan projektia.
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä

yeah, proggis jatkuu täällä kans.. mutta.. ei ne kilot vaan se kiinteytys oikeastaan :) pikkuhiljaa pikkuhiljaa
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

DitaVonShagwell kirjoitti:yeah, proggis jatkuu täällä kans.. mutta.. ei ne kilot vaan se kiinteytys oikeastaan :) pikkuhiljaa pikkuhiljaa
Oletko jo testannut katuporalla?
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä

NuoriD kirjoitti: Oletko jo testannut katuporalla?
Tietää testaamatta :P
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Täällä jatkuu kanssa. Jos menee samaa tahtia, niin jussina 2011 homma hoidettu. Jos tulee takapakkeja, niin loppukesäksi 2011.
Rasva% on yhden yksikön suosituksen yli, mutta bmi on aika reipas.
Johtunee tästä hintelästä rakenteestani?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Pulkannaru kirjoitti:Täällä jatkuu kanssa. Jos menee samaa tahtia, niin jussina 2011 homma hoidettu. Jos tulee takapakkeja, niin loppukesäksi 2011.
Mulla olis tavoitepainoon vielä 8kg ja sitten pitäs kaikki saada lihakseksi, mutta en stressaa, varsinkin kun tiedän että takapakkeja tulee. Tärkeintä ei olekaan että pääsee tavoitteeseen, vaan se että miten.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Mulla on tämän sairastelun seurauksena lähtenyt kropasta yksi vaatekoko, lähes kaksi, pois. Puntaria ei ole, joten kilomäärästä ei ole tietoa. Ja tälle ei ole omalta puoleltani ollut edes tilausta vaikka en mallin mittoihin mahdukaan.

Muutoinkin vaateostokset on aina yhtä tuskaa kun tissit on edessä ja leveä lantio alhaalla. Aina pitänyt ostaa kokoa isompaa esim. paidoissa ettei jää tissien (tisseistä ei ylläri pylläri ole lähtenyt mitään pois vaikka puolestani sieltä jos mistä voisi) takia napapaidoiksi :/ Istuvuus ei siis aina ihan täydellistä kun ilmaa on sitten muualla. Nyt olen päivittämässä vaatevarastoani, osa ostoistani ei edes saapunut.... ja tadaa, eihän nämä sovi enää mitenkään päin vaan lähinnä telttailevat päälläni. Fakin nice, sinne on mennyt about tonni kankkulan kaivoon.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ihan pikkuisen, puolittain. Tuntunut mahassa olevan melkoinen turvotus päällä jo jonkin aikaa joten nyt mennään yhdistelmällä 1 lämmin ateria päivässä ja loput jauhoilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

En tiedä millä keinoin, mutta jollain keinolla pitäisi tipauttaa sellainen kymppikilo veks kesäksi. No tiedänhän mä: lisään hieman fillarointia, tarkkailen ruoan määrää ja laatua ja aloitan parin "uuden" lajin treenaamisen. Keskiviikkona alkaisi fudiskausi ja perjantaina olisi tiedossa nyrkkeilyä.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Joulun jälkeen pudotus käynnistyi hitaasti. Tammikuussa mennee -1kg ... -2kg.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

RP kirjoitti:Fakin nice, sinne on mennyt about tonni kankkulan kaivoon.
Ei muuta ku huutikseen... Minkäs kokoisia ne liian isot on? :jouden: :wink:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Maaliskuussa voisi aloittaa varovasti. Osui eilen silmään kuvia viime juhannukselta, aika...hirveä kalkkilaivankapteenin ja marsipaanimiehen sekasikiö oli kuvissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
DitaVonShagwell
Elämätön Kitisijä

Suvinen kirjoitti:Tulin hulluksi ja aloitan huomenna sairaaladieetin.
ts vichydietin?
Dumis

Lähti kolme kiloo viikon flunssalla, suosittelen!
Tai varmaan puolet kyl niistä on lihasta, en suosittelekkaan!
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Bluntly kirjoitti:Maaliskuussa voisi aloittaa varovasti. Osui eilen silmään kuvia viime juhannukselta, aika...hirveä kalkkilaivankapteenin ja marsipaanimiehen sekasikiö oli kuvissa.
Miksi maaliskuussa, miksei tänään?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:Lähti kolme kiloo viikon flunssalla, suosittelen!
Tai varmaan puolet kyl niistä on lihasta, en suosittelekkaan!
Yksi rasvakilo on luokkaa 7700 kaloria eli tapauksessasi ~23k, miinuskaloria siis. Yli kilo pois rasvakudosta viikossa on jo poikkeuksellista.

Tämä fakta on hyvä muistaa, kun väijyy vaakaa vähänkin useammin.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Dumis

Multa lähti kaks kiloo lihasta, apua!
En flunssaa enää ikinä.
Vastaa Viestiin