No 10 viikon kuuri loppuun, olisko sitä kohta 6 viikkoa jo takana.. sitten tulee se vaikein ja vaativin osuus.. ylläpito. Ruokavalio tulee kuitenkin olemaan hyvin samantyyppinen mitä se on nytkin, ei vain tarvitse jättää vajetta.. vaikka eipä sitä nytkään kauheasti ole ollut.Elppis kirjoitti:Mikä on seuraava tavoite?
Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
78!!1NuoriD kirjoitti:Daah!Manaaja kirjoitti:Käyksä Dave joka päivä vaa'alla ja sitten itket silleen lohduttoman tyttömäisesti kun paino onkin heittänyt taas sen yhden kilon väärään suuntaan? Meet polvilles seinän eteen takomaan nyrkkejä ja huudat että "Mä oon niin läski!!"
Niinku. Jos se paino on sen 77,9 vs. 76,5 niin mitä väliä? Menee ihan normaaleihin elimistön nesteenkeräysmarginaaleihin.
Tottakai joka aamu käydään vaa'alla vessassa käymisen jälkeen.
Siis oikeesti, yritän nyt pysyä tässä. Jos en pidä tiukkaa rajaa, niin hitaasti paino nousee vääjäämättä.
Mä oon läski11

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GPTIv_PhZDo[/youtube]
The great club outshines the individual, always and forever.
Jos ei muuten meinaa onnistua niin kannattaa kuunnella Koivuniemen Tapsaa motivoituakseen. Sympaattisen oloinen kaveri, alkaa kivasti saamaan draivista kiinni loppua kohden!
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Täällä jatkuu kanssa. Jos menee samaa tahtia, niin jussina 2011 homma hoidettu. Jos tulee takapakkeja, niin loppukesäksi 2011.
Rasva% on yhden yksikön suosituksen yli, mutta bmi on aika reipas.
Johtunee tästä hintelästä rakenteestani?
Rasva% on yhden yksikön suosituksen yli, mutta bmi on aika reipas.
Johtunee tästä hintelästä rakenteestani?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Mulla olis tavoitepainoon vielä 8kg ja sitten pitäs kaikki saada lihakseksi, mutta en stressaa, varsinkin kun tiedän että takapakkeja tulee. Tärkeintä ei olekaan että pääsee tavoitteeseen, vaan se että miten.Pulkannaru kirjoitti:Täällä jatkuu kanssa. Jos menee samaa tahtia, niin jussina 2011 homma hoidettu. Jos tulee takapakkeja, niin loppukesäksi 2011.
Mulla on tämän sairastelun seurauksena lähtenyt kropasta yksi vaatekoko, lähes kaksi, pois. Puntaria ei ole, joten kilomäärästä ei ole tietoa. Ja tälle ei ole omalta puoleltani ollut edes tilausta vaikka en mallin mittoihin mahdukaan.
Muutoinkin vaateostokset on aina yhtä tuskaa kun tissit on edessä ja leveä lantio alhaalla. Aina pitänyt ostaa kokoa isompaa esim. paidoissa ettei jää tissien (tisseistä ei ylläri pylläri ole lähtenyt mitään pois vaikka puolestani sieltä jos mistä voisi) takia napapaidoiksi :/ Istuvuus ei siis aina ihan täydellistä kun ilmaa on sitten muualla. Nyt olen päivittämässä vaatevarastoani, osa ostoistani ei edes saapunut.... ja tadaa, eihän nämä sovi enää mitenkään päin vaan lähinnä telttailevat päälläni. Fakin nice, sinne on mennyt about tonni kankkulan kaivoon.
Muutoinkin vaateostokset on aina yhtä tuskaa kun tissit on edessä ja leveä lantio alhaalla. Aina pitänyt ostaa kokoa isompaa esim. paidoissa ettei jää tissien (tisseistä ei ylläri pylläri ole lähtenyt mitään pois vaikka puolestani sieltä jos mistä voisi) takia napapaidoiksi :/ Istuvuus ei siis aina ihan täydellistä kun ilmaa on sitten muualla. Nyt olen päivittämässä vaatevarastoani, osa ostoistani ei edes saapunut.... ja tadaa, eihän nämä sovi enää mitenkään päin vaan lähinnä telttailevat päälläni. Fakin nice, sinne on mennyt about tonni kankkulan kaivoon.
- Pulkannaru
- Kitisijä
- DitaVonShagwell
- Elämätön Kitisijä
-
- Kitisijä
Yksi rasvakilo on luokkaa 7700 kaloria eli tapauksessasi ~23k, miinuskaloria siis. Yli kilo pois rasvakudosta viikossa on jo poikkeuksellista.Dumis kirjoitti:Lähti kolme kiloo viikon flunssalla, suosittelen!
Tai varmaan puolet kyl niistä on lihasta, en suosittelekkaan!
Tämä fakta on hyvä muistaa, kun väijyy vaakaa vähänkin useammin.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.