Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Flipperix

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Sutenööri kirjoitti:Tuossa olisi ihan selkeä ja pomminvarmasti myyvä kesäpaidan teksti, mutta harmittavasti se ei avautuisi kuin 40 hengelle. Viitsisikö vaikka Flipperix kirjoittaa wikipediaan dokumentin Gattacasta?
Nöyp, siitä tulis aika puuduttava artikkeli. 5 rivua perusasioita ja 470 sivua copypastea, että jengi uskois kaiffarin olevan todella olemassa. Ja puolet ei uskois silti.

Mä laitoin kerran copypastena yhdelle naispuoliselle tsygologille gattacan kootut naisseikkailut, ja ensin se nauroi vedet silmissä, loppujen lopuks vakavoitu ja esitti analyysinsä - "Miten joku muka vois olla noin pihalla naisista? Taidat vedättää mua." Seuraavat puol tuntia piti vakuuttaa, että joo-o, on se olemassa, ja oikeasti sanoi "onksul menkat tulossa" ku tökättiin tissi käteen. Supliikkimies.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Flipperix kirjoitti:ja oikeasti sanoi "onksul menkat tulossa" ku tökättiin tissi käteen. Supliikkimies.
Tätä en itsekään voi koskaan ymmärtää. Vaikka naisten suhteen ei hirveästi kokemusta ole, niin en nöpöttävää nänniä ynnä paljasta rintaa tuijottaessani ensimmäiseksi miettinyt, onko toisella kuukautiset. Siis mistä vitusta (kun sanotaan suoraan) tuollainen ajatus heteromiehelle voi tulla. Ei prkle.
Paras päivä ikinä.
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Riemumieli kirjoitti:Tätä en itsekään voi koskaan ymmärtää.
Et tietenkään, koska olet tavis.
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

Haemaeraemies kirjoitti: Niin,miehekkyyshän on täysin sidonnainen siihen onko tuulen nussima VH vai ei
No kylläpä syö miestä. Otit tämän siis ihan henkilökohtaisena loukkauksena. Noh mikäpä siinä enköhän mä sen kykene kestämään. Mielipiteeni parkumisestasi huolimatta ei muutu mihinkään. Vinkuheinät eivät ole miehekkäitä miehiä ja sillä sipuli. Joku teistäkin pitää, mutta en minä ja siihen sinun on vain tyytyminen.

Ja kuvaasi tarkisteltuani,pakko sanoa että ei kyllä sinussa naistakaan liikaa ole.
Olet aivan oikeassa minun kroppani ei ole perinteinen kolmekymppisen naisen kroppa. Minulle ei ole leveää läskipersettä, höllyviä vatsamakkaroita ja navassa asti roikkuvia riipputisseja ja tiedätkö mitä minä olen siitä aivan helvetin onnellinen. Kropan pitäminen tuossa kunnossa on vaatinut minulta aika paljon ja vaatii vuosien kuluessa vielä paljon enemmän, mutta tiedätkö se on todella kaiken sen työ arvoinen. Minä olen siitä todella ylpeä.
Miehenä olisit selvinnyt paljon paremmin,
Tämä kuulostaa kyllä enemmän kuin mielenkiintoiselta väitteeltä. Taisit olla todella raivoissasi, kun tätä sontaa tänne suolsit. :lol: Perustele nyt tätä hieman, niin voimme jatkaa keskustelua sen jälkeen.
Flipperix

Riemumieli kirjoitti:Siis mistä vitusta (kun sanotaan suoraan) tuollainen ajatus heteromiehelle voi tulla.
No ei heteromiehelle voi tullakaan :D
Haemaeraemies
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

safi kirjoitti: Tämä kuulostaa kyllä enemmän kuin mielenkiintoiselta väitteeltä. Taisit olla todella raivoissasi, kun tätä sontaa tänne suolsit. :lol: .
Joo,ei ollut niitä parhaita hetkiäni.Kuten jo sen jälkeen sanoin,olisi pitänyt esittää asia toisin sanoin,mutta meni jo.Anteeksi en pyydä,miksi pyytäisin,se mit kirjoitin kuiteskin on mielipiteeni,vaikka erittäin erittäin huonosti muotoiltu sellainen.

En mä ala käymään mitn debaattia sun naisellisuudesta tai vinkuheinien miehekkyydestä,kun se on ihan katsojasta kiinni.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
safi

Haemaeraemies kirjoitti: Joo,ei ollut niitä parhaita hetkiäni.Kuten jo sen jälkeen sanoin,olisi pitänyt esittää asia toisin sanoin,mutta meni jo.Anteeksi en pyydä,miksi pyytäisin,se mit kirjoitin kuiteskin on mielipiteeni,vaikka erittäin erittäin huonosti muotoiltu sellainen.

En mä ala käymään mitn debaattia sun naisellisuudesta tai vinkuheinien miehekkyydestä,kun se on ihan katsojasta kiinni.
En minä edes odottanut anteeksi pyyntöä, ei olisi ollut mitään syytä. Jos kuvansa tänne laittaa, niin silloin on syytä kestää arvostelua ja sillä hyvä. Tuo kuva on oikeastaan täällä sitä varten, että kun auon turpaani jollekkin välillä aika ronskistikkin, niin onhan se varsin asiallista nähdä, että kuka sitä suutaan soittaa. Eikä piilotella nikkinsä takana.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Riemumieli kirjoitti:Siis mistä vitusta (kun sanotaan suoraan) tuollainen ajatus heteromiehelle voi tulla. Ei prkle.
Kyllähän sitä päänsä saa helposti sekaisin, kun miettii tuntikausia miten emätin puhdistetaan ja keskustelee äitinsä tisseistä, emätinvoiteista ja vanhempiensa seksinharrastamisesta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Riemumieli kirjoitti:Siis mistä vitusta (kun sanotaan suoraan) tuollainen ajatus heteromiehelle voi tulla.
Olet lukenut liikaa Kitinää, kun...
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Flipperix

Lolita kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Siis mistä vitusta (kun sanotaan suoraan) tuollainen ajatus heteromiehelle voi tulla. Ei prkle.
Kyllähän sitä päänsä saa helposti sekaisin, kun miettii tuntikausia miten emätin puhdistetaan ja keskustelee äitinsä tisseistä, emätinvoiteista ja vanhempiensa seksinharrastamisesta.
Eli ratkaisuehdotuksesi Riemumielen probleemiin on siis "äiteen vitusta?"
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Flipperix kirjoitti:Eli ratkaisuehdotuksesi Riemumielen probleemiin on siis "äiteen vitusta?"
Jotakuinkin joo. Mitäköhän mieltä Freud olisi moisesta?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Flipperix

Lolita kirjoitti:Jotakuinkin joo. Mitäköhän mieltä Freud olisi moisesta?
Hihkuisi riemusta ja menisi vessaan kädelle ajatellen isiään. Se oli kyllä sairas tyyppi.
SnapaHead

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

safi kirjoitti: Olet aivan oikeassa minun kroppani ei ole perinteinen kolmekymppisen naisen kroppa. Minulle ei ole leveää läskipersettä, höllyviä vatsamakkaroita ja navassa asti roikkuvia riipputisseja ja tiedätkö mitä minä olen siitä aivan helvetin onnellinen. Kropan pitäminen tuossa kunnossa on vaatinut minulta aika paljon ja vaatii vuosien kuluessa vielä paljon enemmän, mutta tiedätkö se on todella kaiken sen työ arvoinen. Minä olen siitä todella ylpeä.
Kun joku tuollaisia kirjottelee niin piti oikein käydä tarkistamassa asia.

1. Oletko maksanut tuosta tatuoinnista? Jos näin on niin korvaukset olisi paikoillaan. Koskaan ole nähnyt noin huonoa työtä.

2. Se että kroppasi on hyvässä kunnossa (mitä ei kyllä tuolta galleriasta selvinnyt) ei tarkoita yhtään mitään jos on noin juntti. Katsos se omituinen puhallusääni korvissasi on karkaava ajatus. Älä päästä sitä pois.

3. Vielä tuosta kropastasi, että kuinka hyvässä kunnossa se nyt oikeasti onkaan? Laita nyt kuvia ihmeessä, mutta rajaa kuitenkin kasvot pois.

4. Paljon nostat penkistä?

5. Omistatko Suzuki-PV:n? Oletko laittanut jo kasikymppisen siihen kiinni?

6. Miltä homeboyn kulli maistuu?
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

Flipperix kirjoitti:Seuraavat puol tuntia piti vakuuttaa, että joo-o, on se olemassa, ja oikeasti sanoi "onksul menkat tulossa" ku tökättiin tissi käteen. Supliikkimies.
Heiiii, mulle on sattunut toi ihan sama aika monenkin, vielä runsaasti naisista kokemusta omaavan, heteromiehen kanssa. En oo ketään sen takia lempannut tai oikeastaan edes ajatellut mitään negatiivista.
Flipperix

hermine kirjoitti:Heiiii, mulle on sattunut toi ihan sama aika monenkin, vielä runsaasti naisista kokemusta omaavan, heteromiehen kanssa. En oo ketään sen takia lempannut tai oikeastaan edes ajatellut mitään negatiivista.
Siis sä oot tökänny niille tissin käteen treffeillä ja ne on kysyny, et onks sul menkat tulossa? Mä oon kyl käyny aika erilaisilla treffeillä tähän asti :D
Riemumieli
Kitisijä

hermine kirjoitti:
Flipperix kirjoitti:Seuraavat puol tuntia piti vakuuttaa, että joo-o, on se olemassa, ja oikeasti sanoi "onksul menkat tulossa" ku tökättiin tissi käteen.
Heiiii, mulle on sattunut toi ihan sama aika monenkin, vielä runsaasti naisista kokemusta omaavan, heteromiehen kanssa.
Miksi heteromies edes miettisi asiaa??? Jos edessä on tissi, siihen isketään kiinni. Jos nainen sanoo sen olevan kipeä, ei isketä kiinni heti, vaan lämmitetään hiukan muilla toimilla ja sen jälkeen isketään kiinni. Jos edelleen on kipeä, odotetaan hiukan ja kokeillaan kohta uudestaan. Jos vieläkään ei onnaa, odotetaan aikaa parempaa EIKÄ TODELLAKAAN mietitä, olisikohan tissin omistajan kuukautiskierto jossakin vaiheessa. Taitaa olla olemassa hetskuja ja sitten on näitä nykyhetskuja, jotka ennen poltettiin roviolla.
Paras päivä ikinä.
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

Flipperix kirjoitti:Siis sä oot tökänny niille tissin käteen treffeillä ja ne on kysyny, et onks sul menkat tulossa? Mä oon kyl käyny aika erilaisilla treffeillä tähän asti :D
Mmmh, no ei ne ole kyllä ihan ensitreffejä olleet :roll:

Mun muistaakseni toi meni niin, että se nainen valitti rintojen olevan kipeät. Siihenhän tuo "onko menkat tulossa" on ihan hyvä myötätunnon ilmaus, osoittaa kuitenkin jonkinlaista naiskehon tuntemusta. Jos joku valittaa että sillä on joku paikka kipeänä, niin en minäkään nyt heti ensimmäisenä hyökkäisi sitä kohtaa puristelemaan.

Tosin ehkä ne, joita oon tapaillut, ovat olleetkin enemmän peppu- kuin tissimiehiä.
Flipperix

hermine kirjoitti:Mun muistaakseni toi meni niin, että se nainen valitti rintojen olevan kipeät. Siihenhän tuo "onko menkat tulossa" on ihan hyvä myötätunnon ilmaus, osoittaa kuitenkin jonkinlaista naiskehon tuntemusta. Jos joku valittaa että sillä on joku paikka kipeänä, niin en minäkään nyt heti ensimmäisenä hyökkäisi sitä kohtaa puristelemaan.
En melko eri asia valittaa "mun rinnat on arat" kuin nostaa paita ja esitellä niitä miehelle joka ei ole niitä koskaan nähnyt. Mulla tulis heteromiehenä impulssi sanoa ennemmin ehkä vaikka "ikävää, mutta tiedätkö, ne ovat jumalaisen kauniit." Tosin tuollaisen tilanteen kohdalle osuminen on aika utopiaa, on mulle kyllä kerran sanottu että "laita nyt se käsi sinne paidan alle kun kuitenkin haluat" johon piti todeta että "en mä yleensä tartu tissistä kiinni ennen kuin on edes suudeltu." Gattacaversio tohon olis ollut "tota, onhan se nätti paita, onko se kotimaassa valmistettu."
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Niin, tragediani on, että olen aina ollut liian NUOREN näköinen, ja sitten äkkiä liian vanha naimaikäisille naisille. Koska sitten olin aikuisen mutten vanhan näköinen? Kuusi kuukautta jossain välissä?
Lainatakseni Zen Nano -mestaria: Paskapuhetta.

Et sinä ole ollut liian nuoren näköinen. Ainoastaan habitukseltasi olet antanut liian kakaramaisen kuvan, koska 1) asut isin ja äitin luona 2) haparoiva itsetunnottomuutesi paistaa ruotsiin saakka 3) juttusi ja TopGun -lippiksesi ovat ikäänkuin muinaisjäänteitä 80-luvun keravateineiltä. Sinusta siis paistaa: En osaa, Kerava rules (Remixed by DJ Hankkija), en saa, äiti maksaa huorissakäynninkin, vitutatte huorat.

Ja siitäkin huolimatta. Se, että sinua on naisen toimesta sanottu liian nuoren näköiseksi voi olla tekosyy, jolla jätetään kertomatta mitkä tahansa muutkin vastenmielisyytesi. Niinkuin paskat läppäsi, haiseva hengityksesi, huonot hampaasi tai jälkeenjäänyt psyykkeesi.
Mutta kaikki vanhenevat. Miltähän teistä nyt 2-3 -kymppisistä sitten tuntuu nelikymppisinä (ihan kohta!) , kun myöhemmät "nuoret aikuiset" pitävät teitä vanhoina
Meistä tuntuu varmaan samalta kuin sinkkumatista, joka tarvittaessa niittää teepeetäkin niin paljon kuin jaksaa, ihan vaan koska vähän panostaa itseensä, uskaltaa olla oma itsensä ja osaa supliikkimiehenä ottaa tilanteen haltuun parilla lainilla ja teepeenvalloitushymyllä.

Siitä tulikin mieleeni aika järkky ajatus. Minkähänlaisen kirurgisen leikkauksen se vaatisi, että sinun hapannaamasi saisi edes keinotekoiseen hymyyn väännettyä? Käypäs huviksesi kokeilemassa peilin edessä hymyilemistä. Sillä nimittäin pääsee naisseurassa aika pitkälle. Pääsitkö edes lähelle?

Kuva
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Riemumieli kirjoitti:Jos edessä on tissi, siihen isketään kiinni. Jos nainen sanoo sen olevan kipeä, ei isketä kiinni heti, vaan lämmitetään hiukan muilla toimilla ja sen jälkeen isketään kiinni. Jos edelleen on kipeä, odotetaan hiukan ja kokeillaan kohta uudestaan. Jos vieläkään ei onnaa, odotetaan aikaa parempaa
Taidat olla ammatiltasi ohjelmoija?
SnapaHead

Gattaca kirjoitti:Supliikkia olisi minulla, mutta siinäkin on tavisrajat: saa puhua omana itsenään vain asioista, jotka ovat tavisten rajoissa.
Kyllä on taas täyttä paskaa tuokin. Otan ihan esimerkiksi itseni tähän. Minä yleensä sanon ja puhun kaiken mikä päähän pälkähtää ja se kaura on kyllä kaukana noista taviksistasi. Mitä siitä seuraa? No eihän sitä tavikset kuuntelekaan tai hämmentyvät täysin --> pääsee eroon jurpojen seurasta. Kysymys kuuluukin miksi sinä haluaisit ääliöiden kanssa keskustella? Miksi tyyppien joita et voi sietää pitäisi digata sinun jutuistasi?

"Vittu mitä paskatappeja te olette! Vitun juntit! Ottakaa mukaan!! Tahtoo!! Haistakaa paskaa! Tahtoo tulla kans! Ottakaa mukaan vitun mulkut!!"

Tällaisista jutuistasi tulee mieleen Julle (takimmainen jannu):

http://www.tuukkavirtaperko.net/comic/1/0076.jpg

Noiden juttujesi perusteella toivot että maailma olisi kuin tuo opettaja tuossa.
safi

SnapaHead kirjoitti: Kun joku tuollaisia kirjottelee niin piti oikein käydä tarkistamassa asia.
Odottelinkin jo saapumistasi tähän ketjuun kommentoimaan juttujani. Mukavaa, että olen onnistunut ärsyttämään sinuakin. Joskus ihmettelen miten netissäkin onnistun aina yhtä osuvasti saamaan tyypit täyteen raivoon ihan hetkessä. Sinulta toki odotin hiukan "tasokkaampaa" juttua, mutta aina ei voi onnistua. Ryydy siihen. Hiukan kyllä ihmetyttää, että miten sinua niin kovasti ärsyttää tyyppi, joka sanoo olevansa tyytyväinen itseensä vai onko kyseessä se edellinen juttu, jossa kerroin sille tytön hupakolle miksen viitsi hänen juttujaan kommentoida.
1. Oletko maksanut tuosta tatuoinnista? Jos näin on niin korvaukset olisi paikoillaan. Koskaan ole nähnyt noin huonoa työtä.
Olen maksanut ja miksi luulet minua kiinnostavan, että sinä pidät kuvaa huonona? Minun kädessänihän se kuitenkin on, ei sinun.
2. Se että kroppasi on hyvässä kunnossa (mitä ei kyllä tuolta galleriasta selvinnyt) ei tarkoita yhtään mitään jos on noin juntti. Katsos se omituinen puhallusääni korvissasi on karkaava ajatus. Älä päästä sitä pois.

Yritä nyt edes poju, tämä oli jo niin alaarvoinen yritys, että hävettää puolestasi.
3. Vielä tuosta kropastasi, että kuinka hyvässä kunnossa se nyt oikeasti onkaan? Laita nyt kuvia ihmeessä, mutta rajaa kuitenkin kasvot pois.
Ei käy muru. Periaatteisiini on aina kuulunut esiintyä vaatteet päällä ja naamallani, koska en ole edelleenkään esittelemässä täällä tissejäni tai persettäni, vaan ärsyttämässä sinua ja muita pölvästejä ja senhän minä osaan, enkös?
4. Paljon nostat penkistä?

Viimeiseen pariin kuukauteen 0kg ja tauostakin huolimatta luultavasti enemmän kuin sinä.
5. Omistatko Suzuki-PV:n? Oletko laittanut jo kasikymppisen siihen kiinni?
Ei en omista, mutta HD:stä tein kaupat juuri männä viikolla. Kelpaako se?
6. Miltä homeboyn kulli maistuu?
Varmaan ihan samanlaiselta kun kaikkien muidenkin miesten kullit eli puhtaana ei juuri miltään. Kyllähän sinä tämän nyt tiedät, etkös sä ollut se kityn toinen hinttari.

Jos sinä haluat minulle vittuilla, niin joudut kyllä yrittämään vielä aika tavalla enemmän. Katsotaan onnistutko, uskallan epäillä. :perse:
Riemumieli
Kitisijä

Herra Manala kirjoitti:Taidat olla ammatiltasi ohjelmoija?
En kyllä ole, mutta mies olen ja mieshän on aika yksioikoinen ainakin mitä tissiin tulee. Vai eikö ole, no mitä sitä miettimään, kun senkin ajan voi käyttää yrityksiin nautiskella pehmeästä naisen rintakudoksesta.
Paras päivä ikinä.
Sutenööri

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

safi kirjoitti:Ei en omista, mutta HD:stä tein kaupat juuri männä viikolla. Kelpaako se?

Eiiiiiiih! Virhe, suuri erhe!

Mikä ihme noissa romuissa oikein vetää porukkaa puoleensa. Olisit ostanut edes moottoripyörän, eikä rahasyöppöä romukasaa, jolle pitää tehdä koneremppa 5000 km välein.
SnapaHead

safi kirjoitti: Hiukan kyllä ihmetyttää, että miten sinua niin kovasti ärsyttää tyyppi, joka sanoo olevansa tyytyväinen itseensä
Missä kohtaa sinä noin sanoit? Minua taas ihmetyttää tyypit, jotka KESKUSTELUPALSTALLA kirjoittaa jotakin ja sitten väittää että ei kirjoittanut niin tai väittää kirjoittaneensa jotakin jota ei kuitenkaan ole. Eikös sen voisi vain tarkistaa?

safi kirjoitti: Olen maksanut ja miksi luulet minua kiinnostavan, että sinä pidät kuvaa huonona? Minun kädessänihän se kuitenkin on, ei sinun.
En minä sitä itse kuvaa kommentoinut vaan tuo jälki on järkyttävän huonoa. Ettei vaan olisi käynyt niin, että kaveri teki sen tinneritussilla ja vähän jekutti sua?

safi kirjoitti: Ei käy muru. Periaatteisiini on aina kuulunut esiintyä vaatteet päällä ja naamallani, koska en ole edelleenkään esittelemässä täällä tissejäni tai persettäni, vaan ärsyttämässä sinua ja muita pölvästejä ja senhän minä osaan, enkös?
Enhän minä pyytänyt kledjuja pois ottamaan. Mikset vain laittaisi ihan vaatteet päällä olevia kuvia. Ja katsos voisit saman tien lopettaa sen kirjoittamisen tänne kun esittelet ne tissit ja perseen kuvilla etkä sanoilla.
safi kirjoitti: Viimeiseen pariin kuukauteen 0kg ja tauostakin huolimatta luultavasti enemmän kuin sinä.
Varmasti nostatkin, mutta ei se minulle ole mikään juttu. Ajattelin vain laittaa jotain sinuakin kiinnostavaa viestiini ettet vallan eksyisi aiheesta.
safi kirjoitti: Jos sinä haluat minulle vittuilla, niin joudut kyllä yrittämään vielä aika tavalla enemmän. Katsotaan onnistutko, uskallan epäillä. :perse:
En ymmärrä lainkaa tuota. Miksi haluaisin vittuilla sinulle tai siis saat tuon kuulostamaan ihan kuin sinun toteaminen miespuoliseksi juntiksi olisi jokin taitoa vaativa laji. Tiedätkö? Sen voisi ehkä tehdä paremmin. Kahdeksan toistoa ja kolme settiä nyt ja sitten ensi viikolla meneekin jo kymmennen toistoa per setti. Safi on mies. Safi on mies. Safi on mies. Safi on mies. Safi on mies. Ei mennyt kuin viisi. No, se on kovaa työtä ja ens kerralla sitten taas yksi enemmän.

Se HD siinä telkkarissa tarkoittaa High Definition eli sanotaan, että teit kaupat Samsungista etkä HD:stä.
Vastaa Viestiin