SnapaHead kirjoitti:
Kun joku tuollaisia kirjottelee niin piti oikein käydä tarkistamassa asia.
Odottelinkin jo saapumistasi tähän ketjuun kommentoimaan juttujani. Mukavaa, että olen onnistunut ärsyttämään sinuakin. Joskus ihmettelen miten netissäkin onnistun aina yhtä osuvasti saamaan tyypit täyteen raivoon ihan hetkessä. Sinulta toki odotin hiukan "tasokkaampaa" juttua, mutta aina ei voi onnistua. Ryydy siihen. Hiukan kyllä ihmetyttää, että miten sinua niin kovasti ärsyttää tyyppi, joka sanoo olevansa tyytyväinen itseensä vai onko kyseessä se edellinen juttu, jossa kerroin sille tytön hupakolle miksen viitsi hänen juttujaan kommentoida.
1. Oletko maksanut tuosta tatuoinnista? Jos näin on niin korvaukset olisi paikoillaan. Koskaan ole nähnyt noin huonoa työtä.
Olen maksanut ja miksi luulet minua kiinnostavan, että sinä pidät kuvaa huonona? Minun kädessänihän se kuitenkin on, ei sinun.
2. Se että kroppasi on hyvässä kunnossa (mitä ei kyllä tuolta galleriasta selvinnyt) ei tarkoita yhtään mitään jos on noin juntti. Katsos se omituinen puhallusääni korvissasi on karkaava ajatus. Älä päästä sitä pois.
Yritä nyt edes poju, tämä oli jo niin alaarvoinen yritys, että hävettää puolestasi.
3. Vielä tuosta kropastasi, että kuinka hyvässä kunnossa se nyt oikeasti onkaan? Laita nyt kuvia ihmeessä, mutta rajaa kuitenkin kasvot pois.
Ei käy muru. Periaatteisiini on aina kuulunut esiintyä vaatteet päällä ja naamallani, koska en ole edelleenkään esittelemässä täällä tissejäni tai persettäni, vaan ärsyttämässä sinua ja muita pölvästejä ja senhän minä osaan, enkös?
4. Paljon nostat penkistä?
Viimeiseen pariin kuukauteen 0kg ja tauostakin huolimatta luultavasti enemmän kuin sinä.
5. Omistatko Suzuki-PV:n? Oletko laittanut jo kasikymppisen siihen kiinni?
Ei en omista, mutta HD:stä tein kaupat juuri männä viikolla. Kelpaako se?
6. Miltä homeboyn kulli maistuu?
Varmaan ihan samanlaiselta kun kaikkien muidenkin miesten kullit eli puhtaana ei juuri miltään. Kyllähän sinä tämän nyt tiedät, etkös sä ollut se kityn toinen hinttari.
Jos sinä haluat minulle vittuilla, niin joudut kyllä yrittämään vielä aika tavalla enemmän. Katsotaan onnistutko, uskallan epäillä.