Sisustusvinkkejä
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Re: Sisustusvinkkejä
Olisko nää paremman näköisiä?
http://www.soften.fi/index.php
Disclaimer: en ymmärrä sisustuksesta enempää kuin sika pohjantähdestä.
http://www.soften.fi/index.php
Disclaimer: en ymmärrä sisustuksesta enempää kuin sika pohjantähdestä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Softenit näyttää olevan tuplahintaisia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
- McJanne
- Kitisijä
Biltemasta sais sata palaa semmosta sini-punaista 1.2cm paksua palatatamimattoa jollain kaheksalla huntilla, sillä vois tuunaa katon ja vielä perustaa yrityksen ja myydä muillekin.
Harmi ettei tosta ole kisatatamiski pyjamajumpalle
Harmi ettei tosta ole kisatatamiski pyjamajumpalle
Kirjoitan tätä alasti
- McJanne
- Kitisijä
Se on hyvä ääneneriste ja erittäin edullinen.Bluntly kirjoitti:Ja tuo liittyi aiheeseen kuinka?
Kirjoitan tätä alasti
Mulla on katto pinnoitettu rimoilla. Vähän alla olevan kuvan tyyliin, mutta riman levyisillä raoilla. Se kuinka hyvin ehkäisee valonheijastumista riippunee puuladusta ja käsittelystä. En ole kyllä itse mihinkään haitalliseen heijastumaan kiinnittänyt huomiota, mutta en hifistelekään kuvan kanssa samalla tavalla kuin äänen. Akustisesti kuuntelutila toimii mielestäni hyvin, enkä ole toistaiseksi löytänyt äänentoistollisia puutteita ko. tilassa. Sisustusteknisesti lopputulos on mielestäni ollut oikein onnistunut ja paljon kehuttu yksityiskohta.Bluntly kirjoitti:Mietiskelen tässä "ääneen" kun olisi olohuoneen katto saatettava muun huoneen tasolle elokuvanautintojen suhteen. Eli kankaasta heijastuva valo olisi saatava eliminoitua ja ehkäpä hiukan äänten pisteheijastustakin voisi vähentää.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Semmoinen olisi aika nätti ja ideaa voisi jalostaa rakoresonaattoriksi kun näissä neukkukuutioissa tuppaa basson kanssa olemaan ongelmia. Tosin silloin katto laskeutuisi jo aika alas.
Menee vähän mun pätevyysalueen ulkopuolelle. En ole kovin teoreettisesti perehtynyt tohon vaimennukseen. Mun basso-ongelmat ratkes kun rakensin puurunkoisen talon, mutta onhan tämä toki vähän kallis ratkaisu.Bluntly kirjoitti:Semmoinen olisi aika nätti ja ideaa voisi jalostaa rakoresonaattoriksi kun näissä neukkukuutioissa tuppaa basson kanssa olemaan ongelmia.
We used to laugh a lot
Miten ratkaista olohuonedilemma, jos ei halua sinne sohvaa mutta jonkinlainen löhösysteemi toosan eteen pitäisi saada. Säkkituolit ei innosta. Ideoita?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
I'm thinking of making a few more."
- McJanne
- Kitisijä
Oisko semmonen pehmonen matto viiva futon -tasoiselta akselilta "jumppamattokaliiberia oleva alusta ja foamrollerin tapaisia lötköpötköjä millä saa hanurin ja tissit täkättyä mieleiseksi löhöillessä?
Kirjoitan tätä alasti
Vaihdoin eteisen värin myrkynvihreästä hiukan eloisampaan:
-
- Kitisijä
Lepotuoli?Kreitsu kirjoitti:Miten ratkaista olohuonedilemma, jos ei halua sinne sohvaa mutta jonkinlainen löhösysteemi toosan eteen pitäisi saada. Säkkituolit ei innosta. Ideoita?
Naisen näkökulma: divaanisivustahuutaja kirjoitti:Lepotuoli?Kreitsu kirjoitti:Miten ratkaista olohuonedilemma, jos ei halua sinne sohvaa mutta jonkinlainen löhösysteemi toosan eteen pitäisi saada. Säkkituolit ei innosta. Ideoita?
Work like a captain, play like a pirate.
Ennen ja jälkeen.
- Liitteet
-
- sauna11pieni.jpg (39.05 KiB) Katsottu 3387 kertaa
-
- Kitisijä
^ Pesit vai maalasit?