Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

RAM13 kirjoitti:Minkä takia maksaisin sulle mitään? häh! Mulla ei ole mitään velvotteita maksaa sulle mitään jos en halua. Voin tietenkin pitää "sanani" ja maksaa, mutta et taida olla mulle sen arvoinen että näin tekisin.
Löit todistajien läsnäollessa vedon ja hävisit sen selvästi. Yleensä miehen sanaan voi luottaa, mutta toisaalta eipä sun miehisyys ole koskaan muutenkaan ole ollut hallitsevin ominaisuus.

Mee nyyhkimään vaikka pet shop boysin pariin äläkä ruikuta.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

RAM13 kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:
Nimimerkki: En ole loukkaaja, vaan loukattu.
Loukattu miten? Homonimittelyt? Etkös ole jossain yhteydessä myöntänyt olevasi homo?
Saat mun parittajana 50% tuloista, kun meen myymän pebaa manskulle jos olen väittänyt olevani tuollainen kuin kysyit.

Haluisin nähdä, että missä olen tuon sanonut.
Sitten olen saanut väärää informaatiota. Vaikka ei minulla btw ole mitään homoja vastaan. Ralf König esim. lähetti minulle nimmarin + piirroksen, kun kirjoitin hänen kustantajalleen Hampuriin ja pyysin niitä. :perse: :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Viesti Kirjoittaja Think »

Geetzu kirjoitti:
Mä oon ihminen! Ihkukin joskus!
KylKyl ja puspus!
Ovela kuin orgasmi
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Homeboy65 kirjoitti:Ralf König esim. lähetti minulle nimmarin + piirroksen, kun kirjoitin hänen kustantajalleen Hampuriin ja pyysin niitä. :perse: :)
Mä olen todella katkera tosta :(

Ralf König on paras!
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Tix kirjoitti:Löit todistajien läsnäollessa vedon ja hävisit sen selvästi. Yleensä miehen sanaan voi luottaa, mutta toisaalta eipä sun miehisyys ole koskaan muutenkaan ole ollut hallitsevin ominaisuus.

Mee nyyhkimään vaikka pet shop boysin pariin äläkä ruikuta.
Mitäköhän arvoisa lakirunkkaaja tietää mun miehisyydestä? Sähän se jaksat ruikuttaa vanhoja juttuja jatkuvasti, mitkä eivät edes liity elämääsi.

Kyllä mä nyyhkin mielummin village peoplen parissa :D
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Homeboy65 kirjoitti:Sitten olen saanut väärää informaatiota. Vaikka ei minulla btw ole mitään homoja vastaan. Ralf König esim. lähetti minulle nimmarin + piirroksen, kun kirjoitin hänen kustantajalleen Hampuriin ja pyysin niitä. :perse: :)
Ihan uteliaisuuttani haluisin tietää, että mistä tietotoimistosta olet saanut informaatiota, jotta voisin pyytää oikaisua.

Ei mullakaan ole mitään homoja vastaan. Hauskoja heppujanhan hekin ovat :D
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

RAM13 kirjoitti:
Ihan uteliaisuuttani haluisin tietää, että mistä tietotoimistosta olet saanut informaatiota, jotta voisin pyytää oikaisua.

Ei mullakaan ole mitään homoja vastaan. Hauskoja heppujanhan hekin ovat :D
Tällä foorumilla joku (en todellakaan muista nimimerkkiä) väitti, että olit myöntänyt olevasi homo jossain muualla IVL, olisiko nyt ollut jossain Cityn chatissa...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Homeboy65 kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:
Ihan uteliaisuuttani haluisin tietää, että mistä tietotoimistosta olet saanut informaatiota, jotta voisin pyytää oikaisua.

Ei mullakaan ole mitään homoja vastaan. Hauskoja heppujanhan hekin ovat :D
Tällä foorumilla joku (en todellakaan muista nimimerkkiä) väitti, että olit myöntänyt olevasi homo jossain muualla IVL, olisiko nyt ollut jossain Cityn chatissa...
Joo :lol: Oliskohan se eräs itä-helsingin"helmi" laitan rahana hänen puolesta :twisted:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RAM13 kirjoitti:Joo :lol: Oliskohan se eräs itä-helsingin"helmi" laitan rahana hänen puolesta :twisted:
En ollu mie!
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

ninnithequeen kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Joo :lol: Oliskohan se eräs itä-helsingin"helmi" laitan rahana hänen puolesta :twisted:
En ollu mie!
paljasta!
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tix kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Maksan heti kun saan julkisen anteeksipyynnön videoituna kotiini Dumarilta. Niin paljon mun henkistä miehisyyttäni on tässä kahden vuoden aikana loukattu. Itseasiassa te kaikki muutkin voisitte lähettää samanlaiset :lol: .

Nimimerkki: En ole loukkaaja, vaan loukattu.
Anteeksipyynnön mistä? Siitä että olet sanaasi pitämätön paskahousu, joka keksii aina uusia tekosyitä? Anteeksi, että olet sellainen.
ONKO TIX VIHTAHOUSU ja DUMARI.
Se selittäisi kyllä hiukan...
Tosin se olisi niin pöyristyttävän väärin ja Vihtahousu tuntuu suoraselkäiseltä periaatteessa...en usko!!!

Arska

TOPIC: Hifk panee Hpk:ta 3-0 . Minä Geetzun kaa pidetään siitä huolta!
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

SM-liiga ja tappeleminen jääkiekkokaukalossa

13.10.2006 Nielikäinen VS. Vandenbusse = 15 000e kummallekin (IFK & Jokerit) seuralle.
.
.
19.2.2007 Kaikkia seuroja valistetaan että "turhat tappelut" pitää jättää pois.
.
.
6.3.2007 Levokari kostaa Riku Rahikaisen taklauksen aloittamalla nyrkkitappelun.
=> Levokari 2 matsia pelikieltoa ja Saipalle 6000e sakot.

Voiskai tuolle Muukkoselle ostaa kananmunia joululahjaksi, ehkä hänellä olisi sitten enemmän munaa kohdella myös pikkuseuroja samankaltaisesti(kuin mitä isompiakin).

Tässä Levokarin tappelusta päätös.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vihtahousu kirjoitti:Voiskai tuolle Muukkoselle ostaa kananmunia joululahjaksi, ehkä hänellä olisi sitten enemmän munaa kohdella myös pikkuseuroja samankaltaisesti(kuin mitä isompiakin).
Mulla on jotenkin sympatiat SaiPalle. Muukkoselle peukut ja tappeluille hatunnostot. Ois tosi kurjaa jos pikkuseura sais niin tuntuvat sakot, ettei Paulit ja muut enää uskaltais tapella ollenkaan. :wink:
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Geetzu kirjoitti: Mulla on jotenkin sympatiat SaiPalle. Muukkoselle peukut ja tappeluille hatunnostot. Ois tosi kurjaa jos pikkuseura sais niin tuntuvat sakot, ettei Paulit ja muut enää uskaltais tapella ollenkaan. :wink:
Ei tässä nyt ole siitä kyse että haluaisin tappelut kieltää, vaan siitä että seuroja kohdeltaisiin edes suunnilleen samankaltaisesti.

Lisättäköön että SM-liiga ja Muukkonen antoivat tuolla pienellä sakoilla&pelirangaistuksella hiljaisen hyväksyntänsä Levokarin tempulle.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vihtahousu kirjoitti:Lisättäköön että SM-liiga ja Muukkonen antoivat tuolla pienellä sakoilla&pelirangaistuksella hiljaisen hyväksyntänsä Levokarin tempulle.
Tietysti antoivat. Mun mielestä on vaan kohteliasta, että sakkoja maksetaan kyvyn mukaan. Muussa tapauksessahan ainoat tappelut nähtäisiin varakkaampien seurojen peleissä, eihän se olisi ihkukivaa eihän.
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Olis surullista, jos Ipa tänään häviäisi. Toni Koivisto tehnee muuten maalin jos kolmannenkin. Asia on mulle juuri nyt niin totaalisen iso, etten pysty prosessoimaan kuin voittoisan pelin. Defenssit päällä. Häviäminen on muuten voittamisen ohella kivempaa yhdessä. Toivottavasti Hifkikin tippuu, jos Ipa tippuu 8)
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Toivottavasti Hifkikin tippuu, jos Ipa tippuu 8)
Sä oot kyllä niin herttanen jotenki. <3
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Vihtahousu kirjoitti:SM-liiga ja tappeleminen jääkiekkokaukalossa

13.10.2006 Nielikäinen VS. Vandenbusse = 15 000e kummallekin (IFK & Jokerit) seuralle.
.
.
19.2.2007 Kaikkia seuroja valistetaan että "turhat tappelut" pitää jättää pois.
.
.
6.3.2007 Levokari kostaa Riku Rahikaisen taklauksen aloittamalla nyrkkitappelun.
=> Levokari 2 matsia pelikieltoa ja Saipalle 6000e sakot.

Voiskai tuolle Muukkoselle ostaa kananmunia joululahjaksi, ehkä hänellä olisi sitten enemmän munaa kohdella myös pikkuseuroja samankaltaisesti(kuin mitä isompiakin).

Tässä Levokarin tappelusta päätös.
Jos tutustuisit tapaukseen Nielikäinen VS. Vandenbusse, niin tietäisit myös, ettei muukkosella ollut mitään tekemistä jutun kanssa. Sakon antoi sm-liigan hallituksen valtaapitävät pikkuseurat: ässät, saipa,hpk,jyp,kalpa,pelicans,ilves,tps,tappara,kärpät,lukko. Tuskin muukkonenkaan on niin tyhmä, että haluaisi pilata hyviä välejänsä vallanytimeen antamalla 15000e sakot saipalle ja näin ansaitsemalla potkut itsellensä.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

RAM13 kirjoitti:Tuskin muukkonenkaan on niin tyhmä, että haluaisi pilata hyviä välejänsä vallanytimeen antamalla 15000e sakot saipalle ja näin ansaitsemalla potkut itsellensä.
Eikös se ole jo eläkkeellä kohta? Uutta toimaria jo joissain haastiksissa ollut.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Geetzu kirjoitti:Eikös se ole jo eläkkeellä kohta? Uutta toimaria jo joissain haastiksissa ollut.
Ei poitsu ole toimari, vaan kurinpitopäällikkö :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

RAM13 kirjoitti:Jos tutustuisit tapaukseen Nielikäinen VS. Vandenbusse, niin tietäisit myös, ettei muukkosella ollut mitään tekemistä jutun kanssa.
Njees, kirjoitin tuon ekan postaukseni vähän liian tunteella ja siihen tuli väärä taho haukuttua. Seuraavassa postauksessa sitten laitoin palautetta oikeaan suuntaan:
Vihtahousu kirjoitti: Lisättäköön että SM-liiga ja Muukkonen antoivat tuolla pienellä sakoilla&pelirangaistuksella hiljaisen hyväksyntänsä Levokarin tempulle.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HEI Kitinän tärkein uutinen!
Vihtahousu ja Geetzu!

JIM-kanava näyttää HIFK-matseja eli ILOA pukkaa! Onhan teillä TIKIPOKSI???

Stadinarska
Hifk-fani, tiedottaja faneillensa, palkaton
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^
Menny ihan ohi multa, enkä löydä uutista itse. Kerro siis lisää!

Geetzu
TIKIPOKSIN onnellinen omistaja
jo vuodesta nollaviis
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Geetzu kirjoitti:Kerro siis lisää!
Aasi hei... Ajattelen taas vaan muita ja kysynkin, miksi ei toisten viestejä voi poistaa 8)
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Stadinarska kirjoitti:HEI Kitinän tärkein uutinen!
Joo, en ole sokea.

Intternettiä ja telkkaria seuraava
Tikipoksin omistaja, zäp!
Hihhulihei-uli-uli-uli-uli-uli-uli-uli-uli-uli-uli-uli-uli-uli-uli!
Vastaa Viestiin