Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sauvoin ja harpoin piitkin askelin, 5822m 50,21min, 6,94kmh keskivauhtia, nopein vauhti 14,59kmh,131 keskisyke, 219 korkein syke(voi mahoton! ja taitaakin olla kun ottaa iän ja kaikki huomioon, ellen oo tuleva teräsvaari? testaan tuon), 965 kcal kului.
Viimeksi muokannut Niba, 04.01.2009 10:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Puoli kämpällistä tavaraa (yks iso pakettiautollinen) kannettu 2. kerrokseen. Menee urheilun piikkiin, ainakin tuli kuuma ja jännittävät lihakset sai kipeetä. Au.
Niba
Kitisijä

Testasin avantouintia, 2,03 minuuttia, heart rate keskimäärin 77 huiput 124 uimanopeus 1,6kmh.
Pyyhin Netikettiin..
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kävelin Makuunille ja takas, oliskohan 600-700 metriä matka yhteensä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Metsätöitä. Puun kaatoa ja pinoamista. Yht 3,5h.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Perinteinen maanantaiuinti 2000 metriä. Saattoi olla 2100 metriäkin, sekosin laskuissa jossain kohtaa.

Tuntuu tahti hieman nopeutuneen. Uin aiemmin about 500 metriä vartissa siihen mun perinteiseen krooli-rinuli -vuorotahtiini. Nyt se sama tuntuu menevän about 12-13 minuutissa.
Niba
Kitisijä

Hurjastelin sauvojen kanssa wanhan kaupungin lahden ympäri mukana myös GPS-sykemittarin kertomaa noin varmistukseksi ettei paskan puhumisesta syytetä. Toi kalorimäärä oli ihan kiva, paitsi että joule on oikea mittayksikkö, toi on vähän kuin maili toi kalori. Eli 8020 joulea.

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hei, mähän olen taas täällä! Polkaisin 12km pyörällä heti "aamutuimaan" (klo. 14 jälkeen) koska se tuntui hyvältä ajatukselta. Ja koska caccapaperi oli loppu.
Duck

Pünttailin påmmisuojassa. Huomasin tekeväni vatsat väärin leiviskän kanssa kun laskin sen alemmas niskan taa. Olin käyttänyt liian isoa leiviskää ja se ajoi minut tekemään liikkeen väärin. Vaihdoin pienempään. Muuten meni ihan jees, tosin tunnun junnaavan paikoillaan viikosta toiseen. :( Pitäis varmaan vaihtaa vähän liikkeitä, kun olen pitkän aikaa käyttänyt aina vaan samoja lihasryhmiä ruhostani. Ehkä ruveta taas käymään Olariumissa pitkästä aikaa. On vielä kertalippuja sinne jäljellä.
Duck

Perjantain sählyt työkaverien kaa. Huomasin että kunnon yöunista oli ollut apua. Olin nukkunut pitkään ja sikeästi viime yönä, ja selvästi tuntui riittävän energiaa. Edellisellä kerralla olin nukkunut huonosti ja olo oli ollut aika hyytynyt.

Hmm, johtuiskohan se hyytyminen tuolla pommisuojassakin univelasta enemmän kuin liian kauan saman jutun tekemisestä? Pitääpä vielä kokeilla ja todeta tuo ennen kuin siirryn käymään Olariumissa.
SikaMika

No siis mähän poljin keskiviikkona töihin, 5km. Kumi puhjenneena talutin vanhan uljaan Helkamani kotiin.
Tänään työmatkailua pyörällä 34km. Oli hieno keli mennen tullen, aamulla kirpeätä pikkupakkasta ja tullessa nippa&nappa suojasää.
Duck

Katsoin telkkuohjelmia digiboksilta ja sotkin samalla kuntopyörää. Aikaa meni pari tuntia, mutta siinä oli taukoja joten varsinaista polkemista siitä oli about puolitoista tuntia.

Hitsi, niin kätevä ja ihku ja kaikkee mun kuntopyöräni onkin ja antaa mahdollisuuden pitkille aerobisille lenkeille säästä riippumatta ja telkkariviihteen ryydittämänä, taisin näköjään saada viallisen maanantaikappaleen. :( Vastuksen säätö on jämähtänyt paikoilleen (säätönappi pyörii mutta vastus ei muutu), ja polkimista sataa lattialle mustaa muovipurua, ilmeisesti laakeri on vinksallaan ja akseli rouhii polkimen muovia. Takuuajan ollessa vielä voimassa näitä vikoja ei ilmennyt. Tietenkään. Pah.

Voikohan näitä huollattaa jostain. Taisin taannoin ottaa selvillekin sen firman joka niitä huoltaa, mutten nyt millään muista mihin laitoin ne tiedot....
EveryWoman
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Duck kirjoitti:Takuuajan ollessa vielä voimassa näitä vikoja ei ilmennyt. Tietenkään.
Tuotteen on kestettävä kohtuullinen aika, oli takuu voimassa tai ei. Etenkin valmistusvirheiden pitäisi olla valmistajan/myyjän vastuulla takuusta riippumatta. Mars valittamaan!
Niba
Kitisijä

Kuluttajaoikeuksien polkemista! :twisted:

Asiaan..

Pikku lenkki sauvoihin tukeutuen, kilometrit luetaan sitten metreiksi!
Hyvät näsäviisaat! :wink:

Kuva

Perjantain tunnin voimaharjoitus kulutti seuraavasti..

Kuva

Voimaharjoitus ei kuluta energiaa kovin toivottavasti edes siitä toipuminen kuluttaa? Tuo maksimisyke on hiukan parempi kuin odotettu, mutta ohje 220-ikä=maksimisyke on varmaan vain suuntaa antava?
Pyyhin Netikettiin..
Duck

EveryWoman kirjoitti:Tuotteen on kestettävä kohtuullinen aika, oli takuu voimassa tai ei. Etenkin valmistusvirheiden pitäisi olla valmistajan/myyjän vastuulla takuusta riippumatta. Mars valittamaan!
Jawohl, Frau! :sir: (siis heti kun selvitän minne minun kuuluu asiasta valittaa)

Tänä aamuna pulikoin 1500 metriä. Eilisen kuntopyöräilyt tuntuivat vielä reisissä, muuten meni ihan jees.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

http://www.iltalehti.fi/urheilu/2009011 ... 8_ur.shtml

Olen jo jonkin aikaa ollut sitä mieltä, että tästä herrasta voisi tulla uusi Matti. Toivon kyllä, että vain mäkipuolella. Mutta kova homma vaatii kovat huvit, vai miten se Nykänen sanoikaan? Up yours, ainakin. :)
Came here for school, graduated to the high life
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Viime ke power sikapitkästä aikaa ja to tunnin streching, pe sikamainen jomotus, la tentti, su luistelua kumppareilla, ma tonnikalapitsa n.750kcal ja ti poweriin ma johdosta pakko!11

*wirn*
Prepare for the worstest.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Skippasin tänään treenin koska a) salilla ei mennyt sopivaa tuntia, b) kurssipäivä klo 18:15 asti ja c) koska oon hyvä kehittelemään tekosyitä, miks en voinut mennä uimahallille (kts. kohta b). Huomenna meen, ihan oikeesti meen!!
Work like a captain, play like a pirate.
Duck

Aamun pommisuojatouhut, mutta vieläkin vajanaisemmin kuin viime keskiviikkona. Ehkä teen rästiin jääneitä liikkeitä päivemmällä. Tai sitten en. Puhuvat siitä että kannattaisi pitää joskus useammankin viikon taukoja näiden punttijuttujen kanssa ja keskittyä muuhun liikuntaan. Se voisi ehkä olla kannattavaa.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Aamulla 45 minuuttia rintauintia uimahanskat kädessä, ihan käsittämättömän raskasta. Katsotaan nouseeko illalla enää kädet. Tästä tulikin inspis hankkia sykemittari, tietäis vain mikä olisi hyvä myös tuollaiseen uintikäyttöön.
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Maaantaina mattopainia yms. lihaskuntojumppaa, tiistaina uintia n. 800 metriä, jonka päälle 200 metriä räpylöiden kanssa. Eilen mattopainia asenteella periksi ei anneta ennen kuin sydänkäyrä on suora. Seurauksena oli se että kotia päästyä tuli oksennus.
SikaMika

Pyöräilyä ~14km.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jos sanois täällä et menee iltapoweriin niin ehkä tulis oikeesti mentyäkin. Kirjaston kautta.
Prepare for the worstest.
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

nowaysis kirjoitti:Jos sanois täällä et menee iltapoweriin niin ehkä tulis oikeesti mentyäkin. Kirjaston kautta.
Menitkö menitkö häh?

Voisin kans ehkä ilmotella tänne aina kaiken. Ja ruokapäiväkirjaketjuun kaiken. Kaks päivää yleensä jaksaa, sit ei enää muista.

Tänään juoksin hyvällä musiikilla kylmässä ilmassa 45 mindee ja aika paljon tuli kävelyä rattaita lykkien ku käytiin julkisilla uimassa ja shoppailemassa. Uiminen ei ollu liikuntaa, lähinnä pompin paikallani kyykyssä ja ihailin lastani. Vatsatreeni odottaa Tehiksen alkua. Oon aika kiltisti jaksanu kotijumpata puol timmaa illassa. Salille mua ei saa varmaan kukaan enää koskaan.

En tuu tähän ketjuun enää. Ehkä.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Fcuk kirjoitti:Tänään juoksin 45 mindee ... kävelyä rattaita lykkien ... Vatsatreeni odottaa ... kotijumpata puol timmaa...
Sait mut just tuntemaan itseni ihan huonoks ihmiseks :(

Kävin mä uimassa ku circuit-tunti oli täynnä.
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin