Urheiluosasto
Sauvoin ja harpoin piitkin askelin, 5822m 50,21min, 6,94kmh keskivauhtia, nopein vauhti 14,59kmh,131 keskisyke, 219 korkein syke(voi mahoton! ja taitaakin olla kun ottaa iän ja kaikki huomioon, ellen oo tuleva teräsvaari? testaan tuon), 965 kcal kului.
Viimeksi muokannut Niba, 04.01.2009 10:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
- Pulkannaru
- Kitisijä
Pünttailin påmmisuojassa. Huomasin tekeväni vatsat väärin leiviskän kanssa kun laskin sen alemmas niskan taa. Olin käyttänyt liian isoa leiviskää ja se ajoi minut tekemään liikkeen väärin. Vaihdoin pienempään. Muuten meni ihan jees, tosin tunnun junnaavan paikoillaan viikosta toiseen.
Pitäis varmaan vaihtaa vähän liikkeitä, kun olen pitkän aikaa käyttänyt aina vaan samoja lihasryhmiä ruhostani. Ehkä ruveta taas käymään Olariumissa pitkästä aikaa. On vielä kertalippuja sinne jäljellä.

Perjantain sählyt työkaverien kaa. Huomasin että kunnon yöunista oli ollut apua. Olin nukkunut pitkään ja sikeästi viime yönä, ja selvästi tuntui riittävän energiaa. Edellisellä kerralla olin nukkunut huonosti ja olo oli ollut aika hyytynyt.
Hmm, johtuiskohan se hyytyminen tuolla pommisuojassakin univelasta enemmän kuin liian kauan saman jutun tekemisestä? Pitääpä vielä kokeilla ja todeta tuo ennen kuin siirryn käymään Olariumissa.
Hmm, johtuiskohan se hyytyminen tuolla pommisuojassakin univelasta enemmän kuin liian kauan saman jutun tekemisestä? Pitääpä vielä kokeilla ja todeta tuo ennen kuin siirryn käymään Olariumissa.
Katsoin telkkuohjelmia digiboksilta ja sotkin samalla kuntopyörää. Aikaa meni pari tuntia, mutta siinä oli taukoja joten varsinaista polkemista siitä oli about puolitoista tuntia.
Hitsi, niin kätevä ja ihku ja kaikkee mun kuntopyöräni onkin ja antaa mahdollisuuden pitkille aerobisille lenkeille säästä riippumatta ja telkkariviihteen ryydittämänä, taisin näköjään saada viallisen maanantaikappaleen.
Vastuksen säätö on jämähtänyt paikoilleen (säätönappi pyörii mutta vastus ei muutu), ja polkimista sataa lattialle mustaa muovipurua, ilmeisesti laakeri on vinksallaan ja akseli rouhii polkimen muovia. Takuuajan ollessa vielä voimassa näitä vikoja ei ilmennyt. Tietenkään. Pah.
Voikohan näitä huollattaa jostain. Taisin taannoin ottaa selvillekin sen firman joka niitä huoltaa, mutten nyt millään muista mihin laitoin ne tiedot....
Hitsi, niin kätevä ja ihku ja kaikkee mun kuntopyöräni onkin ja antaa mahdollisuuden pitkille aerobisille lenkeille säästä riippumatta ja telkkariviihteen ryydittämänä, taisin näköjään saada viallisen maanantaikappaleen.

Voikohan näitä huollattaa jostain. Taisin taannoin ottaa selvillekin sen firman joka niitä huoltaa, mutten nyt millään muista mihin laitoin ne tiedot....
-
- Kitisijä
Kuluttajaoikeuksien polkemista!
Asiaan..
Pikku lenkki sauvoihin tukeutuen, kilometrit luetaan sitten metreiksi!
Hyvät näsäviisaat!

Perjantain tunnin voimaharjoitus kulutti seuraavasti..

Voimaharjoitus ei kuluta energiaa kovin toivottavasti edes siitä toipuminen kuluttaa? Tuo maksimisyke on hiukan parempi kuin odotettu, mutta ohje 220-ikä=maksimisyke on varmaan vain suuntaa antava?

Asiaan..
Pikku lenkki sauvoihin tukeutuen, kilometrit luetaan sitten metreiksi!
Hyvät näsäviisaat!

Perjantain tunnin voimaharjoitus kulutti seuraavasti..

Voimaharjoitus ei kuluta energiaa kovin toivottavasti edes siitä toipuminen kuluttaa? Tuo maksimisyke on hiukan parempi kuin odotettu, mutta ohje 220-ikä=maksimisyke on varmaan vain suuntaa antava?
Pyyhin Netikettiin..
Jawohl, Frau!EveryWoman kirjoitti:Tuotteen on kestettävä kohtuullinen aika, oli takuu voimassa tai ei. Etenkin valmistusvirheiden pitäisi olla valmistajan/myyjän vastuulla takuusta riippumatta. Mars valittamaan!

Tänä aamuna pulikoin 1500 metriä. Eilisen kuntopyöräilyt tuntuivat vielä reisissä, muuten meni ihan jees.
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2009011 ... 8_ur.shtml
Olen jo jonkin aikaa ollut sitä mieltä, että tästä herrasta voisi tulla uusi Matti. Toivon kyllä, että vain mäkipuolella. Mutta kova homma vaatii kovat huvit, vai miten se Nykänen sanoikaan? Up yours, ainakin.
Olen jo jonkin aikaa ollut sitä mieltä, että tästä herrasta voisi tulla uusi Matti. Toivon kyllä, että vain mäkipuolella. Mutta kova homma vaatii kovat huvit, vai miten se Nykänen sanoikaan? Up yours, ainakin.

Came here for school, graduated to the high life
Aamun pommisuojatouhut, mutta vieläkin vajanaisemmin kuin viime keskiviikkona. Ehkä teen rästiin jääneitä liikkeitä päivemmällä. Tai sitten en. Puhuvat siitä että kannattaisi pitää joskus useammankin viikon taukoja näiden punttijuttujen kanssa ja keskittyä muuhun liikuntaan. Se voisi ehkä olla kannattavaa.
Menitkö menitkö häh?nowaysis kirjoitti:Jos sanois täällä et menee iltapoweriin niin ehkä tulis oikeesti mentyäkin. Kirjaston kautta.
Voisin kans ehkä ilmotella tänne aina kaiken. Ja ruokapäiväkirjaketjuun kaiken. Kaks päivää yleensä jaksaa, sit ei enää muista.
Tänään juoksin hyvällä musiikilla kylmässä ilmassa 45 mindee ja aika paljon tuli kävelyä rattaita lykkien ku käytiin julkisilla uimassa ja shoppailemassa. Uiminen ei ollu liikuntaa, lähinnä pompin paikallani kyykyssä ja ihailin lastani. Vatsatreeni odottaa Tehiksen alkua. Oon aika kiltisti jaksanu kotijumpata puol timmaa illassa. Salille mua ei saa varmaan kukaan enää koskaan.
En tuu tähän ketjuun enää. Ehkä.