Vitutusketju
-
Runkkis
Vituttaa, kun eilen meni polvilumpio sijoiltaan. Saikkua 2-4 viikkoa. Juuri, kun oli saanut taas hyvän sykkeen päälle kuntoilussa. Ja mahdollisesti jää DM:n Tallinnan keikka väliin...
Vielä en ole viitsinyt vanhemmille ilmoittaa. e vielä puuttuisi, että äiti ryntäisi tänne huolissaan koheltamaan ja hoivaamaan... Haluisin mieluummin hieman nuoremman naikkosen minua hoitamaan ja kylvettämään..
Vielä en ole viitsinyt vanhemmille ilmoittaa. e vielä puuttuisi, että äiti ryntäisi tänne huolissaan koheltamaan ja hoivaamaan... Haluisin mieluummin hieman nuoremman naikkosen minua hoitamaan ja kylvettämään..
-
Dumari
Runkku: Niinhän sitä luulis, mutta arvaa kuka siellä sua käy tosiasiassa sitten katsomassa
Rutistaan nyt sitten tuosta polvesta vaikka, kerran kun tähän ketjuun piti taas hölistä:
-Polvi on paskana, hyvä että pystyy kävelemään. Kadulla 8-kymppiset mummotkin kiitää musta ohi ja nauraa perään.
edit: tästä muistuikin että pitää käydä alkossa taas kotiin päästyäni.
Rutistaan nyt sitten tuosta polvesta vaikka, kerran kun tähän ketjuun piti taas hölistä:
-Polvi on paskana, hyvä että pystyy kävelemään. Kadulla 8-kymppiset mummotkin kiitää musta ohi ja nauraa perään.
edit: tästä muistuikin että pitää käydä alkossa taas kotiin päästyäni.
-
Runkkis
-
Dumari
-
Runkkis
Hottikset ei pitele hikisiä käärinliinoja miesten otsilla. Kun on hottis, se aika menee vaa siihen, etttä ei siinä jää ylimääräisiä maisemankateluhetkiä katsottavaks tai joitain käärinliinazydeemejä duunattavaks, ei tod.!!Runkkis kirjoitti: Eikö kukaan Kityn Hottiksista haluisi tulla hoitamaan kahta raavasta mies?
<3
-
Elukka
-
ninnithequeen
Siis montako kissaa teillä oikein on?Elukka kirjoitti:Tulipa jahdattua karanneita kissoja oikein urakalla. Tulos: 8 takaisin navetassa, 1 siirretty WC-tiloihin, 1 edelleen vapaana tallinparvella.
Jos meillä jompikumpi karkaisi, se olisi maailmanloppu. Nuo kun on ihan sisäkissoja...
Minuu vituttaa nyt se, etten tiiä pitäskö huomenna mennä töihin vaiko eikö, ja se, että ukolla loppu talviloma.
-
Turbohaltija
-
Dumari
-
Elukka
Kymmenen (!) navettakissaa (samoissa sisätiloissa lampaiden kanssa, käytännössä sisäkissoja siis nekin) + neljä "sisä-sisäkissaa" talossa.ninnithequeen kirjoitti:Siis montako kissaa teillä oikein on?Elukka kirjoitti:Tulipa jahdattua karanneita kissoja oikein urakalla. Tulos: 8 takaisin navetassa, 1 siirretty WC-tiloihin, 1 edelleen vapaana tallinparvella.
Jos meillä jompikumpi karkaisi, se olisi maailmanloppu. Nuo kun on ihan sisäkissoja...
Meilläkään ei oikein olla tuohon ulkokissasysteemiin haluttu mennä, vaikka se maalla aika yleinen onkin. Liikaa riskejä liikenteen ja petoeläimien taholta.
-
Elukka
-
Turbohaltija
-
Elukka
Ehkä arvasin.Turbohaltija kirjoitti:Ei, vaan siilillä on sama etunimi kuin mulla.Elukka kirjoitti:Siili nimeltä Turbohaltija?Turbohaltija kirjoitti: Höh. En minä anasta siilejä. Toi siili on mun kaima.![]()
Aika erikoisia nimiä ihmiset lemmikeilleen antaa.
En vaan voinu välttää kiusausta tulkita tahallaan väärin.
-
Elukka
-
Dumari
-
Kid
-
Kid
Onneks tää on lyhyt kuukausi, ko palkka napsahtaa tilille aina vika päivä.Mylwin kirjoitti:Sama vika. Päivärahat tosin tulee jo perjantaina, jotta se vituttaa vähän vähemmän.
Vituttaa vielä sekin, että pitäis ostaa kamuille synttäri- ja tuparilahja. Millä rahalla? Ja syödäkkin kait pitäis. Makaruuni ja ketsuppi roks.
Mihin sä lompakon olet... eikun mihin sä miehes olet pistänyt?kid kirjoitti:Onneks tää on lyhyt kuukausi, ko palkka napsahtaa tilille aina vika päivä.Mylwin kirjoitti:Sama vika. Päivärahat tosin tulee jo perjantaina, jotta se vituttaa vähän vähemmän.
Vituttaa vielä sekin, että pitäis ostaa kamuille synttäri- ja tuparilahja. Millä rahalla? Ja syödäkkin kait pitäis. Makaruuni ja ketsuppi roks.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
Elukka