Fawkes terapiaan!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

BrianW kirjoitti:Luulisi nyt kunnon pedon olevan sellaisen yläpuolella.
Miten se Braikkukin jaksaa yhä vaan nuohota Gattacan perässä? Uudella kohteella poikisit ihan uudet flametukset. Kyllä täältä vielä varmaan joku jostain löytyy, jonka yläpuolelle pääset itseäsi asettelemaan.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tämä on ehkä maailman typerin asia tapella, mutta Crowbar: se pöytä missä te pelasitte sitä Trivialia (johon minäkin muuten osallistuin) oli meidän pöytä jo siinä vaiheessa kun Elpan kanssa sinne mentiin alkuillasta. Ja odotettiin nimenomaan teitä saapuvaksi kun ei oltu koskaan livenä nähty. Kysy vaikka Lolitalta, hänkin oli paikalla. NIH!
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Menee liian vakavaksi, pukataan vitsi väliin:

Ninnithequeenin pikkutyttö ryntää kylpyhuoneeseen ja yllättää äitinsä tulemassa suihkusta alasti.
"Äiti äiti", tyttö ihmettelee, "mitkä nuo ovat?"
Äiti ei ujostele vaan selittää: "Ne ovat rinnat,kaikilla naisilla on sellaiset." "Saanko minäkin tuollaiset?", tyttö kysyy.
"Kyllä, kymmenen vuoden päästä."
Tyttö viisastuneena poistuu, ja ryntää makuuhuoneeseen, missä isä on juuri riisuutumassa.
"Isä isä, mikä tuo on?" tyttö ihmettelee.
"Se on minun penikseni", isä vastaa.
"Koska minä saan tuollaisen?" tyttö utelee.
Isä vastaa: "Heti kun äitisi on lähtenyt töihin!"

RYHÄHÄHÄHÄHÄHHÄÄÄ....

Kuume nousi 38,4 alkaa huumori olemaan sen mukaista.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:
Lilo kirjoitti:No mä tietty ajattelin tota SubTV:n hittiohjelmaa.
Muah :D Mut enhän mä sitä jaksa kattoa jos ei siellä oo joku entinen poikaystävä itseään nolaamassa...
EIx siellä sitten joka kertaa oo?
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Lilo kirjoitti:No mä tietty ajattelin tota SubTV:n hittiohjelmaa.
Muah :D Mut enhän mä sitä jaksa kattoa jos ei siellä oo joku entinen poikaystävä itseään nolaamassa...
EIx siellä sitten joka kertaa oo?
No ei ollu viime vuonna! Haloo, nehän oli rumia!
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

BettyB. kirjoitti:No ei ollu viime vuonna! Haloo, nehän oli rumia!
...

Poistettu asiaton typeryys. 8)
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Geetzu kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:No ei ollu viime vuonna! Haloo, nehän oli rumia!
...

Poistettu asiaton typeryys. 8)
Salee oli se sammuneen nussija, se oli ainoo ees vähän pantava!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

NuoriDaavid kirjoitti:Nyt lienee jo aika siirtyä metakeskusteluun.
Oli mielenkiintoista havaita uusia piirteitä ihmisissä ja sos. pokea tuli kyllä aimoannos.
Mielenkiintoisia ovat nuo suuruusharhat, miten kaikki liittyy juuri minuun ja minun sanomisiini tai tekemisiini. Kun kuitenkin se todennäköisyys, että hermoja koettelevia lausuntoja suoltava kanssakitisijä nyt vain sattuu olemaan usein paikalla samaan aikaan ja siksi kommentoimaan teksteihin tai muuta tylsää vastaavaa, on paljon suurempi kuin varsinainen kyttäys tai pahansuopuus. Eli triggeri on usein hakemalla haettu.

Omaa ärsytyskynnystään voi säädellä läsnäolollaan, harvemmin loukkaantuu tai tulistuu jos ei uppoudu päiväkausiksi palstaelämään. Sitten voi helpottaa myös asioihin keskittyminen ihmisten sijaan, voi myös ajatella toisten tekevän samoin niin itseä sivuavat lausunnot eivät niin pistele. Noraus, kommentoimatta jättäminen toimii takuuvarmasti. Ei kukaan jaksa yrittää jos kohde on flegmaattinen. Turha hakea hankaluuksia kun näiden keskustelujen kaava on tuttu jo monen vuoden takaa.

Ajatuksia vain, varmaan ärsyttää keskusteluun osallistuneita että ulkopuolinen lukija niitä tuo esille mutta keskustelu on julkinen ja kommentointi siten vapaa. Jokainenhan joskus sekoaa, tiivis yhteisö vaatii uhrinsa säännöllisin väliajoin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 14:02

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

ninnithequeen kirjoitti:Tämä on ehkä maailman typerin asia tapella, mutta Crowbar: se pöytä missä te pelasitte sitä Trivialia (johon minäkin muuten osallistuin) oli meidän pöytä jo siinä vaiheessa kun Elpan kanssa sinne mentiin alkuillasta. Ja odotettiin nimenomaan teitä saapuvaksi kun ei oltu koskaan livenä nähty. Kysy vaikka Lolitalta, hänkin oli paikalla. NIH!
Tuo tapahtui tunteja myöhemmin. Kyllä mä ton muistan. Me istuttiin eri pöydässä alkuun ja siirryttiin myöhemmin pelaamaan siihen missä te istuitte. Välissä tuli hortoiltua yläkerrassa sun muualla. Äläs nyt yritä jurrilainen muistaa paremmin.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Täällähän alkoi varsinainen kilpaajeesustelu. No, omat pieruthan haisee aina hyvältä. Eihän kukaan nyt jaksa muistella sitä että kuka sai bannia miltäkin palstalta kun onnistuttiin pieksemään kunnon veripersekyrpäraivoon tai kuka on huutanut gattacalle kurkku suorana mistäkin syystä. Manala on liian fiksu ja georginaa tuskin juuri kiinnostaa, mutta nehän täältä enää puuttuvat kertomasta kuinka on tosi lapsellista provosoitua ja huutaa ihmisille palstalla, sittenhän alkaa olla kööri koossa.

Vai oliko se sittenkin niin, että ainoastaan PowerTesto-Revinsultasilmätpäästä - osasto on sitä Oikeaa Raivoa ja estrogeeninyyhkyttely on säälittävää ja psykoottista?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mylwin kirjoitti: Vai oliko se sittenkin niin, että ainoastaan PowerTesto-Revinsultasilmätpäästä - osasto on sitä Oikeaa Raivoa ja estrogeeninyyhkyttely on säälittävää ja psykoottista?
No duoda jossain kohtaa tätä keskusteluahan jo todettiin, että miehen raivoaminen on ok, naisen raivoaminen merkki ongelmista.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Geetzu kirjoitti: Jos nyt muhun viittaat ni älä turhaan vingu ja tuhlaa huoltasi. En mä ketään uhkaile netissä. Olen vaan todennut, että jos vastaavaa naamakkain todettaisiin niin kyllähän siinä napsahtais ja ihan hyvin.
Sen sijaan että kysyisit että miksi? No, tapansa kullakin. Mä en hellbellistä huolehdi, se osaa kyllä huolehtia itsestään varsin hyvin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Vai oliko se sittenkin niin, että ainoastaan PowerTesto-Revinsultasilmätpäästä - osasto on sitä Oikeaa Raivoa ja estrogeeninyyhkyttely on säälittävää ja psykoottista?
No duoda jossain kohtaa tätä keskusteluahan jo todettiin, että miehen raivoaminen on ok, naisen raivoaminen merkki ongelmista.
Saa nainenkin raivota, mutta miehekkäästi. @o_
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mylwin kirjoitti:Sen sijaan että kysyisit että miksi? No, tapansa kullakin. Mä en hellbellistä huolehdi, se osaa kyllä huolehtia itsestään varsin hyvin.
Täysin tuntemattoman ihmisen tunkiessa naamalle avausreplanaan nuo varmasti ensin naurahtaisin, saattaisin jopa kysyä miksi hemmetissä mulle auot. Tässä tapauksessa tämän mimmin kohdalla... No enpä kyselis. Tunnustan tässä täysin oman paskamaisuuteni ja olen omin luvin huono ihminen. Muuten toki täydellinen.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mylwin kirjoitti:Täällähän alkoi varsinainen kilpaajeesustelu. No, omat pieruthan haisee aina hyvältä.
Eikös tässä nyt vähän pata kattilaa jne...?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

BettyB. kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Täällähän alkoi varsinainen kilpaajeesustelu. No, omat pieruthan haisee aina hyvältä.
Eikös tässä nyt vähän pata kattilaa jne...?
Totta kai soimaa. Tosin mä en muista kovinkaan useasti edes kohottaneeni pulssia intternetissä, ja silloinkin kun se on kohonnut niin teksti on pysynyt asialinjalla, kun mun tyyliin ei kuulu suuttuneena räyhääminen.
Mun avausviesti snapalle oli vastavittuilua, ei mikään NYT OLEN TOSI VIHAINEN - juttu, eiköhän tuo nyt tullut aika selväksi. Noitahan nyt on ollut aiemminkin.

Mä en ole kertaakaan kyseenalaistanut HellBellin mielenterveyttä (tai sen puoleen kenen muunkaan) koskien sen avautumista gattacalle. Mun mielestä se on aivan yhtä normaalia kuin mitä tällä palastalla muutoinkin on ollut. Kuka mistäkin syystä ja kuinka kännissä ja oli menkat tai pippeliä kutitti tai ei. Nythän riidellään muotoseikoista.
Viimeksi muokannut Mylwin, 15.05.2007 12:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Geetzu kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Sen sijaan että kysyisit että miksi? No, tapansa kullakin. Mä en hellbellistä huolehdi, se osaa kyllä huolehtia itsestään varsin hyvin.
Täysin tuntemattoman ihmisen tunkiessa naamalle avausreplanaan nuo varmasti ensin naurahtaisin, saattaisin jopa kysyä miksi hemmetissä mulle auot. Tässä tapauksessa tämän mimmin kohdalla... No enpä kyselis. Tunnustan tässä täysin oman paskamaisuuteni ja olen omin luvin huono ihminen. Muuten toki täydellinen.
Tuskin se edes sulle tulisi mitään huutamaankaan, korkeintaan puhuisi asiallisesti. Ei oikein sovi mun käsitykseen HB:n luonteesta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Chubs

Viesti Kirjoittaja Chubs »

Puhutteko te, aikuiset (ja fiksut?) ihmiset, fyysisestä väkivallasta kuittaamassa joitakin sanallisia herjoja? Piisändlaav, noin muuten puuttumatta mihinkään.

Editoin vähän: Jos nyt ei piisändlaav, niin ainakin fyysinen koskemattomuus. :D
Viimeksi muokannut Chubs, 15.05.2007 12:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mylwin kirjoitti:Tuskin se edes sulle tulisi mitään huutamaankaan, korkeintaan puhuisi asiallisesti. Ei oikein sovi mun käsitykseen HB:n luonteesta.
Sori, tarkoitin tietenkin, että aivan sama tuleeko shitit huutamalla vai hillitymmällä volalla, sisältö ratkaisee. Tokihan yleensä ns. asiallisesti puhumalla provosointi onnistuu parhaiten.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Chubs kirjoitti:Puhutteko te, aikuiset (ja fiksut?) ihmiset, fyysisestä väkivallasta kuittaamassa joitakin sanallisia herjoja? Piisändlaav, noin muuten puuttumatta mihinkään.
Tässä mun mielipide ei muutu koskaan; mulle ihminen ei edusta mitään koskematonta pyhyyttä mitenkään. Sitä saa mitä tilaa ja niin metsä vastaa ja päläpäläpälä. Mielestäni on kohtuutonta vaatia keneltäkään samaa aikaa ja panosta mitä on itse valmis kuluttamaan esimerkiksi vittuiluun.

Tokihan ymmärrän tämän mielipiteen tekevän minusta suurimman osan silmissä täydellisen idiootin, mutta yleensä se suuri enemmistö sentään tajuaa jättää minut rauhaan. Nyt kuulostan Gattacalta ihan hurjana mut onhan iso osa ihmisistä oikeasti silkkaa paskaa, joihin ei kannata tuhlata minkään vertaa aikaa. :D
Dr.Diarrhea

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Onko joku lukenut tämän ja lukitun ketjun jokaisen viestin? Jos on, niin hänellä on suuri velvollisuus tehdä tapahtumista yhteenveto ja tuoda se julki. Sitten aasi vois lukita ketjun, eikö? Eihän tässä ole pitkään aikaan ollut edes rehellistä vittuilua, pelkkää marginaalista kosmetiikkaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Geetzu kirjoitti:Sori, tarkoitin tietenkin, että aivan sama tuleeko shitit huutamalla vai hillitymmällä volalla, sisältö ratkaisee. Tokihan yleensä ns. asiallisesti puhumalla provosointi onnistuu parhaiten.
Ai rivien välistä vittuilemalla? Toki. Tuskin se silti edes lähtisi sillä asenteella asiasta puhumaan kahden kesken että sä oot kylmä huora ja se on joku enkeli.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Mylwin kirjoitti:NYT OLEN TOSI VIHAINEN - juttu
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BANOJBIo ... ed&search=[/youtube]
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Miksi lukita? Eikö sellainen, joka ei välitä lukea voi vaan poistua? 8)
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 14:02

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Mylwin kirjoitti:) koskien sen avautumista gattacalle.
Jannu on vähän hukassa. Lenita Airisto meets Rauni Luukkanen.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Vastaa Viestiin