Parita itseäsi ja muita kitisijöitä

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ann kirjoitti:
Edith kirjoitti:Mulla on tänään positiivisuuspäivä...
Mä haluaisin taas tässäkin yhteydessä kertoa, että tykkään Edithistä. Mut meidän juttu ei toimis, koska oon renttu.
Mä tykkään kans, mutta meidän juttu ei vois toimia, koska mä olen miehiin menevä lutka. Tai siis, tällä hetkellä olen enemmän jääkaappi-pakastin, mutta ei sellaistenkaan juttu voi toimia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lolita kirjoitti:tällä hetkellä olen enemmän jääkaappi-pakastin, mutta ei sellaistenkaan juttu voi toimia.
Tehän olisitte vallan termodynaaminen duo. Kuvitelkaa sitä lämpöpumppauksen määrää. Ooh!

Insinöörihuumoria....
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Keikaus kirjoitti:Geetsu varmaan pyysi miestään mittaamaan itseään ja sitten.. Geetsu ei enää palannutkaan ruudun ääreen.
Ei ku ihan muuta iski tielle. 8)
Oon kyllä suht "tasapaksu" ehkä. Hedelmällinen (mutta muuten asian suhteen ongelmainen) kyllä...
Paskat sun mittauksistas! x)
Flipperix

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Gattaca kirjoitti:
Flipperix kirjoitti: Varmaankin kilpailussa 50-vuotiaiden leskimaalaisemäntien suosiosta löisit tämänkertaisen verrokkisi hämiksen kirkkaasti laudalta. Kohderyhmän preferenssit, junous.
Heitä homo voltti. Minun kohderyhmäni on lisääntymisikäinen fiksu nainen, ei vanha maalaisjuntti jolla jo on lapsia. Miksi yrittää muita kuin kohderyhmääni? Ei vaimoväeksi eikä pelkän seksin takia, pelkkä reikä, yhtä hyvin voisin sitten panna sika-emakkoa kuin kuvailemaasi naista.
Arvasinhan, että kuitenkin loukkaannut ja alkaa vittuilu. Realiteettien hyväksyminen auttaisi varmasti, oli se kohderyhmä mikä tahansa. Esimerkin otin siksi, että on olemassa naisryhmiä joille sinä olisit todennäköisesti kiinnostavampi vaihtoehto kuin hämis, ja että kyse on yksinomaan kohderyhmien preferensseistä. Niihin voi joko vastata jos haluaa, tai olla vastaamatta.

En kyllä näe yleisten sosiaalisten kontaktien harjoittelua lisääntymisikäisten naisihmisten kanssa missä tahansa yhteydessä erityisen huonona ideana, jos lisääntymisikäistä tavoittelee. Vaikka siitä ei olisikaan ns. välitöntä hyötyä, on hyvä osa jutella niitä näitä. Ei näes se nyt niin epätodennäköistä ole, että törmäisit eläinsuojelusta kiinnostuneeseen luonnonlapseen (mutta on melko todennäköistä, että se ei ole 20-vuotias kaupunkilainen pystytisumisu) jolloin niistä sosiaalisista perustaidoista olisi jotain iloa.

Edelleekin, pukeudu miten lystäät, mutta aika moni nainen silti katsoo pukeutumista, kenkiä, hiuksia ja habituksen siistetyttä. Siinä ei kropan laihuus tai lihaksikkuus ole kuin pieni osa kun habitusta punnitaan.
MadameDeMeloni

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

QuarterDot kirjoitti:HÄ? Sanotteko mua rumaks?
On se niin cute. :)
Sutenööri

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti:Minun kohderyhmäni on lisääntymisikäinen fiksu nainen, ei vanha maalaisjuntti jolla jo on lapsia. Miksi yrittää muita kuin kohderyhmääni?
Siis tämä toteamus on jotain niin käsittämättömän uskomatonta, ettei pysty edes uskomaan. Millähän ihmeellä tuohon pimeyteen saisi joku ihmemies sytytettyä edes kynttilän?
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Jospa se kohderyhmä 10 vuodessa laajentuis...
Quarter

Viesti Kirjoittaja Quarter »

MadameDeMeloni kirjoitti:
QuarterDot kirjoitti:HÄ? Sanotteko mua rumaks?
On se niin cute. :)
murrr...
Sutenööri kirjoitti:Siis tämä toteamus on jotain niin käsittämättömän uskomatonta, ettei pysty edes uskomaan. Millähän ihmeellä tuohon pimeyteen saisi joku ihmemies sytytettyä edes kynttilän?
Moni on yrittänyt...
Vähän sama kun graalin maljaa etsisi. :nuts:
Sudenhenki

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Bluntly kirjoitti:
Kid kirjoitti:KisSandra ja Bluntly
Melnais kirjoitti:Bluntly & KisSandra. Iloinen ja osaava höpöttäjä taikoisi varmasti parhaat puolet esiin ujohkosta miehestä.
Onkos tämä nyt joku salaliitto? Täh?
Ei ole, sillä minustakin te olisitte kertakaikkisen ihquja. :)

Itse olisin niin hävytön että ottaisin Kreitsun oitis, sillä olen liian harvoin todistanut kauneutta ja älykkyyttä noin törkeän yliedustettuna yhdessä paketissa. :h:
MadameDeMeloni

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

QuarterDot kirjoitti:murrr...
Eiku grr.
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

AarneAnkka kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Vielä armeijassa olin ruipelo ... Aloin käydä salilla
Jos on muuten fysiikaltaan luonnostaan hoikka, linnunluinen, tikkuranne, tms, niin onko lihaksiston kasvulle yläraja joka tulee vastaan vaikka miten ahkerasti ja oikein punttaisi?
Totta kai kaikille on jonkinlainen yksilöllinen käytännön yläraja sille miten isoksi lihaksisto voi kasvaa, ja tietenkin vanhemmiten se raja tulee myös alas (muistaakseni keskimäärin 10% per vuosikymmen, siis lihasmassa katoaa keskimäärin tuota vauhtia iän myötä jostain kolmestakympistä eteenpäin).

Olen kuullut tai lukenut monta teoriaa siitä miten henkilön lihaskasvun potentiaalin pystyisi päättelemään ulkoisesti, ja millaisista fysiologisista seikoista se riippuu (unohdetaan hetkeksi hormonit). Esim. jossakin urheiluartikkelissa väitettiin että ranteen paksuus kertoo jo paljon. Mitä paksummat ranteet, sitä enemmän potentiaalia lihaskasvuun luultavasti on.

Toinen yksittäinen mainittu seikka on lihaksen pituus verrattuna kyseiseen raajaan. Jos esim. puristat hauiksesi näkyviin (se normaali hauisposeerausliike jolla yritätte aina tehdä vaikutusta itseenne peilin edessä, käsi 90 asteen koukkuun, nyrkkiin puristettu kämmen käännettynä itseesi päin) ja kyynärtaipeesi sekä hauiksen väliin jää selvä rako (esim. kahden tai useamman sormen levyinen), ovat hauiksesi ns. lyhyet, ja myös kasvavat heikommin.

Minullahan sitten on tietenkin ns. "lyhyet hauikset" ja ranteeni eivät ole ainakaan paksut, joten kilpabodariksi minusta tuskin olisi vaikka nappailisin mitä mömmöjä. Mutta toisin kuin Flippetix antoi ymmärtää, onneksi salikäynneille voi olla muitakin syitä kuin pelkkä ulkonäkö. Minulle yhtenä tärkeimmistä on pitää tukielimistö hyvässä kunnossa ja välttää sillä tavalla esim. piileviä selkävikoja. Pelkkä lenkkeily ja sähly eivät sellaiseen riitä. Minua 15 v vanhempi isoveljeni pääsi eroon kroonisista selkävaivoistaan aloitettuaan säännölliset salikäynnit.

Lopuksi yhdyn Keikauksen ihmettelyyn siitä että silsis olisi muka habitukseltaan tikku-ukko ilman treenausta. Ainakin Eläintarhan radalla hän vaikutti ruumiinrakenteeltaan varsin karhumaiselta ja painijamaiselta, jotenkin vaikea kuvitella häntä kovinkaan laihana. Mene ja tiedä, pics or STFU.
Viimeksi muokannut CandyMan, 23.08.2006 23:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Flipperix

CandyMan kirjoitti:Mutta toisin kuin Flippetix antoi ymmärtää, onneksi salikäynneille voi olla muitakin syitä kuin pelkkä ulkonäkö.
Missäs minä niin annoin ymmärtää? Monikin kaveri käy salilla niskahartivaivojen ehkäisyyn.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Flipperix kirjoitti: Missäs minä annoin ymmärtää?
Antakee!
Rotan aivot valtasivat pääni.
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Keikaus kirjoitti:Voisin tykätäkin. Mutta säärikarvat vs. neljä perinteisen naisellista asiaa eivät ole tasaveroiset vertauskohteet. Säärikarvat ja ripsari taas olisivat. Ihan ok mun mielestä ja jopa hot, samoin kuin hame, esim. sellainen sarong-tyyppinen. No helkkari, hame kuin hame olisit kyllä hot miehellä. Ja kauniit miehet, lääh. Anteeksi, olen pervo ja outo.
Se että pidät miehen keveyttä ja pienuutta erityisenä fetissinä on mielestäni samanlainen poikkeavuus normista kuin miehet jotka pitävät karvaisista naisista.

En usko että Woody Allen oli suuri naistenmies koska oli pieni, kaljuuntuva ja näädänkasvoinen, vaan koska oli hauska (ammatiltaan koomikko, duh), karismaattinen ja mahdollisesti hyvän tunneälyn omaava mies. Niin ja kuuluisakin vielä.
JoeB
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja JoeB »

hermine kirjoitti: Sensijaan silloin kun olin ulkotöissä ja mulle kasvoi ITSELLE jonkinlaista lihaksenalkua, oli kivaa huomata tavallaan omalla vaikutuksellaan saaneensa aikaiseksi jonkinlaisen muutoksen: painavat ovet alkoivatkin aueta helposti ja raskaat tavarat tuntua kevyemmiltä.
*snip*
Vaikka keksittäisiin sivuvaikutukseton mutta kuitenkin keinotekoinen tapa saada maksimaalisen suuret lihakset yhdessä yössä, niin haluaisikohan ihan pohjimmiltaan sitä käyttää loppujenlopuksi monikaan?
Oma salille meno alkoi siitä että halusin vain kokeilla miltä se tuntuu kun ihmiset väittivät liikunnan tekevän hyvää. Tavoitteet kuitenkin muuttuivat kirajaimellisesti n 40 portaan ja 50 metrin aikana jotka entisen raahustamisen sijaan juoksin lähes hengästymättä suorituksesta (piti ehtiä junaan joka oli jo asemalla toisella raiteella ja ehdinkin siihen).

Vasta muutaman minuutin jälkeen tästä tapahtui realisaatio että tämäpäs olikin varsin mielenkiintoinen tunne pinkaista tuollainen matka ihan kevyesti. Ja sen jälkeen olenkin käynyt tuolla ihan mielellään ja oppinut nauttimaan siitä tunteesta jonka raskas harjoitus aiheuttaa loppuillaksi (seuraavan päivän lihassärky kyllä hieman nyppii vaikka koetan venytellä parhaani mukaan).
Eli se että kroppa on aika rankasti uudelleenmuotoutumassa yhä edelleen niin pääasiallinen syy miksi salillakäyntiä harrrastan on todellakin se että kauppakassi tuntuu kevyemmältä (vaikka ei sen rahtaaminen ennenkään ongelma ollut) ja muutoinkin kone, joka kroppa kuitenkin on, toimii "paremmin".

En ajatellut mitenkään bodariksi ryhtyä siihen touhuun ei jaksa innostus riittää, tavoite on enemmän fitness tyyppinen ketterä ja nopea rakenne jollainen en elämässäni ole koskaan ollut, pikemminkin olen ollut hidas mutta vahva puurtaja tähän saakka. Eli muutos rekka-autosta ralliautoon on päätavoite.

Peruslogiikkani olen säilyttänyt ennallaan, olen sellainen kuin olen ja jos joku ei tykkää niin aivan sama minulle. Olisihan se toisaalta mukava elämänsä naiseen törmätä ja vakiintua mutta jos ei näin käy niin ei sitten, teen jotain muuta niinkuin tähänkin asti.

Olen itse ollut "vinkuheinä" sekä "sotanorsu" kuulemiani värikäitä ilmaisuja lainaten ainakin jossain määrin aikoinaan, en kyllä ääripäitä mutta kohtuullisen lähellä (paino vaihdellut välillä 75-108 pituuden ollessa 193) eikä se nyt kovinkaan paljoa ole elämää muuttanut sosiaalisesti. Tällä hetkellä muutoksen tavoite on sitten se kolmas mahdollisuus eli massaa mutta lihaksella ei rasvalla. Enkä usko että tämäkään malli minua kovin paljoa sosiaalisesti muuttaa.
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

Gattaca kirjoitti: Minun maailmani on se, jossa kaikki eivät ole urbaanijuppeja jotka pilkkaavat maaseutua.
Maaseutu hoitaa itse itsensä pilkkaamisen.
Gattaca kirjoitti:jossa ei nussita toisten nähden kuin kitinäläiset
On muuten guuminta hottia. Suosittelen joskus kokeilemaan esimerkiksi ystävättäriä joilla ei ole mitään mustasukkaisuutta ihastuksistaan - ja parhaassa tapauksessa pitävät vielä toisistaankin.
Gattaca kirjoitti:Minä saatoin vaikka miten innokkaasti selitää Kyypposilla kuulennoista tai Sikamikalle teoriastani eläinten tietoisuudesta, mutta ne vain haukottelee tai naureskelee.
Niin, se oli se miten miten puhuu.

Toiset ihmiset osaavat ottaa yleisönsä ja saada ihmiset kiinnostumaan vaikka hämähäkkien pariutumisrituaaleista. Ei se ole salatiedettä tai magiaa, se on taitoa jota voi kehittää... jos siis haluaa oikeasti kommunikoida, eikä vain itse puhua.
Gattaca kirjoitti: Niin, tragediani on, että olen aina ollut liian NUOREN näköinen, ja sitten äkkiä liian vanha naimaikäisille naisille. Koska sitten olin aikuisen mutten vanhan näköinen? Kuusi kuukautta jossain välissä?
No hei niin olen minäkin nuoren näköinen! Hirveä tragedia.

Safi haukkuu vinkuheinäksi, enkä saa romanttista vastakaikua niiltä älykkäiltä, kultivoituneilta ja maailmaa nähneiltä oman ikäisiltäni nuorilta naisilta. Sen sijaan nuoren habitukseni takia seuraan pyrkii juuri ja juuri kaksikymppisiä pystytisuja joiden käsitys ihmissuhteista rakentuu seksin ympärille.

Kun haluaisi joskus keskustellakin!

No onneksi on Nowa ja Lilo.
Gattaca kirjoitti:Mutta kaikki vanhenevat. Miltähän teistä nyt 2-3 -kymppisistä sitten tuntuu nelikymppisinä (ihan kohta!) , kun myöhemmät "nuoret aikuiset" pitävät teitä vanhoina, sanovat että ette saa katsoakaan kuin menopaussin ohittaneita naisia.. ja silti teitä panettaa menopaussia nuoremmatkin naiset ja vaimoväkikin (exien jätettyä) olisi tarpeen? :D
No Vadim, Chappis ja Tix pystyvät nelikymppisinäkin skorettamaan halutessaan parikymppisiä tyttöjä tai poikia - sillä he pystyvät täyttämään ko. kohderyhmän jonkun tarpeen. Olkoonkin se sitten vaikka parikymppisen neidin tarve tuntea itsensä kypsemmäksi ja päästä nauttimaan erilaisesta elämästä sedän rinnalla.
Gattaca kirjoitti:Et sinäkään osaisi, jos olisit minun asemassani.
Itse olet oman asemasi rakentanut.
Gattaca kirjoitti:Kun katsoin AARNEANKAN Ahvenanmaakuvaa, niin enpä ilkeäisi olla missään sellaisessa villapaidassa ja niin ryppyisissä farkuissa. Mutta Aarnelle ei sanota mitään. Hänen villatakkinsa ja farkkujensa merkki ja rypyt vastaavat siis nykyvaatimuksia, niitä minulle aivan salatieteellisiä!
You are so clueless.

Aarne on livenä erittäin miellyttävä persoonallisuus, mukava henkilö ja monesti innostavaa seuraa. Se on tärkeämpi asia kuin vaatteet tai habitus sen jälkeen kun ihmiset ovat huomanneet että tuossa on hyvä tyyppi jonka kanssa hengata. Ja mitä tulee tuohon kuvaan, niin ainoa asia joka siinä kiinnitti huomion oli että siinä on tyytyväisen oloinen mies.

Vaatteet, habitus ja tyyli merkitsevät kun teet tuttavuutta ihmisen kanssa. Sinusta valitettavasti jo valokuvienkin välityksellä välittyy kylmä, kalsea ja epämiellyttävä fiilis - mikä varmaan toimii livenä vielä paremmin. Voisit hyvällä persoonallisuudella ja voittavalla supliikilla päästä helposti sen yli, mutta kuten olet täällä todistanut... et vain osaa.
Gattaca kirjoitti: Minun kohderyhmäni on lisääntymisikäinen fiksu nainen, ei vanha maalaisjuntti jolla jo on lapsia. Miksi yrittää muita kuin kohderyhmääni? Ei vaimoväeksi eikä pelkän seksin takia, pelkkä reikä, yhtä hyvin voisin sitten panna sika-emakkoa kuin kuvailemaasi naista.
Elämä on.

Koeta vastata siihen mitä oikeaa annettavaa sinulla olisi parikolmekymppiselle pystytisulle, naiselle jolla olisi varmastikin vientiä muuallakin ja varmasti omia preferenssejä elämän suhteen. Tuo kohderyhmä on nykyaikana sivistynyttä, itsestään huolehtivaa ja usein myös maailmalla matkaavaa - joten erakoituminen Varkauteen isin ja äitin lähelle ei välttämättä ole mikään ideaalikuva monelle.

Ja runkkufantasioiden ylläpitämä illuusio omista rakastajankyvyistä ei ole vastaus. Kuudestilaukeava ei ole niinqu guuminta hottia jos se ei edes seiso.
huima

Viesti Kirjoittaja huima »

Tää oli viimeinen yritys kirjoittaa asiaa Gattacalle.

Ei enää.
Quarter

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Kovasti väittävät, että toisto on tehokeino... Mikähän siinä on että tämä yksi tampio ei vaan voi jumalauta uskoa mitä hänelle sanotaan. NIIIIIN moni on nyt yrittänyt sua jo auttaa ja selittää asioita ja avartaa sun näkökulmiasi mutta ei... ei mene perille. Samaa itkuvinkuvonkua sivusta toiseen. Kateellista, katkeraa, itsesäälissä rypevää, vanhoja muistelevaa ruikutusta. Miten ei vaan voi jo tajuta!?!
KisSandra
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Tästäpä ketjusta on vallan suosittu tullut, joskaan aiheessaan ei ole täysin pysynyt mutta mikäpä meillä pysyisi!

Avoimia ihmetyksen aiheita:

Mikä helvetti teidät saa vielä lukemaan noita Gattacan juttuja ja vielä provosoitumaan niistä niinkin paljon, että vastaatte sille. Kai nyt jo-kai-nen täällä on jo huomannut ettei se kannata?!1!

Toisekseen, tähän ulkonäkö keskusteluun.. Jaa’a, kirjoitin jo pitkät rimpsut mutta pyyhinkin pois ja jätän sanomatta. En enää jaksa. Sanon vaan, että hankkikaa se itsetunto, jos teillä ei vielä ole. Aikuiset ihmiset.. *puistelee päätään*

..ja koska muutkin ovat onnistuneesti vetäneet tän jo ihan :off: niin mun saa kanssa tehdä niin..
huima kirjoitti:Mä tulin jo kerran kaapista ulos. Neljä vuotta vanhemman naisen aviomies tulikin yllättäen kotiin ja klassisesti kaappi oli ainoa paikka, jonne pääsi piiloon. Piti olla hiljaa useampi tunti, mutta kun kaapista tuli ulos - oli olo helpottunut.
Keikaus kirjoitti:Siis oot sä ihan tosissasi? Jos olet, haluan tietää ihan kaiken!! Nukahtiko mies ja hiivitkö pois vai huijasiko nainen miehensä ulos jollain verukkeella vai harrastitteko kimppakivaa kaikki kolme vai mitä? Halkean uteliaisuudesta.
Hah hah. Ei huima sentään mutta mullakin on ollut kerran mies melkeen kaapissa, kirjaimellisesti vaatehuoneessa. Oli mun 21 vuotis synttärit ja ovikello soi aamulla 9 maissa, oven takana kakun kanssa äiti kera silloin 10 vuotiaan pikkusisareni ja minä sängyssäni edellisillan hoidon (joka btw oli äidille entuudestaan tuttu, saman kylän poikia kun oli) kanssa vielä ”nukkumassa”. Kumpikaan meistä ei halunnut äitini näkevä meitä yhdessä ja niin laitettiin poitsu vaatehuoneeseen.. Siinä sitten äipän ja pikkuskitson kanssa juopastiin aamukaffet kera kakun, jännästi äidillä ei ollut mihinkään tietty kiire.. Lopulta selvis syykin, viipyili ihan vittuillessaan ja sanoi lähtiessään et laittakaa sit ensi kerralla noi kengätkin tuolta eteisestä piiloon niin menee paremmin läpi.. (Dääm, niin sitä nuorena on vielä amatööri!)

Jatkakaatte parittamista siis nyt edelleen.. :h:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gattaca kirjoitti:enpä ilkeäisi olla missään sellaisessa villapaidassa ja niin ryppyisissä farkuissa. Mutta Aarnelle ei sanota mitään. Hänen villatakkinsa ja farkkujensa merkki ja rypyt vastaavat siis nykyvaatimuksia, niitä minulle aivan salatieteellisiä!
Ei mitään salatiedettä noissa rypyissä. Vain kolme päivää pyöräilyä, kuusi tuntia päivässä takana kuvanottohetkellä. Kaduttaa jo nyt etten silloin ottanut silitysrautaa mukaan.
huima kirjoitti:Tää oli viimeinen yritys kirjoittaa asiaa Gattacalle. Ei enää.
Sanot vaan... :)
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Gattaca kirjoitti:Mutta kaikki vanhenevat. Miltähän teistä nyt 2-3 -kymppisistä sitten tuntuu nelikymppisinä (ihan kohta!) , kun myöhemmät "nuoret aikuiset" pitävät teitä vanhoina, sanovat että ette saa katsoakaan kuin menopaussin ohittaneita naisia.. ja silti teitä panettaa menopaussia nuoremmatkin naiset ja vaimoväkikin (exien jätettyä) olisi tarpeen? :D
Ei luultavasti ihan niin pahalta kuin sinusta ottaen huomioon, että:
- Olemme luultavasti saaneet kokeilla mieltymyksiämme nuoreNpana kun 2-3 kymppiset olivat kanssamme samaa ikäryhmää
- NORMAALIN ihmisen ulkonäkö yms. mieltymykset tapaavat vanheta ihmisen mukana. TJEU en ollut erityisen kiinnostunut kolmekymppisistä naisista 18-vuotiaana. Nyt luvut alkavat olla päinvastoin.
- Hyväitsetuntoinen itsestään huoltapitävä ihminen saa kyllä huomiota oman ikäryhmänsä ulkopuoleltakin. Ymmärrän kyllä, että tämä on sinulle hieman hankalaa ymmärtää...
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

"En ole katkera, mutta kuitenkin...", kuten laulussa sanotaan. Miltä minusta tuntuu kymmenen vuoden päästä, kun 18-vuotiaat lapset eivät ole kiinnostuneita minusta siinä mielessä? Eipä varmasti miltään, en usko, että normimyöhäisteinillä on mitään sellaista, joka minua kiinnostaisi. Tietysti piukea kroppa on kiva asia, mutta ne aatokset, elämänkokemus ja muut jutut ovat sellaisia, että nou thänk jyy.
Paras päivä ikinä.
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

huima kirjoitti: Enhän minä pitänyt sinua miehenä, vai pidinkö? Olen vain ymmärtänyt että Feizin preferenssit ovat tiettyyn suuntaan - ja millään ilveellä ei sinua pysty kyllä tyttömäisenä pitämään.
Oh hoh. Tälläisen sopan keittäminen yhdellä ainoalla kommentilla onnistuu vain kityssä. Hetki menee tämän purkamiseen, mutta eiköhän tähän joku tolkku saada.

Huimalle. Otin tuon kommentin piilovittuiluna, joten vastine oli sen mukainen. Anteeksi pyyntöä on turha odotella. Opettele kirjoittamaan niin, ettei jää sijaa arvailulle ja lukemiselle rivien välistä.
Flipperix

KisSandra kirjoitti:Mikä helvetti teidät saa vielä lukemaan noita Gattacan juttuja ja vielä provosoitumaan niistä niinkin paljon, että vastaatte sille. Kai nyt jo-kai-nen täällä on jo huomannut ettei se kannata?!1!
On, mutta harmittaa kun kaveri on niin pihalla. Pihalla itsestaan, pihalla kitinäläisistä, pihalla maailmasta. Välillä sitten erehtyy lyömään päätä seinään. Ei enää kovin usein.

Muista en tiedä, mutta ikäpreferenssini on kyllä muuttunut kovasti oman iän ja elämäntilanteen myötä. Oman luokan tytöt oli aina nättejä, joskin vähän vanhemmatkin pikkuteininä. Lukioikäisenä rinnakkaisluokan hottis oli guuminta mitä oli. Yliopistoikäisenä fuksityttöjen vuosittainen saapuminen oli raikas tuulahdus, paitsi silloin viimeisenä vuonna kun alkoivat vaikuttaa pikkutytöiltä. Nyt snadisti jo porvarillisena thirtysomethinginä opiskelijatyttöjen viehätys on rapistunut, toivoisi elämäntilanteeltaan lähempänä omaa todellisuutta olevaa partneria, joka olis ainakin 25, etteiv't maailman parhaat jutut olisi pelkkää baaria (tai bileitä) ja reppureissua tai festarilla savilammikossa dokaamista. Ja olis kiva jos musiikkimakukaan ei olis kovin suomiräp. Jou.
Sutenööri

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Gattaca kirjoitti: Minun kohderyhmäni on lisääntymisikäinen fiksu nainen, ei vanha maalaisjuntti jolla jo on lapsia. Miksi yrittää muita kuin kohderyhmääni?
Anteeksi että mä jankutan tätä, mutta kun tuo ylläoleva saa minut joka kerta näyttämään tältä ---> :shock:

Tuossa olisi ihan selkeä ja pomminvarmasti myyvä kesäpaidan teksti, mutta harmittavasti se ei avautuisi kuin 40 hengelle. Viitsisikö vaikka Flipperix kirjoittaa wikipediaan dokumentin Gattacasta?
Vastaa Viestiin