Yritin bongata Tixua eilisestä Kanada-pelistä, mutta en oo satavarma näinkö oikein. Jos näin niin MIHIN HELVETTIIN SE "PUS JENNI PUS!" -LAKANA OLI JÄÄNYT HÄ????
Leila kirjoitti:Mikäli LillyMunsterin avataressa on hänen oma kuvansa, niin olen tainnut bongata hänet Iisalmessa. Tai sitten jonkun kloonin. Tai sitten näin unta.
Kylläpä se on minun naama.
Ja Iisalmessa asun, eli täysin mahdollista, ja ei täällä kyllä kukaan tältä näytä, siis muut kuin minä
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Leila kirjoitti:Mikäli LillyMunsterin avataressa on hänen oma kuvansa, niin olen tainnut bongata hänet Iisalmessa. Tai sitten jonkun kloonin. Tai sitten näin unta.
Kylläpä se on minun naama.
Ja Iisalmessa asun, eli täysin mahdollista, ja ei täällä kyllä kukaan tältä näytä, siis muut kuin minä
TÄH?
Niin lähellä Grandmaster Fuck ja Yhdynnän O-Sensei -minua?
Pistä pannu kuumenemaan, minä tankkaan Nissanin!!
(Asut niin kaukana Kitinämailta, että vakkaripanoissa sun täytyy tyytyä jämiin )
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Gattaca kirjoitti:
(Asut niin kaukana Kitinämailta, että vakkaripanoissa sun täytyy tyytyä jämiin )
En kaipaa vakkaripanoa, sillä elelen parisuhteessa kuitenkin.
Mutta toki jos tänne eksyt, niin varmasti kahvit keitän!
(koskee kaikkia muitakin Kitinäläisiä tasapuolisesti)
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
En ole varma oliko kaikille Citystä/Kitystä tuttu SIKAMIKA se henkilö joka tuli vastaan muutama sekunti sitten työpaikkani käytävällä. Sika roudaa jotain tavaraa täällä talossa paikasta A paikkaan B.
Ei oikein tuntunut sopivalta kysyä oletko sinä se SIKA.
Minäkin bongasin Sikan/Sian eilen. Tosin oli tarkoituskin bongata. Tämän oleellisen tiedon jaettuani vedän vitun päähän ja häivyn kaupungille, hei hei!