Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Nyt olet kaljan auki, soitin meinaan tutulle sähkärille.
Epäili että yksi vaihe on pimeenä. Katso vikavirtasuojat ja jos niistä ei löydy apua niin taulusta on kajahtanut vaihe. Onko ukostanut?
Eli katso vikavirrat ja jos niistä ei löydy apua niin soita isännöitsijälle ja käske lähettään sähkäri tutkiin asia, sinun vastuullehan sähköt kämpässäsi ei kuulu.
Epäili että yksi vaihe on pimeenä. Katso vikavirtasuojat ja jos niistä ei löydy apua niin taulusta on kajahtanut vaihe. Onko ukostanut?
Eli katso vikavirrat ja jos niistä ei löydy apua niin soita isännöitsijälle ja käske lähettään sähkäri tutkiin asia, sinun vastuullehan sähköt kämpässäsi ei kuulu.
Jee, mä luulen että aasi puhuu asiaa, löysyin tuolta yhden tekstinpätkän jonka perusteella kokeilen ton vikavirtasuojan "resetointia" kunhan pesukone lakkaa pörräämästä
(se on nyt jatkojohdolla toisesta rasiasta...)
Raportoin lisää myöhemmin!
Ps. mihin tässä miestä tarvii kun on Kitinä!
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Raportoin lisää myöhemmin!
Ps. mihin tässä miestä tarvii kun on Kitinä!

Viimeksi muokannut BettyB., 12.07.2008 11:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Riemumieli
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä
- Riemumieli
- Kitisijä
Tee kuten minäkin, alat perustamaan kitinään erilaisia äänestyksiä! Esim. kitinän kaunein nainen (muista lisätä Georgina äänestyslistalle) tai kitinän pantavin misu (muista lisätä elco äänestyslistalle).Edith kirjoitti:Mitä mä tekisin? Mul ei oo mitään tekemistä ja silti mun on pakko olla täällä toimistossa!!11
- RolloTomasi
- Kitisijä
Tai perusta määrittelyketju!Chap kirjoitti:Tee kuten minäkin, alat perustamaan kitinään erilaisia äänestyksiä! Esim. kitinän kaunein nainen (muista lisätä Georgina äänestyslistalle) tai kitinän pantavin misu (muista lisätä elco äänestyslistalle).Edith kirjoitti:Mitä mä tekisin? Mul ei oo mitään tekemistä ja silti mun on pakko olla täällä toimistossa!!11
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Oon kyllä aika lailla yrittäny tästä palstasta vierottua, koska musta on tullut niin hävettävän tylsä. En sitten niin millään ole keksi mitään nokkelaa eikä mun elämässäni tapahdu mitään. Miten pääsen eroon tästä tylsyyden suosta, johon olen vajonnut?
Äh, haen automaatista kahvia vielä kerran ja meen tupakalle.
Pistä deittipalveluun ilmo ja mee treffeille ensimmäisten kymmenen vastaajan kanssa.Edith kirjoitti:Oon kyllä aika lailla yrittäny tästä palstasta vierottua, koska musta on tullut niin hävettävän tylsä. En sitten niin millään ole keksi mitään nokkelaa eikä mun elämässäni tapahdu mitään. Miten pääsen eroon tästä tylsyyden suosta, johon olen vajonnut?
Eiku teet siitä dogging-ilmoituksen ja sovit treffit Koffin puistoon.Edith kirjoitti:Se ny vasta tylsää oliskin. Eriti vaivaannuttavaa tuijotella puol tuntia kahvikuppia ihmisen kanssa, jolle ei oo mitään sanottavaa.NuoriDaavid kirjoitti: Pistä deittipalveluun ilmo ja mee treffeille ensimmäisten kymmenen vastaajan kanssa.
Jos sä laittaisit jotain tyyliin "Tylsä ihminen etsii tylsää seuraa. Seksi ei tule kyseeseen"Edith kirjoitti:Se ny vasta tylsää oliskin. Eriti vaivaannuttavaa tuijotella puol tuntia kahvikuppia ihmisen kanssa, jolle ei oo mitään sanottavaa.NuoriDaavid kirjoitti: Pistä deittipalveluun ilmo ja mee treffeille ensimmäisten kymmenen vastaajan kanssa.
Olen halunnut tavata Edithin, koska JuhaniTurbohaltija väitti, että pitäisin hänestä. Myöskin mielelläni auttaisin purkamaan Edithin mahdollisia seksuaalisia patoutumia tai puutetiloja.
(Sori, pakko sanoa tähän saumaan, vaikka totta onkin)
(Sori, pakko sanoa tähän saumaan, vaikka totta onkin)
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
NuoriDaavid kirjoitti: Jos sä laittaisit jotain tyyliin "Tylsä ihminen etsii tylsää seuraa. Seksi ei tule kyseeseen"
Oli jo lokakuussa: http://www.city.fi/deitti/14228/ Vastaajat luulivat tota huumoriksi. Käytännön ironiaa?
Erittäin hyvä ilmo mielestäni. Saitko yhtään sellaista vastausta, jossa lukija oli, ymmärtänyt mitä haet?Edith kirjoitti:NuoriDaavid kirjoitti: Jos sä laittaisit jotain tyyliin "Tylsä ihminen etsii tylsää seuraa. Seksi ei tule kyseeseen"
Oli jo lokakuussa: http://www.city.fi/deitti/14228/ Vastaajat luulivat tota huumoriksi. Käytännön ironiaa?