Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
^
Lopputulos ratkaisee !
Eli, kiitos joo.
Vaikka noinkin päin.
-
Rauno Räsänen:
NuoriDaavid kirjoitti:Onx toi asu vähän epäkäytännöllinen?
Joo. Noi pökät on pannessa tiellä!!1
-
Rauno Räsänen:
Manaaja: Ihan sairaat hinkit, yök.
Isotissifanit taitavat olla homoseksuaaleja, kun kerran tarvitsevat noin vahvan ärsykkeen naiseuden huomatakseen.
Juuri sopivat tissit on lahjakkaalla näyttelijättärellä Kate Beckinsalella, jota siis panisin. Yhdistyy brittiläistyyppinen sivistynyt kiltin tytön naama
tyrmäävään hoikkaan vartaloon pystytisuineen.
Kannatettavaa myös tyylinsä pukeutua tiukkoihin asuihin vampyyrirooleissaan.
Siis yhtäaikaa kunnon tyttö ja kuuma kissa.
Näissä näytteissä kuitenkin vilauttaa vielä vähemmissä vaatteissa:
Fanius on eri asia kuin se, että ei jättäisi optiota käyttämättä koska joku osa on omassa kieroutuneessa mielessään 'väärin'. The imperfection is yours.
Manaaja kirjoitti:Fanius on eri asia kuin se, että ei jättäisi optiota käyttämättä koska joku osa on omassa kieroutuneessa mielessään 'väärin'. The imperfection is yours.
Mutkun noilla meloneilla nainen ei ainakaan kuvana aiheuta mitään kiihoitusta peniksessäni. Yhtä hyvin kuvassa voisit olla vaikka sinä Manaaja nakuna.
Mielikuvan torjumiseksi tässä tänään telkussa ollut Jennifer Aniston yläosattomana rannalla ja sitten sen leffan siweäksi sensuroitu nakuilukohtaus.
Minusta hyvät tissit, ja kooltaan siinä ylärajalla. Niidenkin ja kokonaisrungon ja nassun puolesta siis panisin Jenniferiäkin.