Facebook

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Facebookissa

Joo
64
49%
Ei
66
51%
 
Ääniä yhteensä: 130

Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

EveryWoman kirjoitti: Miten toimit kun vierailta miehiltä tulee viestejä, etenkin jos heidän profiilissaan ei ole mitään minkä vuoksi sinua kiinnostaisi tutustua heihin? Tutustutko myös baarissa ilomielin kaikkiin jotka tunkevat iholle?
Ei ole tullut kuin yhdeltä. Se oli kaverin kaveri, ja kysyin ensin kaverilta, onko tyyppi ok. Sitten hyväksyin kaveripyynnön.
Täysin kaapin takaa pompahtaneita ventovieraita, joiden profiilissa ei ole mitään minkä vuoksi minua kiinnostaisi tutustua heihin, en kyllä hyväksyisi kaveriksi, eihän siinä olisi mitään järkeä.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

EveryWoman kirjoitti:Siis että minun "pitäisi" kirjoittaa jonkun seinälle tai vastata johonkin juttuun vain siksi, että se toinen on tehnyt saman minulle.
Noita kaiken maailman kutsuja erilaisiin zombi- ja vampyyrijuttuihin ja erilaisiin testeihin muuten tulee niin paljon, että niihin kaikkiin ei voi ainakaan heti vastata, jos on muutakin elämää kuin Facebook. Toivottavasti kukaan kutsun lähettäjä ei koe sitä henkilökohtaisena loukkauksena. Ei kai nyt sentään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aito_Johanna kirjoitti:Noita kaiken maailman kutsuja erilaisiin zombi- ja vampyyrijuttuihin ja erilaisiin testeihin muuten tulee niin paljon, että niihin kaikkiin ei voi ainakaan heti vastata, jos on muutakin elämää kuin Facebook. Toivottavasti kukaan kutsun lähettäjä ei koe sitä henkilökohtaisena loukkauksena. Ei kai nyt sentään.
Meikäläisellä ainakin kaikki zompparikököt menee suoraan ignoreen. Jos joku vetää siitä palkokasvin nenään niin voi voi, harmittaa melkein yhtä paljon kuin dominokeksi varpaidenvälissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SaintJohnPerse

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bluntly kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Noita kaiken maailman kutsuja erilaisiin zombi- ja vampyyrijuttuihin ja erilaisiin testeihin muuten tulee niin paljon, että niihin kaikkiin ei voi ainakaan heti vastata, jos on muutakin elämää kuin Facebook. Toivottavasti kukaan kutsun lähettäjä ei koe sitä henkilökohtaisena loukkauksena. Ei kai nyt sentään.
Meikäläisellä ainakin kaikki zompparikököt menee suoraan ignoreen. Jos joku vetää siitä palkokasvin nenään niin voi voi, harmittaa melkein yhtä paljon kuin dominokeksi varpaidenvälissä.
Mulla taas kaikki zombie, peruna, likeness yms. kutsut vaan roikkuvat home-sivulla. En juurikaan vastaa niihin enkä poistakaan, koska ikinä ei tiedä milloin on oikeasti tylsää... Siihen asti odottavat hyväksymistä...
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

AJ:lle vinkkinä Yhdyssana on yhdyssana-group.

Niin, olen siis facebookissa. Tietenkin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä en oo enää. Rupes ahistaa.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

irmelianneli kirjoitti:Mä en oo enää. Rupes ahistaa.
Voi olla, että mäkään en oo kauaa. Poistin itteni Kitinä-ryhmästä, vaikka tältä palstalta en ehkä olekaan lähdössä (ehkä oon, ehkä en, so not), kun jotenkin vaan tuntu siltä. Jos mun frendilistoilla olevat kitinäläiset nyt tahtoo poistaa mut kans henk.koht. frendeistään, niin en loukkaanu millään muotoa.
Storia

Viesti Kirjoittaja Storia »

Kun Facebookin search -kenttään kirjoittaa "Pekka-Eric Auvinen" päätyy sen kuvalla varustettuun support groupiin. Hieno meininki. Joku parikymmentä hullua on liittynytkin jo.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mun MegaHotti kaveri ilmestyi Facebookkiin :]
Quarter

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Tein tunnukset, katselin hetken sitä touhua, poistin tunnukseni.

Jeesus sentään... toihan on pahempi kun irc-galleria. Aikuiset ihmiset lässyttää toisilleen seinäkirjotuksilla ja lähettelee "drinkkejä" ja "hierontoja" ja ties mitä. Virtuaalisesti tietenkin.
Sit on lämpönen olo sisällä ja ihQQQ ja hassunhauskaa kun saa sydämiä ja krääsää. Virtuaalisesti. Puhumattakaan näistä "Oonksmä niinQ viksu ja kaunis?" - äänestyksistä, mistä vedetään sitten herneet kun ei saadakkaan kavereilta kymppiä :D

Voisin kuvitella tuon olevan viihdyttävää ja hauskaa jos olisin 14v. Mut hei jokainen tyylillään.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Quarter kirjoitti:Mut hei jokainen tyylillään.
Onneksi edes sinä olet viileä ja järkevä Aikuinen.
Quarter

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Bliss kirjoitti:
Quarter kirjoitti:Mut hei jokainen tyylillään.
Onneksi edes sinä olet viileä ja järkevä Aikuinen.
Kirpasko?
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Quarter kirjoitti: Kirpasko?
Ei toivoakaan.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Bliss kirjoitti:Mun MegaHotti kaveri ilmestyi Facebookkiin :]
Kerro lisää!
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Kirjoitan tätä alasti
pix
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 15.08.2005 22:35
Paikkakunta: jkl

Viesti Kirjoittaja pix »

Storia kirjoitti: joku Jousimies homma tässä nyt täytyy olla
ööh en kyllä ihan lähtis tuohon..

nimimerkillä "loppuvikosta synttäreitään viettävä eikä vieläkään liittynyt facebookiin epämääräsen 'ahistuksen' vuoksi"
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vadim kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mun MegaHotti kaveri ilmestyi Facebookkiin :]
Kerro lisää!
Tuskin haluat tietää, ellet ole håmå :wink:
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:
Vadim kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mun MegaHotti kaveri ilmestyi Facebookkiin :]
Kerro lisää!
Tuskin haluat tietää, ellet ole håmå :wink:
Hmmmm... haluanko MÄ tietää? 8)
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti: Hmmmm... haluanko MÄ tietää? 8)

Hmmm... Se on kyllä kalju ja komea... :roll: :P
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Hmmmm... haluanko MÄ tietää? 8)

Hmmm... Se on kyllä kalju ja komea... :roll: :P
PV?
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti: PV?
Yep.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: PV?
Yep.
Ihan mielettömän siniset silmät *kuolaa*
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: PV?
Yep.
Ihan mielettömän siniset silmät *kuolaa*
Muutenkin aikas ihq :P
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Yep.
Ihan mielettömän siniset silmät *kuolaa*
Muutenkin aikas ihq :P
No joo, panisin! Lähetä se tänne? :D
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti: No joo, panisin! Lähetä se tänne? :D
Pitää lähettää het kun saan sen kiinni :D
Vastaa Viestiin