Virallinen deittipaniikkiketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:...
Lue tuo Chapin vinkkaama wikipedian artikkeli.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Lue tuo Chapin vinkkaama wikipedian artikkeli.
Juu, no selittää aika paljon sitä miksi vaikutti hörhösivustolta :D

Mutta kyllä mun mielestä asiallisessa hengessä tapahtuva lääkehoidon arviointi on silti paikallaan. Lääkäripiireissäkin keskustellaan aika paljon varsinkin tuosta vanhusten monilääkityksestä ja siinä piilee kyllä asiaakin.

Hölläkätisestä lääkkeiden käytöstä omakohtaisena esimerkkinä vaikka mun yli yhdeksänkymppinen sukulaistäti, joka on parin viime vuoden aikana kotisairaanhoidon suosiollisella avustuksella onnistunut kehittämään itselleen Imovane-koukun, eikä nuku enää sillä yhdelläkään pillerillä, sen sijaan kaatuilee kyllä yöllisillä vessareissuillaan...
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:CCHR follows this line very closely, for instance describing psychiatrists and psychologists as "Professional Rapists, Perverts and Pedophiles :)
:D No jummi! Hyvä tietää nyt tässä vaiheessa kun olen itsekin viime aikoina pohtinut ryhtymistä tuollaiseksi ammattiraiskaajapervopedofiiliksi. Watch me!
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
Mutta kyllä mun mielestä asiallisessa hengessä tapahtuva lääkehoidon arviointi on silti paikallaan.
Totta kai.
Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:CCHR follows this line very closely, for instance describing psychiatrists and psychologists as "Professional Rapists, Perverts and Pedophiles :)
:D No jummi! Hyvä tietää nyt tässä vaiheessa kun olen itsekin viime aikoina pohtinut ryhtymistä tuollaiseksi ammattiraiskaajapervopedofiiliksi. Watch me!
Muista sitten pyytää maksu etukäteen.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Rouva Pupu kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Niin toimiiki. Xibe jo ehti kosia mua, ja vastasin että "kyllä, kulta".
Wattafak. Teen selvästi jotain väärin!1
:P Et tee. Valitsit vain väärät kohteet. Käytännöllisenä ihmisenä kun kopioin stalkkausviestisi minulle sellaisenaan Xibelle lähetettäväksi omissa nimissäni...
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

prosessi kirjoitti: :P Et tee. Valitsit vain väärät kohteet. Käytännöllisenä ihmisenä kun kopioin stalkkausviestisi minulle sellaisenaan Xibelle lähetettäväksi omissa nimissäni...
No okei, nyt on helpompi suhtautua kun on kyse copykissasta ;)
Savannah

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Työkaveri pyysi ulos. En ajatellut lähteä. Virheistä viisastuneena en ajatellut sekoittaa enää työtä ja huvia. Pikkujouluja odotellessa.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Miksen mä saa ikinä pillua, häh?
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:Miksen mä saa ikinä pillua, häh?
Olit paahtanut Crème brûléen liian tummaksi ja chambreerannut viiniä liikaa?
Savannah

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Herra Manala kirjoitti:Miksen mä saa ikinä pillua, häh?
Pillua on olemassa vain rajallinen määrä maailmassa. Ei sitä kaikille voi riittää.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Savannah kirjoitti:Pillua on olemassa vain rajallinen määrä maailmassa. Ei sitä kaikille voi riittää.
Ennusmerkit viittaavat myös siihen, että pillu ei olekaan uusiutuva luonnonvara ja on ehtymässä kokonaan vuoden 2054 paikkeilla. Siksi pillun jakamista on alettu nyt rajoittaa niin, että kaikki tumpelot eivät vain saa.
Savannah

Viesti Kirjoittaja Savannah »

Zeb kirjoitti:
Savannah kirjoitti:Pillua on olemassa vain rajallinen määrä maailmassa. Ei sitä kaikille voi riittää.
Ennusmerkit viittaavat myös siihen, että pillu ei olekaan uusiutuva luonnonvara ja on ehtymässä kokonaan vuoden 2054 paikkeilla. Siksi pillun jakamista on alettu nyt rajoittaa niin, että kaikki tumpelot eivät vain saa.
Pillun markkina-arvoa mitattaessa tulee ottaa huomioon myös inflaatio, indeksikorotukset ja muut muuttuvat tekijät, joten pillua ei vain voi jaella huolettomasti ympäriinsä.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Savannah kirjoitti:
Pillun markkina-arvoa mitattaessa tulee ottaa huomioon myös inflaatio, indeksikorotukset ja muut muuttuvat tekijät, joten pillua ei vain voi jaella huolettomasti ympäriinsä.
Puhut nyt tiukasti säädellyistä sisämarkkinoistasi. Omille markkinoilleni kyseinen ilmiö ei ole vielä levinnyt. Riskinottoa tarvitaan aina, ja mä olen tarpeeksi riski!
Savannah

Viesti Kirjoittaja Savannah »

SikaMika kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
Pillun markkina-arvoa mitattaessa tulee ottaa huomioon myös inflaatio, indeksikorotukset ja muut muuttuvat tekijät, joten pillua ei vain voi jaella huolettomasti ympäriinsä.
Puhut nyt tiukasti säädellyistä sisämarkkinoistasi. Omille markkinoilleni kyseinen ilmiö ei ole vielä levinnyt. Riskinottoa tarvitaan aina, ja mä olen tarpeeksi riski!
Ei, puhun nyt kyllä aivan kansainvälisellä tasolla pillumarkkinoiden kehittymisestä. Riskien hallinta ja minimoiminen on huomattavasti helpompaa ennalta-arvattavassa ympäristössä, jossa ei ole odotettavissa äkillisiä arvonalennuksia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Savannah kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
Pillun markkina-arvoa mitattaessa tulee ottaa huomioon myös inflaatio, indeksikorotukset ja muut muuttuvat tekijät, joten pillua ei vain voi jaella huolettomasti ympäriinsä.
Puhut nyt tiukasti säädellyistä sisämarkkinoistasi. Omille markkinoilleni kyseinen ilmiö ei ole vielä levinnyt. Riskinottoa tarvitaan aina, ja mä olen tarpeeksi riski!
Ei, puhun nyt kyllä aivan kansainvälisellä tasolla pillumarkkinoiden kehittymisestä. Riskien hallinta ja minimoiminen on huomattavasti helpompaa ennalta-arvattavassa ympäristössä, jossa ei ole odotettavissa äkillisiä arvonalennuksia.
Manalla kun oli rahaa ja koska elämme yhteisesä Euroopassamme hänhän voisi alkaa vaikka pillujen maahantuonnin? Etelänmaalaisia turbopilluja tai sitten saksalaisia dieselpilluja, jotka jaksavat ja jaksavat? Tai sitten venäläisiä dieselpilluja koska ne tyytyvät todella vähään? Välittäjänä Manalan ei tarvitsisi edes maksaa veroja ja hän voisi "koeajaa" kaikki tuotteet annen markkinoille päästämistä?
Viimeksi muokannut Niba, 05.11.2007 18:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Savannah kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Savannah kirjoitti:
Pillun markkina-arvoa mitattaessa tulee ottaa huomioon myös inflaatio, indeksikorotukset ja muut muuttuvat tekijät, joten pillua ei vain voi jaella huolettomasti ympäriinsä.
Puhut nyt tiukasti säädellyistä sisämarkkinoistasi. Omille markkinoilleni kyseinen ilmiö ei ole vielä levinnyt. Riskinottoa tarvitaan aina, ja mä olen tarpeeksi riski!
Ei, puhun nyt kyllä aivan kansainvälisellä tasolla pillumarkkinoiden kehittymisestä. Riskien hallinta ja minimoiminen on huomattavasti helpompaa ennalta-arvattavassa ympäristössä, jossa ei ole odotettavissa äkillisiä arvonalennuksia.
Mennään hiljaa markkinoille... :hevikaraoke: *laulaa Neumannin äänellä* :jouden:
Savannah

Viesti Kirjoittaja Savannah »

SikaMika kirjoitti: Mennään hiljaa markkinoille... :hevikaraoke: *laulaa Neumannin äänellä* :jouden:
Siis niinku so last season!
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mä valehtelin. Halusin vaan nähdä teiän ilmeet.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:Mä valehtelin. Halusin vaan nähdä teiän ilmeet.
Mitä sä valehtelit :?:
chevilyn

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Huomenna olisi vähän niin kuin rehvit työkaverin kanssa. Sanoin ensin, että ei voi sekoittaa työtä ja huvia, mutta sitten muutinkin mieleni ja ajattelin, että nääh. Se ei pelaa joka pelkää :)
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

chevilyn kirjoitti:Huomenna olisi vähän niin kuin rehvit työkaverin kanssa. Sanoin ensin, että ei voi sekoittaa työtä ja huvia, mutta sitten muutinkin mieleni ja ajattelin, että nääh. Se ei pelaa joka pelkää
Virhe, suuri erhe.

Nim. Kantapään kautta oppinut.
chevilyn

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

masa kirjoitti: Nim. Kantapään kautta oppinut.
Mitäs kävi?
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

chevilyn kirjoitti:Huomenna olisi vähän niin kuin rehvit työkaverin kanssa.
Miksi näitä viestejä alkaa puskemaan aina niiltä tyypeiltä, jotka ovat viimeisen 24 tunnin sisään valittaneet kuinka "nyt en halua nähdäkään ketään < n>0 >-lahkeista vähään aikaan"?! Näitä on tullut ainakin parilta taholta jo tänä syksynä, ja kaikista on seurannut syöksykierteenomaisen hallitsematonta sarjatapailua! Tämähän on surullista, vähän sama kuin lukisi SaintJohnPerseen aikovan lopettaa lutkailun tai minun aikovan olla juomatta viinaa enää koskaan! :)

P.s. Onnea treffeille.
chevilyn

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

SikaMika kirjoitti: Miksi näitä viestejä alkaa puskemaan aina niiltä tyypeiltä, jotka ovat viimeisen 24 tunnin sisään valittaneet kuinka "nyt en halua nähdäkään ketään < n>0 >-lahkeista vähään aikaan"?!

P.s. Onnea treffeille.
En osaa sanoa. En voisi koskaan sanoa etten halua nähdä enää kaksilahkeisia, koska silloin se tarkoittaisi sitä, että kaveripiirini kutistuisi radikaalisti ja sehän olisi huono juttu se :)

Ps. Deittailu on vain ajankulua.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

chevilyn kirjoitti:
Deittailu on vain ajankulua.
Nääh. Jompikumpi osapuolista voi olla eri mieltä.

Paneminen on ajankulua!
Vastaa Viestiin