Koska sait viimeksi?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Koska sait viimeksi seksiä?

Tänään.
14
11%
Eilen tai toissapäivänä.
25
20%
Viikon sisällä.
24
19%
1-2 viikkoa sitten.
13
10%
Kuukauden sisällä.
11
9%
Viimeisen puolen vuoden sisällä.
16
13%
Viimeisen viiden vuoden sisällä.
7
6%
Yli 5 vuotta sitten.
4
3%
En ole saanut koskaan.
10
8%
 
Ääniä yhteensä: 124

Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Googlebot kirjoitti:Ovatko kaikki varmasti muistaneet raportoida jokaisen saamisensa tähän ketjuun, jotta voi laskea saamiskerrat kyselyn aloituksen jälkeen?
Omalta kohdaltani olen aivan varma, joidenkin uskollisuutta kitylle epäilen.
Viimeksi muokannut Bluntly, 09.07.2007 13:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en ole kyllä muistanut kaikkea raportoida. Aika noloa, nythän koko Kitinä luulee, ettei mulla ole kunnon seksielämää. Tai, että seksi loppuu heti avoliitossa.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Lolita kirjoitti:Mä en ole kyllä muistanut kaikkea raportoida. Aika noloa, nythän koko Kitinä luulee, ettei mulla ole kunnon seksielämää. Tai, että seksi loppuu heti avoliitossa.
Kuten yllä jotkut sanoivatkin, parisuhteessa olevat saavat vapautuksen raportoinnista.

Itse en ole muistanut raportoida ja tosi vähän tekee edes mieli raportoida tänne, joista tunnen puolet naamalta. Totta puhuen aika vähän kiinnostaa muiden saamiset. Jos nyt joku railakas sinkkuilija saa megaseksiä lentävän helikopterin katolla, niin ehkä siitä voisi jaksaa lukea, muuten blääh.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Olen varmaan outo, mut ei mua esim Lolitan seksit haittaa kyl yhtään, vaikka suhteessa eleleekin :mrgreen:

Asian viereen: Todennäköisesti illalla olis raportoitavaa, mutta enpä raportoi, piste.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2579
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Viesti Kirjoittaja Clay »

Vihtahousu kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Mä en ole kyllä muistanut kaikkea raportoida. Aika noloa, nythän koko Kitinä luulee, ettei mulla ole kunnon seksielämää. Tai, että seksi loppuu heti avoliitossa.
Kuten yllä jotkut sanoivatkin, parisuhteessa olevat saavat vapautuksen raportoinnista.
Ei ei ei ei ja ei, kyllä kaikki 10 krt päivässä panopupuilut pitää raportoida jokainen erikseen, ja arvosanan kera. Sitten vielä lopuksi yhteenveto päivästä.
Nyt penikseni on fantastinen!
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Vihtahousu kirjoitti:Jos nyt joku railakas sinkkuilija saa megaseksiä lentävän helikopterin katolla, niin ehkä siitä voisi jaksaa lukea, muuten blääh.
No vittu, ei ollut heko ilmassa sillä hetkellä :cry:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

En muista. Joskus viime viikolla kuitenkin.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Reppuli
Kitisijä
Viestit: 11
Liittynyt: 12.09.2007 21:02

Viesti Kirjoittaja Reppuli »

Eilen. Tänään vois olla kiva taas...
Vastaa Viestiin