^Tänks mut tuo on vähän hankalasti käsiteltävä. Mä haaveilin ihan "tavallisesta", muovikassin kokoisesta verkkokassista, jossa olisi kahvat. Siihen olisi kaikista helpoin nostella pienimmät roskat ja lasinsirut, etteivät penskat sitten telo niihin itseään vesien lämmettyä.
Tuollainen sumppu on niin iso, että siihen sotkeutuu itsekin ja se on koko ajan jossain kii..
Viimeksi muokannut killkill, 21.05.2008 11:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB. kirjoitti:Heiiii, oon mainoksen uhri! Joko jollain on tollanen Wii Fit? Kokemuksia? Ehkä ihan pakko hankkia pelit ja vehkeet!
Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta huhuilevat, että olisi aika turhake verrattuna esimerkiksi PS2:n kamerapohjaisiin EyeToy workout-peleihin verrattuna.
Nämä taasen ovat näyttäneet tykkäävän, joten tiedä sitten noista. Aika jännää että ton arvostelun perään on valittu ainoastaan ylistäviä lukijoiden kommentteja.
KK haki käsittääkseni roskapussia, johon kerätä rannalta kaikki pa*ka mitä nyt sinne joku on keksinyt heitellä. Siitä sitten vaan tyhjennys ja lastenrattaisiin vaikkapa tuttisäilöksi.
BettyB. kirjoitti:Niin niin, seli seli. No joo, olishan siinä ollut vaimolle selittämistä...
Vaimo: Mistä sinä tunsit tuon isotissisen blondin?
Masa: Siis tuota... ...minä vaan käytän puolet päivistäni keskustelemalla palstalla joka on täynnä kauniita naisia enkä ole kertonut sinulle asias...
Vaimo: *avokämmen*
BettyB. kirjoitti:Niin niin, seli seli. No joo, olishan siinä ollut vaimolle selittämistä.
No varmasti olis ollut selittelemistä, jos olsi juossut myymälän sisäpuolelta kassojen ulkopuolle sanomaan että morjens. Idioottinahan se ois mua pitänyt.