Päivän linkki

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:Vastapuolelta löytyy ihan yhtä kahjoja
Kumpaan puoleen tämä Turun veitsimies kuuluu? Vai oliko se ideologiaton syrjäytyjä/moniongelmainen/avohoitotapaus?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Vastapuolelta löytyy ihan yhtä kahjoja
Kumpaan puoleen tämä Turun veitsimies kuuluu? Vai oliko se ideologiaton syrjäytyjä/moniongelmainen/avohoitotapaus?
Jaa-a. Erittäin vaikea sanoa, kun ei tiedä mitään miehestä. Kuvan perusteella veikkaisin yksittäiseksi mielenterveyssyrjäytyjäksi.

Tai no, vaikea kovin syvälistä analyysiä tästä tehdä. Mutta olihan se puhunut jotain siitä, kuinka hänellä on vaikeaa.

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Vastapuoli joo. Patriootit on etupuoli, koska ajavat suomalaisten etua. Takkutukat on takapuoli.

Asiaan. Jännä fysikaalinen ilmiö.

Dolphin play bubble rings
http://www.youtube.com/watch?v=TMCf7SNUb-Q
Moottoritie Töölön läpi ry.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Vastapuolelta löytyy ihan yhtä kahjoja
Kumpaan puoleen tämä Turun veitsimies kuuluu? Vai oliko se ideologiaton syrjäytyjä/moniongelmainen/avohoitotapaus?
Jaa-a. Erittäin vaikea sanoa, kun ei tiedä mitään miehestä. Kuvan perusteella veikkaisin yksittäiseksi mielenterveyssyrjäytyjäksi.
Tai no, vaikea kovin syvälistä analyysiä tästä tehdä. Mutta olihan se puhunut jotain siitä, kuinka hänellä on vaikeaa.
No nyt eilisten uutisten (onko mitään vanhempaa?) perusteella vaikuttaa siltä, että ne vaikeudet liittyivät nimenomaan siihen, että ei oikein ole onnistunut saamaan poliittiselle agendalleen julkisuutta. Harmi etteivät sanoneet, minkä suuntainen agenda on kyseessä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:No nyt eilisten uutisten (onko mitään vanhempaa?) perusteella vaikuttaa siltä, että ne vaikeudet liittyivät nimenomaan siihen, että ei oikein ole onnistunut saamaan poliittiselle agendalleen julkisuutta. Harmi etteivät sanoneet, minkä suuntainen agenda on kyseessä.

Kuntarakenneuudistuksen tekemistä kiirehdittävä?!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Se veitsikaiffari oli ihan entisen naapurini näköinen, hän oli vähän kauniisti sanoen epästabiilin oloinen.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

urpiainen kirjoitti:Harmi etteivät sanoneet, minkä suuntainen agenda on kyseessä.
Olisivat sanoneet jos sillä tiedolla olisi voinut kolhia persuja.
Moottoritie Töölön läpi ry.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja saira »

"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Ducks Go Quack, Chickens Say Cluck - Onion Talks - Ep. 3

http://www.youtube.com/watch?v=tom6_ceTu9s
Moottoritie Töölön läpi ry.
Fiona
Elämätön Kitisijä
Viestit: 342
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Niba »

Fiona kirjoitti:http://www.menaiset.fi/artikkeli/blogit ... kuseksista

Hauskasti kirjoitettu.
Joo, mutta sullahan oli turvattu saanti?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Fiona kirjoitti:http://www.menaiset.fi/artikkeli/blogit ... kuseksista

Hauskasti kirjoitettu.
Irma ja kaverit varmaankin yrittävät liian hyvännäköisiä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Fiona
Elämätön Kitisijä
Viestit: 342
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Fiona »

NuoriDaavid kirjoitti: Irma ja kaverit varmaankin yrittävät liian hyvännäköisiä.
Ainakin Laasasen mukaan http://www.terve.fi/blogit/henry-laasan ... -pihtaajia
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mitä jos alettaisiin kehittämään hitaampia TIETOKONEITA??
ettei vaan tietokoneet saisi meistä ylivaltaa, vaikka aika monta Persekkia menee aikaa odotellessa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Fiona kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Irma ja kaverit varmaankin yrittävät liian hyvännäköisiä.
Ainakin Laasasen mukaan http://www.terve.fi/blogit/henry-laasan ... -pihtaajia
Niin. "Miehen seksinsaanti jäisi melko vähäiseksi, jos hän tekisi ensin aloitteen baarin kauneimmalle naiselle ja häipyisi paikalta kiukustuneena ovet paukkuen, kun nainen ei sanonut heti kyllä."
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NuoriDaavid kirjoitti:Niin. "Miehen seksinsaanti jäisi melko vähäiseksi, jos hän tekisi ensin aloitteen baarin kauneimmalle naiselle ja häipyisi paikalta kiukustuneena ovet paukkuen, kun nainen ei sanonut heti kyllä."
Näin mulle aina kävi, hetkinen ei ihan aina. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Jos vielä ajattelee Irmaa ja hänen kavereitaan, niin hehän yrittävät iskeä vähintään omalta tasoltaan, mutta todennäköisesti sen yläpuolelta. Jos ajatellaan miestä, joka tekee vastaavaa, niin jos mies ekat pakit saatuaan lähtisi kotiin itkemään, niin hänhän saisi olla ikuisesti yksin.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Fiona
Elämätön Kitisijä
Viestit: 342
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Fiona »

NuoriDaavid kirjoitti: Niin. "Miehen seksinsaanti jäisi melko vähäiseksi, jos hän tekisi ensin aloitteen baarin kauneimmalle naiselle ja häipyisi paikalta kiukustuneena ovet paukkuen, kun nainen ei sanonut heti kyllä."
Varmaankin ihan totta. Jäin miettimään, että johtuuko blogin kirjoittajan ongelma liian päällekäyvästä tyylistä vai liian komeista kohteista. En tiedä miten miehet reagoivat suoraan ehdotteluun, jos ehdottajana on ihan tavallisen näköinen nainen.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Hän kirjoittaa just siitä, "Ollessani suora, olen liian hyökkäävä, hymyillessäni ujosti huoneen poikki, olen liian kylmä. " Olen kyllä huomannut että semmoinen välimallin lähestymistapakaan ei toimi....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Fiona
Elämätön Kitisijä
Viestit: 342
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Fiona »

annepa kirjoitti:^Hän kirjoittaa just siitä, "Ollessani suora, olen liian hyökkäävä, hymyillessäni ujosti huoneen poikki, olen liian kylmä. " Olen kyllä huomannut että semmoinen välimallin lähestymistapakaan ei toimi....
Niin, mietin vain onko miesten mielestä suoraan ehdottava nainen tosiaan suurimman osan mielestä epäilyttävä? Aihe on itselleni jokseenkin vieras, joten sen takia jäin miettimään väitettä. Minulla on ollut hyvä tuuri, koska ei ole koskaan tarvinut analysoida tarkemmin, että miten kannattaisi käyttäytyä jos haluaisi herättää miehen mielenkiinnon. Kunhan on vain töpötellyt menemään.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja annepa »

Fiona kirjoitti:
annepa kirjoitti:^Hän kirjoittaa just siitä, "Ollessani suora, olen liian hyökkäävä, hymyillessäni ujosti huoneen poikki, olen liian kylmä. " Olen kyllä huomannut että semmoinen välimallin lähestymistapakaan ei toimi....
Niin, hän kirjoittelee kaikenlaista, mutta mietin vain onko miesten mielestä suoraan ehdottava nainen tosiaan epäilyttävä? Aihe on itselleni jokseenkin vieras.
Minä mietin tätä niin, että en pitäisi siitä, että olisin baarissa ja joku mies, oli hyvännäköinen tai ei, tulisi sanomaan "lähetääks panee". No ei lähetä. Miksi se toimisi toisinpäin, niin että nainen sanoisi miehelle?

Olen kyllä huomannut, että miehet säikähtää ihan mitä vaan. Jos niille sanoo "pidän sinusta, viihdyn seurassasi", niin ne nousee ensin takajaloilleen ja laukkaa sitten heti karkuun. Jos taas sanon naiselle "pidän sinusta, viihdyn seurassasi", nainen kiittää kauniisti ja hymyilee. Ja jatkaa seurustelua kanssani. Tämä karkuun laukkominen ei päde enää kun miehen kanssa tuntee paremmin. Tämä pätee vain tutustumisvaiheessa. Enkä nyt puhu romanttisesta tai seksisuhteen aloituksesta.

Eli tämmöinenkin on liian suoraa toimintaa eli hyökkäävää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja So Hard »

annepa kirjoitti:Minä mietin tätä niin, että en pitäisi siitä, että olisin baarissa ja joku mies, oli hyvännäköinen tai ei, tulisi sanomaan "lähetääks panee". No ei lähetä. Miksi se toimisi toisinpäin, niin että nainen sanoisi miehelle?
Kysehän on vaan siitä, sattuuko kysyntä ja tarjonta kohtaamaan. Jos joku on hakemassa baarista yhden illan juttua, miellyttävän näköiseltä ja tuntuiselta taholta tuleva tarjoushan menee melkoisen varmasti läpi. Jos joku on siellä vaan pitämässä hauskaa kaverien kanssa ja joku omaan makuun kammottava harppuuna tulee vonkaamaan, niin se on enimmäkseen vaivannuttavaa.

Mä veikkaan, että jos tavallisenkin näköinen nainen menisi 5 tavallisen näköiselle kekkulille baarissa sanomaan, että pippeliä tarttis saada, joku lähtee matkaan. Toisin päin toteutettuna vastaava operaatio päätyisi todennäköisemmin joko koomisesti tai traagisesti mutta ei ainakaan seksiin.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja annepa »

So Hard kirjoitti: Kysehän on vaan siitä, sattuuko kysyntä ja tarjonta kohtaamaan.
Joo, totta. Katselin tietysti omien lasieni läpi tätä. Ne eivät ole vaaleanpunaiset.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

So Hard kirjoitti:
Mä veikkaan, että jos tavallisenkin näköinen nainen menisi 5 tavallisen näköiselle kekkulille baarissa sanomaan, että pippeliä tarttis saada, joku lähtee matkaan. Toisin päin toteutettuna vastaava operaatio päätyisi todennäköisemmin joko koomisesti tai traagisesti mutta ei ainakaan seksiin.

No jaa. Kyllä mieskin saisi vastaavalla taktiikalla, jos naiset ovat omaa vastaavaa tasoa ja valomerkki lähestyisi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin