Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti:Viikonloppuna hankittiin uusi vaaka, kolme lamppua olohuoneen kiskoihin ja veren voima -kirjan :)
Löysin kaikki Stackhouse-kirjat netistä. Meinasin jo ostaa kun Suomalaisessa oli 8 kirjan boksi englanniksi mut enpä ostanu, hyvä niin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

par-sky kirjoitti:Kinkkimättöä: härkää kiinalaisilla sienillä ja pesupallukoita hapanimeläkastikkeessa.
Luin vahingossa tolleen, ja mietin jo hetken että aikuisten ihmisten uusavuttomuus on menny ruuanlaittotaitojen suhteen jo vähän liian pitkälle.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Lennot honkkareihin ja back. Viiden starban hotlahuoneen Makaosta grand prix:n aikaan. Dyykkipurjehduksen filippiineiltä - olut ja nitrox sisältyvät hintaan!
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Juhlamekon perjantaille, erilaisia nassutököttejä ja sähköhammasharjan. Vihdoin! Oli pakko, kun löytyi useissa värivaihtoehdoissa :] Niin ja "pari" kukkasipulia pihalle.
Work like a captain, play like a pirate.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Maalämpö ja lattialämmitys-paketin. Seuraavaksi ostolistalla on ilmastointikoje ja vermeet.
elco

Dyykkisysteemin jostain Malesian perukoilta: viikko Sipadanilla ja ympäristössä.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jotain hyvin söpöä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Kirjan <3
Kirjoitan tätä alasti
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:Jotain hyvin söpöä.
Mikä toi on, lämmitettävä kalukukkaro?
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti: Löysin kaikki Stackhouse-kirjat netistä. Meinasin jo ostaa kun Suomalaisessa oli 8 kirjan boksi englanniksi mut enpä ostanu, hyvä niin.
Mä pohdin lyhyesti sitä, että haluanko lukee noi englanniksi, mutta ihan mukavuudenhaluani ostin suomeksi :)
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Lemmikkipaistinpannu! Vaatii vähemmän kuin lemmikkikissa!
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

nastamuumio kirjoitti:
Jos olisin kulttimaineeseen noussut räppärikokki pitäisin tollasta kaulassa samalla tavalla kuin flavor flavilla on se seinäkello.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
:)

Meidän chihut ovat kyllä lähes saman kokoisia, mutta niiltä saa kuitenkin vastarakkautta (eli alistumista).
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Bhven kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:
Jos olisin kulttimaineeseen noussut räppärikokki pitäisin tollasta kaulassa samalla tavalla kuin flavor flavilla on se seinäkello.
:)
masa

Mjaha. Bliniaika lähenee..Tosin blinihommiin pitää olla valurautaa..
Bluntly
Kitisijä

^ Ei ainakaan meikäläisellä, en siedä tattarin makua. Mutta lähikauppa nosti paistettua kananmunaa sisältävien reissumiesten hinnan 4€:oon.
masa

Valuraudasta puheenollen, mistä saa hyvän valuratapannun? Koko 26-28 cm.

Edit. Tais löytyä jo

http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/2007

http://www.hackman.fi/web/hackmanwww.ns ... annu_27_cm
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kambrikautisen trilobiitin fossiilin. Ehjä ja oikein söpö. Vähän tikkuaskia isompi. Ilmeisesti niitä on merenpohjat täynnä, hinta vain 10 euroa.
Pulkannaru
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

- pistorasia 2kpl
- jakorasia
- piuhaa
- filerausveitsen
- tyynyn.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sauvasekoittimen. Ihan viimeisen päälle aito ja oikea Severin, eikä mistä tahansa marketista vaan ihan Tarjoustalosta asti hain. Kaupan päälle muutama energiajuoma ja pussi mantelilastuja. Ei vaivaa köyhyys eikä kipeys, pidän talouden rattaat rasvattuina ja pyörimässä kuin propellin massiivisessa vastatuulessa.
Bluntly
Kitisijä

Kaksi kiloa kuivattua lihamurskaa.
Vaola
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Ostin mielenkiintoisen minimekon, vaikka mulla ei ole hajuakaan missä ja milloin sitä ulkoiluttaisin... :vihelt:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
elco

Fatboyn. Tulevan puolivuotiskauden vaatteet.
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Maalia.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:Fatboyn.
Ulko vai sisäkäyttöön? Ajattelin ostaa pari valkoista tulevalle terassille, ja josko sisälle uskaltaisi ostaa semmosen tumman piNkin 8) Pitääköhän tilata netistä vai saiskohan tuommosen halvemmalla jostain liikkeestä. Mitäs maksoit? Edullisimmillaan olen törmännyt ulkokäyttöön tarkoitetussa 350€, googlella. Siitä on jo aikaa. Tutuilla on pari oranssia, maksoi 299€, mut aika ankee väri.

4x pitkä neuletakki
1x lyhyt neuletakki
3x farkut
1x pusero
1x paita
Vastaa Viestiin