milli kirjoitti:Viikonloppuna hankittiin uusi vaaka, kolme lamppua olohuoneen kiskoihin ja veren voima -kirjan
Löysin kaikki Stackhouse-kirjat netistä. Meinasin jo ostaa kun Suomalaisessa oli 8 kirjan boksi englanniksi mut enpä ostanu, hyvä niin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Lennot honkkareihin ja back. Viiden starban hotlahuoneen Makaosta grand prix:n aikaan. Dyykkipurjehduksen filippiineiltä - olut ja nitrox sisältyvät hintaan!
Juhlamekon perjantaille, erilaisia nassutököttejä ja sähköhammasharjan. Vihdoin! Oli pakko, kun löytyi useissa värivaihtoehdoissa Niin ja "pari" kukkasipulia pihalle.
annepa kirjoitti: Löysin kaikki Stackhouse-kirjat netistä. Meinasin jo ostaa kun Suomalaisessa oli 8 kirjan boksi englanniksi mut enpä ostanu, hyvä niin.
Mä pohdin lyhyesti sitä, että haluanko lukee noi englanniksi, mutta ihan mukavuudenhaluani ostin suomeksi
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sauvasekoittimen. Ihan viimeisen päälle aito ja oikea Severin, eikä mistä tahansa marketista vaan ihan Tarjoustalosta asti hain. Kaupan päälle muutama energiajuoma ja pussi mantelilastuja. Ei vaivaa köyhyys eikä kipeys, pidän talouden rattaat rasvattuina ja pyörimässä kuin propellin massiivisessa vastatuulessa.
Ulko vai sisäkäyttöön? Ajattelin ostaa pari valkoista tulevalle terassille, ja josko sisälle uskaltaisi ostaa semmosen tumman piNkin Pitääköhän tilata netistä vai saiskohan tuommosen halvemmalla jostain liikkeestä. Mitäs maksoit? Edullisimmillaan olen törmännyt ulkokäyttöön tarkoitetussa 350€, googlella. Siitä on jo aikaa. Tutuilla on pari oranssia, maksoi 299€, mut aika ankee väri.
4x pitkä neuletakki
1x lyhyt neuletakki
3x farkut
1x pusero
1x paita