Masa: sinulla tuo voisi olla hermosto-oire eikä lihaksissa tai verenkierrossa. Hermosolujen tarvitsemien B-vitamiinin, kaliumin tai natriumin puute tms.
Noppaelain kirjoitti:Gat kirjoitti:Allerginen reaktio, vaikka ei minulla sellaisia homosairauksia pitäisi olla? Vaika huikauhia ensioire maksan poksahtamisesta?
Haiman tilanteesta voisit myös olla huolissasi. Tulehdus aiheuttaa sitä ripulointia jne. Johtaa lopulta sellaiseen homosairauteen kuin diabetes.
Nuo onkin homoja sairauksia. Minä vaikka olen niin nörtin näköinen, minulla ei ole ollut allergiaa, laktoosi-intoleranssia, keliakiaa, diabetesta ym, vain likinäköisyys. Mutta pelkäänpä että tuo vaiva on tavalla tai toisella alkoholismin aiheuttamaa, ja maksa tai haima vetelevät viimeisiään.
Eilispäivänä kun en ollut olustellut, kuitenkin (tietenkin vain tsekatakseni onko kyseessä krapulaoire) Idolisia ja Indiana Jonesia katsoessani kippasin huom vain yhden isotölkkisixpäkin. Ja rauhoittuihan iho! Mutta nukkumaan mennessä alkoi taas aivan sathanallinen kutina, suorastaan kipu. Tasaisesti kaikkialla. Sydänkin esitti välilyöntejä, onneksi ilman rintakipua. Neljän aikaan otin jostain saamani oxepamin ja voitelin nahkani jollain perusrasvalla, ja sain sentään unta. Aamulla ei niin pahasti kutissut, mutta heikotti ja oudosti jalatkin jäykkinä.
Mutsi mutsi tsökaa eldis lamppaan, mä kohta delaan veks!