Shrink

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
masa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:Kundien sosialisointi pruukaa olemaan sitä, että vedetään pohjat himassa/baarissa ja sitten maximaaliset lärvit yökerhossa.

Itsekin havahduin joku aika takaperin siihen, että aina kun tapaan vanhoja koulukavereita, otamme kännit. Olisi kieltämättä mukavampaa omata myös sellainen kaveriporukka jonka kanssa harrastaa ja touhuta muutakin kuin viinan juontia. Mutta kuten todettua, perin hankalaa uusien kavereiden hankkimine tällä ikää on.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja annepa »

KKK kirjoitti: Aikuisiässä kyllä uusien ystävyyssuhteiden solmiminen on melko hemmetin hankalaa.
I feel you.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti: Mutta kun lähtöolettama "people"!=="SHIT" on kovakoodattuna, niin sen uudelleenohjelmointi ottaa aikansa.
Tämä on mielenkiintoista. Osaatko sanoa, miksi näin?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti: Olisi kieltämättä mukavampaa omata myös sellainen kaveriporukka jonka kanssa harrastaa ja touhuta muutakin kuin viinan juontia.
Tämä ei ole minulle ongelma: tykkään juoda viinaa äijäporukassa. Viinan juomattomuus äijäporukassa vaikuttaa jotenkin luotaantyöntävältä ajatukselta. Aiemmin sitä vain tuli tehtyä useammin, joten tuli pidettyä tiiviimmin yhteyttä kavereihin, kun ördättiin useammin.

Toisaalta ei tässä ole minkäänmoista ongelmaa: en mä jaksa tällä reissaamisella tehdä mitään muutenkaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
masa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:Tämä ei ole minulle ongelma: tykkään juoda viinaa äijäporukassa.

No kukapa ei tykkäisi. No ehkä pfb, gattaca ja SoEasy. Mutta nitä ei lasketa.

Mutta en pistäisi pahitteekseni jos oma kaveriporukka tekisi vaikka kalasturetkiä, metsästyretkiä yms toimintaa ihan ne harrastukset silmälläpitäen. Viinaahan toki niilläkin reissuilla juotaisiiin, mutta vasta päivän päätteeksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Mutta en pistäisi pahitteekseni jos oma kaveriporukka tekisi vaikka kalasturetkiä, metsästyretkiä yms toimintaa ihan ne harrastukset silmälläpitäen. Viinaahan toki niilläkin reissuilla juotaisiiin, mutta vasta päivän päätteeksi.
Nää olis munkin mielestä kivoja, mutta yritäppä saada kaveriporukan prinsessat tällaseen. Saatana, miksi en syntynyt mieheksi!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

NuoriDaavid kirjoitti:Tämä on mielenkiintoista. Osaatko sanoa, miksi näin?
Se on kuule niin piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä tarina, että pitäis aloittaa lapsuudesta asti ;) Jotain olen saanut kaivettua esille, mutta ulkopuolinen perspektiivi tähän varmasti tarvitaan.
Viimeksi muokannut KKK, 08.11.2012 15:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amazing shit happens!
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:Mutta en pistäisi pahitteekseni jos oma kaveriporukka tekisi vaikka kalasturetkiä, metsästyretkiä yms toimintaa ihan ne harrastukset silmälläpitäen.
Henk. koht. olen ollut aina sitä mieltä, että harrastusreissulla ryyppääminen on ajan, olosuhteiden ja rahan haaskaamista.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tämä on mielenkiintoista. Osaatko sanoa, miksi näin?
Se on kuule niin piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä tarina, että pitäis aloittaa lapsuudesta asti ;) Jotain olen saanut kaivettua esille, mutta ulkopuolinen perspektiivi tähän varmasti tarvitaan.
Jäin vielä miettimään tätä "!==" operaattoria. Eikös != ainakin tarkoita "eri suuri kuin"?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti:Henk. koht. olen ollut aina sitä mieltä, että harrastusreissulla ryyppääminen on ajan, olosuhteiden ja rahan haaskaamista.

Meillä oli just viikon jahtireisulla yks puolituttu jantteri matkassa, joka metsästi kaksi päivää ja makasi sängyssä viisi päivää pelkästään nukkuen ja ryypyt ottaen. Siis viisi päivää se dokasi sängystä päin, liikkumatta kaljalaatikkoa tai kusipaikkaa kauemmas.

Se oli toisen ja viimeisen kerran mun kanssa samalla retkellä.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

masa kirjoitti:Se oli toisen ja viimeisen kerran mun kanssa samalla retkellä.
Mulle olis riittänyt se eka kerta.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

NuoriDaavid kirjoitti:Eikös != ainakin tarkoita "eri suuri kuin"?
Flashin ActionScriptissä muistaakseni "tiukka vastaavuus", mikäli en väärin muista. Luojan kiitos ei sitä tarvitse enää "osata"
Amazing shit happens!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

KKK kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Eikös != ainakin tarkoita "eri suuri kuin"?
Flashin ActionScriptissä muistaakseni "tiukka vastaavuus", mikäli en väärin muista. Luojan kiitos ei sitä tarvitse enää "osata"
masa kirjoitti:Meillä oli just viikon jahtireisulla yks puolituttu jantteri matkassa, joka metsästi kaksi päivää ja makasi sängyssä viisi päivää pelkästään nukkuen ja ryypyt ottaen. Siis viisi päivää se dokasi sängystä päin, liikkumatta kaljalaatikkoa tai kusipaikkaa kauemmas.
Tommosia löytyi dyykkipiireistäkin 0-1 veto aamulla ja keskipäivällä jo "rai rai", mutta ne valikoitui omiksi jengeikseen.

Ne porukat missä mä liikuin noudatti kiitettävää itsekuria juomien suhteen. Kukaan ei katsonut pahalla jos illalla vähän otti - melkein jokainen otti jotain, mutta aamulla oli kyettävä veteen. Olihan siinä darwinismiäkin mukana, runsas dokaaminen illalla ja aamulla syvä dyykki on ihan oikeasti hengellä leikkimistä. Sama pätee varmaan metsästyksessäkin. Puoliautomaattiaseet ja 2.5 % kuulostaa semmoiselta retkeltä, että minä en nenääni turpeesta uskaltais juuri nostaa :D

(sori menee edit ja quote sekaisin kun yrittää tehdä kolmee asiaa yhtä aikaa)
Viimeksi muokannut KKK, 08.11.2012 15:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amazing shit happens!
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

KKK kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Eikös != ainakin tarkoita "eri suuri kuin"?
Flashin ActionScriptissä muistaakseni "tiukka vastaavuus", mikäli en väärin muista. Luojan kiitos ei sitä tarvitse enää "osata"
Osaan omasta mielestä aika hyvin Flashia, mutta en osaa sanaakaan ActionScriptiä... :D
Pröötprööt
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

pierupylly kirjoitti:
KKK kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Eikös != ainakin tarkoita "eri suuri kuin"?
Flashin ActionScriptissä muistaakseni "tiukka vastaavuus", mikäli en väärin muista. Luojan kiitos ei sitä tarvitse enää "osata"
Osaan omasta mielestä aika hyvin Flashia, mutta en osaa sanaakaan ActionScriptiä... :D
Joo nyt oli puurot ja vellit mulla sekaisin.
!= erisuuri
== yhtä suuri

Mutta <tämä aihe> != <alkuperäinen aihe>
Amazing shit happens!
Fiona
Elämätön Kitisijä
Viestit: 342
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja Fiona »

KKK kirjoitti: Aikuisiässä kyllä uusien ystävyyssuhteiden solmiminen on melko hemmetin hankalaa.
Ystävystyminen vie aikaa ja vaatii panostusta. Niin kuin kaikki muutkin ihmissuhteet. Epäilen, että aikuisena ystävystyminen eroaa pääasiassa vain siinä, että aikaa on vähemmän jolloin orastavat kaverisuhteet kuolevat helpommin pois kuin kehittyvät ystävyyssuhteiksi. Ainakin itse koen ihmisiin tutustumisen helpoksi, mutta suhteiden ylläpitämisen vaikeaksi, koska vaihdan koko ajan paikkakuntaa tai maata. Pariskuntatapaamisia en oikein hallitse, koska minulle ei ole selvinnyt, että mitä niissä on tarkoitus tehdä. Ehkä kannattaa kuitenkin aloittaa siitä, että saat people & shit-moodin pois päältä.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
masa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti:
masa kirjoitti:Se oli toisen ja viimeisen kerran mun kanssa samalla retkellä.
Mulle olis riittänyt se eka kerta.

Ekan reissun se oli kyl ihan kunnialla matkassa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Tuo aikaongelma on lapsiperheellisellä niin totta. Lisäksi kaikki aika minkä omiin sosiaalisiin menoihisi korvamerkkaat tietää toisella osapuolella tuplataakkaa - joka sitten joskus pitää tehdä tasapuolisuuden nimissä takaisin.

Mutta nyt tauon paikka - taas kolme tuntia koneella meni että hujahti. Ehkäpä avaan batcaven oven ja menen sosiaaliseeraamaan kahviautomaagille :lol:
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:Boolean logiikka
Huomaat, että luen viestisi tarkasti :wink:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja masa »

KKK kirjoitti:Puoliautomaattiaseet ja 2.5 % kuulostaa semmoiselta retkeltä, että minä en nenääni turpeesta uskaltais juuri nostaa

Aseiden kanssa kyllä pärjäisi kännissä maastossa, mutta se 10 kilsan päiväretki huonokulkuisesessa maastossa kamojen ja kahden aseen kanssa ei ole mikään kevyt tepasteluretki. Kuntohan siinä jurriselta loppuu vähintään.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

NuoriDaavid kirjoitti:Huomaat, että luen viestisi tarkasti :wink:
Eikös tämä kaikki me sinne "mustaan kirjaan"? ;)
Amazing shit happens!
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

Ilta oli "puolipaha", vaati yhden ketoapinan. Jessus, en oikein tiedä mitä tuosta tropista ajatella. Rauhoittaa illan, kyllä. Yö onkin sitten oma juttunsa, unien suhteen. Minä en "koskaan" näe unia, mutta viime yön saldo:

1) pyrin Kotiteollisuuden uudesti basistiksi. Pääsin niinkin pitkälle soittamatta nuottiakaan, että Hynynen kutsui kotiinsa juomaan hyvää viskiä. Sitten pianon ääressä bluffi paljastui, kun selvisi etten osaa soittaa "Saimaan Valssia". Sekin jäi selvittämättä, mihin Hongisto oli menossa vai aikoiko bändi jatkaa kahdella basistilla?
2) olin Mustanaamion poika, jollain hämärällä kostoretkellä merirosvoja vastaan. Jonkinlainen kaunis vaaleatukkainen merirosvoprinsessa liittyi kuvioon
3) istuin Elton Johnin uuden hajuveden lanseeraustilaisuudessa. Pullon kyljessä oli Eltsun pullukka naama huomattavan lommoposkiseksi retusoituna, muistan tämän häirinneen minua erityisesti

*dials 1-800-SHRINK*
Amazing shit happens!
masa

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja masa »

KKK kirjoitti: *dials 1-800-SHRINK*

Miksi sä painat duunia yhä. Eikö sairasloma olisi paikallaan?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
KKK kirjoitti: *dials 1-800-SHRINK*

Miksi sä painat duunia yhä. Eikö sairasloma olisi paikallaan?

Ottamatta mitenkään kantaa suoraan KKK:n asiaan, niin jos ongelmat eivät ole työperäisiä, niin mitäs se sairasloma auttaa. Ei se vointi välttämättä sairaslomalla ole sen parempi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Shrink

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Olin viikon S:llä mutta enempää ei suositeltu.

On tässä vähän kieltämättä semmoinen "pelaankohan mä kuitenkin venäläistä rulettia" -olo, koska stressi on selvästi triggeri ja sormi on jo kaksi kertaa puristellut löysiä pois liipasimen etuvedosta - kuvainnollisesti. Ensimmäisen kerran pamahti kireän työpäivän puolivälissä. Rouva on ollut nyt 4 vkoa saikulla, pahoja univaikeuksia.

Se mitä tässä voi tehdä on yrittää pysytellä rauhallisena, eikä menettää malttiaan - ei työn eikä lasten kanssa - missään tilanteessa. Sinnittelen vkonlopun päivystyksen ja yritän nukkua ja levätä niin paljon kun voin. Sitten uudelleenarviointi.

Jos se sama kohtaus iskee uudelleen, niin nyt ainakin osaa tunnistaa oireet. Ensimmäinen kerta oli siksikin kamala, kun yhtään ymmärtänyt mitä tapahtui. Se F43 kehittyi noin 60-90 min sisällä. Nyt tietää jo mihin mennä ja mitä tehdä, jos se kuvainnollinen T-Rex alkaa tumpsutella turhan lähelle.
Viimeksi muokannut KKK, 09.11.2012 10:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amazing shit happens!
Vastaa Viestiin