Sweetie darling, everyday! Well, maybe not gay.Tix kirjoitti:Pretty, witty and gay? And I pity any girl who isn’t me today?BettyB. kirjoitti:Oh, I feel so pretty now.
Idols 2007
IMO on loukkaus kaikkia naisia kohtaan olla sanomatta Elleniä kauniiksi, koska tuolla tavalla nostat riman aika korkealle. Edistät siis naisten kokemaa riittämättömyyden tunnetta.Tix kirjoitti:IMO on loukkaus kauniita naisia kohtaan sanoa Elleniä kauniiksi. Jos tissit tekevät jostakusta kauniin, niin kauniita on sitten 3 miljardia ja risat tällä pallolla. Jos naama ei miellytä, miksi edes vilkaista tissejä, kun on daameja jolla molemmat osastot ovat kunnossa? Tämä MGandhille opiksi.MGandhi kirjoitti:Pah, Tix vaan hakee hyväksyntää Kityn naisilta dissaillessaan kauniita naisia (Ellen voisi kyllä vähentää meikin määrää).
Sitäpaitsi, also titties got no face. Tämä Tixille opiksi.
Esteettistä silmää saattaa hivellä pelkät tissitkin. Miksi niitä ei sitten ihastelisi. Jos naama ei miellytä, niin sitä ei ole pakko katsella. Sä annat siis vain kokonaisuudessaan kauniille naisille huomiosi? Kuinka epäreilua muita naisia kohtaan! Sä olet sovinistisika! Tissit kunniaan!
Suomalaiset kun ovat nöyrää, vaatimatonta ja kateellista kansaa, niin ne Kristianin viimeaikaiset "näytin teille kuinka äärimmäisen monipuolinen ja lahjakas laulaja olenkaan"-repliikit ovat särähtäneet hieman korvaan. Tai ei oikeastaan ne itse kommentit, vaan se että ne ovat ristiriidassa tyypin olemuksen kanssa; jätkän esiintymisestä kun on kuitenkin jatkuvasti nähtävissä, että jännittää niin maan perkeleesti. Se ujon humoristinen tyyli puki miestä paremmin.
IMO oon äärettömän ärsyttävää sanoa Elleniä kauniiksi. Tai rumaksi (huh). Huomattavasti vähemmän ärsyttäisi heitot "panisin" / "en panisi" - tosi ällön ulkonäkökeskeisiä te ootte hei!MGandhi kirjoitti:IMO on loukkaus kaikkia naisia kohtaan olla sanomatta Elleniä kauniiksi, koska tuolla tavalla nostat riman aika korkealle.Tix kirjoitti:IMO on loukkaus kauniita naisia kohtaan sanoa Elleniä kauniiksi.
(Ja mä panisin. Tykkään äänestään, varsinkin kuiskaavana... )
Huimalle: viikon aikana aion karistautua irti Kristian-angsteistani!
Lisäys: Ja beddikselle täydellinen komppaus...
Onhan Ellen kaunis, mutta hän ei ole riittävän kaunis Tixin tyttöystäväksi.MGandhi kirjoitti:IMO on loukkaus kaikkia naisia kohtaan olla sanomatta Elleniä kauniiksi.Tix kirjoitti:IMO on loukkaus kauniita naisia kohtaan sanoa Elleniä kauniiksi. Jos tissit tekevät jostakusta kauniin, niin kauniita on sitten 3 miljardia ja risat tällä pallolla. Jos naama ei miellytä, miksi edes vilkaista tissejä, kun on daameja jolla molemmat osastot ovat kunnossa? Tämä MGandhille opiksi.MGandhi kirjoitti:Pah, Tix vaan hakee hyväksyntää Kityn naisilta dissaillessaan kauniita naisia (Ellen voisi kyllä vähentää meikin määrää).
Sitäpaitsi, also titties got no face. Tämä Tixille opiksi.
Tixin tyttöystävän täytyy olla parasta AAA luokkaa (obs! huom! edellä oleva ei tarkoita kuppikokoa, joka on B/C).
Omapa on rimani ja sen kanssa elän, omasta näkökulmastani se on ihan kohdallaan. Ei se Ellen rumakaan ole, mutta ei kauniskaan. Geetzuksi: "En panisi." Ei minusta riitä muutenkaan kuin yhdelle naiselle, riittämättömyys on siis maailman palkka.MGandhi kirjoitti:IMO on loukkaus kaikkia naisia kohtaan olla sanomatta Elleniä kauniiksi, koska tuolla tavalla nostat riman aika korkealle. Edistät siis naisten kokemaa riittämättömyyden tunnetta.
Olet siis sitä mieltä, että juuri minun huomioni on tarpeen naisten henkiselle hyvinvoinnille? Kaunis ajatus, mutta uskon että on olemassa X miljardia naista, jotka pärjäävät vallan mainiosti ilman juuri minun huomiotani.MGandhi kirjoitti:Esteettistä silmää saattaa hivellä pelkät tissitkin. Miksi niitä ei sitten ihastelisi. Jos naama ei miellytä, niin sitä ei ole pakko katsella. Sä annat siis vain kokonaisuudessaan kauniille naisille huomiosi? Kuinka epäreilua muita naisia kohtaan! Sä olet sovinistisika! Tissit kunniaan!
Jos joskus saan Oscar-palkinnon, lupaan puheessani kiittää sen iänikuisen (-kaikkisen?) jumalan sijasta niitä tissejä, jotka elättivät minua ensimmäiset elinkuukauteni. Ja tietty kaikkia muitakin tissejä, jotka kunniallisuudessaan tai kunniattomuudessaan ovat tuottaneet minulle iloa rinnan mitalla. Siihen asti keskityn kunnioittamaan vain niitä tissejä, joiden kantajaakin kunnioitan jostain muusta syystä.
Juuri sitä tarkoitin. Vieläpä yleistäen kaikkiin miehiin, en vain sinuun. En voi asettaa harteillesi KAIKKIEN 3 miljardin naisen henkisen hyvinvoinnin edistämistä, mutta teet minkä pystyt. Minä teen loput! Kyllä ne naiset tykkää kun niiden onnistuneimpia ruumiinosia tuijotellaan kuola valuen. Älä luovuta vaikka ne sanois mitä!Tix kirjoitti: Olet siis sitä mieltä, että juuri minun huomioni on tarpeen naisten henkiselle hyvinvoinnille? Kaunis ajatus, mutta uskon että on olemassa X miljardia naista, jotka pärjäävät vallan mainiosti ilman juuri minun huomiotani.
On eri asia puhua panisin-tasolla ja tyttöystävätasolla. Jos haluaa nauttia elämästä, niin totta munassa panisin-taso on keskimäärin alempi. Tyttöystävä on sitten jo ihan eri juttu. Eihän tässä mene nyt puurot ja vellit sekaisin?NuoriDaavid kirjoitti: Onhan Ellen kaunis, mutta hän ei ole riittävän kaunis Tixin tyttöystäväksi.
Toisaalta kaikki ei irtopane.
Oli miten oli, se Johanna ei ois tippunut yhtään mihinkään, jos sillä ei olis ollut niin saatanan ärsyttävää biisiä. Kuka helkutti menee Idolseihin laulaa jonku Moonlight Shadow:n? Uskomattoman rasittava renkutus. Varsinki ku ääni tuntuis riittävän vaikka mihin.
Tos biisivalinnas on nimenomaan sitä karaokea ja ruotsinlaivaa, mistä tuomaritkin puhuivat, vähän liikaakin..
(No, ei se mun lempparityyppi muutenkaan ollu, mut kuiteski näin.)
Tos biisivalinnas on nimenomaan sitä karaokea ja ruotsinlaivaa, mistä tuomaritkin puhuivat, vähän liikaakin..
(No, ei se mun lempparityyppi muutenkaan ollu, mut kuiteski näin.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mä kyllä tykkään alkuperäisestä biisistä kovasti. Sitä ihmettelen kuitenkin, että miksi Johanna ei saanut sitä toivomaansa raskasta versiosta kappaleesta, sellainen HIM-versio kun olisi ollut todella helppo sovittaa; vähän tempoa alas ja raskaat kitaravallit. Olisi sopinut tyypille huomattavasti paremmin.sipsi kirjoitti:Oli miten oli, se Johanna ei ois tippunut yhtään mihinkään, jos sillä ei olis ollut niin saatanan ärsyttävää biisiä.
bedlam kirjoitti:Mä kyllä tykkään alkuperäisestä biisistä kovasti. Sitä ihmettelen kuitenkin, että miksi Johanna ei saanut sitä toivomaansa raskasta versiosta kappaleesta, sellainen HIM-versio kun olisi ollut todella helppo sovittaa; vähän tempoa alas ja raskaat kitaravallit. Olisi sopinut tyypille huomattavasti paremmin.sipsi kirjoitti:Oli miten oli, se Johanna ei ois tippunut yhtään mihinkään, jos sillä ei olis ollut niin saatanan ärsyttävää biisiä.

No niinQ oikeesti, pelkästään tätä ketjua lukiessa tuli jo ihan vetämätön olo. Stanan perässävedettävät!1!!Sheetlord kirjoitti:Ehkä eniten koko eilisessä spektaakkelissa häiritsi "vetää" verbin massiivinen viljely kaikissa taivutusmuodoissaan. Niinkö te oikeasti siellä syrjäisessä rannikkokaupungissa puhutte? Niinq oikeestih?!1
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Tuota noin. Mielestäni Ellen on erittäin seksikäs ja hyvännäköinen nainen livenäkin, kun hänet viimeksi iltaelämässä näin.Gattaca kirjoitti:[
Nyt ei muuta lisättävää kuin että Ellen Jokikunnas on kamala kotka, en enää luota Jone Nikulan arviokykyyn jos tullaista riivinrautaa imuttelee.
.
Se mistä en hänessä pidä on se, että polttaa ketjussa. Se on äklöttävää. Toisaalta, jos hän on sellainen peto sängyssä, kun olen kuullut kerrottavan, niin sitä antaa aika paljon anteeksi.
Huvittavaa, että itse kaikentasoiset tyylin ja ulkomuodon mestarit täällä arvostelevat.
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson
No kai meillä rumillakin on oikeus mielipiteeseen? Vai pitäisikö se pitää sisällään, sillä enhän ole tarpeeksi kaunis/pitkä/laiha/seksikäs/julkkis arvostellakseni muita ihmisiä. Paitsi tietty itseäni rumempia/lyhyempiä/läskimpiä...BrianW kirjoitti:Huvittavaa, että itse kaikentasoiset tyylin ja ulkomuodon mestarit täällä arvostelevat.
Mitä huvittavaa tuossa nyt on? Meissä kaikissa asuu pieni Makunen. Ei sekään ole tainnut voittaa yhtään missikisaa.BrianW kirjoitti:Huvittavaa, että itse kaikentasoiset tyylin ja ulkomuodon mestarit täällä arvostelevat.
Itse asiaan, mielestäni Ellen on aika höttis, ainakin meikit päällä. Suomalaiseksi ehkä piirun verran keskivertoa eksoottisemman näköinen, näyttävät silmät, selkeät kasvonpiirteet jne.
Off topic, katsottuani Aleksanteri-elokuvan eilen joudun myös toteamaan jotta vallitsevan mielipiteen vastaisesti myös Angelina Jolie on todella kaunis nainen.
Viimeksi muokannut CandyMan, 05.03.2007 12:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Salissa olevia naisia kun vilahti kameroissa biisin aikana jäi vaikutelma, että ilmankosteus lisääntyi aika reippaasti. Olivat syynä sitten kyyneleet tai vieno silakan tuoksu...NuoriDaavid kirjoitti:Vaikka periaatteessa tällaiset mummo hukkui myrsky-yönä merenaaltoihin/oli kädessä elämän valttikortit -sanoitukset ovat perseestä, niin Kristian veti tuon biisin niin hienosti, että kyynel tuli silmäkulmaan.

No pakkohan tähän on todeta, että sähän olet kuvien perusteella upea, turha sun on rumuudesta mitään puhua.BettyB. kirjoitti:No kai meillä rumillakin on oikeus mielipiteeseen? Vai pitäisikö se pitää sisällään, sillä enhän ole tarpeeksi kaunis/pitkä/laiha/seksikäs/julkkis arvostellakseni muita ihmisiä. Paitsi tietty itseäni rumempia/lyhyempiä/läskimpiä...BrianW kirjoitti:Huvittavaa, että itse kaikentasoiset tyylin ja ulkomuodon mestarit täällä arvostelevat.
Lähinnä tarkoitin näitä herroja kuten Big G, jonka kommenttiin puutuin ym.
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson