Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hyvin niskaa suojaava lierillinen hattu on tärkeä helteellä. Muuten sen verran vähän kledjua, ettei tule hiki. Jos vaunuihin paistaa, niin voi tosiaan olla liian kuuma nukkua partsilla.
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

masa

Viesti Kirjoittaja masa »

turha
Viimeksi muokannut masa, 17.05.2010 12:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meil maistetaan maissi-Bonaa tänään ekan kerran. Kauravellikin uppoo jo iltaisin, ku maissivelli oli loppu taas kaupasta. Perunaporkkana-velli ei kelpaa.

Ja tääl on niin kuuma tääl kämpäs et poika on vallan nakupellenä (no vaippa tietty) ja silti hikoilee kovasti, raasu.

Mitä kiinteetä te ootte ekana antanu? Me annettiin Nitalle muistaakseni muussattua perunaa sekotettuna korvikkeeseen? Perhana ku on voinukki unohtaa kaiken vuosien varrella...

EDIT: ei kellään sattuis olee syöttötuolii ylimääräsenä....?
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Meillä olis tollanen ylimääräinen (ilman noita turvakaaria tosin, mutta niitä saa erikseen):
Kuva
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

How much? On kivan värinenki vielä. Tai siis sama ku mein keittiönpöytä :D
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:How much?
110 € ?
On kuin uusi.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:How much?
110 € ?
On kuin uusi.
Ei käy mun kukkarolle :(
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eiks noi pillimehu-tuolit maksa uutena joku 150 egee, jollen väärin muista. Järjetön hinta moisesta yksinkertaisesta puutuolista. Meillä tosin on sellainen, kun mummu osti.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Maksoi muistaakseni 189 euroa. Mm. väri vaikuttaa hintaan :)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

On tuo kaunein syöttötuoli minun makuuni ja käsittääkseni myös hyvin kätevä. Tuommoinen meille sitten joskus kun on aika, ei mitään muovihirvitystä.

Millä lapsen saa pitämään hellehattua? Mitään hattua? Järjetön kramppiraivari jos jotain laitetaan päähän, kylpiessä nyt vettä sentään saa valuttaa kuulalle. Myös auringolta suojaus tuntuu toivottomalta, vaunulenkillä kopan pohjalta kohti taivasta sojotti jatkuvasti kaksi pientä jalkapohjaa. Harsot lentelivät heti tieltä ja hameenhelmastaan nappasi toistuvasti kiinni ja veti sitä ylemmäs. Hikipää toinen. :)
Elämä kantaa, jos sen antaa
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ja tossa tuolissa on sellanen hyvä puoli, että se ei kaadu, ei millään.
Ei ainakaan lapsen voimilla.
Eikä sitä mun kokoinenkaan saa juuri keikutettua. :)
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Melnais kirjoitti:On tuo kaunein syöttötuoli minun makuuni ja käsittääkseni myös hyvin kätevä.
Me punnittiin triptrapia ja Geutheria, ja todettiin Geutherin olevan paljon parempi samalla rahalla.

http://www.lastenturva.fi/kauppa/produc ... cts_id=206
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Me päästiin äsken isomummun syliin ekaa kertaa :h:

Mummu tuli Saarijärveltä tänne ja äkkiä rimpauttivat et nyt oltas täs alaovella jos nopeesti nähään :)

Jätkä vääntää niin pahanhajusta sontaa nykyään et oisko se noi vellit sit?
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

masa kirjoitti:Me punnittiin triptrapia ja Geutheria, ja todettiin Geutherin olevan paljon parempi samalla rahalla.
Eipä ole enää ajankohtainen asia mulle, mutta mielenkiinnosta kysyn miten?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vaola kirjoitti: miten?
Laittamalla ne vieretysten ja vertaamalla. Geuther on halvempi, hienompi, laadukkaampi, tukevampi, monipuolisempi ja siinä on irrotettava erillinen pöytälevy.

Musta trip trap on järjettömän kallis viritys.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

^ Ok, ei nyt ihan käynyt ilmi siis millä lailla laadukkaampi ja monipuolisempi... Mutta tosian ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, kun Stokkeahan on kait pidetty yleisesti "sinä ainoana oikeana vaihtoehtona".
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vaola kirjoitti:^ Ok, ei nyt ihan käynyt ilmi siis millä lailla laadukkaampi ja monipuolisempi....

Laadukkaampi = viimeistely on parempaa, säätömahdollisuudet on monipuolisemmat, ergonomia on parempi, nahkavekkari ei pääse seisomaan tuolissa, lisäksi tuolissa on "kaide ja haaraosa" jo valmiina, kun taas tripppissä ne pitää ostaa erikseen.


Tripp on varmaa siksi "ainoa oikea vaihtoehto", että se on niin vanha ja tuttu. Harva tietää Geutherista mtn.

http://www.geuther.de/index.php/fi/tuot ... lit/family
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

^ En ainakaan muista että vastaavia oli kovinkaan montaa muuta silloin kymmenen vuotta sitten kun itse hommasin parit Stokket... Kannattava homma kyllä siinä mielessä, että sain kummastakin reilut 120 euroa, kun ne tytöt siirtyivät kuusivuotiaina istumaan normituoleihin. Olin laittanut lähtöhinnaksi huuto.nettiin 50 euroa kumpaankin, mutta hinta kipusikin sitten "hieman".

Olivat ne kyllä hyvät tuolit.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miskalla on puhjennut kaksi pienen pientä hammasta :h:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Suvinen haluatko sen olevan siinä? Vaikuttaa tosi helpolta lopetukselta, jos sellaisen haluat :)

Meillä väheni 11kk jälkeen neljästä imetyksestä ensin kahteen ja sitten pelkkään iltaan. Mulla ei tuolla määrällä pysynyt maidontuotanto kovinkaan suurena, eli ei mitään ylituotanto-ongelmia kun imetys väheni.( Kai se yleensä tasaantuu aika nopsaan, ellet ala kovasti lypsämään.) Poitsu ei kaivannut lisää ja mulla häämötti mielessä jo "vapaampi" aika imetyksen loputtua.

Yhtenä iltana pari päivää ekojen syntsien jälkeen vaan vetäisi semmoset kymmenen sekan imut ja sitten käänsi pään pois ja oli tyytyväinen. Vellipullo jätettiin pois samalla, maito menikin jo hienosti mukista. Eipähän tossa mittään, tsekkailet vaan että juo mitä maitoa juokin tarpeeksi.

Jos taas itse et halua lopettaa, niin sitten tunget vaan tissiä vastahakoiselle lapselle ja vähennät kiinteitä ;) Voihan se olla, että otti vaan pienen breikin, mutta jos syö hyvin jo normiruokaa, niin varmaan ihan luonnostaan sitten vieroittui itse. Näin minun mielestäni.

Ja osaa tytsi varmasti pyytää jos vielä imetystä on vailla. Itse tsekkailin tuolloin jonkin aikaa luoko juniori tisseihini kaipaavia katseita, mutta ei kerrassaan mitään. Jotkut kuulemma yrittää saunassa tai äidin muuten nakuillessa käydä kiinni ja imutella, mutta enempi kai semmoset keissit jotka eivät ole itsestään vierottuneet.
Viimeksi muokannut nowaysis, 17.05.2010 19:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Melnais kirjoitti:Millä lapsen saa pitämään hellehattua? Mitään hattua?
Narullinen hattu ja aimo annos uhkaus lahjonta kiristystä. Ulkona ei voi olla, jos hattu ei ole päässä jne.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Luulen jotenkin, ettei Melnaissin vauvayksilö ole vielä ihan kypsä tuolle pyhälle kolmiyhteydelle ;) Vaunuihin saa reunaan kiinnitettäviä aurinkovarjoja. Check your local dealer.

Löysä puuvillahattu vois olla yks vaihtoehto, ei kiristä ja tuntuu mahdollisimman vähän.

Pienet jalkapohjat <3
Prepare for the worstest.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Hyvin on näköjään mennyt tuo hattuasia meillä peille. Pikkutyyppi ei suostu lähtemään ulos ilman jonkunlaista hattua :D
Tämän hetken suosikki on maastokuvioinen lippis...

edit. Ja nykyään juodaan näin.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Eiks noi pillimehu-tuolit maksa uutena joku 150 egee, jollen väärin muista. Järjetön hinta moisesta yksinkertaisesta puutuolista. Meillä tosin on sellainen, kun mummu osti.
260e makso vaaleanpunaisena + vauvasetillä + pehmusteilla + postikuluilla Saksasta. Väri toi lisähintaa. Tytsä on tykännyt.
Vastaa Viestiin