Sivu 136/214

Lähetetty: 06.07.2010 17:24
Kirjoittaja Bluntly
Ooppelissa ainut ilmastointi on ikkunan säröistä puhaltava viima.

Lähetetty: 06.07.2010 17:57
Kirjoittaja Kreitsu
Verhot ja Hello Kitty -yöpaidan.

Lähetetty: 07.07.2010 7:12
Kirjoittaja Dumis
Manaaja kirjoitti:Poijaat poijaat. Jos tulee kuuma niin kannattaa lähteä huviajelulle. Kun ilmastointiin lyö 18C tauluun, niin ei ole kauaa kuuma.
Onks pakko ottaa joku kuumatsiksi messiin, ku en millään jaksais odotella että ne meikkaa.

Lähetetty: 07.07.2010 8:23
Kirjoittaja Manaaja
Dumis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Poijaat poijaat. Jos tulee kuuma niin kannattaa lähteä huviajelulle. Kun ilmastointiin lyö 18C tauluun, niin ei ole kauaa kuuma.
Onks pakko ottaa joku kuumatsiksi messiin, ku en millään jaksais odotella että ne meikkaa.
Ei tietenkään. Ainakin minä olen saanut parhaat kyydit itse itseltäni. Naiset on siinä vain tiellä.

Lähetetty: 07.07.2010 8:29
Kirjoittaja exPertti
Manaaja kirjoitti:Kun ilmastointiin lyö 18C tauluun, niin ei ole kauaa kuuma.
Jos 18 pitää laittaa asetukseksi, jotta olo viilenisi on ilmastointihuollon paikka.

Lähetetty: 07.07.2010 8:40
Kirjoittaja Manaaja
exPertti kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kun ilmastointiin lyö 18C tauluun, niin ei ole kauaa kuuma.
Jos 18 pitää laittaa asetukseksi, jotta olo viilenisi on ilmastointihuollon paikka.
Pitääkö sun torspon olla aina joka välissä laittamassa "viisauksiasi"? Jos on jo pitkään ylikuumentunut 30 asteessa, pääsy 18 asteeseen hetkeksi auttaa HUOMATTAVASTI paremmin kuin 22 asteeseen, vaikka se olisikin lähempänä Pertin turvallista mukavuuslämpötilaa. Voi #%¤&!

Lähetetty: 07.07.2010 8:58
Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling
En ymmärrä kun ihmiset mäkättää, ettei ilmastointia pidetä alle 20 asteessa. Siis mulle mäkättää yks jos toinen. Se pidetään poikkeuksetta 18-19 asteessa ja se siitä. Siksi se on olemassa. No niin se siitä nyt!

Lähetetty: 07.07.2010 9:01
Kirjoittaja exPertti
Manaaja kirjoitti:Pitääkö sun torspon olla aina joka välissä laittamassa "viisauksiasi"? Jos on jo pitkään ylikuumentunut 30 asteessa, pääsy 18 asteeseen hetkeksi auttaa HUOMATTAVASTI paremmin kuin 22 asteeseen, vaikka se olisikin lähempänä Pertin turvallista mukavuuslämpötilaa. Voi #%¤&!
Ei kun ihan oikeasti. Jos alle 20 astetta pitää automaatti-ilmastointiin laittaa saadakseen auto nopeasti viileäksi voisi olla paikallaan tarkistaa kylmäaineen määrät.

Lähetetty: 07.07.2010 9:05
Kirjoittaja Manaaja
exPertti kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Pitääkö sun torspon olla aina joka välissä laittamassa "viisauksiasi"? Jos on jo pitkään ylikuumentunut 30 asteessa, pääsy 18 asteeseen hetkeksi auttaa HUOMATTAVASTI paremmin kuin 22 asteeseen, vaikka se olisikin lähempänä Pertin turvallista mukavuuslämpötilaa. Voi #%¤&!
Ei kun ihan oikeasti. Jos alle 20 astetta pitää automaatti-ilmastointiin laittaa saadakseen auto nopeasti viileäksi voisi olla paikallaan tarkistaa kylmäaineen määrät.
Ei kun ihan oikeasti olet Pertti nyt idiootti. Kukaan ei missään sanonut millään tavalla, että ilmastointiin pitää laittaa alle 20 astetta saadakseen auton nopeasti viileäksi.

Lähetetty: 07.07.2010 9:12
Kirjoittaja exPertti
Manaaja kirjoitti:Ei kun ihan oikeasti olet Pertti nyt idiootti.
Olisin aika varovainen näitten juttujen jälkeen, kun ensin on väittänyt 30-40 asteisen auton jäähtyvän automaatti-ilmastoinnilla nopeammin jos lämpötilaksi laittaa 18 vaikkapa tyypillisemmän 20-21 sijaan. :)

Lähetetty: 07.07.2010 9:15
Kirjoittaja Manaaja
exPertti kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ei kun ihan oikeasti olet Pertti nyt idiootti.
Olisin aika varovainen näitten juttujen jälkeen, kun ensin on väittänyt 30-40 asteisen auton jäähtyvän automaatti-ilmastoinnilla nopeammin jos lämpötilaksi laittaa 18 vaikkapa tyypillisemmän 20-21 sijaan. :)
Jos ilmastointi toimii yhtään progressiivisesti, ts. jäähdytysteho vähenee asteittain kohdelämpötila saavutettaessa niinkuin se tekee missä tahansa vähänkään älykkäämmässä ilmastoinnissa eikä toimi kuin veitsellä leikaten on/off -periaatteella, tottakai se jäähtyy nopeammin lähempänä rajalämpötilaa, eikä sillä ole mitään tekemistä kylmäaineiden kanssa, vaan ohjauselektroniikan.

Lähetetty: 07.07.2010 9:23
Kirjoittaja exPertti
Manaaja kirjoitti:Jos ilmastointi toimii yhtään progressiivisesti, ts. jäähdytysteho vähenee asteittain kohdelämpötila saavutettaessa niinkuin se tekee missä tahansa vähänkään älykkäämmässä ilmastoinnissa eikä toimi kuin veitsellä leikaten on/off -periaatteella, tottakai se jäähtyy nopeammin lähempänä rajalämpötilaa, eikä sillä ole mitään tekemistä kylmäaineiden kanssa, vaan ohjauselektroniikan.
En muuten jaksaisi nakutella näppista aiheesta, mutta on kokemuksia vähän täynnä olevasta automaatti-ilmastoinnista ja samasta ilmastoinnista aineitten täytön jälkeen.

Ennen täyttöä sitä tuli laitettua alle 20 asteeseen, kun jäähtyy nopeammin. Täytön jälkeen 30 astetta muutui hetkessä tavoitelämpötilaksi ilman kikkailua.

Nykyautojen ilmastoinnit ovat niin heppoisista komponenteista rakennettu, että jos alkaa tuntea tarvetta lämmönsäädön kanssa kikkailulle voi se tarjouksessa oleva vajaa satanen aineen lisäyksestä olla mukavuutta melkoisesti lisäävä juttu.

P.S. En kehoita ketään tässä viemään ilmastointiaan mihinkään "pakko viedä tietyin väliajoin" tarkistukseen, vaan vasta sitten kun tehohäviön merkit alkavat näkyä.

Lähetetty: 07.07.2010 9:24
Kirjoittaja Niba
Täytin ihmisen perimmäistä tarkoitusta ostamalla..

OBH/NORDICA Lint removerin 4,90€
Kaksi kaatonokkaa 2,80€
ja palaneen tilalle uunilampun 2,50€
ClS OLSONILTA

Ja

GrillPro öljysuihkeen 12,90€ Lanternan K-Raudasta!

Lähetetty: 07.07.2010 10:13
Kirjoittaja Manaaja
Autoni ilmastointi on huollettu keväällä. Kyse ei nyt ole siitä. Et vaan Pertti syystä tai toisesta halua ymmärtää.

Lähetetty: 07.07.2010 10:22
Kirjoittaja exPertti
Manaaja kirjoitti:Autoni ilmastointi on huollettu keväällä. Kyse ei nyt ole siitä. Et vaan Pertti syystä tai toisesta halua ymmärtää.
Olen sanottavani aiheesta sanonut.

Lähetetty: 07.07.2010 10:24
Kirjoittaja Manaaja
^ Pidä toi.

Lähetetty: 07.07.2010 15:40
Kirjoittaja RP
Dekon vuosikerran.

Lähetetty: 08.07.2010 10:24
Kirjoittaja swirl
Tilasin smoothie-masiinan itelleni duuniin. Näin kesällä ja usein aamuisin on tosi vaikee saada mitään kiinteää kurkusta alas, joten tulee todellakin tarpeeseen.

Lähetetty: 09.07.2010 0:45
Kirjoittaja Niba
Auton, joku kottero vm. 2003 2.0DOCH koneella, teho 131hv paino 1410kg, Eli selkeä tankki..

Lähetetty: 09.07.2010 14:07
Kirjoittaja swirl
Ostin kaheksan millin venytysspiraalit korviini. Ostin jo aiemmin kaheksan millit tunnelit, mutta en saa millään ilveellä tai liukkarilla tungettua niitä kuuden milliin reikiin. Spiraalit ehkä ovat hieman yhteistyökykyisemmmät.

Lähetetty: 09.07.2010 14:21
Kirjoittaja annepa
swirl kirjoitti:Ostin kaheksan millin venytysspiraalit korviini. Ostin jo aiemmin kaheksan millit tunnelit, mutta en saa millään ilveellä tai liukkarilla tungettua niitä kuuden milliin reikiin. Spiraalit ehkä ovat hieman yhteistyökykyisemmmät.
Anteeksi ny vaan mutta minä en tajua tota venytyshommaa. Joskus venytykset on hyvän näköset (joskus taas ei), mutta siis mitä sitten jos iskee toimistomoodi päälle ja haluaakin niistä eroon. Miten se korvalehti palautuu venytyksesta ilman niitä tappeja tai spiraaleja?

Lähetetty: 09.07.2010 14:25
Kirjoittaja swirl
Mun mielestäni ne ovat kauniit niin kauan, kun eivät ole liian isot. Esim. 8mm ovat vielä todella somat, riippuen tietenkin korusta, jonka siihen korvaan tuuppaa. Ne kasvavat aika hyvin umpeen - ainakin kuusimilliset palautuvat vielä ihan täysin.

Lähetetty: 09.07.2010 17:25
Kirjoittaja Elppis
2 toppia sovittamatta (toinen valkokeltainen olikin vähän liian iso :( ), valkoiset caprit ja yhdet pidempilahkeiset ruudulliset shortsit vyöllä.

Lähetetty: 10.07.2010 23:34
Kirjoittaja Vesper
Virkashortsit ja vaaleanpunaisen tissimekon.

Lähetetty: 11.07.2010 10:08
Kirjoittaja saira
Mekon... Jota en kyllä kai kehtaa pitää kovinkaan montaa kertaa elämässäni...

Kuva