Lähetetty: 06.07.2010 17:24
Ooppelissa ainut ilmastointi on ikkunan säröistä puhaltava viima.
Onks pakko ottaa joku kuumatsiksi messiin, ku en millään jaksais odotella että ne meikkaa.Manaaja kirjoitti:Poijaat poijaat. Jos tulee kuuma niin kannattaa lähteä huviajelulle. Kun ilmastointiin lyö 18C tauluun, niin ei ole kauaa kuuma.
Ei tietenkään. Ainakin minä olen saanut parhaat kyydit itse itseltäni. Naiset on siinä vain tiellä.Dumis kirjoitti:Onks pakko ottaa joku kuumatsiksi messiin, ku en millään jaksais odotella että ne meikkaa.Manaaja kirjoitti:Poijaat poijaat. Jos tulee kuuma niin kannattaa lähteä huviajelulle. Kun ilmastointiin lyö 18C tauluun, niin ei ole kauaa kuuma.
Jos 18 pitää laittaa asetukseksi, jotta olo viilenisi on ilmastointihuollon paikka.Manaaja kirjoitti:Kun ilmastointiin lyö 18C tauluun, niin ei ole kauaa kuuma.
Pitääkö sun torspon olla aina joka välissä laittamassa "viisauksiasi"? Jos on jo pitkään ylikuumentunut 30 asteessa, pääsy 18 asteeseen hetkeksi auttaa HUOMATTAVASTI paremmin kuin 22 asteeseen, vaikka se olisikin lähempänä Pertin turvallista mukavuuslämpötilaa. Voi #%¤&!exPertti kirjoitti:Jos 18 pitää laittaa asetukseksi, jotta olo viilenisi on ilmastointihuollon paikka.Manaaja kirjoitti:Kun ilmastointiin lyö 18C tauluun, niin ei ole kauaa kuuma.
Ei kun ihan oikeasti. Jos alle 20 astetta pitää automaatti-ilmastointiin laittaa saadakseen auto nopeasti viileäksi voisi olla paikallaan tarkistaa kylmäaineen määrät.Manaaja kirjoitti:Pitääkö sun torspon olla aina joka välissä laittamassa "viisauksiasi"? Jos on jo pitkään ylikuumentunut 30 asteessa, pääsy 18 asteeseen hetkeksi auttaa HUOMATTAVASTI paremmin kuin 22 asteeseen, vaikka se olisikin lähempänä Pertin turvallista mukavuuslämpötilaa. Voi #%¤&!
Ei kun ihan oikeasti olet Pertti nyt idiootti. Kukaan ei missään sanonut millään tavalla, että ilmastointiin pitää laittaa alle 20 astetta saadakseen auton nopeasti viileäksi.exPertti kirjoitti:Ei kun ihan oikeasti. Jos alle 20 astetta pitää automaatti-ilmastointiin laittaa saadakseen auto nopeasti viileäksi voisi olla paikallaan tarkistaa kylmäaineen määrät.Manaaja kirjoitti:Pitääkö sun torspon olla aina joka välissä laittamassa "viisauksiasi"? Jos on jo pitkään ylikuumentunut 30 asteessa, pääsy 18 asteeseen hetkeksi auttaa HUOMATTAVASTI paremmin kuin 22 asteeseen, vaikka se olisikin lähempänä Pertin turvallista mukavuuslämpötilaa. Voi #%¤&!
Olisin aika varovainen näitten juttujen jälkeen, kun ensin on väittänyt 30-40 asteisen auton jäähtyvän automaatti-ilmastoinnilla nopeammin jos lämpötilaksi laittaa 18 vaikkapa tyypillisemmän 20-21 sijaan.Manaaja kirjoitti:Ei kun ihan oikeasti olet Pertti nyt idiootti.
Jos ilmastointi toimii yhtään progressiivisesti, ts. jäähdytysteho vähenee asteittain kohdelämpötila saavutettaessa niinkuin se tekee missä tahansa vähänkään älykkäämmässä ilmastoinnissa eikä toimi kuin veitsellä leikaten on/off -periaatteella, tottakai se jäähtyy nopeammin lähempänä rajalämpötilaa, eikä sillä ole mitään tekemistä kylmäaineiden kanssa, vaan ohjauselektroniikan.exPertti kirjoitti:Olisin aika varovainen näitten juttujen jälkeen, kun ensin on väittänyt 30-40 asteisen auton jäähtyvän automaatti-ilmastoinnilla nopeammin jos lämpötilaksi laittaa 18 vaikkapa tyypillisemmän 20-21 sijaan.Manaaja kirjoitti:Ei kun ihan oikeasti olet Pertti nyt idiootti.
En muuten jaksaisi nakutella näppista aiheesta, mutta on kokemuksia vähän täynnä olevasta automaatti-ilmastoinnista ja samasta ilmastoinnista aineitten täytön jälkeen.Manaaja kirjoitti:Jos ilmastointi toimii yhtään progressiivisesti, ts. jäähdytysteho vähenee asteittain kohdelämpötila saavutettaessa niinkuin se tekee missä tahansa vähänkään älykkäämmässä ilmastoinnissa eikä toimi kuin veitsellä leikaten on/off -periaatteella, tottakai se jäähtyy nopeammin lähempänä rajalämpötilaa, eikä sillä ole mitään tekemistä kylmäaineiden kanssa, vaan ohjauselektroniikan.
Olen sanottavani aiheesta sanonut.Manaaja kirjoitti:Autoni ilmastointi on huollettu keväällä. Kyse ei nyt ole siitä. Et vaan Pertti syystä tai toisesta halua ymmärtää.
Anteeksi ny vaan mutta minä en tajua tota venytyshommaa. Joskus venytykset on hyvän näköset (joskus taas ei), mutta siis mitä sitten jos iskee toimistomoodi päälle ja haluaakin niistä eroon. Miten se korvalehti palautuu venytyksesta ilman niitä tappeja tai spiraaleja?swirl kirjoitti:Ostin kaheksan millin venytysspiraalit korviini. Ostin jo aiemmin kaheksan millit tunnelit, mutta en saa millään ilveellä tai liukkarilla tungettua niitä kuuden milliin reikiin. Spiraalit ehkä ovat hieman yhteistyökykyisemmmät.