Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Nimen omaan tuota ajautumisen, tai "päätymisen" kierrettä oon yrittänyt pätkiä. Että päätökset olis tietoisia ja harkittuja eikä vaan "Oho, no taas mennään." Toinen puoli on tietysti se, että ei ne vastapuoletkaan ole olleet mitenkään vastenmielisiä, joten herää helposti sellainen viihdeteollisuuden ruokkima prinsessasatufantasia, että nyt tää on once in a lifetime -tilaisuus (taas!), ja oon hullu jos vedän käsijarrun päälle vaan jonkun periaatteen vuoksi. Nyt oon kuitenkin päättänyt olla uppoamattaa liikaa disney- maailmaan ja keskittymään enemmän järkipuoleen ja erityisesti tän oman fiiliksen kuunteluun. Katsotaan, mihin kantaa.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

exsu kirjoitti:Nimen omaan tuota ajautumisen, tai "päätymisen" kierrettä oon yrittänyt pätkiä. Että päätökset olis tietoisia ja harkittuja eikä vaan "Oho, no taas mennään." Toinen puoli on tietysti se, että ei ne vastapuoletkaan ole olleet mitenkään vastenmielisiä, joten herää helposti sellainen viihdeteollisuuden ruokkima prinsessasatufantasia, että nyt tää on once in a lifetime -tilaisuus (taas!), ja oon hullu jos vedän käsijarrun päälle vaan jonkun periaatteen vuoksi. Nyt oon kuitenkin päättänyt olla uppoamattaa liikaa disney- maailmaan ja keskittymään enemmän järkipuoleen ja erityisesti tän oman fiiliksen kuunteluun. Katsotaan, mihin kantaa.
Koeta siinä sitten mennä fifty-sixty kieli keskellä suuta. Onnistui tai ei taas olet yhtä elämänkokemusta viisaaNpana.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^ Kokeile tätä seuraavalla kerralla

http://www.riemurasia.net/kuva/pieru/127937c5
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:^^ Kokeile tätä seuraavalla kerralla

http://www.riemurasia.net/kuva/pieru/127937c5
:D
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kottarainen kirjoitti:Mulla ollut vähän samantyyppinen historia ehkä kuin exsulla, jos nyt oikein olen ymmärtänyt. Vaikea sanoa osaako sitä olla yksin, kun ne pari kertaa kun on ollut yritystä, on ikään kuin päätynyt seurustelemaan kohtalaisen lyhyellä viiveellä. Nykyiseen suhteeseen olen siirtynyt noin puolen vuoden viiveellä edellisestä ja se oli enkka. Silloin muistan kun suhteen alussa iski angsti parin viikon tiiviin mutta epävirallisen yhdessäolon jälkeen, kun toiselta oli unohtunut deodoranttipurkki mun pesukoneen päälle. Eka ajatus oli, että nyt se perkele aikoo käydä taloksi ja mä kun juuri olen saanut itseni ja elämäni tasapainoon viime höykytyksen jäljiltä. Otin takapakkia. Tiettyjen mutkien kautta suhdehan siitä kuitenkin tuli eikä kaduta. Tietty voi miettiä mistä tämä nopea suhteeseen "päätyminen" sitten johtuu, miksi minä "päädyn" ja joku toinen on vuosia sinkku.
Muakin kiinnostaa, että mistä te löydätte näitä parisuhdemateriaaleja, kun itse en ole vuosiin törmännyt moisiin? Vai oonko vaan laput niin silmillä jossain hevi-osastolla?
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Sun pitää harjoitella sellaista eksynyt bambi olemusta!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Muakin kiinnostaa, että mistä te löydätte näitä parisuhdemateriaaleja, kun itse en ole vuosiin törmännyt moisiin? Vai oonko vaan laput niin silmillä jossain hevi-osastolla?
+ 1
En mäkään mikään säilykepurkissa eläjä sinkkuaikana ollut, mutta ei vaan törmännyt potentiaalisiin öpaut koskaan.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

<- nötkötti
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kottarainen kirjoitti:..etten ole ns. pintasosiaalinen, vaikka toisaalta olen sosiaalinen ja kaipaan läheisiä ihmissuhteita, keskustelukumppania arkeen. Ystävät tuota paikkaa eivät oikein tässä iässä enää voi täyttää, heilläkin kun on omat työnsä, perheensä ja kiireensä.
Mä en kyllä voi allekirjoittaa edes tätä, ainakaan tällä nykyisellä kierroksella.

Tuohon löytymisasiaan en osaa sanoa oikein mitään. Mä teen aika helposti sellaisia tutustumisaloitteita mielenkiintoisen oloisten ihmisten kanssa, ja toisinaan ne kantaa. Jotkut pidemmälle ja jotkut vähemmän. Mutta ei niiden taustalla ole yleensä halu pariutua tai välttämättä edes paritella ko. ihmisten kanssa vaan ihan vain tutustua. Pyrden käytöksestä en osaa sanoa, mutta Vespa ainakin jossain kohtaa sanoi, että odottaa miehen tekevän aloitteen. Ehkä tässä on se suurin ero?
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:...Vespa ainakin jossain kohtaa sanoi, että odottaa miehen tekevän aloitteen. Ehkä tässä on se suurin ero?
Kyllä mä aika selväksi teen, jos joku kiinnostaa. En ehkä mene numeroani tarjoamaan, mutta ei kyllä pitäisi jäädä epäselväksi, että sitä sopisi pyytää. Ei vaan hirveesti ole osunut kohdalle ketään jolle näitä signaaleja lähettäisi, kun ihan pelkän ulkonäön perusteella en kuitenkaan kiinnostu.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vesper kirjoitti: Kyllä mä aika selväksi teen, jos joku kiinnostaa. En ehkä mene numeroani tarjoamaan, mutta ei kyllä pitäisi jäädä epäselväksi, että sitä sopisi pyytää. Ei vaan hirveesti ole osunut kohdalle ketään jolle näitä signaaleja lähettäisi, kun ihan pelkän ulkonäön perusteella en kuitenkaan kiinnostu.
Niin, no en mäkään ihan pelkkään ulkonäköön lähde, olemus, käyttäytyinen tietyissä tilanteissa jne. tietty myös vaikuttaa. Mutta siis jossain kohtaa kun kiinnostus jollain tasolla herää, niin yleensä tuppaudun ihan vaan seuraan. En tarjoilemaan henkilötietoja tai mitään muutakaan, vaan ihan vaan tsekkailemaan vähän lähempää, että mikäs tyyppi tämä on.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Vesper kirjoitti:
exsu kirjoitti:...Vespa ainakin jossain kohtaa sanoi, että odottaa miehen tekevän aloitteen. Ehkä tässä on se suurin ero?
Kyllä mä aika selväksi teen, jos joku kiinnostaa. En ehkä mene numeroani tarjoamaan, mutta ei kyllä pitäisi jäädä epäselväksi, että sitä sopisi pyytää. Ei vaan hirveesti ole osunut kohdalle ketään jolle näitä signaaleja lähettäisi, kun ihan pelkän ulkonäön perusteella en kuitenkaan kiinnostu.
Tuollainen käytös jää herkästi miehen puolelta tulkituksi vain flirttailuksi tms. päivän piristeeksi. Kun lätkäisee lapun kouraan se on sitten joko repäistävä tai soitettava.
Came here for school, graduated to the high life
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ymmärrän, että useissa tapauksissa kyse on pelkästään sattumasta. Silti sitä usein miettii, miten moni pariutuukaan lähes heti pitkän suhteen jälkeen. Lähinnä kai ajatuskulku menee niin, että karitumisen jälkeen ihmismieli on herkillä ja sitä kautta tunnepuoli korostuu järjen kustannuksella, jolloin paritumispäätös on hauraalla pohjalla. Toivotan silti kovasti onnea ja menestystä kaikille paria etsiville ja sen löytäneille.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Niin ja sitten on elämäntilanteita, jolloin ei vaan pysty ja kykene harjoittamaan pariutumista/parittelua, koska vastuut ja velvoitteet on ihan jossain muualla ja niistä haluaa pitää kiinni. Vaikka nyt sattuiskin erityisesti tykkäämään jostain vastakkaisen sukupuolen aikuisesta edustajasta.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kai se mikä on parisuhdemateriaalia vaihtelee kovasti sen mukaan miten nirso on. Mitä laajempi nais/miesmaku ja mitä vähemmän kiveen lyötyjä kriteerejä, sen helpommin törmää potentiaaliseen tapaukseen. Toki 25 ikävuoden jälkeen joukkueen pariutumis/perheytymistaso on jo niin kova, että tarjolla oleva materiaalin määrä kapenee. Paitsi tietysti jos pysyy alle 25-vuotiaissa, mutta useimmilla ei riitä hermo tai rahkeet lastentarhassa möyrimiseen.

Itse olin niin sitoutumiskammoisessa tilassa niin pitkän aikaa, että vaati pienen ihmeen ylipäänsä päätyä nykytilaan.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Urpiaisen itsesensuuri iski. Älä ole niin ankara itsellesi!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

So Hard kirjoitti:Kai se mikä on parisuhdemateriaalia vaihtelee kovasti sen mukaan miten nirso on. Mitä laajempi nais/miesmaku ja mitä vähemmän kiveen lyötyjä kriteerejä, sen helpommin törmää potentiaaliseen tapaukseen.
En mä oikein tästäkään tiedä. En mä oo onnistunut törmäämään niihin "kusimatoihinkaan", joista Vespa täällä välillä kertoo. Toisaalta oon kyllä varmaan liiankin ymmärtäväinen tilanteessa, jossa vastapuoli ei ihan löydä paikkaansa.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

So Hard kirjoitti:Itse olin niin sitoutumiskammoisessa tilassa niin pitkän aikaa, että vaati pienen ihmeen ylipäänsä päätyä nykytilaan.
Tässä on se todennäköisin syy miksi tilaisuudet jäävät käyttämättä.

Mutta tosiaan jatkona tuohon Vespan systeemiin, minusta paras tapa jolla minusta on tehty äijä jollekin oli kun kotiin soitettiin, että hakisitko ajelulle. Ja parin tunnin päästä olivat jo kynnet selkänahasta läpi. :)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hui!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tässä on tietysti sellainen persoonatyyppien erokin. Musta on kiinnostuneet yleensä pääsääntöisesti ne miehet, jotka toivoo naiselta oma-aloitteisuutta ja rohkeutta. Niihin tekee vaikutuksen sellainen suorempi lähestyminen. Sitten on niitä, joille se on ihan äärimmäinen turn-off, että heidän pelailuaan tullaan sillä tavalla häiritsemään jollain yllätyssiirrolla.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

exsu kirjoitti:Musta on kiinnostuneet yleensä pääsääntöisesti ne miehet, jotka toivoo naiselta oma-aloitteisuutta ja rohkeutta.
Minä olen kiinnostunut pääsääntöisesti naisista joilla on omaa aloitteellisuutta.
Came here for school, graduated to the high life
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Mä olen tässä ketjussa niin samaa mieltä Vespan kanssa ettei oo todellista.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Nythän tää koko ketju huutaa uutta galluppia, että kuka on mikäkin. Pienikiveksinen isä, vai pariutumiskammoinen narttu? Takiainen vai teflonpintainen?
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kiukkutipu kirjoitti:Mä olen tässä ketjussa niin samaa mieltä Vespan kanssa ettei oo todellista.
Tiedä mitä ennen isokiveksisiä perttejä olisitkaan saanut mukaan eri asenteella. :D
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
exsu kirjoitti:Musta on kiinnostuneet yleensä pääsääntöisesti ne miehet, jotka toivoo naiselta oma-aloitteisuutta ja rohkeutta.
Minä olen kiinnostunut pääsääntöisesti naisista joilla on omaa aloitteellisuutta.

Arvostan hengittämistä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin