Pappailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kaikkeen tottuu. Kiva on sulhasehdokkaan kuunnella, katsella ja haistella, kun Ylermitär Jr. vääntää paskaa ovi auki niin kuin ei mitään. Kaikenlaiset tinttitukkaiset homot kyllä katoavat, paikalla jäävät vain tosimiehet (TM). Hyvä taktiikka Ylermiltä.
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

En oo koskaan ymmärtäny ihmisiä jotka haluaa yleisöä vessasuorituksilleen sen sijaan että omilla tarpeilla käytäisiin yksin. Kai se on jotain varhaislapsuudesta jäänyttä hyväksymisentarvetta, ja kaikki sitten taputtaa iloisesti ringissä kun ylermiltä molskahtaa kakka.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti:En oo koskaan ymmärtäny ihmisiä jotka haluaa yleisöä vessasuorituksilleen sen sijaan että omilla tarpeilla käytäisiin yksin. Kai se on jotain varhaislapsuudesta jäänyttä hyväksymisentarvetta, ja kaikki sitten taputtaa iloisesti ringissä kun ylermiltä molskahtaa kakka.

No ylermin tapauksessa syy mitä luultavimmin alunperin oli se, että jonkun on vahdittava lastakin isän puhaltaessa savea ja äidin ollessa liesussa. Kun on ovi auki, lapsi pysyy valvovan silmän alla.

Harva uskaltaa jättää alla yksivuotiasta yksin 10-20 minuutiksi. En minäkään uskaltanut, kunnes siitä tuli niin iso että pystyi jo luottamaan ettei hella/uuni ole päällä, dvd-soitin täynnä leipäveitsiä, tai koiran silmässä haarukka.
Yllin pitäs vain jo uskaltaa luottaa ettei piltti hyppää yläkerran kaiteen päältä alakertaan, vaikka yksin olisikin muutaman minuutin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:En oo koskaan ymmärtäny ihmisiä jotka haluaa yleisöä vessasuorituksilleen sen sijaan että omilla tarpeilla käytäisiin yksin. Kai se on jotain varhaislapsuudesta jäänyttä hyväksymisentarvetta, ja kaikki sitten taputtaa iloisesti ringissä kun ylermiltä molskahtaa kakka.
Veretseisauttava analyysi. Missasit nyt vaan pointin 100%.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Manaaja kirjoitti:En oo koskaan ymmärtäny ihmisiä jotka haluaa yleisöä vessasuorituksilleen sen sijaan että omilla tarpeilla käytäisiin yksin. Kai se on jotain varhaislapsuudesta jäänyttä hyväksymisentarvetta, ja kaikki sitten taputtaa iloisesti ringissä kun ylermiltä molskahtaa kakka.
Äh, paskaahan se vaan on. Mitä sitä kainostelemaan.

Mä ehdin inttiin aikana, jolloin kassun vessoissa ei ollut edes väliseiniä. Kyllä siihen äkkiä tottu ja kavereiden kanssa oli oikeestaan aika lepposta heittää läppää aamupaskalla ollessaan :D

Joo, käyn ovi auki paskalla, jos kahdestaan pojan kanssa tai yksin kotona.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Boner kirjoitti:
Harva uskaltaa jättää alla yksivuotiasta yksin 10-20 minuutiksi.
Herra mun jee. Ota Levolac :D Kyllä todellinen superisä/äiti hoitaa vessahommat mentaliteetilla tulos ja ulos, kesto maksimissaan kaksi minuuttia ;)
Prepare for the worstest.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

nowaysis kirjoitti:
Herra mun jee. Ota Levolac
Joo, mun suoleni ei ole mikään liukas ja luikas. Tosin en käy kuin kerran päivässä joidenkin tyhjentäessä sukkelaa suoltaan pari-kolme kertaa päivässsä.

Sitäpaitsi, kakkaaminen on nautinnollista puuhaa!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Boner kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:
Herra mun jee. Ota Levolac
Joo, mun suoleni ei ole mikään liukas ja luikas. Tosin en käy kuin kerran päivässä joidenkin tyhjentäessä sukkelaa suoltaan pari-kolme kertaa päivässsä.

Sitäpaitsi, kakkaaminen on nautinnollista puuhaa!
Tekisivät Aku Ankoista tai TM:n artikkeleista lyhkäsempiä..
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Mitäköhän kehtaa pyytää mustista Brio Kombi ratasvaunuista vuosimallia -09, ostohinta oli jotain 600€. Käytönjälkiä vaan renkaissa, muuten uudenveroisessa kunnossa.

Ajattelin ostaa tytsälle pienet helpommin kasaan saatavat rattaat, ei juuri tykkää istua enää, joten noi nykyiset tuntuu aika turhilta.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^Mä sain omista vastaavista (musta-hopea, vm 2005) 350e kesällä 2008, siis kolme vuotta vanhoina.
Että jotain sen suuntaista varmaan. Silloin meni aika tasan käytettyjen Briojen keskihintaan, nykyhinnoittelusta ei_mitään_hajua :)
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

AngryBird kirjoitti:^Mä sain omista vastaavista (musta-hopea, vm 2005) 350e kesällä 2008, siis kolme vuotta vanhoina.
Että jotain sen suuntaista varmaan. Silloin meni aika tasan käytettyjen Briojen keskihintaan, nykyhinnoittelusta ei_mitään_hajua :)
Siksi kysyinkin kun ei itselläkään mitään hajua. Meillä musta-musta mallia. Jos edes puolet saisi, ei nuo uusille häpeä.

:D

Ostan pinkit hello kitty sateenvarjo rattaat, prkl.
Boner

Viesti Kirjoittaja Boner »

Puolikkaalla on hyvä aloittaa. Itse en noitten Ej:n päälle ymmärrä lainkaan, mutta jotkut tuntuvat palvovan niitä lastenvaunujen mersuina.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Ehkä hirvein ilta olla yksin lasten kanssa so far. Isompi kiukuttelee koko ajan, pienempi vaatii olla sylissä koko ajan ja kiljuu lähes jatkuvasti. Sen hetken kun eivät kilju minulle niin riitelevät leluista ja muksivat toisiaan.

Voidaanko sopia, että rauhoittavia saa apteekista ilman reseptiä kun sanoo, että kotona on pieniä lapsia?
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Vähän harmittaa, kun kaikesta taustalla ja framilla soivasta musiikista poika on ottanut hoilattavakseen I was made for lovin' you. Joko siitä tulee homo tai sitten suuri rakastaja, silleen heterosti. Mut isin korvaan toi biisi vain sattuu.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Ää. Unohda hetkeksi bluesmiehuutesi ja lapsettaudu. Laula mukana. Mekin hoilataan hoitoonvientimatkoilla esikoisen kanssa joko Fröbeleiden "Pumppulaulua" tai "Tuiki Tuiki Tähtöstä". Onneksi myös MA Nummisen "Minä Soitan Harmonikkaa" on noussut soittolistalle, vaikka melko mahdoton on isin venyä Mauri-Anteron fraseerauksiin..
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Pakko myöntää, että onhan se hoilotus vähän tarttunut. Onhan sille opetettava miten sitä hoilotetaan :)
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

^Ei ole valittamista, tytsä valitsee aina rockia, yleensä Kotiteollisuutta tai sitten Panteraa. Metallicasta ei pidä.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

No hitto. I Was made for loving youhan on helevetin hieno biisi.

Taattua Desmond Child kamaa

http://fi.wikipedia.org/wiki/Desmond_Child
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Meidän poika suosii kotimaisia rock klassikoita. Sanat tuntuu olevan tärkeitä.
Soittolistan kärjessä Pelle Miljoonan Juokse villi lapsi, Hassisen Koneen levottomat jalat ja Hassisen kone ja Don Huonojen Ruma rämä romu. Yleensä yhtä kappaletta vähintään puoli tuntia putkeen :D
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

RP kirjoitti:Metallicasta ei pidä.
Eikö edes "Master Of Puppets"-albumista tai "Metallicasta?" Doesnt compute.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

küllküll kirjoitti:
RP kirjoitti:Metallicasta ei pidä.
Eikö edes "Master Of Puppets"-albumista tai "Metallicasta?" Doesnt compute.
Ei, Sanoo aina että "pois" ;( Yksi suurista suosikeistaan on Marilyn Manson, erityisesti Leave a Scar, liiiivkaar kuten tytsä sanoo (joka toki kilttiä popahtavaa). Sanomattakin selvä että tämän artistin musavideoita ei tule näkemään. Radiosta jos tulee niin on helvetti irti jos kanavaa vaihtaa.

Olen koittanut yhtä jos toista lasten musiikkia, mutta ei käy.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Meillä halutaan aina Batman-musiikkia, eli Metallican Black Album. Toinen yhtye jota pyytää on Naitvis.
The great club outshines the individual, always and forever.
küllküll

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Pojan lempilauluja oli yhteen aikaan Rööpeleitten "Hämähäkki-Rock", lähes suora pastissi Elviksen "Jailhouse Rockista" sekä saman orkesterin "Robotti-Rock" - enemmän Status Quo:a kuin mitä Francis Rossi ikinä pystyy soittamaan. Kummastakaan ei alkuperäinen kelvannut, piti olla kopio. Ihme homma.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Pitäisikö huolestua jos tyttö 1 v 3 kk fanittaa Jenni Vartiaisen Muruseni-biisiä?
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

küllküll kirjoitti:Pojan lempilauluja oli yhteen aikaan Rööpeleitten "Hämähäkki-Rock", lähes suora pastissi Elviksen "Jailhouse Rockista" sekä saman orkesterin "Robotti-Rock" - enemmän Status Quo:a kuin mitä Francis Rossi ikinä pystyy soittamaan. Kummastakaan ei alkuperäinen kelvannut, piti olla kopio. Ihme homma.
Esikoinen pyysi aina Frööpelin palikoita sanomalla "käpää!".
Vastaa Viestiin