Pipari-o-meter perustuu mediaaniin.EveryWoman kirjoitti:No, ensin aineiston kokoaminen (en huomioi teiniseukkailuja ja määrittelen puhelinseksinkin seksiksi):elco kirjoitti:Paljonko, muuten, sun pipari-o-meter on?
1. 1
2. 3
3. -1 (= jo ennen ekoja deittejä)
4. 1
5. 1 (olisin antanut miehelle, mies ei minulle; "olisin antanut" ratkaisee)
6. ∞ (= en antaisi vaikka deittejä olisi kuinka monet)
7. ∞
8. ∞
9. -1
10. 3
Valitettavasti tästä unohtuu nyt joku, jolle olen antanut. Ei vaan pysty muistamaan! Enivei, sitten jonkin vapaavalintaisen keskiluvun laskeminen tuloksista:
∞
Olen siis frigidi, joka ei anna deittailemilleen miehille ollenkaan pesää.
Suhdekarikot
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Nyt naurattaa. On jännittävää muutenkin huomata miten palstan Nuoret Vihaiset Naiset ovat selvästi tässä jo YHTEISILLÄ munaostoksilla. "Voitaisiinko ostaa" jne. No kun ei voitaisi. Kun minä ostan. Itselleni.Suvinen kirjoitti:Muija kyseenalaistaa sun tekemän valinnan, ja sä dissaat sen täysin, haukut ituhipiksi ja katkaiset suhteen? Ootko sä ihan torvi? Noilla ihmissuhdetaidoilla on aika heikolla tulevaisuus, jos et sitten tosiaan halua kouluttaa vaimoksi jotain teiniä jolle voi syöttää omat mielipiteet oikeina ja joka ei koskaan sano vastaan. Olisko se ollut niin kamalaa myöntää, että ehkä se toinen kuitenkin saattaa tietää asiasta enemmän kuin sinä (todellakin! sellaisia ihmisiä ON!), kuunnella toisen mielipide ja, jos edelleen pysyisit perusteluidenkin jälkeen kannassasi, kertoa se reilusti toiselle eikä yrittää kaivaa maata toisen jalkojen alta vittuilulla.
Meillä ei osteta häkkikanalan munia, koska minä sanon niin. Mies kuunteli perusteluni, ja ostaa nykyään myös yksin kaupassa käydessään vapaata tai luomua. Samoin ilmoitin, että tähän talouteen ei osteta porsaanlihaa, eikä tuo pistänyt vastaankaan. Jos olisi alkanut voimakkaasti protestoimaan, niin olisi kyllä minulle aivan väärä ihminen.
Otahan ylläolevasta lainauksestasi viimeisen kappaleesi viimeinen lause huomioon. Miksi se saa toimia ainoastaan naisen eduksi ja naisen loogisena lopputulemana? Miksi minä en saa huomata, että kyseessä on minulle aivan väärä ihminen, jos ensimmäisellä yhteisellä kauppareissulla parien treffien jälkeen aletaan päättämään minun puolesta, mitä minä saan ostaa ja syödä, ja mitä en? Kyse ei ollut siitä että olisin tehnyt mitään ruokaa niistä munista naiselle. Hän ei itse syö munia lainkaan.
Ja ettekö te reppanat oikeasti näe mitään eroa siinä että tosiaan ostetaan niitä munia yhteiseen talouteen ja yhteiseen ruokapöytään, kuin että toinen nyt sattuu olemaan kauppareissulla mukana ja seuraa vierestä mitä minä itselleni ostan, ja alkaa sitten painostamaan valinnoissa? Jos sattuisi käymään niin hassusti että erehtyisin jonkun kaltaisenne ituhipin kanssa kimppaan - mikä toki on hyvin epätodennäköistä - ja kyseessä olisi yhteistalous yhteisellä jääkaapilla, en todellakaan ostaisi omia erilaisia munia itselleni, vaan niitä munia mitkä sattuvat tekemään mamman onnelliseksi. Niin kauan kuitenkin kun kyse on minun omasta yksityistaloudestani ja omista yksityisistä sapuskoistani, tilanne on täysin eri, eikö?
Täysin käsittämätöntä miten te, jotka todella haluatte alistaa toisen käyttäytymään omien normienne mukaisesti, kehtaatte alkaa täällä laukomaan että minä olen se joka tarvitsisi partnerikseen jonkinlaisen alistuvan ja koulutettavan teinitytön, koska koen oikeudekseni neljänsien treffien jälkeen ostaa ihan mitä munia haluan omaan yksityistalouteeni yksin kulutettavakseni. Te olette todellisuudessa niin käsittämättömän hulluja jäykän aatemaailmanne kanssa, että pelottaa.
No kyllä se nyt naisen kannalta täysin anonyyminä vähän kypsempää käytöstä on ainakin kuin sun ensimmäisen kappaleen sokeasilmäinen henkilökohtainen purkaus. Jos olisit viitsinyt oikeasti vaikka lukea sen tekstin etkä esim. vain tuntea tarvetta toteuttaa saarnaavaa ituhippeyttäsi, olisit saattanut jopa huomata että minähän siinä muun muassa ihan reilusti tunnustin että toinen varmaankin tietää enemmän asiasta kuin minä.Kuinka kypsää käytöstä on muuten mesekeskustelujen copypastettaminen keskustelupalstalle? Ehkä tosiaan kannattaisi hakea sitä ikätasoistaan seuraa sitten.
Ja ihan noin suoraan kysyttynä: Mitä se copypasteeminen sun toosaasi kaivaa, ituhippi?
Niin ja lisäksi sanoit että et halua kantaa harteillasi kaikkea maailman tuskaa, mikä antaa viitteitä siitä että huolehdit sitten jostain muusta asiasta.Manaaja kirjoitti:Jos olisit viitsinyt oikeasti vaikka lukea sen tekstin etkä esim. vain tuntea tarvetta toteuttaa saarnaavaa ituhippeyttäsi, olisit saattanut jopa huomata että minähän siinä muun muassa ihan reilusti tunnustin että toinen varmaankin tietää enemmän asiasta kuin minä.
Mulla on yks tyttökaveri joka on hyvin tiedostava. Itse haluan ajatella olevani ituhippihkö kans. Sillä kiinnostaa enempi ihmisoikeudet, mulla eläinten olot. Tämä tilanne, että se paneutuu niihin ihmisioikeuksiin ja minä eläinten oloihin on kyllä miljuuna kertaa parempi kuin että kumpikin istuis vaan perseellään. Eikä meitä keskenämme haittaa se että meillä on eri painotukset maailman parantamisessa, me saadaan toisiltamme vinkkejä ja aikaiseksi hyviä keskusteluja. En minä vingu sille siitä että se ostaa tehotuotettua kanaa, kyllä se jo tietää mitä mieltä minä siitä olen. Eikä se vingu mulle siitä että en juo aina reilun kaupan kahvia vaan tavallista, kyllä minä jo tiiän mitä mieltä se asiasta on.
Voihan tietysti olla että tein väärän tulkinnan etkä huolehdi yhtään mistään.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Ok, tulkitsin (omaa suhdehistoriaani vasten peilaten), että tuossa oltiin jo yhdessä ostamassa ruokatarpeita yhteiseloa (vaikka sitten lyhtkestoistakin) varten. Siis että ollaan siinä vaiheessa, jossa molemmat hengailevat jomman kumman kämpillä, yhdessä, vaikka kämpät vielä virallisesti ovatkin erilliset. Ruokaa tehdään yhdessä jne.Manaaja kirjoitti:Nyt naurattaa. On jännittävää muutenkin huomata miten palstan Nuoret Vihaiset Naiset ovat selvästi tässä jo YHTEISILLÄ munaostoksilla. "Voitaisiinko ostaa" jne. No kun ei voitaisi. Kun minä ostan. Itselleni.
Kyse on myös siitä, millaisen viestin annat kommunikaatiovalmiuksistasi. Se, että loukkaantuu toisen ehdotuksesta eikä halua edes keskustella asiasta, merkitsee että toinen ei voi yllä sanomaasi mistään tietää. Eikä sitäkään, mistä kaikista muista asioista muodostuu jatkossa samanlaisia pattitilanteita. Jos kyseessä ei ollut ehdottaminen vaan paapominen ja painostaminen, niin ymmärrän jos sulla ei ollut kovasti haluakaan viestiä todellisesta minästäsi. Mutta joku toinen olisi kyllä siinäkin tilanteessa ystävällisesti selostanut munapreferenssiensä perusteet, kun eihän siinä mitään syytä ole ryhtyä tuppisuuksikaan. Ei se sanainen arkku avaamalla tyhjenny.Ja ettekö te reppanat oikeasti näe mitään eroa siinä että tosiaan ostetaan niitä munia yhteiseen talouteen ja yhteiseen ruokapöytään, kuin että toinen nyt sattuu olemaan kauppareissulla mukana ja seuraa vierestä mitä minä itselleni ostan, ja alkaa sitten painostamaan valinnoissa? Jos sattuisi käymään niin hassusti että erehtyisin jonkun kaltaisenne ituhipin kanssa kimppaan - mikä toki on hyvin epätodennäköistä - ja kyseessä olisi yhteistalous yhteisellä jääkaapilla, en todellakaan ostaisi omia erilaisia munia itselleni, vaan niitä munia mitkä sattuvat tekemään mamman onnelliseksi. Niin kauan kuitenkin kun kyse on minun omasta yksityistaloudestani ja omista yksityisistä sapuskoistani, tilanne on täysin eri, eikö?
No mä tuossa arvelin sun haluavan alistuvan kumppanin, mutta en kylläkään itse halua alistaa kumppaniani käyttäytymään omien normieni mukaisesti (vaan valitsen kumppanikseni henkilön, joka pystyy ja haluaa perustella omat tapansa ja valintansa, ja on vastavuoroisesti myös kiinnostunut minun vastaavistani).Täysin käsittämätöntä miten te, jotka todella haluatte alistaa toisen käyttäytymään omien normienne mukaisesti, kehtaatte alkaa täällä laukomaan että minä olen se joka tarvitsisi partnerikseen jonkinlaisen alistuvan ja koulutettavan teinitytön, koska koen oikeudekseni neljänsien treffien jälkeen ostaa ihan mitä munia haluan omaan yksityistalouteeni yksin kulutettavakseni. Te olette todellisuudessa niin käsittämättömän hulluja jäykän aatemaailmanne kanssa, että pelottaa.
Sanotko sitten, että olet vain vaikeasti tavoiteltava tässä keskustelu-ulottuvuudessa? Eli vähän niin kuin pihtari. Keskustelet kyllä mielelläsi (yksipuolisen sanelemisen tai siihen alistumisen sijaan), mutta vain Sen Oikean kanssa eikä mielellään ennen papin aamenta?

Jaha, taisi chäpillä tulla yksi rasti lisää "melkein pildeä"-sarakkeeseen.
Kaipa sitä parit treffit feikkaa optimistista maailmantuskaa ja siteerailee de Melloa pyllyhymy huulilla. Alkukarsinnassa pehmittää tietä aluksi kertomalla tunnekuohusta, joka valtasi kun kuunteli vastaväittäjän piinkovaa argumentaatiota Paolo Coelho-festivaalin loppupaneelikeskustelussa.
Kaipa sitä parit treffit feikkaa optimistista maailmantuskaa ja siteerailee de Melloa pyllyhymy huulilla. Alkukarsinnassa pehmittää tietä aluksi kertomalla tunnekuohusta, joka valtasi kun kuunteli vastaväittäjän piinkovaa argumentaatiota Paolo Coelho-festivaalin loppupaneelikeskustelussa.
-
- Kitisijä
elco kirjoitti:Kaipa sitä parit treffit feikkaa optimistista maailmantuskaa ja siteerailee de Melloa pyllyhymy huulilla. Alkukarsinnassa pehmittää tietä aluksi kertomalla tunnekuohusta, joka valtasi kun kuunteli vastaväittäjän piinkovaa argumentaatiota Paolo Coelho-festivaalin loppupaneelikeskustelussa.

Nauraisin tälle jos tää ois eka kerta kun täällä kuvailet, miten iskisit mut.
Sivulauseessa voisi todeta, että silloin kun positiota ei vielä ollut, se tuntui merkitykselliseltä.elco kirjoitti:Jaha, taisi chäpillä tulla yksi rasti lisää "melkein pildeä"-sarakkeeseen.
-
- Kitisijä
Tuli mieleeni tuosta mesesetistä, että taisikohan tuo räpsä kilahtaa siksi, että hän ikäänkuin ajatteli jo tulevaisuutta. Hän hattaroi naismaisesti jo yhteistä polkua tuon Espoon Ron Jeremyn kanssa ja eli mielessään tilannetta lähitulevaisuudessa, jolloin he iltalenkiltä tultuaan ja Rukan yhtenäisen tuulipukuasustuksensa riisuttuaan alkavat väsäämään pienokaiselleen iltapalaa, kasvismunakasta. Silloin ei enää oikein saisi olla epäselvyyttä munakkaan tuotantoketjusta.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 11.01.2010 22:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä