Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Tix kirjoitti:Ryhää. Tältä näyttää kun manala ajaa miinaan.
Niin just! Miten ihmeessä näin aina käykin, kun sä pääset itse tuomaroimaan voittajia itsesi ja muiden väliltä?

Erinomaista työtä, jälleen kerran! :jee:
Monsieur Manala

NegaDuck kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:Etkä siis halua uusia hyvänpäiväntuttuja, työkavereita, kavereita tai ystäviä jos ne sattuvat olemaan naisia?
Hmm, eikö itsesi mielestä ole hieman hankalaa jutella vuodesta toiseen pelkkää diipadaapaa jonkun semmoisen kanssa joka herättää sussa jatkuvasti panohaluja? (näin raaistetusti, pelkistetysti, yksinkertaistetusti kysyen)

Manala, ei tarvi tulla tähän jeesus-elvistelemään sun henkisistä yhteyksistäs. Tämä oli retorinen kysymys joka valaisee kuilua miesten ja naisten välillä. Vanhaa tikapuuteoriaa jota ei tarvi ottaa tosissaan.
En ymmärrä vittujakaan mitä yrität sanoa, mutta mistä tämä kunnia tähänkin jeesusteluräksytykseen? Pitäisi kai vain suosiolla ymmärtää että olet toivoton, ja lopettaa edes yrittäminen, sillä...
Minulla on yksi naispuolinen hyvänpäiväntuttu jonka kanssa juttu loistaa tosi hyvin, yhteisten kiinnostuksenkohteiden (piirtäminen, tietokonepelit) vuoksi. Panisin, jopa, mutta hän on kihloissa, joten ystävyys riittää, ja se on mielestäni hyvä sellainen ja nautin jutusteluistamme panohaluista huolimatta. Ehkä tilanteen tekee helpoksi juurikin se että se on niin selkeä. Hän on kihloissa, joten voin ihan rauhassa olla kaveri yrittämättä empiä minkään tutkailujen kanssa.
...tääkin voisi olla kuin suoraan Gattacan penaalista. 5-10 vuotta, ja teitä ei enää edes erota toisistanne kuin sanasta "pystytisu". Johan suakin on yritetty viitisen vuotta auttaa, neuvoa ja opastaa jotakuinkin sillä lopputuloksella että susta edelleen lähestulkoon kaikki "normaalit käytöstavat" tapaamis- ja tutustumistilanteissa ovat "omituisia" ja "teennäisiä" juttuja. Seuraavaksi niitä suorittavat omituiset ja halveksittavat epäihmiset jossain ihmeen nussivassa maailmassa joka ei ole sinulle todellinen. Urgh. Olis ihan positiivista jos oppisit näkemään tuon taipumuksen itse, ennenkuin on liian myöhäistä.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Monsieur Manala kirjoitti:...tääkin voisi olla kuin suoraan Gattacan penaalista. 5-10 vuotta, ja teitä ei enää edes erota toisistanne
Jatka vaan tolla linjalla, niin saavutatkin tuon sinun tavoitteesi. Ehkä mun kandeis lähtee alta pois ennen kuin saat Gattacoitettua minut. Teet nimittäin jälleen aika käsittämättömiä oletuksia minusta.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

NegaDuck kirjoitti:eikö itsesi mielestä ole hieman hankalaa jutella vuodesta toiseen pelkkää diipadaapaa jonkun semmoisen kanssa joka herättää sussa jatkuvasti panohaluja?
Eipä ollut mulle osoitettu kysymys, mutta mikä estää vastaamasta...
Ei ole yhtään hankalaa. Jopa oikein mukavaa. Tosin mun on aika hankala kuvitella, että kukatahansa herättäisi panohaluja kun siihen tarvitaan aika paljon muutakin kuin sopiva ulkomuoto ja sopivahko päänsisältö.
NegaDuck

Onko koskaan käynyt toisin päin? Oletko törmännyt tyyppeihin jotka ovat ryhtyneet kavereiksi koska ovat olleet sinuun ihastuneita, ja sitten poistuneet kuvioista kun ei ole tullut vastakaikua?

Tikapuuteoria väittää että semmoisia on olemassa. :o
bliss

^En usko, en muista sellaista. Ainakaan kukaan ei ole koskaan poistunut kuvioista niin että syytä ei ole ollut tiedossa. :D
Vieras ajatus kyllä.
NegaDuck

Ei liene sitten kovin yleistä. Tuli vaan mieleen se dialogipätkä "When Harry met Sally" -leffasta (rullaile alas kohtaan "As they leave the diner" jne). Siinä tilanne on eri, mutta aihe on kuitenkin about sama.

Noihan voi kai tapahtua jos joku ihastuu, mutta on liian ujo ilmaisemaan sitä suoraan? Sitten se alkaa kiehnätä kaverina, ja ihastuksen kohde ahdistuu kun se tyyppi vaikuttaa niin omituiselta. Teini-iässähän tota tapahtuu useinkin, mutta ehkeivät kaikki kasva siitä yhtä nopeasti pois?
NegaDuck

Monsieur Manala kirjoitti:En ymmärrä vittujakaan mitä yrität sanoa, mutta mistä tämä kunnia tähänkin jeesusteluräksytykseen?
Tästä. Osui ja upposi, hihihihi. :roll:

Ihan mielenkiintoista sinänsä että pidät mielivaltaisia hyökkäyksiäsi "neuvomisena" ja "opastamisena". Varsinkin kun ne tapahtuvat aina nimenomaan silloin kun huomaat minun vähänkin epäilevän itseäni. Luuletko että se A) kasvattaa luonnetta vaiko B) aiheuttaa vain ja ainoastaan vitutusta ilman mitään positiivisia seurauksia?
bliss

NegaDuck kirjoitti:Sitten se alkaa kiehnätä kaverina, ja ihastuksen kohde ahdistuu kun se tyyppi vaikuttaa niin omituiselta.
Njaa... ehkä tämmösiä on ollut :shock:
Oma kiinnostus parinmuodostukseen vaan on ollut aikalailla aina niin alhainen, että ohi on mennyt ja lujaa.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Quinevere kirjoitti:Mä taidan olla Negan tapaan vähän skitso näiden pakkiasetelmien suhteen.
Mää kans.

Enpä itse asiassa ole tähän 33 vuoden ikään mennessä tainnut edes iskeä ketään. No, kasiluokalla päissäni ekan "tyttökaverin". Tilanteissa, joissa olen ollut esmes baarissa suhtkoht päissäni ja huomannut jonkun naispuoleisen katselevan, olen tuntenut kuinka kaikki alkoholi haihtuu päästä ja mennyt totaalisen lukkoon. Hyvin harvoin olen edes jutskannut tuntemattomille naisille mitään.
Monsieur Manala

NegaDuck kirjoitti:mielivaltaisia hyökkäyksiäsi "neuvomisena"
Kumma kyllä monet muut näkevät "mielivaltaisissa hyökkäyksissäni" ihan reilua neuvonantoa. Sinä piloille hemmoteltu pikku vinkuvauva sen sijaan itket aina täällä väärinkohteluasi silloinkin kun sua yrittää jeesata. Milloin vika on "epäreiluissa sanamuodoissa" ja milloin missäkin pienen reppanan tavattoman epäherkässä kohtelussa. Ei kaltaistasi kiittämätöntä persenaamaa jaksa oikeasti kovin mukavalla ja rakentavalla tavalla puhutella loputtomiin. Hajoa vaan niihin aamuihisi mun puolesta kun et osaa.
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

Monsieur Manala kirjoitti:Kumma kyllä monet muut näkevät "mielivaltaisissa hyökkäyksissäni" ihan reilua neuvonantoa.
Niin, kutsuihan monta muuta huimaa esimerkiksi neuvonantoasi "todella ystävälliseksi" kun kerrankin jopa muutaman viestin ajan maltoit olla vittuilematta ja puhuit ihan asiallisesti. Hienoa! :jee:
Ei kaltaistasi kiittämätöntä persenaamaa jaksa oikeasti kovin mukavalla ja rakentavalla tavalla puhutella loputtomiin.
Kiittäisit säkin hei mua joskus siitä että kärsivällisesti tarjoan sulle yhä uusia helppoja tilaisuuksia päteä, mesota ja uhota omaa paremmuuttasi. Enkä edes lyö paljoakaan takaisin. Easy skill level for teh l4m3rz.
Hajoa vaan niihin aamuihisi mun puolesta kun et osaa.
Et taida itse osata antaa mun vaan olla. Ilmeisesti susta on kauhea katsella vierestä kun ajaudun yhä syvemmälle kohti ojaa? Jos olisit turvallisuuslisävaruste autossa, olisit kaistavahti joka laukaisee töötin ja heittoistuimen.
Monsieur Manala

Tiedätsä kun en mä ole koskaan väittänyt olevani "todella ystävällinen". Eikä mua voisi vähempää kiinnostaa olla. Pointti on siinä, että sä olet vitunmoinen itkupilli jolle on tärkeämpää saada keskittyä marttyyroimiseen ja asioiden ottamiseen henkilökohtaisina loukkauksina vaikka sitten jonkun sanamuodon perusteella, kuin keskittyä haistaamaan itse kahvia.

Maailma on niin paha ja ihmiset niin ilkeitä, ettei kannata hetkeksikään pysähtyä kuuntelemaan oisko niillä jotain konkreettista sanottavaa ennemmin kuin jotain itseensäotettavaa.
Duck

Monsieur Manala kirjoitti:Pointti on siinä, että sä olet vitunmoinen itkupilli jolle on tärkeämpää saada keskittyä marttyyroimiseen ja asioiden ottamiseen henkilökohtaisina loukkauksina vaikka sitten jonkun sanamuodon perusteella, kuin keskittyä haistaamaan itse kahvia.
No perkele, etkö sä voi antaa mun vaan rohkeasti olla oma itkupilli itseni? Itkupillien ja itkupilleistä raivokohtauksia saavien ihmisten välillä on hei helvetin jännää dynamiikkaa. Popcornia menee kaupaksi ihan sikana.
Monsieur Manala

Pidä toi. Tolla heruu!
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Monsieur Manala kirjoitti:Kumma kyllä monet muut näkevät "mielivaltaisissa hyökkäyksissäni" ihan reilua neuvonantoa. Sinä piloille hemmoteltu pikku vinkuvauva sen sijaan itket aina täällä väärinkohteluasi silloinkin kun sua yrittää jeesata. Milloin vika on "epäreiluissa sanamuodoissa" ja milloin missäkin pienen reppanan tavattoman epäherkässä kohtelussa. Ei kaltaistasi kiittämätöntä persenaamaa jaksa oikeasti kovin mukavalla ja rakentavalla tavalla puhutella loputtomiin. Hajoa vaan niihin aamuihisi mun puolesta kun et osaa.
Et voi silti väittää ettet esittäisi näitä neuvonantojasi ikävän paskamaisesti. Joka puolelle sohiva kiimatippakyrpä, piloille hemmoteltu vinkuvauva, kiittämätön persenaama ja nylpyttävä puudeli eivät ole osa rakentavaa tai kuvaamaasi "reilua neuvonantoa", vaikka itse neuvot olisivat miten hyviä. Erityisesti osoitetettuna ihmiselle, joka ei tapaa täällä ketään loukata. Vai oletko kenties eri mieltä?

Terv. nimim. Idiootti Vinkupilluinen Lehmä (tai mikä se nyt oli)
EveryWoman
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Quinevere kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Kumma kyllä monet muut näkevät "mielivaltaisissa hyökkäyksissäni" ihan reilua neuvonantoa. Sinä piloille hemmoteltu pikku vinkuvauva sen sijaan itket aina täällä väärinkohteluasi silloinkin kun sua yrittää jeesata. Milloin vika on "epäreiluissa sanamuodoissa" ja milloin missäkin pienen reppanan tavattoman epäherkässä kohtelussa. Ei kaltaistasi kiittämätöntä persenaamaa jaksa oikeasti kovin mukavalla ja rakentavalla tavalla puhutella loputtomiin. Hajoa vaan niihin aamuihisi mun puolesta kun et osaa.
Et voi silti väittää ettet esittäisi näitä neuvonantojasi ikävän paskamaisesti. Joka puolelle sohiva kiimatippakyrpä, piloille hemmoteltu vinkuvauva, kiittämätön persenaama ja nylpyttävä puudeli eivät ole osa rakentavaa tai kuvaamaasi "reilua neuvonantoa", vaikka itse neuvot olisivat miten hyviä. Erityisesti osoitetettuna ihmiselle, joka ei tapaa täällä ketään loukata. Vai oletko kenties eri mieltä?

Terv. nimim. Idiootti Vinkupilluinen Lehmä (tai mikä se nyt oli)
Word.
Monsieur Manala

Quinevere kirjoitti:Et voi silti väittää ettet esittäisi näitä neuvonantojasi ikävän paskamaisesti.
Niin mä tossa alussa lähinnä puhuin kärjistettynä siitä, minkälaisen _kuvan_ antaa itsestään ulkopuolelle/treffikumppaneille niillä puudelijutuilla. Vasta sitten syntyi se jeesusteluvittuilu ja itkupillittely. Jos sen kuvan haluaa oikeasti projisoida osaksi itseään, niin sitten se on tietenkin vähän ikävämpi juttu.
Duck

Monsieur Manala kirjoitti:Niin mä tossa alussa lähinnä puhuin kärjistettynä siitä, minkälaisen _kuvan_ antaa itsestään ulkopuolelle/treffikumppaneille niillä puudelijutuilla.
Mutta oliko se kärjistys tarpeellinen? Jokuhan täällä voi vaikka oikeasti kuvitella että riehuin siellä pikadeitillä kiimatippoja ruikkiva kyrpä esillä ja nylkytin kaikkien paikallaolleiden naisten reisiä. Hui kauhia sentään. :o

Tosin jos olisin tehnyt sen niin että selvästi välittyy kuva että mulla on oikeasti rempseen hauskaa, niin sehän olisi voinut vaikka toimiakin.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Minusta Manala taisi viitata lähinnä tähän yhteen jälkipeliin kuin itse tapahtumaan. Jos onnistuit ensin kertomaan itsestäsi kuvan, jota kuunneltiin ihaillen ja innostuneesti, niin ei siihen perään oikein mitenkään sovi liika innokkuus.

Tämä on mun lempitapa ryssiä orastavat ihmissuhteet. Ajattelen aina jälkeenpäin että eipä tiedä tyttö mitä päästikään menemään!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

aasi kirjoitti:Tämä on mun lempitapa ryssiä orastavat ihmissuhteet. Ajattelen aina jälkeenpäin että eipä tiedä tyttö mitä päästikään menemään!
Jos yo. skeida helpottaa unensaantia, niin siittä vaan. Vakavasti puhuen jos innokkuus ei kiinnosta, vastapuoli olisi myöhemminkin ns. varovaista tyyppiä, joten omia sanomisiaan/tekemisiään joutuisi koko ajan varomaan, ettei toinen vain säikähdä, mikä ei TODELLAKAAN ole hyvä asia. Jokaisella on oltava oikeus tuntea juuri niin voimakkaasti kuin tuntee, fiksu ihminen sen ymmärtää.
Paras päivä ikinä.
Duck

Riemumieli kirjoitti:Vakavasti puhuen jos innokkuus ei kiinnosta, vastapuoli olisi myöhemminkin ns. varovaista tyyppiä, joten omia sanomisiaan/tekemisiään joutuisi koko ajan varomaan, ettei toinen vain säikähdä, mikä ei TODELLAKAAN ole hyvä asia. Jokaisella on oltava oikeus tuntea juuri niin voimakkaasti kuin tuntee, fiksu ihminen sen ymmärtää.
Good point.

Joskus sitä vaan toivoisi että niitä fiksuja ihmisiä ei olisi niin harvassa.
Riemumieli
Kitisijä

Duck kirjoitti:Good point.
Joskus sitä vaan toivoisi että niitä fiksuja ihmisiä ei olisi niin harvassa.
Usein sanotaan, että otetaan rauhallisesti ja tarkkaillaan. Tämä tarkoittaa yhtä usein, että minulla on monta rautaa tulessa ja haluan valita ns. parhaan vaihtoehdon ja muutenkin pomottaa kaikkia. Jos taas kyse ei ole tuosta, tapaus lienee elämän kolhima ressukka, jonka kanssa oleminen olisi yhtä saatanan huonon itsetunnon kohotusta ja jatkuvaa hammasten kiristystä, kun minä en sitä ja tätä, kun aikaisemmissa suhteissa tuota ja tuota ymsp.
Paras päivä ikinä.
Duck

Riemumieli kirjoitti: Tämä tarkoittaa yhtä usein, että minulla on monta rautaa tulessa ja haluan valita ns. parhaan vaihtoehdon
Varmaan silläkin jonka kanssa meillä tuli se match. Ei hän kyllä ensisilmäyksellä vaikuttanut sellaiselta. Mutta, öh, ajatus lohduttaa tai jotain.
Riemumieli
Kitisijä

Duck kirjoitti:Varmaan silläkin jonka kanssa meillä tuli se match. Ei hän kyllä ensisilmäyksellä vaikuttanut sellaiselta. Mutta, öh, ajatus lohduttaa tai jotain.
Kun vielä tuota deittailua tuli harrastettua, lopetin heti yhteydenpidon jos toinen sanoi, että otetaan rauhallisesti (varsinkin kun rauhallinen tarkoitti sitä, että tekstiviestienkin määrä ei saanut ylittää esim. yhtä päivässä tai jotain muuta yhtä anaalia). Jonkin ajan päästä toivottelin sitten vaikka hyvää Naistenpäivää ja kun daami kyseli, että voisiko tavata, niin sanoin että no can do. Siinäpä nartuille ihmettelemistä, jotta mitä kummaa.
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin