Tampere on työläiskaupunki ja siellä vallitsee vielä 'kaverille kans'-mentaliteetti. Solidaarisuutta.elco kirjoitti: Tuleex sulla useinkin alaston huima vaatekaapista? Sillee niinq aamulehti postiluukusta? Et ole ikinä pysähtynyt miettimään, että mitvit?
Parita itseäsi ja muita kitisijöitä
- Riemumieli
- Kitisijä
On tämäkin ihme ketju. Tarkoitus oli parittaa kityilijöitä, mutta mitä tapahtuu? Epävarmat ihmiset käyvät vinkumaan, miten he eivät ole vallitsevan ulkonäkökäsityksen mukaisia, miten he eivät saa ja muuta scheissea.
Ulkonäkökäsitys on käsitys. Siitä on hyvä lähteä. Jos joku ei toimi sen mukaan, big deal. Ei kaikkien marginaaliryhmien mielipidettä voi ottaa joka paikassa huomioon, muuten kenelläkään ei ole kivaa. Koulujen joulujuhlista aiottiin poistaa jouluevankeliumi seimiseen, kun se olisi voinut loukata jonkin muun uskontokunnan edustajaa, uskomatonta PASKAA!!!
Samaan tapaan ei kannata ottaa hernettä nenään, jos karvaiset jalat naisella tai luihu olemus miehellä eivät kiihota kuin hyvin harvaa. Jokainen tekee omat päätöksensä ja elää niiden kanssa. Vituttaa kun esimerkiksi hinaajien pitää koko ajan tehdä itseään tykö, ei heteroidenkaan tarvitse toitottaa joka keskustelussa, että hei, olen mies ja pidän pillusta tai hei, olen nainen ja haluaisin, että minua pantaisiin takaapäin perseeseen oikein isolla kyrvällä. Pyydän anteeksi karkeaa kielenkäyttöäni, mutta jotkut vinkujat eivät ymmärrä kuin rumaa kieltä.
Jos jokin ei kiihota, niin vinkuminen, säälittävä naukuminen ja muu vastaava. Tiedän sen omasta kokemuksesta, kukapa luusereista olisi kiinnostunut.
Ulkonäkökäsitys on käsitys. Siitä on hyvä lähteä. Jos joku ei toimi sen mukaan, big deal. Ei kaikkien marginaaliryhmien mielipidettä voi ottaa joka paikassa huomioon, muuten kenelläkään ei ole kivaa. Koulujen joulujuhlista aiottiin poistaa jouluevankeliumi seimiseen, kun se olisi voinut loukata jonkin muun uskontokunnan edustajaa, uskomatonta PASKAA!!!
Samaan tapaan ei kannata ottaa hernettä nenään, jos karvaiset jalat naisella tai luihu olemus miehellä eivät kiihota kuin hyvin harvaa. Jokainen tekee omat päätöksensä ja elää niiden kanssa. Vituttaa kun esimerkiksi hinaajien pitää koko ajan tehdä itseään tykö, ei heteroidenkaan tarvitse toitottaa joka keskustelussa, että hei, olen mies ja pidän pillusta tai hei, olen nainen ja haluaisin, että minua pantaisiin takaapäin perseeseen oikein isolla kyrvällä. Pyydän anteeksi karkeaa kielenkäyttöäni, mutta jotkut vinkujat eivät ymmärrä kuin rumaa kieltä.
Jos jokin ei kiihota, niin vinkuminen, säälittävä naukuminen ja muu vastaava. Tiedän sen omasta kokemuksesta, kukapa luusereista olisi kiinnostunut.
Paras päivä ikinä.
Aattelin vaan kertoa, että mun mielestä osoittaa huonoa käytöstä, vittumaista luonnetta ja sivistymättömyyttä arvostella kenenkään miehen tai naisen ulkonäköä sillä tavoin, että tietää sen voivan olla luokiteltavissa henkilökohtaiseksi loukkaukseksi. Ja uskon, etten ole mielipiteeni kanssa lainkaan yksin.
Toki minuakin on esimerkiksi tympinyt joidenkin henkilöiden patologinen (mitä toi sana muuten oikeen ees tarkottaa? on kuiteskin tosi kiva sana) tarve hehkuttaa esim. isoja tissejä ja heittää vitsiä, että kaikkihan miehet niistä tykkää (edellä mainittua tapaa en tosin tietenkään tulkitse henkilökohtaiseksi loukkaukseksi kenellekään). Mutta tiedän, etten tekisi maailmasta lainkaan parempaa paikkaa heittämällä vastaan mitään heittoja mistään miesten ulkonäöllisistä piirteistä. Jos täällä nyt vaikka olisikin joskus vaikuttanut joku nainen, jolla olisi tuplastandardit sen suhteen, miten miehiltä ja naisilta on soveliasta odottaa ulkonäöllisiä seikkoja, niin eihän siitä oikein voi kaikkia naisia syyttää, ei millään.
Haukkukaa vaan tosikoksi, mutta vaikka kuinka penkoisitte, en kumminkaan silti usko, että havaitsisitte minun koskaan näillä palstoilla tuplastandardointiin syyllistyneen.
Toki minuakin on esimerkiksi tympinyt joidenkin henkilöiden patologinen (mitä toi sana muuten oikeen ees tarkottaa? on kuiteskin tosi kiva sana) tarve hehkuttaa esim. isoja tissejä ja heittää vitsiä, että kaikkihan miehet niistä tykkää (edellä mainittua tapaa en tosin tietenkään tulkitse henkilökohtaiseksi loukkaukseksi kenellekään). Mutta tiedän, etten tekisi maailmasta lainkaan parempaa paikkaa heittämällä vastaan mitään heittoja mistään miesten ulkonäöllisistä piirteistä. Jos täällä nyt vaikka olisikin joskus vaikuttanut joku nainen, jolla olisi tuplastandardit sen suhteen, miten miehiltä ja naisilta on soveliasta odottaa ulkonäöllisiä seikkoja, niin eihän siitä oikein voi kaikkia naisia syyttää, ei millään.
Haukkukaa vaan tosikoksi, mutta vaikka kuinka penkoisitte, en kumminkaan silti usko, että havaitsisitte minun koskaan näillä palstoilla tuplastandardointiin syyllistyneen.
Et ole.Edith kirjoitti:Aattelin vaan kertoa, että mun mielestä osoittaa huonoa käytöstä, vittumaista luonnetta ja sivistymättömyyttä arvostella kenenkään miehen tai naisen ulkonäköä sillä tavoin, että tietää sen voivan olla luokiteltavissa henkilökohtaiseksi loukkaukseksi. Ja uskon, etten ole mielipiteeni kanssa lainkaan yksin.
Kikkelis kokkelis.
Haluan silti lisätä perseeni katteheksi että koskaan en ole sanonut että kaikki miehet niistä tykkää. Puhun vain omasta puolestani.Edith kirjoitti:hehkuttaa isoja tissejä ja heittää vitsiä, että kaikkihan miehet niistä tykkää (edellä mainittua tapaa en tosin tietenkään tulkitse henkilökohtaiseksi loukkaukseksi kenellekään)
Joo, sä et olekaan, mä tiedän ja muistan.AarneAnkka kirjoitti:Haluan silti lisätä perseeni katteheksi että koskaan en ole sanonut että kaikki miehet niistä tykkää. Puhun vain omasta puolestani.Edith kirjoitti:hehkuttaa isoja tissejä ja heittää vitsiä, että kaikkihan miehet niistä tykkää (edellä mainittua tapaa en tosin tietenkään tulkitse henkilökohtaiseksi loukkaukseksi kenellekään)
Mun täytyy kyllä vielä todeta, että en vain käsitä sitä tavisajattelua, jonka mukaan esim. säärikarvat miehellä ovat kivat, mutta naisella yököttävät. Siinä on vain jotain niin alkeellista ja kyseenalaistamiseen ja itsenäiseen ajatteluun kykenemättömyyttä, että menen sen edessä suorastaan sanattomaksi. Niin menevät kyllä tosin nekin ihmiset, joilta kysyy syitä tällaiseen ajatteluun.
Kikkelis kokkelis.
Onnellisena voin todeta kuuluvani tähän vinkuheinä kastiin. Mitä olen safin kirjoituksia lukenut niin, eipä tule yhtäkkiä ärsyttävämpää räpätätiä mieleen.safi kirjoitti:Uuh miten itsetuntoani hiveleekään aina, kun minua pidetään miehenä. Minun ehkä olisi kuulunut syntyä mieheksi, mutta toisaalta kun asiaa pidemmälle mietin, niin onneksi en syntynyt. Miehenä tällä kropalla minä olisin tuulen nussima vinkuheinä. Siis sellainen, kuin sinä olet huima. Et todellakaan kovin miehekäs mies.huima kirjoitti: Mä ymmärsin että Feiz tykkää tytöistä?
Joo-o. Mä olen oikeasti jo aika päiviä tunnustanut itselleni, että ajelen säärikarvani vain siksi, että se on tapana ja että massan mukana on helpointa mennä. Enkä sinänsä ole lainkaan ylpeä tuosta johtosyypäätelmästäni.Keikaus kirjoitti:Mun täytyy kyllä vielä todeta, että en vain käsitä sitä tavisajattelua, jonka mukaan esim. säärikarvat miehellä ovat kivat, mutta naisella yököttävät. Siinä on vain jotain niin alkeellista ja kyseenalaistamiseen ja itsenäiseen ajatteluun kykenemättömyyttä, että menen sen edessä suorastaan sanattomaksi. Niin menevät kyllä tosin nekin ihmiset, joilta kysyy syitä tällaiseen ajatteluun.
Keikaus ja muutkin, lainatkaa kirjastosta Tiitu Takalon sarjakuva Tyhmä tyttö, siinä on juttua just esim. säärikarvoista ja siitä, miten lääkäri kehottaa harkitsemaan karvaisuuteen lääkitystä, vaikka ainoana ns. vikana on ajelemattomuus.
Haluan vielä noin tuhannen kerran todeta, että naisistakin löytyy ne vinkuheiniä himoitsevat. Itse kuulun tähän kastiin.Jyrki73 kirjoitti: Onnellisena voin todeta kuuluvani tähän vinkuheinä kastiin. Mitä olen safin kirjoituksia lukenut niin, eipä tule yhtäkkiä ärsyttävämpää räpätätiä mieleen.
Voitaiskohan me kaikki pikkuhiljaa ruveta uskomaan, että jossain on ihminen, ehkä jopa useampia, jotka pitävät meitä viehättävinä, vaikka emme olekaan missejä ja jääkiekkoilijoita... Siis ihan me kaikki.
Kikkelis kokkelis.
Ihan vaan hieroakseni MaailmanIhanimmanParisuhteen™ vihailijoiden naamaa kyseiseen faktaan totean, että minä tiedän sellaisiakin olevan ainakin yksi, vaikken ymmärräkään miksi.Keikaus kirjoitti:Voitaiskohan me kaikki pikkuhiljaa ruveta uskomaan, että jossain on ihminen, ehkä jopa useampia, jotka pitävät meitä viehättävinä, vaikka emme olekaan missejä ja jääkiekkoilijoita...
Mulla on tänään positiivisuuspäivä ja kerron, että musta on hilirimpsis-ihqu-ihanaa, että monenlaisista ihmisistä voi löytää ulkonäöllistäkin viehätystä. Nuorempana mä tykkäsin lähinnä pelkistä vinkuheinistä, mutta sitten aloin nähdä viehätystä jo monissa muissakin. Enää mulla ei ole mitään ulkonäöllistä helposti määriteltävissä olevaa ns. tyyppiä. Vaikeus oliskin kai sit siinä, et jos en olis seksuaaliselta suuntaumiseltani (kylmä kuin) jääkaappi-pakastiyhdistelmä, niin miten voisin ikinä tyytyä vain yhteen ja yhdenlaiseen viehtätykseen...
No, minullehan gyne mainosti tänään yhdistelmäpillereitä ja sanoi, että ne vähentävät myös karvankasvua. Siis siinä, kun olin reppu levällään ja karvaiset jalat niissä telineissä.Edith kirjoitti: Keikaus ja muutkin, lainatkaa kirjastosta Tiitu Takalon sarjakuva Tyhmä tyttö, siinä on juttua just esim. säärikarvoista ja siitä, miten lääkäri kehottaa harkitsemaan karvaisuuteen lääkitystä, vaikka ainoana ns. vikana on ajelemattomuus.

Mun mielestä on aika mukavaa olla muuten monienkin kauneusnormien mukainen, mutta sitten yllättää karvaisilla säärillä.
Kikkelis kokkelis.
Saattaapa olla!AarneAnkka kirjoitti:Mut onko niistä yksikään pystytisuteini? Häh?Keikaus kirjoitti:Voitaiskohan me kaikki pikkuhiljaa ruveta uskomaan, että jossain on ihminen, ehkä jopa useampia, jotka pitävät meitä viehättävinä, vaikka emme olekaan missejä ja jääkiekkoilijoita...
Anteeksi että jatkoin offtopiccailua mauttomuudella.

Kikkelis kokkelis.
Hei vinkuheinät ja muut laiheliinit! Mua hiukan kyllästyttää se, että mies valittaa laihuudesta ja sen mukanaan tuomista itsetunnon vajaavuuksista. Itse olen luustoltani linnunluinen, naismainen. Mulla on mm. pieni mun..kädet, naisen kädet.
Vielä armeijassa olin ruipelo ja vaikka olisin saanut läskiä lihojeni päälle, eivät ne rakenteestani johtuen olisi muokanneet minusta kuin ruipelon, jolla on hieman ylimääräistä. Aloin käydä salilla ja se jatkuu vieläkin, koska työn tulokset miellyttivät minua. Salilla käynti itsessään on myös mukavaa ja pitää mun pään edes jotenkin koossa.
Mulla ei ole erityisen hyvä ruokahalu, vaan se vaihtelee. Jouduin syömään enemmän kuin olisin halunnut, jotta lihas alkoi tarttumaan. Vielä nykyäänkin välillä ahdan ruokaa, jottei salireeni menisi täysin hukkaan.
Mä en ainakaan ole saanut mitään ilmaiseksi, en ole koskaan syyttänyt rakennettani, kuten jotkut täällä itsepetosmaisesti tekevät.
Toinen puoli on se, että pehmiksen kirjoituksen luettuani kristallisoitui, että äijähän on varmasti yhtä ruipelomuottiin valettu kuin minä, mutta salilla käymättömyydestään johtuen pienempi mutta ihailtavan terveellä tavalla ylpeä itsestään. Hän on tajunnut sen, että kun on sinut itsensä kanssa ja hyvä on olla sellaisena kuin on, on voittaja. Voittajat eivät ole katkeria, eivätkä syytä muita.
Vielä armeijassa olin ruipelo ja vaikka olisin saanut läskiä lihojeni päälle, eivät ne rakenteestani johtuen olisi muokanneet minusta kuin ruipelon, jolla on hieman ylimääräistä. Aloin käydä salilla ja se jatkuu vieläkin, koska työn tulokset miellyttivät minua. Salilla käynti itsessään on myös mukavaa ja pitää mun pään edes jotenkin koossa.
Mulla ei ole erityisen hyvä ruokahalu, vaan se vaihtelee. Jouduin syömään enemmän kuin olisin halunnut, jotta lihas alkoi tarttumaan. Vielä nykyäänkin välillä ahdan ruokaa, jottei salireeni menisi täysin hukkaan.
Mä en ainakaan ole saanut mitään ilmaiseksi, en ole koskaan syyttänyt rakennettani, kuten jotkut täällä itsepetosmaisesti tekevät.
Toinen puoli on se, että pehmiksen kirjoituksen luettuani kristallisoitui, että äijähän on varmasti yhtä ruipelomuottiin valettu kuin minä, mutta salilla käymättömyydestään johtuen pienempi mutta ihailtavan terveellä tavalla ylpeä itsestään. Hän on tajunnut sen, että kun on sinut itsensä kanssa ja hyvä on olla sellaisena kuin on, on voittaja. Voittajat eivät ole katkeria, eivätkä syytä muita.
Omia syitä on ainakin se, että en ole itse vinkuheinäosastoa, joten vastakohta viehättää. Lisäksi olen jollain tavalla aika maskuliininen, joten mulla herää sekä suojelu- että anna mä otan sut -halut vinkuheinämiesten kanssa. Kyllä mulla voi jälkimmäiset herätä kyllä isompienkin miesten kanssa, mutta vinkuheinät herättävät laajemman kirjon haluja. Lisäksi mulla on turvallisempi olo vinkuheinien kanssa, koska isot miehet välillä pelottavat mua. Ja vinkuheinien kanssa on jotenkin tasaveroisempi olo fyysisesti. Haluan tuntea itseni mieluummin kuningattareksi kuin prinsessaksi.Elukka kirjoitti:Ihan vaan hieroakseni MaailmanIhanimmanParisuhteen™ vihailijoiden naamaa kyseiseen faktaan totean, että minä tiedän sellaisiakin olevan ainakin yksi, vaikken ymmärräkään miksi.Keikaus kirjoitti:Voitaiskohan me kaikki pikkuhiljaa ruveta uskomaan, että jossain on ihminen, ehkä jopa useampia, jotka pitävät meitä viehättävinä, vaikka emme olekaan missejä ja jääkiekkoilijoita...

Kikkelis kokkelis.
Jos on muuten fysiikaltaan luonnostaan hoikka, linnunluinen, tikkuranne, tms, niin onko lihaksiston kasvulle yläraja joka tulee vastaan vaikka miten ahkerasti ja oikein punttaisi? Muistan lukeneeni jostain että lihasten kasvu edellyttää myös tietynlaista luustoa, jossa on riittävän laajat kiinnityskohdat lihaksille. Bullshittiä vai totuudenkikkaretta?silsakenraali™ kirjoitti:Vielä armeijassa olin ruipelo ... Aloin käydä salilla
No tykkäisitkö miehestä, joka käyttää sukkahousuja, ripsiväriä, hameita ja ajelee kaikki karvansa? Ne nyt vaan on sellaisia sukupuolisidonnaisia asioita. Nainen, joka haluaa olla kaunis ajelee säärikarvansa, koska säärikarvat itsessään eivät ole kauniita eivätkä tunnu kivalta käsissä. Ei miehelläkään mutta miehen ei pidä olla kaunis. Vaikka kyllähän nämä metrozeksuaalitkin ajelee säärensä.Keikaus kirjoitti:Mun täytyy kyllä vielä todeta, että en vain käsitä sitä tavisajattelua, jonka mukaan esim. säärikarvat miehellä ovat kivat, mutta naisella yököttävät. Siinä on vain jotain niin alkeellista ja kyseenalaistamiseen ja itsenäiseen ajatteluun kykenemättömyyttä, että menen sen edessä suorastaan sanattomaksi. Niin menevät kyllä tosin nekin ihmiset, joilta kysyy syitä tällaiseen ajatteluun.
Näin tavis ajattelun mallilla.
Mietin vähän samaa, koska en millään saa kuviteltua silsaa ruipelona. Voi hyvänen aika, kun en voi ymmärtää tuota lihasten pakkomielteistä ihannointia, paitsi tietenkin omien, ihanien lihaksieni, joita mielelläni harjoitan. No, ehkä voin vähän ymmärtää teidänkin. Mut hei, muistakaa, että joku saattaa pitää teitä viehättävänä, vaikka ette olisikaan köntsikkäitä.AarneAnkka kirjoitti:Jos on muuten fysiikaltaan luonnostaan hoikka, linnunluinen, tikkuranne, tms, niin onko lihaksiston kasvulle yläraja joka tulee vastaan vaikka miten ahkerasti ja oikein punttaisi? Muistan lukeneeni jostain että lihasten kasvu edellyttää myös tietynlaista luustoa, jossa on riittävän laajat kiinnityskohdat lihaksille. Bullshittiä vai totuudenkikkaretta?silsakenraali™ kirjoitti:Vielä armeijassa olin ruipelo ... Aloin käydä salilla
Kikkelis kokkelis.