Leffa- ja levyostosketjussa raportoitujen skiivojen lisäksi kaksi termospussia johon voi sujauttaa vesipullon. Pitää pullon jääkaappikylmänä pidempään eikä pullo kastu repussa läpimäräksi tiivistäessään kosteutta Tokion kiihkeänkuumankosteassa ilmassa.
Harmi etten löytänyt näitä aiemmin. Huomenna on jo paluulennon aika.
Nahkarotsin. (40€, UFF)
Pakko-ostos; Edelisestä oli vetskari hajonnut aikaa sitten, ja kohta tulee syksy ja sateet. Merkkikin oli Hitchhiker, mikä lämmittää vanhan Linnunradan Käsikirja -fanin sydäntä vähintään 0,3 celsius-asteen verran.
Cosmopolitan UK
Kolme kirjaa
Topin
Miehelle kaksi paitaa ja Viivi ja Wagner nro4 sarjakuvakirjan
Kolme pipoa
Kahdet nilkanlämmittimet
Paritkymmenet pikkarit
Kolmet housut, 7 t-paitaa, takin, vyön, kirjan (Das Parfym), lehden (cosmopolitan) sarjakuvakirjan (Calvin und Hobbes), suitsukkeita (tikkuja ja niitä pieniä), tuoksuöljyjä, hiusjuttuja, korviksia, cd-levyjä.. tuliaisia. Mä varmasti unohdin jotain ja huomenna ostan varmasti vielä kaikkea kivaa.
Ostin melkein uuden mäkin sunnuntaina. Olin jo kaupassa ja lyömässä liiketointa lukkoon, kun yhtäkkiä kävikin ilmi, että Macbook maksoikin 200 dollaria enemmän kuin piti, mikä oli miltei 150 dollaria enemmän kuin mitä vastaava Mac maksaa Suomessa veroineen. Ärryin ja päädyin hammasta purren takaisin kotiin, naputtelemaan tällä duunista kähvelletyllä väliaikaisläppärillä, joka on täynnä viruksia ja vakoilusoftaa. Kyllä ketuttaa, tälläkin hetkellä!
No, parin päivän päästä mun pitäisi saada uusi muuntaja vanhaan Powerbookkiini, joten jäänen odottelemaan sen henkiinheräämistä.