Joo. Pam Andersson kompastui rannalla taikalamppuun, ja päästi lampun hengen ulos...exPertti kirjoitti:^ Eikös se Whitney Cummings todennut, että "Pam Andersonista sanotut asiat pätevät myös tyttäreesi (Hulk Hoganille)"
Ketä sitten panisisit?
-
- Kitisijä
Roastissa on jonkin verran vailla nokkeluutta olevaa tarkoitushakuista pissakakkapillukyrpä läppää, jossa todellakin mennään sieltä missä aita on matalin. Sitten minua on hämännyt läppien luetteleminen peräjälkeen vailla välispiikkejä tai mitään omaa höystöä. Usein juuri kertojan ilmeet, eleet tai pienetkin väliheitot saavat läpät vielä paljon hauskemmiksi.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Pääsiäistä odotellessa.
http://thegrumpiest.com/picture.php?MyI ... 20Pictures
http://thegrumpiest.com/picture.php?MyI ... 20Pictures
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Stadinarska
- Kitisijä
[quote="Manaaja"]Huhhuh, maistuis.

Ai se on kannibaali. Minulla ainakin on sitkeä ja mauton liha sitten, ihan tiedoksi. Ei kannata pakastaa vaan pikemminkin rakastaa. Jookosta!
Aiheeseen mennäkseni mulla ja Manaajalla on pelottavan sama maku naisen suhteen. NAMI. Ai perhana, minäkin taisin napsaista siitä palan! Tuplapaljastus!
VANHA KIVA MUUTTUMATON IKUINEN SA
Ai se on kannibaali. Minulla ainakin on sitkeä ja mauton liha sitten, ihan tiedoksi. Ei kannata pakastaa vaan pikemminkin rakastaa. Jookosta!
Aiheeseen mennäkseni mulla ja Manaajalla on pelottavan sama maku naisen suhteen. NAMI. Ai perhana, minäkin taisin napsaista siitä palan! Tuplapaljastus!
VANHA KIVA MUUTTUMATON IKUINEN SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä

Uusi yritys:

Viimeksi muokannut Pulkannaru, 28.04.2011 9:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Luulen että musta kirjasi on oikeassa.Dave kirjoitti:Olikos se tää, joka ilmoitteli sihteeriopistossa ottavansa vastaan Oulussa? Aasi?pierupylly kirjoitti:http://www.outofaces.com/wp-content/upl ... son-13.jpg
- pierupylly
- Kitinän uhri
Oli miten oli niin olen ollut huomaavinani, että arvon kaasutakapuolen naismaku useimmiten matsaa omani kanssa.pierupylly kirjoitti:Sihteeriopiston Oulun konttorilla tohon just törmäsinkin.Dave kirjoitti:Olikos se tää, joka ilmoitteli sihteeriopistossa ottavansa vastaan Oulussa? Aasi?
Näin tässäkin tapauksessa, kerrassaan hienoa.
Came here for school, graduated to the high life
No eiköhän jokainen hengittävä mies panisi Gemma Atkinsonia.exPertti kirjoitti:Oli miten oli niin olen ollut huomaavinani, että arvon kaasutakapuolen naismaku useimmiten matsaa omani kanssa.pierupylly kirjoitti:Sihteeriopiston Oulun konttorilla tohon just törmäsinkin.Dave kirjoitti:Olikos se tää, joka ilmoitteli sihteeriopistossa ottavansa vastaan Oulussa? Aasi?
Näin tässäkin tapauksessa, kerrassaan hienoa.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Tässä lisää (pitkäkaulaa?):Dumis kirjoitti:Näyttää kyl siltä että photoshoppi on laulanut iloisesti, pää on ihan päälleliimatunnäköinen.

-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
- Pulkannaru
- Kitisijä
No, vois tääkin 'kelvata' !

Viimeksi muokannut Pulkannaru, 28.04.2011 11:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
- Pulkannaru
- Kitisijä